SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
heb je dat al die tijd ontwekenquote:
Ik vind het sowieso niet te zuipen...quote:Op zondag 18 september 2016 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ook niet meer wat het geweest is
geheel juistquote:Op zondag 18 september 2016 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet te zuipen...
vroeger, lang geleden, kwam de wijnboer bij mijn ouders langs om een flesje af te gevenquote:Op zondag 18 september 2016 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet te zuipen...
Da's toch jonge wijn of zo?quote:Op zondag 18 september 2016 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
vroeger, lang geleden, kwam de wijnboer bij mijn ouders langs om een flesje af te geven
ik heb dit echt niet aangevraagdquote:Op zondag 18 september 2016 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er worden nummers aangevraagd op naam van just me
Leugens!quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb dit echt niet aangevraagd![]()
ik ben met niemand getrouwd![]()
quote:Op zondag 18 september 2016 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Leugens!
Jij lééft voor dit soort muziek!
stiekem welquote:Op zondag 18 september 2016 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Leugens!
Jij lééft voor dit soort muziek!
quote:
Ah, dat.quote:Op zondag 18 september 2016 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er worden nummers aangevraagd op naam van just me
Trustuh Symph en fijne nachtquote:
alleen met de hand geslagen hèquote:
Mafze Symphquote:
Hoeft ie niet zelf te doen in ieder geval.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
knok knok, who is therequote:
het is nog geen kerstmisquote:
Ben benieuwd naar de temperatuur dan!quote:
Het is sowieso nu al vreemd, vallende blaadjes, donker rond 20 uur en 31 graden.quote:Op zondag 18 september 2016 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de temperatuur dan!
Ik had dat vandaag ook op de golfbaan, volle zon en blaadjes op de green, bomen die aan het verkleuren zijn...quote:Op zondag 18 september 2016 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is sowieso nu al vreemd, vallende blaadjes, donker rond 20 uur en 31 graden.
Dat willen mijn hersenen niet echt bevatten...
Het is echt een complot !quote:
quote:
je kunt gewoon een naam invullen.quote:Op zondag 18 september 2016 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Het is echt een complot !
wie oh wie heeft mijn account gepikt
Ja dat kwartje viel ook net bij mijquote:Op zondag 18 september 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
je kunt gewoon een naam invullen.
ik had gisteren een hele snelle trein van amsterdam naar rotterdam, hoppa geen stops onderweg !quote:
Toeslagtrein is dat toch?quote:Op zondag 18 september 2016 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik had gisteren een hele snelle trein van amsterdam naar rotterdam, hoppa geen stops onderweg !
Doorgaantreinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |