Je word gewoon oud en vergeetachtig.. dat begrijp ik best hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 15:58 schreef Geralt het volgende:
Jullie hebben echt een compleet verkeerd beeld van mij jongens en moblo en f1gamer en meike
Skype.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:02 schreef Geralt het volgende:
Man bel anders gewoon Olav ofzo met je Kermit mobiele telefoon uit 1992. Lul
Vakjargon van Olav die hij elke week eruit gooit als Q3 begint.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb helemaal niet gehoord dat de klok weer op nul staat, wat is dit?
Blijft wel irritantquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Val dood Rosberg
/grapje natuurlijk
Teringmercsquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
mercs dus weer behoorlijk aan het sandbaggen geweest
De rest valt gewoon zwaar tegen, al een paar jaar.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:03 schreef F1gamer het volgende:
die mercedes zijn echt niet normaal meer
Tuurlijk, ik geloof dat meteen joh.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:04 schreef sasquatsch het volgende:
Mercedessen zijn sneller over 1 rondje. Red Bulls zijn sneller in de long runs was de conclusie van de VT's.
Alles is een Mercedes-circuit tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:05 schreef marcodej het volgende:
Het begrip "RBR-circuit" bestaat niet.
Dat circuit in oostenrijk vergeten zeker?quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:05 schreef marcodej het volgende:
Het begrip "RBR-circuit" bestaat niet.
Ik ga echt heel hard juichen als er twee Mercedessen in de muur staan in bocht 3.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:05 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga echt heel hard juichen als Max gewoon ook nog even een 1.42 neerzet.
Bier en nootjes zullen door de kamer vliegen hierquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga echt heel hard juichen als er twee Mercedessen in de muur staan in bocht 3.
Yup, ze hebben hun zwakheden van vorig seizoen goed verholpen tot dusver.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles is een Mercedes-circuit tegenwoordig
Gewoon letterlijk zandzakken in hun auto's leggen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef F1gamer het volgende:
mercedes uitsluiten van het kampioenschap
Fixedquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk zandzakken in voor auto's leggen.
Die waren toch op?quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bier en nootjes zullen door de kamer vliegen hier![]()
Maar die zijn op toch :squote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gaat toch om morgenquote:
die zijn op, johquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vorig jaar moesten ze toch ineens met legale bandenspanning rijden?quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, ze hebben hun zwakheden van vorig seizoen goed verholpen tot dusver.
Ze de 2014 motor van Renault geven.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk zandzakken in hun auto's leggen.
Tenzij hij gaat kotsenquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar die zijn op toch :s
Dat herinner ik me niet precies meer.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vorig jaar moesten ze toch ineens met legale bandenspanning rijden?
Volgens mij was het vorig jaar ook na Monza, op Monza werd de bandenspanning ineens op een onverwacht moment gemeten, en toen was die te laag. Dat is natuurlijk even wennen, heb je andere data nodig enzo.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet precies meer.Maar zou best kunnen, ja.
Je ziet al dat hij steeds dichterbij komt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:12 schreef marcodej het volgende:
Max moet zich blijven ontwikkelen in de kwali's.
Klopt, weet wel dat Mercedes hier vorig jaar totaal die banden niet aan de praat kreeg.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorig jaar ook na Monza, op Monza werd de bandenspanning ineens op een onverwacht moment gemeten, en toen was die te laag. Dat is natuurlijk even wennen, heb je andere data nodig enzo.
waar kunnen we tekenenquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Rosberg komt niet goed weg en Hamilton klapt erbovenop.
* Nattekat tekent voor
Ja. Een Twee en veertigquote:
Ja.quote:
Achter Sainz.quote:
Lekker boeiendquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:13 schreef Geralt het volgende:
Het ziet er in elk geval steeds beter uit om Ferrari voor te blijven in het kampioenschap. Dat gevecht gaat RB wel winnen hoor
Tuurlijk is dat boeiend. Constructeurskampioenschap is het enige wat er echt toe doetquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:15 schreef Maver24 het volgende:
Verstappen tegenvallend toch wel. En weer niet sneller dan Ric
Niets nieuws. Komt regelmatig voor. Is gewoon een golfbeweging.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Best wel erg dat ik blij ben dat Ricciardo voor Hamilton staat
Zo diep is de F1 al gezonken.
Hoezo Ves rijdt gewoon weg bij Raiquote:
Ik zei het eerder al: dit jaar is gewoon een dieptepunt. Nog nooit is een team zo vermoeiend dominant geweest.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niets nieuws. Komt regelmatig voor. Is gewoon een golfbeweging.
Dan weer een team dominant, dan weer niet, dan weer wel, etc.
Voor de teams. Niet voor de toeschouwers.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat boeiend. Constructeurskampioenschap is het enige wat er echt toe doet
McLaren '88.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei het eerder al: dit jaar is gewoon een dieptepunt. Nog nooit is een team zo vermoeiend dominant geweest.
Niemand geeft een neuk om constructeurspunten, zeker niet 200 achter Mercedes.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige boeiendse aan dit jaar.
In die Mercedes zou elke coureur op de grid pole pakken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:18 schreef Nober het volgende:
Top 5 konden allemaal pole pakken in principe.
- Robert Doornbos
quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:19 schreef Beach het volgende:
Ik hoop dat Nico wint. kennis maakt met de muur.
Beachvaldoodmongool!quote:
Een jaar klopt. Al was het jaar erna ook vooral McLaren. Maar dominant was het wel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was niet vermoeiend dominant, en dat was maar één jaar.
quote:It is one of the most dominant Formula One cars ever built, winning all but one race and claiming all but one pole position in the 1988 season.
Tuurlijk niet, ik refereer daar gewoon aan met een knipoogquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geralt bevestigd zijnde die persoon.
Hij zei ook al dat hij gedoneerd had inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geralt bevestigd zijnde die persoon.
Het enige waar ik ooit in mijn leven aan gedoneerd heb ik FOK!quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij zei ook al dat hij gedoneerd had inderdaad.
Ik niet. Ik hoop dat Ricciardo wint.quote:
Ricciardo is van een ander niveauquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:15 schreef Maver24 het volgende:
Verstappen tegenvallend toch wel. En weer niet sneller dan Ric
Dat zou gaaf zijnquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoop dat Ricciardo wint.
Met Max op tragere band dus Kimi sneller maar wel er achterquote:
Minder niveau ja.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:24 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ricciardo is van een ander niveau
quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:57 schreef Meike26 het volgende:
Maar het is nu serieus 10 minuten wachten omdat Grosjean achteruit is gaan rijden? Geen beeld hier.. praat me bij
Dat blijkt inderdaad, Q-sessie na Q-sessiequote:
Max is nooit goed geweest in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:28 schreef tja77 het volgende:
Pfff de Q machtsverhoudingen tussen Ricciardo en Max gaan wel HEEL erg richting Ricciardo. Max mag onderhand wel eens sneller gaan kwalificeren, hij heeftnu toch lang genoeg aan de RB kunnen wennen lijkt me.
Wel beter dan Sainz op een gegeven moment. Waar Sainz eerst nog beter was dan Max.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max is nooit goed geweest in de kwalificatie.
Hij is beter geworden ja, uiteindelijk. Misschien gaat het nog komen, valt nu nog niks over te zeggen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel beter dan Sainz op een gegeven moment. Waar Sainz eerst nog beter was dan Max.
9-2 iddquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:29 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad, Q-sessie na Q-sessie
In zijn eerste race in Spanje scheelde het een behoorlijke hoeveelheid, dat werd steeds minder en minder (Monza nog slechts enkele duizendste) en nu lijkt het weer meer te worden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is beter geworden ja, uiteindelijk. Misschien gaat het nog komen, valt nu nog niks over te zeggen.
En hij heeft er twee keer voor gestaan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
In zijn eerste race in Spanje scheelde het een behoorlijke hoeveelheid, dat werd steeds minder en minder (Monza nog slechts enkele duizendste) en nu lijkt het weer meer te worden.
Dat bedoel ik dus, ik mis het stukje progressie in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Verstappen echt zo'n supertalent is moet hij gewoon snellere rondjes kunnen rijden dan Ricciardo. Als hij dat kan dan moet hij dat ook gewoon in de kwalificatie gaan doen. Het is niet zo eenvoudig om het in één rondje allemaal goed te krijgen op het moment dat het moet, maar daar moet hij zich wel in ontwikkelen.
quote:The driver and team representative are required to report to the Stewards at 23:00 in relation to the
incident below.
No / Driver 11 – Sergio Perez
Reason Alleged breach of Appendix H, Article 2.4.5.1 b) of the FIA International Sporting
Code, failure to slow for double waved yellow flags at 21:40 in turns 9 & 10.
Als je Ricciardo als constante benchmark neemt dan doet hij dat ook. Het verschill was in barcelona 4 tiende op een rondje van 1:22. En hij heeft er ook 2x voor gestaan en 1x kort erop. Ik maak me er nog geen zorgen om, helemaal omdat het t.o.v Ricciardo is die ik in de top 4 beste courreurs van het veld schatquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Verstappen echt zo'n supertalent is moet hij gewoon snellere rondjes kunnen rijden dan Ricciardo. Als hij dat kan dan moet hij dat ook gewoon in de kwalificatie gaan doen. Het is niet zo eenvoudig om het in één rondje allemaal goed te krijgen op het moment dat het moet, maar daar moet hij zich wel in ontwikkelen.
Maak maar een mooie grafiek van % langzamer t.o.v Ric in de kwali, er is wel degelijk progressiequote:Op zaterdag 17 september 2016 16:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ik mis het stukje progressie in de kwalificatie.
Maar je heb dan wel weer track walks tijdens de race, waar heb je dat nou nog meer ? En je leguaan mag ook mee het circuit op.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou trouwens niet zo snel naar deze GP gaan als bezoeker.
Het aanbod naast de F1 is gewoon verschrikkelijk
Monza was het verschil nihil, nu loopt het weer op.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Maak maar een mooie grafiek van % langzamer t.o.v Ric in de kwali, er is wel degelijk progressie
een rondje op monza is 20 seconde langzamer, en heeft 6 bochten t.o.v 20+ in singapore.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Monza was het verschil nihil, nu loopt het weer op.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:57 schreef antiderivative het volgende:
Ricciardo is van een ander niveau.
Dat is wel het mooie van Ricciardo. Hoe beter zijn teamgenoot, hoe meer Ricciardo uit zichzelf en uit de auto weet te halen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:57 schreef antiderivative het volgende:
Ricciardo is van een ander niveau. Dat is niet erg, hij verslaat al zijn teamgenoten tot nu toe, inclusief 4-voudig wdc Vettel toen ze teamgenoten waren.
Zeg het gerust als ik ernaast zit, maar volgens mij ben jij geen fan van Mercedes.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:10 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat kijkt ronde 1 van Spanje nog even terug
Dat zijn er vanwege hun dominantie meerquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeg het gerust als ik ernaast zit, maar volgens mij ben jij geen fan van Mercedes.
Dan is de kans groot dat jij de pole kwijt bent en achteraan moet starten.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:17 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit met een hypothetische vraag, Stel Max Verstappen rijdt met nog 2 minuten te gaan een P1 binnen in Q3. Hij weet dat alles achter hem sneller rijdt dan hem. Mag je dan je auto op een gevaarlijke punt parkeren zodat je wet dat er een gele vlag uit rolt en je de pole positie hebt gewonnen? Je zegt bijvoorbeeld een geldige reden wat extreem moeilijk te bewijzen is dat de auto echt stuk is. ( misschien een blokkering van de stuur, of remmen werken niet naar behoren, ik zeg maar wat. )
is al vaker gebeurd , nee het mag nietquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:17 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit met een hypothetische vraag, Stel Max Verstappen rijdt met nog 2 minuten te gaan een P1 binnen in Q3. Hij weet dat alles achter hem sneller rijdt dan hem. Mag je dan je auto op een gevaarlijke punt parkeren zodat je weet dat er een gele vlag uit rolt en je de pole positie hebt gewonnen? Je zegt bijvoorbeeld een geldige reden wat extreem moeilijk te bewijzen is dat de auto echt stuk is. ( misschien een blokkering van de stuur, of remmen werken niet naar behoren, ik zeg maar wat. )
Het antwoord zit al in je vraag he. Als je iets moet gaan faken dan is het dus not done. Wil niet zeggen dat het niet kan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:17 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit met een hypothetische vraag, Stel Max Verstappen rijdt met nog 2 minuten te gaan een P1 binnen in Q3. Hij weet dat alles achter hem sneller rijdt dan hem. Mag je dan je auto op een gevaarlijke punt parkeren zodat je weet dat er een gele vlag uit rolt en je de pole positie hebt gewonnen? Je zegt bijvoorbeeld een geldige reden wat extreem moeilijk te bewijzen is dat de auto echt stuk is. ( misschien een blokkering van de stuur, of remmen werken niet naar behoren, ik zeg maar wat. )
Natuurlijk snap ik dat het niet mag, maar om Mercedes te verslaan is alles veroorloofd toch?quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het antwoord zit al in je vraag he. Als je iets moet gaan faken dan is het dus not done. Wil niet zeggen dat het niet kan.
als het binnen de regels is mag je alles doen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat het niet mag, maar om Mercedes te verslaan is alles veroorloofd toch?
mja, je zit als Red Bull ook met het constructeurskampioenschap, dus dan wil je het liefst twee auto's in de top rond hebben rijden in plaats van eentje achteraan. Stel dat er eentje vooraan door problemen wegvalt, dan kun je met die tweede alsnog veel punten scoren.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat het niet mag, maar om Mercedes te verslaan is alles veroorloofd toch?
Tja leven zit nu eenmaal vol met risico's en dit raceseizoen wint verstappen of RBR sowieso al niet. Bovendien win je alleen een GP als beide Mercedessen uitvallen zie GP Barcalona. Dan zou ik als ik RBR was, verder gaan kijken dan winnen op eigen kracht, want met dat alleen kom je er niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, je zit als Red Bull ook met het constructeurskampioenschap, dus dan wil je het liefst twee auto's in de top rond hebben rijden in plaats van eentje achteraan. Stel dat er eentje vooraan door problemen wegvalt, dan kun je met die tweede alsnog veel punten scoren.
En als je zo onsportief bent dan krijg je het vanzelf een keer dubbel zo hard terugbetaald.
Hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeg het gerust als ik ernaast zit, maar volgens mij ben jij geen fan van Mercedes.
https://en.wikipedia.org/wiki/2016_Formula_One_seasonquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou wel een grafiek willen maken als ik de q3 tijden van het hele seizoen kon vinden. Zelfs op f1 fanatic niet
Max had tijdens de kwalificatie problemen met de balans in de auto waardoor hij te snel zijn banden blokkeerde.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:28 schreef tja77 het volgende:
Pfff de Q machtsverhoudingen tussen Ricciardo en Max gaan wel HEEL erg richting Ricciardo. Max mag onderhand wel eens sneller gaan kwalificeren, hij heeftnu toch lang genoeg aan de RB kunnen wennen lijkt me.
Exact.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:55 schreef opreis het volgende:
3voudig wereld kampioen hamilton wordt trouwens ook op een 7de gezet door Rosberg maar daar heeft niemand het over
Ja? Daar staan geen q3 tijden van het hele seizoen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:46 schreef opreis het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/2016_Formula_One_season
Ik heb geen idee. Zoals ik hierboven al zei, hij heeft 10 races in een competitieve auto achter de rug en daarin 4 maal het podium gehaald en een GP winst. Ik begrijp werkelijk niet wat mensen nog meer verwachten. Ricciardo is een hele, hele goede coureur met bijna 5 volledige seizoenen F1 ervaring.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:59 schreef zoem het volgende:
Die Max-lager-dan-Ricciardo-gekwalificeerd discussie begint wel vermoeiend te worden. Elke race komt dat weer naar boven en niet alleen hier op FOK!. Typisch Nederlands dat we onze (sport)talenten zo afvallen als het niet aan onze (onrealistische) verwachtingen voldoet. Zijn dit vooral mooi-weerkijkers die zich bewust zo negatief uitlaten of ben ik degene die het niet begrijpt?
[..]
Exact.
Als je naar het kopje results and standigs gaat zie je een tabel met alle GP's, poles fastest laps winnaars, met daarachter "report" als je op report clickt kan je de tijden van desbetreffende GP vindenquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Daar staan geen q3 tijden van het hele seizoen.
https://www.formula1.com/(...)s/951/singapore.htmlquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Daar staan geen q3 tijden van het hele seizoen.
Ja dan ben ik 3 weken bezigquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Als je naar het kopje results and standigs gaat zie je een tabel met alle GP's, poles fastest laps winnaars, met daarachter "report" als je op report clickt kan je de tijden van desbetreffende GP vinden
Zou kunnen, misschien gooit Raikkonen morgen wel zijn Ferrari in de muur, net nadat Vettel een pitstop maakt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:17 schreef MakkieR het volgende:
Of Button.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:19 schreef Fer het volgende:
[..]
Zou kunnen, misschien gooit Raikkonen morgen wel zijn Ferrari in de muur, net nadat Vettel een pitstop maakt.
Webcrawler schrijven die de resultaten bij elkaar raapt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dan ben ik 3 weken bezigIk wil gewoon 1 overzicht
Tuurlijk wel, zo deden ze het in 2008 ook.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of Button.
Maar vlak na werkt niet hè
Dat is zeg maar de meest verschrikkelijke timing die er is.
Dat was gewoon geweldig getimed. Normaal is het beter om direct bij 'SC deployed' naar binnen te duiken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:40 schreef Fer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo deden ze het in 2008 ook.
Fiaquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:40 schreef Nattekat het volgende:
8 plaatsen straf voor Perez.
5 voor hard rijden onder geel en 3 voor het inhalen van Gutiérrez.
Flinke gridstraf voor Perez
Lijkt me andersom. Pitstop maken en daarna de verloren tijd terugwinnen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was gewoon geweldig getimed. Normaal is het beter om direct bij 'SC deployed' naar binnen te duiken.
Ze hebben juist n.a.v. het incident met Rosberg gesteld dat dubbel geel betekent ronde afbreken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:43 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Fia![]()
Rosberg geen straf uitdelen voor hetzelfde akkefietje
Een pitstop kost toch minder tijd als de rest langzaam rijdt?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me andersom. Pitstop maken en daarna de verloren tijd terugwinnen.
Hamilton moet erbovenop knallen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:49 schreef Armani XL het volgende:
Verder mag Rosberg morgen gewoon blijven stilstaan bij de start waardoor Hamilton en Raikonnen worden geblokt. Gaan de Red Bulls mooi als 1 en 2 de eerste bochten in met Sainz op 3 als buffer
Dan wel. Maar dat kan alleen als je toevallig net bij de pitingang bent. Kleine kans dus.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een pitstop kost toch minder tijd als de rest langzaam rijdt?
Als je vlak voor een SC een pitstop maakt en de rest doet het tijdens, voordat ze achter de SC terecht komen, komen ze gewoon voor je de baan weer op.
Nog steeds niet. Iedereen rijdt even hard tot de eersten de SC tegenkomen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan wel. Maar dat kan alleen als je toevallig net bij de pitingang bent. Kleine kans dus.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een pitstop kost toch minder tijd als de rest langzaam rijdt?
Als je vlak voor een SC een pitstop maakt en de rest doet het tijdens, voordat ze achter de SC terecht komen, komen ze gewoon voor je de baan weer op.
Pitten voordat de safetycar de baan op komt is sneller omdat je het veld kan bijhalen voordat de pitlane open gaat.quote:Vanaf 2007 werden twee nieuwe regels ingesteld. De pitlaan wordt gesloten vanaf het moment dat de safety car ingezet wordt. Er mag geen enkele wagen in de pits tot alle wagens achter de safety car rijden en de raceleiding de melding "pitlane open" geeft. Indien een coureur wel in de pits gaat, krijgt deze een stop & go-straf van tien seconden. Wagens die al in de pits stonden, krijgen deze straf niet. Aan het eind van pitlaan staat een rood licht. Coureurs die dit licht voorbij rijden, worden gediskwalificeerd.
En dan zit je vast achter de SC terwijl degene die de pitstop heeft gemaakt de achterstand goedmaakt. Het is best ingewikkeld maar over het algemeen is een SC net na je pitstop het meest voordelige.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Iedereen rijdt even hard tot de eersten de SC tegenkomen.
Die regel is afgeschaft.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:53 schreef Armani XL het volgende:
[..]
[..]
Pitten voordat de safetycar de baan op komt is sneller omdat je het veld kan bijhalen.
Je komt niet vast achter de SC als je de eerste kans grijpt om naar binnen te gaan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dan zit je vast achter de SC terwijl degene die de pitstop heeft gemaakt de achterstand goedmaakt. Het is best ingewikkeld maar over het algemeen is een SC net na je pitstop het meest voordelige.
Dat zeg ik net inderdaad. Als je geluk hebt en de SC valt net als jij dicht bij de pits bent dan verlies je niet zoveel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je komt niet vast achter de SC als je de eerste kans grijpt om naar binnen te gaan.
Eigenwijs ben je wel hè?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeg ik net inderdaad. Als je geluk hebt en de SC valt net als jij dicht bij de pits bent dan verlies je niet zoveel.
Maar punt blijft: bij pitten net voor de SC verlies je niets en kun je alleen maar winnen.
Volgens mij klopt dat niet. Stel er rijd iemand vlak achter je. Jij gaat pitten terwijl die andere op volle snelheid door rijd. Vervolgens komt er halverwege je outlap een sc. Diegene die achter je reed gaat onder sc pitten en komt dan voor jou de baan op omdat je geen volle snelheid kan rijden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar punt blijft: bij pitten net voor de SC verlies je niets en kun je alleen maar winnen.
Dat kan niet. Degene die doorrijdt komt eerder de SC tegen dan jij. Tenzij, zoals gezegd, hij dicht bij de pitingang zit.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet. Stel er rijd iemand vlak achter je. Jij gaat pitten terwijl die andere op volle snelheid door rijd. Vervolgens komt er halverwege je outlap een sc. Diegene die achter je reed gaat onder sc pitten en komt dan voor jou de baan op omdat je geen volle snelheid kan rijden.
Ehmz, SC's vertrekken doorgaans uit de pit he. Daar ben jij dan al een halve ronde voorbij op volle snelheid.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet. Stel er rijd iemand vlak achter je. Jij gaat pitten terwijl die andere op volle snelheid door rijd. Vervolgens komt er halverwege je outlap een sc. Diegene die achter je reed gaat onder sc pitten en komt dan voor jou de baan op omdat je geen volle snelheid kan rijden.
Het is geen WEC...quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kan niet. Degene die doorrijdt komt eerder de SC tegen dan jij. Tenzij, zoals gezegd, hij dicht bij de pitingang zit.
Ok.quote:
Dat kan wel. Diegene die doorrijdt komt de SC in deze situatie pas tegen na zijn pitstop. Onder SC moet je je aan delta tijden houden geloof ik. Dus terwijl jij pitte reed hij volgas en als hij gaat pitte moet jij je aan delta tijden houden totdat je aansluiting vind. Waardoor je dus verliest.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kan niet. Degene die doorrijdt komt eerder de SC tegen dan jij. Tenzij, zoals gezegd, hij dicht bij de pitingang zit.
Zoals al een paar keer gezegd, dat komt alleen in de situatie voor wanneer die andere rijder toevallig dicht bij de pitsingang rijdt als de SC komt. In elke andere situatie is voor de SC pitten beter.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat kan wel. Diegene die doorrijdt komt de SC in deze situatie pas tegen na zijn pitstop.
Ok.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Laten we er maar over op houden. Fir3fly is niet voor rede vatbaar, al zegt iedereen hier dat hij er compleet naast zit
Ok.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Laten we er maar over op houden. Fir3fly is niet voor rede vatbaar, al zegt iedereen hier dat hij er compleet naast zit
In Nederland kun je er ook een boete voor krijgen, dus zo vreemd is dat nietquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:00 schreef Rossdale het volgende:
Arrivabene is vandaag na de quali aangehouden door de politie.
Hij heeft een boete gekregen omdat hij een peuk op de grond gooide
Ik vind het ook terecht, maar het is wel duidelijk zijn dag niet vandaagquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Nederland kun je er ook een boete voor krijgen, dus zo vreemd is dat niet
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:34 schreef Beach het volgende:
http://www.skysports.com/(...)g-notebook-singapore
Als je Baku weg laat (waar Max last had van Bottas) dan is het verschil waarschijnlijk kleiner, maar er is zeker wel progressie t.o.v Ricciardo.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Interessant feitje van een redditor. Over 11 keer kwalificeren is de median gap tussen Verstappen en Ricciardo 0.339%. Over de laatste 6 races 0.086%
En Oostenrijk waar die wat ongelukkig was met de timing op een opdrogende baan.quote:Op zondag 18 september 2016 05:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Als je Baku weg laat (waar Max last had van Bottas) dan is het verschil waarschijnlijk kleiner, maar er is zeker wel progressie t.o.v Ricciardo.
Sainz zal trouwens wel gebrand zijn op een goede start met Max zo pal voor hem
Als, als, als. Als de hemel naar beneden komt hebben we allemaal blauwe ogen.quote:Op zondag 18 september 2016 05:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Als je Baku weg laat (waar Max last had van Bottas) dan is het verschil waarschijnlijk kleiner, maar er is zeker wel progressie t.o.v Ricciardo.
Sainz zal trouwens wel gebrand zijn op een goede start met Max zo pal voor hem
Dit is wel heel voorbarig vind je niet?quote:Op zondag 18 september 2016 06:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En daarnaast een Ocon, Wehrlein en dat Canadese talent in de toekomst, moet je ooit toch verdomd veel geluk hebben om ooit een keer wereldkampioen te worden. Echt veel vertrouwen heb ik er niet (meer) in.
Voortschrijdend inzicht op basis van de meest recente gegevens noemen ze dat ook wel....quote:
Wat vind je ervan dat Lewis, toch niet de minste van het stel, met ruim 7 tienden afgedroogd is door zijn teamgenoot die niet zo heel hoog aangeschreven staat doorgaans?quote:Op zondag 18 september 2016 09:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht op basis van de meest recente gegevens noemen ze dat ook wel....
Je moet uit mijn resumé geen conclusies trekken die er niet staan. Allereerst dicht ik Max qua huidige capaciteiten, wat goed is komt snel, op dit moment nog steeds een plek bij de eerste 4 toe, maar zie niet dat hij beter is dan ALO, RIC of VET. En in de toekomst zal er dus ook heel veel concurrentie zijn van met name een Wehrlein, waar men hier nogal lyrisch over doet. En dan moet je geluk hebben om ooit WK te worden. En dat alles weer bezien in het geval de bolide op zich geen voordeel heeft. Maar lees gerust wat je wil lezen hoor. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 18 september 2016 08:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit is wel heel voorbarig vind je niet?
Het joch is 18, en je hebt er nu al bijna geen vertrouwen meer in? Ocon, Wehlrein en een Canadees talent? Waarom zouden die meer kans maken op een titel? Hebben die al overwinningen of podia gehaald in de formule 1? Hebben die al laten zien goed met druk om te kunnen gaan? Hoe oud zijn die dan? Max kan nog met gemak 10-15 jaar mee, zie jij Vettel, Alonso, Hamilton, Rosberg enz. dan nog in de formule 1?
Je moet sowieso het al het juiste materiaal hebben, kijk naar Alonso, 2 titels is toch wel karig voor iemand met zijn talent.quote:Op zondag 18 september 2016 09:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je moet uit mijn resumé geen conclusies trekken die er niet staan. Allereerst dicht ik Max qua huidige capaciteiten, wat goed is komt snel, op dit moment nog steeds een plek bij de eerste 4 toe, maar zie niet dat hij beter is dan ALO, RIC of VET. En in de toekomst zal er dus ook heel veel concurrentie zijn van met name een Wehrlein, waar men hier nogal lyrisch over doet. En dan moet je geluk hebben om ooit WK te worden. En dat alles weer bezien in het geval de bolide op zich geen voordeel heeft. Maar lees gerust wat je wil lezen hoor. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Als je die 2 (Baku en oostenrijk) weg laat dan is de progressie minder, dus mijn argument was om de "hype" wat te temperen. En een 4de plek is verdomd hoog gezien hij nog geen 3 jaar in de single seaters rijdt. Dat je geluk moet hebben is normaal, kijk maar naar Alonso de afgelopen 10 jaar. Maar Button en Raikonen zijn ook kampioen geworden. Momenteel denk ik dat Ricciardo het beste seizoen heeft van alle coureurs, Vettel is dit jaar wisselvallig en Alonso moeilijk te pijlen in de mclaren.quote:Op zondag 18 september 2016 06:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als, als, als. Als de hemel naar beneden komt hebben we allemaal blauwe ogen.
Feit is dat er vanaf Barcelona zolang geschermd werd dat Max meer punten behaalde dan Ricciardo, maar daar hoor ik niemand meer over. En aan het einde van de rit zijn het toch de punten die tellen.
In het imaginaire geval dat alle auto's precies gelijk zouden zijn, schat ik Max na een heel seizoen nu toch niet meer hoger in dan een maximaal 4e plek, na Alonso, Ricciardo en Vettel. Niet slecht uiteraard maar toch een beetje tegenvallend. En daarnaast een Ocon, Wehrlein en dat Canadese talent in de toekomst, moet je ooit toch verdomd veel geluk hebben om ooit een keer wereldkampioen te worden. Echt veel vertrouwen heb ik er niet (meer) in. Wel dat Max de komende jaren leuk in de (sub)top kan meedraaien en voor wat spctaculaire moves kan zorgen. Daar moeten we het dan maar mee doen.
Hamilton op 7/10 van Rosberg zie ik als een incident. Je kunt eens ruzie met een circuit hebben. Max op 2/10 van RIC begint structureel te lijken en wat dat voor gevolgen heeft is een beetje glazen bol kijken, maar aan de gezichten van Jos en Victoria te zien, alsmede de reaktie van Max zelf, waren ze er niet echt blij mee. En of het nu aan de onbalans van de auto lag of aan iets anders, feit blijft dat RIC meer uit die auto haalt dan Max, op dit moment. Het lijkt wel alsof Max de wake up call voor RIC was. Leuk hoor, maar wel alleen voor RIC dan, niet voor de fans van Max.quote:Op zondag 18 september 2016 09:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Lewis, toch niet de minste van het stel, met ruim 7 tienden afgedroogd is door zijn teamgenoot die niet zo heel hoog aangeschreven staat doorgaans?
En hoe verhoudt zich dat tot de ruim 2 tienden tussen Ricardo en Max?
Alonso en Vettel zijn behoorlijk wat jaartjes ouder dan Max. Ook Ricciardo is bijna 10 jaar ouder. Hamilton en Rosberg tonen aan, dat al ben je niet de beste coureur, je met de beste auto gewoon titelkandidaat bent. Met het talent, de ervaring die Max nu opdoet op al zeer jonge leeftijd, dwingt hij straks een topauto af. Ja de RB is een topauto, maar geen titelauto. Een team met de beste auto, kan kiezen uit tal van coureurs. En van de namen die jij noemt zou Max gewoon de beste optie zijn. Wat Ocon en andere namen betreft, je weet niet wat ze kunnen in de formule 1. Dus concurentie? Dat weet je niet hè.quote:Op zondag 18 september 2016 09:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je moet uit mijn resumé geen conclusies trekken die er niet staan. Allereerst dicht ik Max qua huidige capaciteiten, wat goed is komt snel, op dit moment nog steeds een plek bij de eerste 4 toe, maar zie niet dat hij beter is dan ALO, RIC of VET. En in de toekomst zal er dus ook heel veel concurrentie zijn van met name een Wehrlein, waar men hier nogal lyrisch over doet. En dan moet je geluk hebben om ooit WK te worden. En dat alles weer bezien in het geval de bolide op zich geen voordeel heeft. Maar lees gerust wat je wil lezen hoor. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Kijk anders even hoe RIC het deed in zn 2de seizoen in de F1 t.o.v zijn teamgenoot, of ook wel zijn 3de. En structureel is het dus niet, het gat wordt steedds kleiner.quote:Op zondag 18 september 2016 09:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hamilton op 7/10 van Rosberg zie ik als een incident. Je kunt eens ruzie met een circuit hebben. Max op 2/10 van RIC begint structureel te lijken en wat dat voor gevolgen heeft is een beetje glazen bol kijken, maar aan de gezichten van Jos en Victoria te zien, alsmede de reaktie van Max zelf, waren ze er niet echt blij mee. En of het nu aan de onbalans van de auto lag of aan iets anders, feit blijft dat RIC meer uit die auto haalt dan Max, op dit moment. Het lijkt wel alsof Max de wake up call voor RIC was. Leuk hoor, maar wel alleen voor RIC dan, niet voor de fans van Max.
Misschien wel omdat de auto voor RIC is gebouwd en Verstappen er opeens bij kwam?quote:Op zondag 18 september 2016 09:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hamilton op 7/10 van Rosberg zie ik als een incident. Je kunt eens ruzie met een circuit hebben. Max op 2/10 van RIC begint structureel te lijken en wat dat voor gevolgen heeft is een beetje glazen bol kijken, maar aan de gezichten van Jos en Victoria te zien, alsmede de reaktie van Max zelf, waren ze er niet echt blij mee. En of het nu aan de onbalans van de auto lag of aan iets anders, feit blijft dat RIC meer uit die auto haalt dan Max, op dit moment. Het lijkt wel alsof Max de wake up call voor RIC was. Leuk hoor, maar wel alleen voor RIC dan, niet voor de fans van Max.
Voor Kvyat dus.quote:Op zondag 18 september 2016 09:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Misschien wel omdat de auto voor RIC is gebouwd en Verstappen er opeens bij kwam?
Secundum quid + hellend-vlak redenatie.quote:Op zondag 18 september 2016 09:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 18 september 2016 10:00 schreef zoem het volgende:
Ennnn de Max-lager-dan-Ricciardo-gekwalificeerd gaat gewoon weer vrolijk door. Echt totaal zinloze dicussie.
[..]
Secundum quid + hellend-vlak redenatie.
- Conclusies trekken op basis van kwalificaties is zinloos als de punten pas op zondag uitgedeeld worden
- Extrapoleren met zo weinig datapunten geeft bij voorbaat een vertekend beeld, nooit doen
- Max rijdt pas z'n eerste seizoen voor een ander team, laat hem daar eerst maar eens het seizoen uitrijden
- Je weet niet hoe de wagen van volgend jaar zal zijn en of deze de coureur goed ligt
- Elk verschil tussen Max en Ric wordt onder een vergrootglas gelegd en wordt er van een mug een olifant gemaakt
- In de herhaling: Het is typisch Nederlands om ons eigen sporttalent af te vallen als het even niet mee zit
- Nog wel het belangrijkste punt: Geniet ervan, want een Nederlandse coureur op dit niveau is waarschijnlijk once in a lifetime
En wij zijn er allemaal bijquote:Op zondag 18 september 2016 10:00 schreef zoem het volgende:
een Nederlandse coureur op dit niveau is waarschijnlijk once in a lifetime
Heeft je club nog gewonnen gister of niet?quote:
Laat hij eerst maar vandaag een podium pakken en voor z'n teammaat eindigen.quote:Op zondag 18 september 2016 10:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
En wij zijn er allemaal bij
Ik kan niet wachten op de dag dat hij Wereldkampioen wordt
neequote:Op zondag 18 september 2016 10:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft je club nog gewonnen gister of niet?
Goed. Met zn auto wat minder, maar die was toch allrisk en op naam van zn bedrijf, dus alleen materialistisch zegmaarquote:
nou ja, ze hebben juist wel geleerd van dat Rosberg incident onder dubbel geel, hadden ook gezegd dat het penalties zou gaan opleveren in de toekomst dus niets wispelturig aanquote:Op zondag 18 september 2016 10:23 schreef Geralt het volgende:
Ik ook. Wel debiel dat er nu weer gridstraffen uitgedeeld worden voor iets wat gewoon mocht met Rosberg laatst.
De FIA leert het ook nooit ben ik bang. Zien die nou echt zelf niet in dat ze zo wispelturig als de nete zijn?
Jamaar waarom Rosberg dan niet penalizen?!quote:Op zondag 18 september 2016 10:30 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, ze hebben juist wel geleerd van dat Rosberg incident onder dubbel geel, hadden ook gezegd dat het penalties zou gaan opleveren in de toekomst dus niets wispelturig aan
Omdat die regel er toen nog niet was.quote:Op zondag 18 september 2016 10:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar waarom Rosberg dan niet penalizen?!
beetje mosterd na de maaltijd en ze zeiden dat ze er vanaf dat moment op gingen letten ... als rosberg het nu weer zou doen zou hij ongetwijfeld wel straf krijgen. Maar goed, de regel lijkt me primaquote:Op zondag 18 september 2016 10:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? Geel is van je gas af. Rosberg zette toen zijn snelste tijd.quote:Op zondag 18 september 2016 10:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat die regel er toen nog niet was.
Juist door het incident met Rosberg kwam deze regel naar boven en bleek dat hij niet goed was omschreven. Naar aanleiding daarvan hebben ze de regel herschreven.quote:Op zondag 18 september 2016 10:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? Dat heb ik even gemist dan. Hoe luidde de regel voorheen dan letterlijk en hoe luidt deze nu?quote:Op zondag 18 september 2016 10:34 schreef Armani XL het volgende:
Juist door het incident met Rosberg kwam deze regel naar boven en bleek dat hij niet goed was omschreven. Naar aanleiding daarvan hebben ze de regel herschreven.
Wat een voorbarig gelul allemaal. Max al afschrijven na een half seizoen in een nieuwe wagenquote:Op zondag 18 september 2016 09:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Voorheen was dubbel geel van je gas af. Rosberg reed op een opdrogende baan en ondanks dat hij "lifte" was zijn totale rondetijd sneller.quote:Op zondag 18 september 2016 10:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? Dat heb ik even gemist dan. Hoe luidde de regel voorheen dan letterlijk en hoe luidt deze nu?
Tja, RIC heeft 5 jaar ervaring in formule 1. Max nog geen 2 jaar. Laten we volgende seizoen maar eens afwachten.quote:Op zondag 18 september 2016 09:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kunnen ze code geel tijdens qualificaties niet gewoon gelijk omzetten in virtual-sc situatie? Ben je in een keer van dit soort geouwehoer af.quote:Op zondag 18 september 2016 10:23 schreef Geralt het volgende:
Ik ook. Wel debiel dat er nu weer gridstraffen uitgedeeld worden voor iets wat gewoon mocht met Rosberg laatst.
De FIA leert het ook nooit ben ik bang. Zien die nou echt zelf niet in dat ze zo wispelturig als de nete zijn?
En ging toen ook van zijn gas af. Net zoals Perez nu. Alleen zijn de regels sinds dat incident aangepast en moest Petez zijn ronde afbreken. Blijkbaar had Perez ook niet door dat de regels aangepast waren.quote:Op zondag 18 september 2016 10:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? Geel is van je gas af. Rosberg zette toen zijn snelste tijd.
Maargoed, die discussie hebben we gehad. De regels waren er toen ook al hoor
Dit. Geweldig idee.quote:Op zondag 18 september 2016 10:38 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Kunnen ze code geel tijdens qualificaties niet gewoon gelijk omzetten in virtual-sc situatie? Ben je in een keer van dit soort geouwehoer af.
Max beukt Kimi even van de baan als hij hem probeert in te halen, daarna door naar Hamiltonquote:Op zondag 18 september 2016 12:08 schreef opreis het volgende:
Ik zou het mooi vinden als we vandaag een gevecht tussen hamilton en de RB's kunnen zien vandaag, Raikonen vs Max hoeft niet zo van mij vandaag.
Ik heb liever dat hij eerder bij bocht 1 is dan HAM.quote:Op zondag 18 september 2016 12:26 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Max beukt Kimi even van de baan als hij hem probeert in te halen, daarna door naar Hamilton
Max en goede starts? Laat hem maar gewoon 'behoudend' starten en daarna hopen dat hij nog iemand in kan halen.quote:Op zondag 18 september 2016 12:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij eerder bij bocht 1 is dan HAM.
Dit ja. Liever dat ie nog een paar rondjes P4 rijdt. Inhalen kan hij op dit circuit welquote:Op zondag 18 september 2016 12:35 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Max en goede starts? Laat hem maar gewoon 'behoudend' starten en daarna hopen dat hij nog iemand in kan halen.
Ben benieuwd. Nog iets meer dan een uurtje.quote:Op zondag 18 september 2016 12:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dit ja. Liever dat ie nog een paar rondjes P4 rijdt. Inhalen kan hij op dit circuit wel
hij heeft een appeltje te schillen met zijn start... Hoop dat 't goed gaat vandaag!quote:Op zondag 18 september 2016 12:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het liefst natuurlijk een mooie start maar schade aan de auto waar hij de rest van de race last van heeft gaat niet boven P4.quote:
Oja, dat gingen ze doen, zeiden zequote:Op zondag 18 september 2016 10:48 schreef Armani XL het volgende:
http://www.skysports.com/(...)-double-yellow-flags
Volgens dit artikel staat dubbel geel dus voor rood.
Ik heb liever dat HAM bocht 1 niet eens haalt.quote:Op zondag 18 september 2016 12:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2016 13:00 schreef Toekito het volgende:
Gewoon een mooie race, zien we na de vlag wel waar iedereen staat.
quote:Op zondag 18 september 2016 13:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb liever dat HAM bocht 1 niet eens haalt.
geen henno, maar wel andere sky streamquote:Op zondag 18 september 2016 13:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Werkt de Acestream van Sky/Henno bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen hdFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Daar hebben we hier weinig aan he.quote:Op zondag 18 september 2016 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
De officiële Sky stream werkt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |