npquote:Op zondag 18 september 2016 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kijk Sky, en zowel m'n man als ik wisten het niet.
was voor foto op, niet voor het publiek.quote:Op zondag 18 september 2016 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Nico die voor een lege tribune zijn trofee laat zien![]()
Het zijn zijn fansquote:Op zondag 18 september 2016 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Nico die voor een lege tribune zijn trofee laat zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
uiteraard, want die zat er niet om de trofee aan te laten zienquote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was voor foto op, niet voor het publiek.
twitter:FrankWoest twitterde op zondag 18-09-2016 om 17:11:21RB-teambaas Christian Horner erkent dat probleem met koppeling Max gisteren al bekend was, maar dat deze regl. niet vervangen mocht worden reageer retweet
Max is gewoon slecht in starten. Dat doet Sainz toch beter.quote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef tja77 het volgende:
Pfff wat een kutrace.
Vettel start als laatste, Max als 4e, en Vettel eindigde 43 seconde voor Max. Pijnlijk.
Met die start verloor hij niet 43+ seconden op Vettel. Feit is dat Max 0,8 seconde per ronde langzamer is geweest over de gehele race genomen tov Vettel, waar vantevoren gezegd werd dat dit een goede RBR baan zou zijn. Ricciardo deed het daarentegen wel netjesquote:Op zondag 18 september 2016 17:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Max is gewoon slecht in starten. Dat doet Sainz toch beter.
Vettel had zijn strategie al kunnen bepalen omdat hij van achter moest starten!quote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef tja77 het volgende:
Pfff wat een kutrace.
Vettel start als laatste, Max als 4e, en Vettel eindigde 43 seconde voor Max. Pijnlijk.
Jij bent echt goed in Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 18 september 2016 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met die start verloor hij niet 43+ seconden op Vettel. Feit is dat Max 0,8 seconde per ronde langzamer is geweest over de gehele race genomen tov Vettel, waar vantevoren gezegd werd dat dit een goede RBR baan zou zijn. Ricciardo deed het daarentegen wel netjes
Vettel had vrije bandenkeus en veel nieuwe banden. Daarnaast had Vettel een groot deel van de race vrij baan en Max niet. Dat scheelt echt veel.quote:Op zondag 18 september 2016 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met die start verloor hij niet 43+ seconden op Vettel. Feit is dat Max 0,8 seconde per ronde langzamer is geweest over de gehele race genomen tov Vettel, waar vantevoren gezegd werd dat dit een goede RBR baan zou zijn. Ricciardo deed het daarentegen wel netjes
Dat noem ik geen mazzel. Vettel heeft door een zeer goede race te rijden het maximale eruit gehaaldquote:Op zondag 18 september 2016 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, wat had die Vettel een mazzel dat-ie helemaal achteraan mocht starten.
Ik heb de hele race gekeken, maar als je als 4e start en 6e wordt, en iemand anders als laatste start en ruim maar dan ook echt ruim voor je eindigt, dan doe je echt iets fout. Zeker als de auto enigszins vergelijkbaar is.quote:Op zondag 18 september 2016 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent echt goed in Scorebordjournalistiek.
Ik geef je geen ongelijk.quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb de hele race gekeken, maar als je als 4e start en 6e wordt, en iemand anders als laatste start en ruim maar dan ook echt ruim voor je eindigt, dan doe je echt iets fout. Zeker als de auto enigszins vergelijkbaar is.
Dan kun je het scorebordjournalistiek noemen, maar het zijn gewoon de feiten.
Ik weet niet hoeveel stops Vettel had. Een stop minder is al 30 seconden.quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb de hele race gekeken, maar als je als 4e start en 6e wordt, en iemand anders als laatste start en ruim maar dan ook echt ruim voor je eindigt, dan doe je echt iets fout. Zeker als de auto enigszins vergelijkbaar is.
Dan kun je het scorebordjournalistiek noemen, maar het zijn gewoon de feiten.
3 stops voor Vettel, waarbij zijn eerste pas na 25 ronden was ofzoquote:Op zondag 18 september 2016 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel stops Vettel had. Een stop minder is al 30 seconden.
Tuurlijk, is er iets niet goed gegaan.quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb de hele race gekeken, maar als je als 4e start en 6e wordt, en iemand anders als laatste start en ruim maar dan ook echt ruim voor je eindigt, dan doe je echt iets fout. Zeker als de auto enigszins vergelijkbaar is.
Dan kun je het scorebordjournalistiek noemen, maar het zijn gewoon de feiten.
Tja, het zijn ook feiten dat niet alleen de start maar ook het Alonso-treintje hem flink veel tijd hebben gekost. Op een gegeven moment scheelde dat 2s per ronde. Ook het meer op de baan aanvallen (Kvyat) hakte in op de levensduur van het rubber. Je koopt er natuurlijk verder weinig voor, maar de tegenvallende prestatie ligt genuanceerder dan "doe je echt iets fout".quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb de hele race gekeken, maar als je als 4e start en 6e wordt, en iemand anders als laatste start en ruim maar dan ook echt ruim voor je eindigt, dan doe je echt iets fout. Zeker als de auto enigszins vergelijkbaar is.
Dan kun je het scorebordjournalistiek noemen, maar het zijn gewoon de feiten.
Jupquote:Op zondag 18 september 2016 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat Vettel nog een gridstraf van 20 plaatsen heeft geïncasseerd voor het inzetten van een zesde motor + onderdelen.
quote:Op zondag 18 september 2016 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
Verstandig van Ferrari om Vettel nu een nieuwe motor en wat nieuwe componenten te geven. Kost geen enkele plaats op de grid
Dat deed Vettel dus wel, gewoon vlot er voorbij, zo krijg je vrij baan. Verstappen is een hele spectaculaire inhaler, maar er gewoon simpel en strak voorbij gaan als er een snelheidsverschilletje is, is ook een belangrijke vaardigheid.quote:Op zondag 18 september 2016 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
Daarnaast had Vettel een groot deel van de race vrij baan en Max niet. Dat scheelt echt veel.
Als Max in de beginfase meteen Sainz, Kvyat en Alonso voorbij was gegaan had Vettel nooit voor hem kunnen eindigen.
Vettel is juist geen geweldige inhaler als er een klein snelheids verschil klein isquote:Op zondag 18 september 2016 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat deed Vettel dus wel, gewoon vlot er voorbij, zo krijg je vrij baan. Verstappen is een hele spectaculaire inhaler, maar er gewoon simpel en strak voorbij gaan als er een snelheidsverschilletje is, is ook een belangrijke vaardigheid.
Het is hier verboten om kritiek te hebben op Max.quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb de hele race gekeken, maar als je als 4e start en 6e wordt, en iemand anders als laatste start en ruim maar dan ook echt ruim voor je eindigt, dan doe je echt iets fout. Zeker als de auto enigszins vergelijkbaar is.
Dan kun je het scorebordjournalistiek noemen, maar het zijn gewoon de feiten.
Onzin, heeft ie in de Redbull al meerdere keren laten zien. Omdat op sommige tracks zijn top met drs nog te langzaam was op anderen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel is juist geen geweldige inhaler als er een klein snelheids verschil klein is
Ik denk dat je met Ricciardo, Vettel en Verstappen de 3 beste inhalers hebt. Op enige afstand gevolgd door Alonso, Button en daarachter de rest.quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel is juist geen geweldige inhaler als er een klein snelheids verschil klein is
De rest was op nieuwe banden altijd sneller geweest.quote:Op zondag 18 september 2016 19:40 schreef Fer het volgende:
Misschien was het achteraf beter geweest om rustig die rondjes achter Sainz en Kvyat te maken, bandjes sparen en een paar bankers als ze naar binnen gaan. Dan een lange stint op S achter Alonso aan en op het laatste weer SS of nog ern keer S.
Volgens mij heeft Vettel vandaag alleen maar mensen ingehaald die hij anders op een ronde zet. Da's nou niet echt briljant of zo.quote:Op zondag 18 september 2016 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat deed Vettel dus wel, gewoon vlot er voorbij, zo krijg je vrij baan. Verstappen is een hele spectaculaire inhaler, maar er gewoon simpel en strak voorbij gaan als er een snelheidsverschilletje is, is ook een belangrijke vaardigheid.
Misschien heb je gelijk, die anderen gingen toen naar SS. Met de kennis van achteraf had hij beter tijdens de safetycar naar Soft kunnen gaan, dan was hij er nog voor Vettel opgekomen.quote:Op zondag 18 september 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De rest was op nieuwe banden altijd sneller geweest.
Ja want brain begint met br en brake begint ook met br dus misschien is het wel een dingetje wat ze zo afgesproken hebben bij Mercedes....quote:Op zondag 18 september 2016 19:33 schreef UltraR het volgende:
Wat zat Olav Mol zichzelf trouwens voor schut te zetten met z'n geklets over 'brain management' bij Mercedes terwijl ze het over 'brake management' hadden. Onvoorstelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |