JINXEN MET ZN ALLEN!!!!!!quote:
Precies. Op je 18de al 1.5 seizoen in de F1 rijden is helemaal niet bijzonderquote:Op zondag 18 september 2016 15:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat we kunnen constateren dat Max helemaal niet zo bijzonder is als onze grote vriend Olav dit ons doet geloven.
Moet sowieso, hij heeft nog maar 1 soort gebruikt.quote:Op zondag 18 september 2016 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
En van kvyat af. nu gat dicht rijden naar Vettel.
Maar Max moet nog wel een keer bandenwissel doen denk ik
hij moet nog pittenquote:Op zondag 18 september 2016 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Als VES nu nog een rondje of 15 z'n banden goed kan houden....
alleen kleine kans als hij niet meer hoeft te verdedigen. Me dunkt.quote:Op zondag 18 september 2016 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Als VES nu nog een rondje of 15 z'n banden goed kan houden....
Dacht al op 2 stops zat en 2 soorten. Dan heb ik die gemistquote:Op zondag 18 september 2016 15:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet sowieso, hij heeft nog maar 1 soort gebruikt.
Welke grot bewaar jij je bier in in godsnaam!?quote:Op zondag 18 september 2016 15:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik ga een een Indiana Jones naar meer bier plegen.....
Volgens mij 2 stops met SS, zoals hij ook starte.quote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dacht al op 2 stops zat en 2 soorten. Dan heb ik die gemist
Zolderkamerquote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welke grot bewaar jij je bier in in godsnaam!?
temple of doom.quote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gat is wel groot hoor. Vettel moet wel ook nog binnen lijkt me.quote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu weinig verkeer, dus weinig banden slijtage hopelijk.
Dat zeg ik. Als hij nog 15 ronden zijn banden goed kan houden kan hij laatste stint op US misschien.quote:
klopt, had ik even niet in de gatenquote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij 2 stops met SS, zoals hij ook starte.
Dan wel goed timen met de SC die zo nog komt!quote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Als hij nog 15 ronden zijn banden goed kan houden kan hij laatste stint op US misschien.
TR gemachtquote:Op zondag 18 september 2016 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Kvyat verdient ook wel een mooi resultaat hier, imho.
http://www.formula1.com/en/f1-live.htmlquote:Op zondag 18 september 2016 15:20 schreef niggeplease het volgende:
iemand hier die website waar je de rondetijden van de rijders kan zien?
Ja en Vettel ook.quote:Op zondag 18 september 2016 15:20 schreef franklop het volgende:
Max zal ook nog wel naar binnen moeten toch?
http://www.formula1.com/en/f1-live.htmlquote:Op zondag 18 september 2016 15:20 schreef niggeplease het volgende:
iemand hier die website waar je de rondetijden van de rijders kan zien?
Dat zou leuk zijn jaquote:Op zondag 18 september 2016 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Kvyat verdient ook wel een mooi resultaat hier, imho.
Ultra lijkt me handiger, moet makkelijk kunnen.quote:Op zondag 18 september 2016 15:21 schreef THEFXR het volgende:
gaat max voor de ultra's of de soft band zoals RIC?
Had maar 1 setje soft toch? Zal wel doorrijden worden en dan ultrasoft.quote:Op zondag 18 september 2016 15:21 schreef THEFXR het volgende:
gaat max voor de ultra's of de soft band zoals RIC?
blijkbaar een heel diepe, want ik heb nog een hele krat Jupiler staan zonder dat ik dat wistquote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
thnx. waarom zegt olav dat max maar een tiende van de leider zit. tis maar dan een secquote:Op zondag 18 september 2016 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/en/f1-live.html
Niet alles zit op dezelfde ronde, de stream kan achterlopen, en F1 live timing is ook echt live. dus vaak al een ronde er voor.quote:Op zondag 18 september 2016 15:22 schreef niggeplease het volgende:
[..]
thnx. waarom zegt olav dat max maar een tiende van de leider zit. tis maar dan een sec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |