Je word gewoon oud en vergeetachtig.. dat begrijp ik best hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 15:58 schreef Geralt het volgende:
Jullie hebben echt een compleet verkeerd beeld van mij jongens en moblo en f1gamer en meike
Skype.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:02 schreef Geralt het volgende:
Man bel anders gewoon Olav ofzo met je Kermit mobiele telefoon uit 1992. Lul
Vakjargon van Olav die hij elke week eruit gooit als Q3 begint.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb helemaal niet gehoord dat de klok weer op nul staat, wat is dit?
Blijft wel irritantquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Val dood Rosberg
/grapje natuurlijk
Teringmercsquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
mercs dus weer behoorlijk aan het sandbaggen geweest
De rest valt gewoon zwaar tegen, al een paar jaar.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:03 schreef F1gamer het volgende:
die mercedes zijn echt niet normaal meer
Tuurlijk, ik geloof dat meteen joh.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:04 schreef sasquatsch het volgende:
Mercedessen zijn sneller over 1 rondje. Red Bulls zijn sneller in de long runs was de conclusie van de VT's.
Alles is een Mercedes-circuit tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:05 schreef marcodej het volgende:
Het begrip "RBR-circuit" bestaat niet.
Dat circuit in oostenrijk vergeten zeker?quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:05 schreef marcodej het volgende:
Het begrip "RBR-circuit" bestaat niet.
Ik ga echt heel hard juichen als er twee Mercedessen in de muur staan in bocht 3.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:05 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga echt heel hard juichen als Max gewoon ook nog even een 1.42 neerzet.
Bier en nootjes zullen door de kamer vliegen hierquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga echt heel hard juichen als er twee Mercedessen in de muur staan in bocht 3.
Yup, ze hebben hun zwakheden van vorig seizoen goed verholpen tot dusver.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles is een Mercedes-circuit tegenwoordig
Gewoon letterlijk zandzakken in hun auto's leggen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef F1gamer het volgende:
mercedes uitsluiten van het kampioenschap
Fixedquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk zandzakken in voor auto's leggen.
Die waren toch op?quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bier en nootjes zullen door de kamer vliegen hier![]()
Maar die zijn op toch :squote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gaat toch om morgenquote:
die zijn op, johquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vorig jaar moesten ze toch ineens met legale bandenspanning rijden?quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, ze hebben hun zwakheden van vorig seizoen goed verholpen tot dusver.
Ze de 2014 motor van Renault geven.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk zandzakken in hun auto's leggen.
Tenzij hij gaat kotsenquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar die zijn op toch :s
Dat herinner ik me niet precies meer.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vorig jaar moesten ze toch ineens met legale bandenspanning rijden?
Volgens mij was het vorig jaar ook na Monza, op Monza werd de bandenspanning ineens op een onverwacht moment gemeten, en toen was die te laag. Dat is natuurlijk even wennen, heb je andere data nodig enzo.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet precies meer.Maar zou best kunnen, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |