echt he, dat haar viel me meteen op, het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Veel ervaring maar dan slierterig haar. Zonde.
En zang is ook niet veel.
Die zie je meer bij The Voice.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef Maartel het volgende:
Ze screenen ook op namen lijkt het.. ik zie weinig Rob's, Frank's, Laura's en Sanne's.
nee idd en ze past er ook helemaal niet bij. Delany en Som springen er zo tussen uit. Hoop dat het een repetitie was met nog een paar andere meiden.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie Romy nooit. Valt niet op, en valt voor mij sowieso niet in de smaak.
Vallen er in die liveshows nog mensen af, weet jij dat?quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:56 schreef Meke het volgende:
Ik vind het jammer dat ze zes auditieshows doen en dan straks uiteindelijk twee liveshows. Zo heb je toch nauwelijks tijd om te bonden met de kandidaten?![]()
En ik zou het wel tof vinden om méér te weten over de kandidaten op de hotseats dan de drie minuten voorafgaand aan het optreden
Zoals ik het begreep wel, eindigen uiteindelijk beide groepen met drie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:20 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Vallen er in die liveshows nog mensen af, weet jij dat?
Nou ik hoop dat het klopt... Ik zie op internet dat Romy, Delany en Som lieveling zijn maar ik betwijfel of Romy écht de beste keus is.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep wel, eindigen uiteindelijk beide groepen met drie.
Mijn verwachting;
Liveshow 1
Boyband zingt een liedje
Girlband zingt een liedje
Boyband neemt afscheid van één protegé
Girlband neemt afscheid van één protegé
Boyband zingt een liedje
Girlband zingt een liedje
Alle boys + girls zingen een solo (hebben we daar tijd voor? Wel hè?)
Boyband + girlband nemen nog een keer afscheid
Liveshow 2
Gezamenlijk openingsnummer boys
Gezamenlijk openingsnummer girls
Alle combinaties boybands + girlbands zingen een liedje
Fantastische bekendmaking, boys winnen
Een maand later
Iedereen, inclusief de deelnemers en de jury, zijn vergeten dat deze talentenjacht ooit heeft plaatsgevonden
Élke keer 2 groen en 1 rood, élke weekquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:03 schreef Cue_ het volgende:
Net even de laatste aflevering gekeken.
Ben niet zo tevreden met de jury. Geven aan dat ze twijfelen of t niet zo vinden, en dan alsnog groen drukken.
Dat ook ja. Maar dan ook groen van iemand die daarvoor heeft gezegd t niets te vinden bv.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Élke keer 2 groen en 1 rood, élke week
Denise heeft ook niet echt het uiterlijk voor een stoere/sexy meidenband..quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:23 schreef ato het volgende:
Ik vind Denise ook niets.
Raar figuur, hebben ze doorgelaten ipv Dean.
Nog 1 auditie ronde toch?
Ja de zangeressen zijn ook stukken beter dan wat ik gehoord heb in Idols..quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien zit ik er naast, maar... ik heb echt het idee dat bepaalde meiden beter zingen dan we gemiddeld bij The Voice horen. Zeker nu ik weer alles naast de piano heb gehoord. Verbaasd ben ik.
Dat verbaasde mij ook al.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien zit ik er naast, maar... ik heb echt het idee dat bepaalde meiden beter zingen dan we gemiddeld bij The Voice horen. Zeker nu ik weer alles naast de piano heb gehoord. Verbaasd ben ik.
ja echt welquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:15 schreef ato het volgende:
De meiden waren beter bij de piano toch?
quote:
Hij viel mij positief op in de eerste afleveringen, ik vind hem er nu niet meer opvallen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe die albino in de groep moet zitten als het ook maar een mini groep van 3 gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |