Ok ik heb het laten lopenquote:
Ja maar dan moet je je afvragen of zowel je eigen race als die van RBR verneuken handig is.quote:Op zondag 18 september 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij wil zijn positie verdedigen, goed zijn recht
Hij weet toch dat ie nooit meer terug gaat naar RB dus waarom nietquote:Op zondag 18 september 2016 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je je afvragen of zowel je eigen race als die van RBR verneuken handig is.
Paars is snelste sectortijd, groen is beste eigen sectortijd, en wit is gewoon kut.quote:Op zondag 18 september 2016 14:45 schreef Odaiba het volgende:
Wat houden al die kleuren eigenlijk in als ik naar deze site zit te kijken? en die blokjes bij S1 tm S3?
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/f1-live.html
Fixed; geen dankquote:
Volgend jaar helemaal geen stoeltje meer kan ook natuurlijk. Dit is niet handig voor beide teams.quote:Op zondag 18 september 2016 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij weet toch dat ie nooit meer terug gaat naar RB dus waarom niet
Nee.quote:Op zondag 18 september 2016 14:47 schreef Geralt het volgende:
Jos is nog altijd Neerlands een na beste F1 coureur ooit. Beetje respect voor die ouwe
Die kans is nu ook weg natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2016 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
Kans op inhalen voorlopig verkeken voor Max. Nu hopen dat Kvyat Alonso bijhaalt
En waarom zie ik Rosbergen bovenaan met een tijd die hoger is dan de nummers 2, 3 en 4? Sorry ik moet even weten hoe dit werkt xDquote:Op zondag 18 september 2016 14:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Paars is snelste sectortijd, groen is beste eigen sectortijd, en wit is gewoon kut.
Ik koop nooit een Mercedesquote:Op zondag 18 september 2016 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Mercedes loopt morgen weer te klagen over de tv-tijd als het zo doorgaat.
Omdat hij eerste staat?quote:Op zondag 18 september 2016 14:48 schreef Odaiba het volgende:
[..]
En waarom zie ik Rosbergen bovenaan met een tijd die hoger is dan de nummers 2, 3 en 4? Sorry ik moet even weten hoe dit werkt xD
Dat heeft overigens meer met mijn beurs te maken dan met hun F1 gebeurenquote:
Is nog lang he. Sowieso nog minstens 1 SC ergens rond rondje 52 ofzo.quote:Op zondag 18 september 2016 14:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
had wel wat meer verwacht van de race
Omdat één rondetijd niets zegt over de gehele race. Hij staat eerste, dus bovenaan.quote:Op zondag 18 september 2016 14:48 schreef Odaiba het volgende:
[..]
En waarom zie ik Rosbergen bovenaan met een tijd die hoger is dan de nummers 2, 3 en 4? Sorry ik moet even weten hoe dit werkt xD
Waarom? Je kan nergens inhalen.quote:Op zondag 18 september 2016 14:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
had wel wat meer verwacht van de race
Oke, maar gaat het puur om de plek die hij heeft of is het een opeenstapeling van rondetijd? ik want dan snap ik ik die tijden niet echt ofzo.quote:
van max*quote:Op zondag 18 september 2016 14:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom? Je kan nergens inhalen.
Hoi Geralt.quote:Op zondag 18 september 2016 14:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kvyat na vandaag stoeltje weer terug bij RBR
Het staat op volgorde van de positie waar ze staan, maar hij heeft al zoveel sec voorsprong dat het nu nog niet zoveel uitmaakt.quote:Op zondag 18 september 2016 14:49 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Oke, maar gaat het puur om de plek die hij heeft of is het een opeenstapeling van rondetijd? ik want dan snap ik ik die tijden niet echt ofzo.
Je punt?quote:Op zondag 18 september 2016 14:49 schreef niggeplease het volgende:
ricciardo nog steeds veel beter dan verstappen
Het is puur een weergave van de meest recente rondetijd die een coureur heeft gereden.quote:Op zondag 18 september 2016 14:49 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Oke, maar gaat het puur om de plek die hij heeft of is het een opeenstapeling van rondetijd? ik want dan snap ik ik die tijden niet echt ofzo.
wanneer Vtec aan staatquote:Op zondag 18 september 2016 14:50 schreef Fylax het volgende:
Wat zijn die rode lichtpiepjes eigenlijk?
hajaaj gekkert dat is ook helemaal niet de bedoelingquote:Op zondag 18 september 2016 14:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom? Je kan nergens inhalen.
quote:Op zondag 18 september 2016 14:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het staat op volgorde van de positie waar ze staan, maar hij heeft al zoveel sec voorsprong dat het nu nog niet zoveel uitmaakt.
Oke, dankquote:Op zondag 18 september 2016 14:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het is puur een weergave van de meest recente rondetijd die een coureur heeft gereden.
of er moet een SC komenquote:Op zondag 18 september 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
5e plek is hoogst haalbare, rest is te ver weg
Ligt aan een eventuele SC.quote:Op zondag 18 september 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
als max een normale start had gehad was ie waarschijnlijk gecrashed met hulk.quote:Op zondag 18 september 2016 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer weer dat de enige mogelijke actie van Max moet komen die z'n race weer eens verneukt heeft.
De Mercs gaan allebei nog stuk en Ricardo hangt hem in de muurquote:Op zondag 18 september 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
slechte start.quote:Op zondag 18 september 2016 14:51 schreef kipknots het volgende:
Ik start wat later. Kan iemand uitleggen wat er met Verstappen is gebeurd?
Die startte ook wat laterquote:Op zondag 18 september 2016 14:51 schreef kipknots het volgende:
slechte start, alweer.quote:Op zondag 18 september 2016 14:51 schreef kipknots het volgende:
Kvyat heeft Alonso eraf gereden.quote:Op zondag 18 september 2016 14:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
De Mercs gaan allebei nog stuk en Ricardo hangt hem in de muur
Heb ik wat gemist?
Dan was de crash niet geweestquote:Op zondag 18 september 2016 14:52 schreef niggeplease het volgende:
[..]
als max een normale start had gehad was ie waarschijnlijk gecrashed met hulk.
Start weer verneukt.quote:Op zondag 18 september 2016 14:51 schreef kipknots het volgende:
Max heeft Kvyat ingehaaldquote:Op zondag 18 september 2016 14:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
De Mercs gaan allebei nog stuk en Ricardo hangt hem in de muur
Heb ik wat gemist?
nee, want door de slechte start ontstond deze inhaalchaos.quote:Op zondag 18 september 2016 14:52 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Z'n paquote:Op zondag 18 september 2016 14:52 schreef Yaku het volgende:
Ben benieuwd wie Max straks de schuld geeft.
Huh hij rijdt er nog achter???quote:Op zondag 18 september 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Max heeft Kvyat ingehaald
Helaas zitten de sectortijden sinds vorig seizoen (?) achter een betaalmuur. Dus dat is wel jammer.quote:
Als ie het zelf verkloot heeft dan is die mans genoeg om dat gewoon te zeggen lijkt me.quote:Op zondag 18 september 2016 14:52 schreef Yaku het volgende:
De banden of de strategie natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2016 14:52 schreef Yaku het volgende:
Dat idee had ik ook. Had max hulkenberg waarschijnlijk in de achterkant gehad. Geluk bij een ongeluk lijkt het.quote:Op zondag 18 september 2016 14:52 schreef niggeplease het volgende:
[..]
quote:
twitter:dburgersdijk twitterde op zondag 18-09-2016 om 14:09:38We zijn weer goed los op @ZiggoSport gelijk safetycar 1ste ronde @robertdoornboss @racing_rob @TomCoronel #BegintTop https://t.co/1ckbArWdqZ reageer retweet
Dit gaan opzoeken voor die nietsnutquote:Op zondag 18 september 2016 14:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]twitter:dburgersdijk twitterde op zondag 18-09-2016 om 14:09:38We zijn weer goed los op @ZiggoSport gelijk safetycar 1ste ronde @robertdoornboss @racing_rob @TomCoronel #BegintTop https://t.co/1ckbArWdqZ reageer retweet
Ja, dat is wel heel jammer.quote:Op zondag 18 september 2016 14:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helaas zitten de sectortijden sinds vorig seizoen (?) achter een betaalmuur. Dus dat is wel jammer.
Ja, want zo werkt het universum.quote:Op zondag 18 september 2016 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had niet anders verwacht.dat gehype is nooit goed imho.
Ik denk eerder dat dat zusje van hem aan het FOK!ken is ergens achter de coulissen, want die heb ik nog niet in beeld gezien.quote:Op zondag 18 september 2016 14:54 schreef xzaz het volgende:
Zal Max ondertussen aan het fokken zijn?
dat weten we pas over 34 rondenquote:Op zondag 18 september 2016 14:55 schreef Montelly het volgende:
Kvyat is Max de baas. Kvyat weer terug naar RB.
Die zit nu bij mijquote:Op zondag 18 september 2016 14:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat zusje van hem aan het FOK!ken is ergens achter de coulissen, want die heb ik nog niet in beeld gezien.
ik zit al 5 ronden droogquote:
Thnx!quote:Op zondag 18 september 2016 14:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]twitter:dburgersdijk twitterde op zondag 18-09-2016 om 14:09:38We zijn weer goed los op @ZiggoSport gelijk safetycar 1ste ronde @robertdoornboss @racing_rob @TomCoronel #BegintTop https://t.co/1ckbArWdqZ reageer retweet
Stap in de auto en kom deze kant op dan.quote:Op zondag 18 september 2016 14:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik zit al 5 ronden droogwachten tot ronde 30 voor de laatste
Ik was beter afgekomen naar je, ik had toch niet gemist van de race
Max doet het idd tot nu toe nog niet echt gaat in de races waar iedereen juist verwacht dat RB het goed gaat doen...quote:Op zondag 18 september 2016 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had niet anders verwacht.dat gehype is nooit goed imho.
neehee, niet dat de hype het veroorzaakt, maar meer dat ik hypen een teken vind van dat het wrsch genuanceerder ligt.quote:Op zondag 18 september 2016 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want zo werkt het universum.
Proost!quote:
Dan was Hülkenberg niet gecrasht.quote:Op zondag 18 september 2016 14:52 schreef niggeplease het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2016 14:58 schreef Leonos het volgende:
Max kneus, kan beter andere sport gaan doen.
dan was ie met hulk gecrashedquote:Op zondag 18 september 2016 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Max een goede start had dan zat ie voor ALO-train rustig in top-5
niet volgehouden tot 30, #2 al openquote:Op zondag 18 september 2016 14:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Stap in de auto en kom deze kant op dan.
Nee, hulk week uit voor Max en ramde op Sainz.quote:Op zondag 18 september 2016 14:58 schreef niggeplease het volgende:
[..]
dan was ie met hulk gecrashed
Banden op door gevecht met Kvyat. Vroege stop en dan als Kvyat stopt als het goed is Max ervoor.quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 14:58 schreef Leonos het volgende:
Max kneus, kan beter andere sport gaan doen.
neehee.quote:Op zondag 18 september 2016 14:58 schreef niggeplease het volgende:
[..]
dan was ie met hulk gecrashed
Op zich had Vettel ook best als 2e of 3e kunnen kwalifceren, doorgaans is hij 3 tienden sneller dan Raikkonen. En het is een hele goede inhaler, niet zo spectaculair als Verstappen, maar wel besluitvaardig, vlot en zakelijk.quote:Op zondag 18 september 2016 14:47 schreef maniack28 het volgende:
Wel treurig dat Vettel gewoon van achter start en dan voor Verstappen ligt na de eerste ronde pitstops (die Vettel natuurlijk overslaat).
Ok over 1 minuut kan je in de auto zittenquote:Op zondag 18 september 2016 14:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niet volgehouden tot 30, #2 al open
quote:Op zondag 18 september 2016 14:58 schreef BaraCuda het volgende:
Ricciardo gewoon 2sec per rondje sneller zeg, kansloos gewoon
quote:Op zondag 18 september 2016 14:58 schreef BaraCuda het volgende:
Twitter en Reddit smullen er in ieder geval van.quote:Op zondag 18 september 2016 14:58 schreef Odaiba het volgende:
Hele slechte race voor Max en Red Bull
De race ookquote:Op zondag 18 september 2016 15:00 schreef MakkieR het volgende:
De start begint nou langzamerhand wel een dingetje te worden van Max.
SC in ronde 48. Je hoorde het hier het eerst.quote:Op zondag 18 september 2016 15:01 schreef Maver24 het volgende:
We zijn een uur bezig en pas 30 ronden gereden. Erg lange race dit. Gaat nog wel wat gebeuren
gewoon treintjequote:Op zondag 18 september 2016 15:01 schreef Maver24 het volgende:
We zijn een uur bezig en pas 30 ronden gereden. Erg lange race dit. Gaat nog wel wat gebeuren
En Mercedes met problemen nog steeds sneller.quote:Op zondag 18 september 2016 14:58 schreef BaraCuda het volgende:
Met persoonlijke excuses van Jos Verstappenquote:Op zondag 18 september 2016 14:57 schreef MakkieR het volgende:
Kvyat krijgt morgen weer het stoeltje van Verstappen
Vettel wat mij betreftquote:Op zondag 18 september 2016 15:01 schreef F1gamer het volgende:
Ik stem voor Grosjean als Driver of the day
Fixedquote:Op zondag 18 september 2016 15:01 schreef xzaz het volgende:
We zitten op de helft. (behalve Sinister-D dan)
Zo.
Zeker. Maar nog een goede prestatie van VES is inmiddels wel verkeken.quote:Op zondag 18 september 2016 15:01 schreef Maver24 het volgende:
Dat is eigenlijk nog het ergste.quote:Op zondag 18 september 2016 15:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
En Mercedes met problemen nog steeds sneller.
supersoft.quote:Op zondag 18 september 2016 15:03 schreef Fokker89 het volgende:
Max zit toch echt op Ultraof ben ik nu gek?
SSquote:Op zondag 18 september 2016 15:03 schreef Fokker89 het volgende:
Max zit toch echt op Ultraof ben ik nu gek?
Als Mercedes problemen heeft, moet ik meteen lachen.quote:Op zondag 18 september 2016 15:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
En Mercedes met problemen nog steeds sneller.
Sorry maar ric is geen winnaar.
Check.quote:
Jup...quote:Op zondag 18 september 2016 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Max moet de komende weken 24/7 starts oefenen. Niks anders.
En de auto moet in orde zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ja, dat kan alleen op de simulatorquote:Op zondag 18 september 2016 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Maakt geen hol uit wat je gevonden hebt, het gaat erom hoevéél je gevonden hebt!quote:Op zondag 18 september 2016 15:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik heb nog Ezelbier uit de Ezeloase van Bombaye gevonden![]()
tsja, zo gaan die dingen!quote:Op zondag 18 september 2016 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Raikonen startte achter Max he... godverdomme.
Maxgodquote:
oh jawel hoor, hij verzint wel watquote:Op zondag 18 september 2016 15:07 schreef MakkieR het volgende:
Een voordeel, Kimi kan in ieder geval niet kwaad op Max worden vandaag
Ja dingen enzoquote:
slim!!quote:Op zondag 18 september 2016 15:08 schreef Peterselieman het volgende:
Kimi meteen binnen. Slim, want mogelijk lekke band vanwege het contact met Hamilton
Mwa, met een goede start zou niemand hier klagen... Zit hem gewoon in details. Dat is topsportquote:Op zondag 18 september 2016 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunnen wel stellen dat Verstappen een terugslag heeft in de tweede helft van t seizoen (wat op zich gebruikelijk is) en lang nog niet de consistentie van Riccardio heeft
Kwantiteit goed voor de middag uit te zingen?quote:
is ook niet zo vreemd met het ervaringsverschil. Dat vergeten veel mensen vrij makkelijk.quote:Op zondag 18 september 2016 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunnen wel stellen dat Verstappen een terugslag heeft in de tweede helft van t seizoen (wat op zich gebruikelijk is) en lang nog niet de consistentie van Riccardio heeft
Ik denk dat we kunnen constateren dat Max helemaal niet zo bijzonder is als onze grote vriend Olav dit ons doet geloven.quote:Op zondag 18 september 2016 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
wheelspin of the century daar...quote:Op zondag 18 september 2016 15:08 schreef THEFXR het volgende:
ik las dat een max een slechte start had en de banden werkte niet
jupquote:Op zondag 18 september 2016 15:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kwantiteit goed voor de middag uit te zingen?
Maakt niet uit, dat proef je na 7 flessen toch niet meerquote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jupalleen is Kriekbier niet te zuipen
quote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
TR gemacht. Tevens banaanvraag ingediend.
Man van de race is die marshall wat mij betreft.quote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef THEFXR het volgende:
vettel, man van de race van 22 naar 6 tot nu toe
Olav is dan ook de grootste faalhaas in de F1, alles wat daar uit komt moet je niet geloven en dubbel checken.quote:Op zondag 18 september 2016 15:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat we kunnen constateren dat Max helemaal niet zo bijzonder is als onze grote vriend Olav dit ons doet geloven.
Lewis is een choker.quote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe kan dat gat Russen Räikkönen en Hamilton zo enorm groot zijn?
na 2 flesjes van die zoete troep krijg je je lippen niet meer van elkaarquote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat proef je na 7 flessen toch niet meer
Als hij nu de lange stint rijdt zoals Kvay nu doet op SS dan rijdt hij na de volgende ronde pitstops op 5.quote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
groot genoeg gat slaan voor de punten met de volgende stop.
Die had zijn bandjes wel verneukt bij die misremming.quote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe kan dat gat tussen Räikkönen en Hamilton zo enorm groot zijn?
kloptquote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jupalleen is Kriekbier niet te zuipen
dan moet alles ideaal gaan.quote:Op zondag 18 september 2016 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als hij nu de lange stint rijdt zoals Kvay nu doet op SS dan rijdt hij na de volgende ronde pitstops op 5.
De rest dan rectaal tot je nemen een optie?quote:Op zondag 18 september 2016 15:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
na 2 flesjes van die zoete troep krijg je je lippen niet meer van elkaar
Daar koop je helemaal niks voorquote:Op zondag 18 september 2016 15:12 schreef NaturalScience het volgende:
Max rijdt nu wel onafgebroken top 3 snelste ronden. Maar hij moet eerst 20 seconden overbruggen om weer aansluiting te krijgen met de top6
heb wel nog 3 Bapoa broodjes gevondenquote:Op zondag 18 september 2016 15:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
De rest dan rectaal tot je nemen een optie?![]()
Neuh, in goede lange stintquote:Op zondag 18 september 2016 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan moet alles ideaal gaan.
niet naar luisterenquote:Op zondag 18 september 2016 15:13 schreef NaturalScience het volgende:
Is Olaf nu aan het vertellen dat Max niets kon doen aan de langzame start?
yep, systeem moet het doen en niet de rijder, zoals Olaf het zegt danquote:Op zondag 18 september 2016 15:13 schreef NaturalScience het volgende:
Is Olaf nu aan het vertellen dat Max niets kon doen aan de langzame start?
Moet nog ontbijtenquote:
oh, die Olav toch.quote:Op zondag 18 september 2016 15:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
yep, systeem moet het doen en niet de rijder, zoals Olaf het zegt dan
Ook alleen omdat rest zoiets van "méh" heeft.quote:Op zondag 18 september 2016 15:12 schreef NaturalScience het volgende:
Max rijdt nu wel onafgebroken top 3 snelste ronden. Maar hij moet eerst 20 seconden overbruggen om weer aansluiting te krijgen met de top6
Dat zegt niks, de onderlinge duels tussen Max en Kvyat vandaag, dat zegt veel meer.quote:Op zondag 18 september 2016 15:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad liever Kvyat met zijn 23 punten in een RB. Dan Max met zijn 121.
Uhu
En 6 seconden dicht gereden in 2 rondjes??quote:
Ja.quote:Op zondag 18 september 2016 15:15 schreef Crazy-M het volgende:
Max in 1 keer achter Magnussen, dacht dat er bijna 6sec tussen zat
Laatste rondje 5 seconden dicht gereden.quote:Op zondag 18 september 2016 15:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
En 6 seconden dicht gereden in 2 rondjes??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |