JINXEN MET ZN ALLEN!!!!!!quote:
Precies. Op je 18de al 1.5 seizoen in de F1 rijden is helemaal niet bijzonderquote:Op zondag 18 september 2016 15:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat we kunnen constateren dat Max helemaal niet zo bijzonder is als onze grote vriend Olav dit ons doet geloven.
Moet sowieso, hij heeft nog maar 1 soort gebruikt.quote:Op zondag 18 september 2016 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
En van kvyat af. nu gat dicht rijden naar Vettel.
Maar Max moet nog wel een keer bandenwissel doen denk ik
hij moet nog pittenquote:Op zondag 18 september 2016 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Als VES nu nog een rondje of 15 z'n banden goed kan houden....
alleen kleine kans als hij niet meer hoeft te verdedigen. Me dunkt.quote:Op zondag 18 september 2016 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Als VES nu nog een rondje of 15 z'n banden goed kan houden....
Dacht al op 2 stops zat en 2 soorten. Dan heb ik die gemistquote:Op zondag 18 september 2016 15:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet sowieso, hij heeft nog maar 1 soort gebruikt.
Welke grot bewaar jij je bier in in godsnaam!?quote:Op zondag 18 september 2016 15:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik ga een een Indiana Jones naar meer bier plegen.....
Volgens mij 2 stops met SS, zoals hij ook starte.quote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dacht al op 2 stops zat en 2 soorten. Dan heb ik die gemist
Zolderkamerquote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welke grot bewaar jij je bier in in godsnaam!?
temple of doom.quote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gat is wel groot hoor. Vettel moet wel ook nog binnen lijkt me.quote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu weinig verkeer, dus weinig banden slijtage hopelijk.
Dat zeg ik. Als hij nog 15 ronden zijn banden goed kan houden kan hij laatste stint op US misschien.quote:
klopt, had ik even niet in de gatenquote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij 2 stops met SS, zoals hij ook starte.
Dan wel goed timen met de SC die zo nog komt!quote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Als hij nog 15 ronden zijn banden goed kan houden kan hij laatste stint op US misschien.
TR gemachtquote:Op zondag 18 september 2016 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Kvyat verdient ook wel een mooi resultaat hier, imho.
http://www.formula1.com/en/f1-live.htmlquote:Op zondag 18 september 2016 15:20 schreef niggeplease het volgende:
iemand hier die website waar je de rondetijden van de rijders kan zien?
Ja en Vettel ook.quote:Op zondag 18 september 2016 15:20 schreef franklop het volgende:
Max zal ook nog wel naar binnen moeten toch?
http://www.formula1.com/en/f1-live.htmlquote:Op zondag 18 september 2016 15:20 schreef niggeplease het volgende:
iemand hier die website waar je de rondetijden van de rijders kan zien?
Dat zou leuk zijn jaquote:Op zondag 18 september 2016 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Kvyat verdient ook wel een mooi resultaat hier, imho.
Ultra lijkt me handiger, moet makkelijk kunnen.quote:Op zondag 18 september 2016 15:21 schreef THEFXR het volgende:
gaat max voor de ultra's of de soft band zoals RIC?
Had maar 1 setje soft toch? Zal wel doorrijden worden en dan ultrasoft.quote:Op zondag 18 september 2016 15:21 schreef THEFXR het volgende:
gaat max voor de ultra's of de soft band zoals RIC?
blijkbaar een heel diepe, want ik heb nog een hele krat Jupiler staan zonder dat ik dat wistquote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
thnx. waarom zegt olav dat max maar een tiende van de leider zit. tis maar dan een secquote:Op zondag 18 september 2016 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/en/f1-live.html
Niet alles zit op dezelfde ronde, de stream kan achterlopen, en F1 live timing is ook echt live. dus vaak al een ronde er voor.quote:Op zondag 18 september 2016 15:22 schreef niggeplease het volgende:
[..]
thnx. waarom zegt olav dat max maar een tiende van de leider zit. tis maar dan een sec
http://www.nu.nl/formule-(...)tart-verstappen.htmlquote:Nico Hülkenberg wijt zijn snelle crash zondag bij de Grand Prix van Singapore aan de matige start van Max Verstappen.
Hülkenberg kende een goede start vanaf de achtste plek, maar werd aangetikt door de Toro Rosso van Carlos Sainz waardoor hij in de muur eindigde
"Er was zeker geen opzet in het spel bij Carlos", zei Hülkenberg tegen Sky Sports over de Spanjaard die als zesde was gestart.
"Ik denk niet dat Carlos in een gat probeerde te duiken, want zijn start was niet geweldig. Ik denk dat hij om Max heen moest. Max had een slechte start en dat was de oorzaak van dit bloedbad."
Rosberg reed 1:51.0, Verstappen 1:51.1quote:Op zondag 18 september 2016 15:22 schreef niggeplease het volgende:
[..]
thnx. waarom zegt olav dat max maar een tiende van de leider zit. tis maar dan een sec
juup juup juup, meer bier truc!quote:Op zondag 18 september 2016 15:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
blijkbaar een heel diepe, want ik heb nog een hele krat Jupiler staan zonder dat ik dat wist![]()
OMG IK KOM ER NU AAN!!!!quote:Op zondag 18 september 2016 15:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
blijkbaar een heel diepe, want ik heb nog een hele krat Jupiler staan zonder dat ik dat wist![]()
Hij kan langer door dan Vettel.quote:Op zondag 18 september 2016 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
Als Max nu stopt zou hij ongeveer als 10e weer op de baan komen
klopt.quote:Op zondag 18 september 2016 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/formule-(...)tart-verstappen.html
Mja, oorzaak != schuld.quote:Op zondag 18 september 2016 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die had ondertussen al op kunnen zijnquote:Op zondag 18 september 2016 15:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
maar eerst eenquote:
Is dat een MagnetronTV?quote:Op zondag 18 september 2016 15:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
maar eerst een
[ afbeelding ]
zeer gunstig ook dat zijn start mensen heeft opgefuckt. Als Carlos en de Hulk er veilig voorbij waren gegaan was het weer een heel ander verhaal geweest. En voor slechte starts krijg je geen strafquote:
Welke?quote:Op zondag 18 september 2016 15:26 schreef YokiKater het volgende:
Kan iemand even op het Mercedes kapot knopje drukken?
Mooie aansteker.quote:Op zondag 18 september 2016 15:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
maar eerst een
[ afbeelding ]
Oke, gedaan, duurt 4/5 rondjes ongeveer.quote:Op zondag 18 september 2016 15:26 schreef YokiKater het volgende:
Kan iemand even op het Mercedes kapot knopje drukken?
Bloedbad. Mijn god zeg wat is de f1 een jank circus geworden.quote:Op zondag 18 september 2016 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hebben we al gehad toch?quote:
meer sc en geen mercedes op de baanquote:
hoeveelste pit is dat van VES 5e?quote:Op zondag 18 september 2016 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet volgend rondje pitten. Bandjes worden nu iets langzamer
quote:Op zondag 18 september 2016 15:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
maar eerst een
[ afbeelding ]
3equote:Op zondag 18 september 2016 15:28 schreef niggeplease het volgende:
[..]
hoeveelste pit is dat van VES 5e?
Maakt het eind van de race wel stukken interessanter.quote:Op zondag 18 september 2016 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met nog een SC gaan we over de 2 uur heen.
Denk dat ie geen ultra's meer had.quote:
omg Oktoberfestquote:
Sky zei dacht ik 2 setjes verse US bij aanvang.quote:Op zondag 18 september 2016 15:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat ie geen ultra's meer had.
Max heeft al 4x gepit of zoquote:Op zondag 18 september 2016 15:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Sky zei dacht ik 2 setjes verse US bij aanvang.
3.quote:Op zondag 18 september 2016 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Max heeft al 4x gepit of zo
Volgens mij 4 stints. Gestart op SS en daarna 2x US en nu weer SS.quote:Op zondag 18 september 2016 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Max heeft al 4x gepit of zo
Dat is al niet meer zoquote:Op zondag 18 september 2016 15:31 schreef BaraCuda het volgende:
Verstappen zit nog met de banden te kijken die Kvyat heeft gekozen aan het begin van het seizoen. Zaten nog al rare keuzes tussen helaas. Zullen geen nieuwe US hebben gehad.
nee. Worden 6 races van te voren gekozen.quote:Op zondag 18 september 2016 15:31 schreef BaraCuda het volgende:
Verstappen zit nog met de banden te kijken die Kvyat heeft gekozen aan het begin van het seizoen. Zaten nog al rare keuzes tussen helaas. Zullen geen nieuwe US hebben gehad.
Volgens mij speelt dat niet meer toch>?quote:Op zondag 18 september 2016 15:31 schreef BaraCuda het volgende:
'Net' = 10 secquote:Op zondag 18 september 2016 15:29 schreef JopJuh het volgende:
Ves net achter kvyat denk ik nu ben ik bang?
Max heeft alleen op SS gereden hoor...quote:Op zondag 18 september 2016 15:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij 4 stints. Gestart op SS en daarna 2x US en nu weer SS.
Dat dus.quote:Op zondag 18 september 2016 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Gooien P3 weg, terwijl Kimi door had kunnen rijden tot het einde
Hij moest nog een andere band gebruiken, dus super kon niet meer. Ultra schijnt op te zijn, dus kom je uit op soft.quote:Op zondag 18 september 2016 15:32 schreef NaturalScience het volgende:
Ik snap echt niets van die keus om niet op z'n minst supers te gebruiken bij Max....
omdat hij 2 soorten per race moet gebruiken en die dus ook niet meer hadquote:Op zondag 18 september 2016 15:32 schreef NaturalScience het volgende:
Ik snap echt niets van die keus om niet op z'n minst supers te gebruiken bij Max....
nope.quote:Op zondag 18 september 2016 15:33 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max heeft alleen op SS gereden hoor...
Wacht maarquote:Op zondag 18 september 2016 15:33 schreef JopJuh het volgende:
Ze zijn echt dom bij ferrari, iedereen ontslaan daar. Hadden gewoon buiten moeten blijven.
Gioeie samenvatting van de race dit.quote:
Yeah, right.quote:Op zondag 18 september 2016 15:29 schreef Zorro het volgende:
Hamilton werd nogal opgehemeld toen hij met alle geluk van de wereld en alles wat hem mee zat naar de 5e plek reed in Spa.
Dan zal Vettel die het helemaal op eigen kracht doet wel helemaal als held gezien worden. Door Sky ook. Toch?
Kwaliteitspils van de Lidlquote:
niet? Hier is een goeie pit cruciaal.quote:Op zondag 18 september 2016 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoevaak hebben ze die kut van Kimi nu al laten zien![]()
#notgay maar die pitbox boeit me tijdens een race geen bal.
Ze is nog lelijk ook. Als ik zoveel geld had hoefde eentje met zo een hoofd echt niet te moeten menen een kans te makenquote:Op zondag 18 september 2016 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoevaak hebben ze die kut van Kimi nu al laten zien![]()
#notgay maar die pitbox boeit me tijdens een race geen bal.
Ik ben nog een keer gaan pissen, Sinister-D- heb nog een bak lauwe pils gevonden en Max zit alwéér achter kieviat. Dit was een samenvatting.quote:Op zondag 18 september 2016 15:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kwaliteitspils van de Lidl
Schrok net wakker van Olav omdat Lewis naar P3 ging. Heb ik de laatste 15 min iets gemist?
Er komt nog een SC en dan wint Vettel.quote:Op zondag 18 september 2016 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo gaat Rosberg opvissen.
Wacht maar op de SC. Die komt nog. Ik denk ERI die hem in de muur tettert zo.quote:Op zondag 18 september 2016 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet nog 7 seconden overbruggen naar ALonso
mooi zou dat zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ricciardo moet gewoon kunnen winnen vandaag!
straatfeestquote:Op zondag 18 september 2016 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ricciardo moet gewoon kunnen winnen vandaag!
Gewoon even klappen. Niks geen straatfeest voor die knaker. Straatfeesten zijn alleen voor Max.quote:
bier zuipen uit een schoenquote:Op zondag 18 september 2016 15:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon even klappen. Niks geen straatfeest voor die knaker. Straatfeesten zijn alleen voor Max.
Palmer rijdt ook nog, ook zo'n goeie kanshebber.....quote:Op zondag 18 september 2016 15:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wacht maar op de SC. Die komt nog. Ik denk ERI die hem in de muur tettert zo.
die rijdt dit uit op deze banden denk ik.quote:
Nee inderdaad, maar RIC maakt zag ik net iets meer dan 2 sec per ronde goed. Dan wordt het krap in laatste rondjesquote:Op zondag 18 september 2016 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kan nu niet meer, tenzij hij zeker wil verliezen.
ik geloof in wonderen.quote:Op zondag 18 september 2016 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar RIC maakt zag ik net iets meer dan 2 sec per ronde goed. Dan wordt het krap in laatste rondjes
Die heeft nog niet veel gewonnen.quote:Op zondag 18 september 2016 15:41 schreef Refragmental het volgende:
Ric op 1 zou echt heel mooi zijn.
zoals ze net vertelden: 4 ronden voor het eind zit RIC dicht achter ROSquote:Op zondag 18 september 2016 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar RIC maakt zag ik net iets meer dan 2 sec per ronde goed. Dan wordt het krap in laatste rondjes
Alleen als HAM ook erin knaltquote:Op zondag 18 september 2016 15:41 schreef Szura het volgende:
Twee droomscenario's:
- Rosberg de banden in
- Rosberg in de laatste ronde ingehaald
logisch met compleet andere bandenquote:Op zondag 18 september 2016 15:42 schreef niggeplease het volgende:
max zit 2 sec onder de ronde tijd van ric
Geen banden op deze baanquote:Op zondag 18 september 2016 15:41 schreef Szura het volgende:
Twee droomscenario's:
- Rosberg de banden in
- Rosberg in de laatste ronde ingehaald
Waar stond Grosjean dan gisteren in?quote:
Dat punt waar Gro gisteren invloog toch?quote:
Ok, top.quote:Op zondag 18 september 2016 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Rosberg's band gaat in rondje 60, u las het hier.
P6 for the takingquote:Op zondag 18 september 2016 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Verstappen pakt 2 sec per rondje op Alonso
Waren toch geen banden?quote:Op zondag 18 september 2016 15:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat punt waar Gro gisteren invloog toch?
Recpro meen ik mij te herinneren.quote:
Rondje 60 aldus mobloquote:Op zondag 18 september 2016 15:43 schreef Geralt het volgende:
WAAR BLIJFT DE ALTIJD LATE SC HIER?!?!?!?!
Maldonado liet verstek gaanquote:Op zondag 18 september 2016 15:43 schreef Geralt het volgende:
Die kwam al in de eerste rondequote:Op zondag 18 september 2016 15:43 schreef Geralt het volgende:
Dat kan ik zeker; kut!quote:Op zondag 18 september 2016 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt zeggen wat je wilt,
huichelaar!!!quote:
F1gamerquote:
TecPro, of Saferbarriër.quote:
Op dit soort banen is een goed begin het halve werk. Inderdaad wel jammer, maar er komen nog genoeg racesquote:Op zondag 18 september 2016 15:45 schreef ReQuiem83 het volgende:
De derde slecht start op rij van VES nekt gewoon steeds zijn hele race. Echt zonde steeds. Je rijd dan een totaal andere race.
Ik moet het niet van mn uiterlijk hebben, dat weet ikquote:
Ja Tecpro. De R zit er vlak bij!!!!quote:
idd heeft zoveel invloed.quote:Op zondag 18 september 2016 15:45 schreef ReQuiem83 het volgende:
De derde slecht start op rij van VES nekt gewoon steeds zijn hele race. Echt zonde steeds. Je rijd dan een totaal andere race.
Op wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |