SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door L-E op 16-09-2016 11:29:55 ]
quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:42 schreef L-E het volgende:
Ik heb weer een pakketje Stickerspul liggen. Alles (vallend als) 98. Rode broekje is Maxomorra, oranje pelikanensuit Ida.t, longsleeves rechts wolletjes van Engel, gestreepte longsleeve met donker broekje is een pyama van badstof.Wolletjes en sterren interesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag ik ze!?
Of verkoop je alleen een pakket? Ik pm je zsm!♥ J & S
Hey tof! Waar in Delft zou ik dat kunnen ophalen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:05 schreef Chanty het volgende:
Nog maar even in de herhaling:
Ik heb een pak kruidvat luiers maat 2 in de aanbieding (value pack). Hij is geopend en heb er 3 gebruikt maar een maat groter zat beter. er zitten dus nog 77 luiers in. Normaal 9,99 euro maar mag weg voor 5 euro. Ophalen in Zoetermeer of Delft of over twee weken in Rotterdam.
Ook nog een dicht pak maar dat kan ik terug brengen. Maar mocht iemand interesse hebben die ook over te nemen dan hoor ik het wel.
Ik dm je ffquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey tof! Waar in Delft zou ik dat kunnen ophalen?
Alleen pakket idd, ik zal het erbij zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:57 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Wolletjes en sterren interessemag ik ze!?
Of verkoop je alleen een pakket? Ik pm je zsm!
Amsel ik weet niet hoe lang je denkt hem nodig te hebben?quote:Op vrijdag 16 september 2016 07:27 schreef Amsel het volgende:
Ik ben op zoek naar een Puckababy Mini (dus de opvolger van de Piep). Iemand die er toevallig nog eentje heeft liggen?
quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:42 schreef L-E het volgende:
Ik heb weer een pakketje Stickerspul liggen. Alles (vallend als) 98. Rode broekje is Maxomorra, oranje pelikanensuit Ida.t, longsleeves rechts wolletjes van Engel, gestreepte longsleeve met donker broekje is een pyama van badstof. Geen losse verkoop, alleen als pakket.Ik heb interesse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zie dit nu pas! Superlief aangeboden, maar ik houd er niet van om dingen te lenen, ben dan bang dat ik het stuk maak of er vlekken in komen ofzo.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:43 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Amsel ik weet niet hoe lang je denkt hem nodig te hebben?
Ik heb er hier wel eentje liggen en heb die met een maand of 3 pas nodig. Tot die tijd ga ik de piep gebruiken (als ik al ga inbakeren uiteraard.. zal ook aan het kindje liggen.
Als ik je daarmee kan helpen mag je die tot die tijd wel lenen?
Kan hem vanmiddag nog wel even op de post doen, dan heb je hem maandag of dinsdag denk ik.
Stuur je me even een pm/dm? Dan reageer ik morgen als ik weer wakker ben!quote:Op zondag 18 september 2016 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaaa!! Ik graag!
Ik beloof plechtig om t hier ook weer aan te bieden als het S niet mooi past of als ie eruit groeit
quote:Op zondag 18 september 2016 22:18 schreef Cholula het volgende:
[..]
Stuur je me even een pm/dm? Dan reageer ik morgen als ik weer wakker ben!
Buitenspeeljasje waren hier de skijacks van de Lidl. Die zijn ¤12 en niet kapot te krijgen, lekker warm ook. Maat 86/92 valt groot, dus zou zijn wat je moet hebben. Ik verwacht dat ze er over een paar weken weer zijn, meestal net voor de herfstvakantie.quote:Op maandag 19 september 2016 16:47 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben op zoek naar een winterjasje maat 92 voor een jongen. Het is als buitenspeeljasje bedoeld, dus geen keurig wollen jasje. Verder geen type vuilniszak met bontkraag of metallic-kleuren.
Ja ik binnenkort, als mini definitief uit 56 en 62 gechubt isquote:Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er nog mensen met vreselijk leuke jongensproof of genderneutrale jumpsuits in minimaatjes?
quote:Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er nog mensen met vreselijk leuke jongensproof of genderneutrale jumpsuits in minimaatjes?
Ik heb nog de zwarte H&M 'the moon is made of ice cream' jumpsuit in maat 68 liggenquote:Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
Die is echt heel leuk! Ik ga je DM'enquote:Op maandag 19 september 2016 20:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb nog de zwarte H&M 'the moon is made of ice cream' jumpsuit in maat 68 liggen![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook nog wel wat liggen... Ga ze morgen even hier zetten. (Of kan je de fb link geven waar ik ze heb staan om te linkenquote:Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2016 20:00 schreef Ggirl het volgende:
Ik had een aantal jumpsuits bewaard die ik nu toch te jongensachtig vind voor ons meisje. Ik zoek dus meisjesproof jumpsuitjes in maatje 56 of evt al 62.
Oh ja, die is leuk!quote:Op maandag 19 september 2016 20:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb nog de zwarte H&M 'the moon is made of ice cream' jumpsuit in maat 68 liggen![]()
[ link | afbeelding ]
Die rechter vind ik juist het leukst, die andere zijn allemaal te wit voor mijquote:Op maandag 19 september 2016 20:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
3 verschillend vallende maatjes 62: vlnr Lindex, Villervalla. De rechter is al verkocht!
Komt er een jongetje? Tof!
Ik ben al lid van die groep, ik zal straks even spieken!quote:Op maandag 19 september 2016 23:02 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat liggen... Ga ze morgen even hier zetten. (Of kan je de fb link geven waar ik ze heb staan om te linken)
Dat lijkt me een goeie deal!quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze Z8 nog in maat 62. Is maar twee keer gedragen denk ik. (zachtroze met zwarte hartjes). Als je het wat vindt wil ik 'm wel ruilen tegen je jongenssuit maat 62
Oh, ships, quoi was je voor, en nu hebben we soort al van een deal, en da's natuurlijk niet zo netjes van mij. Nu is haar baby er al, misschien dat ie naar jou kan als Quoi's M er uit is gegroeid?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, die is leuk!
Wat wil je daar voor?
oh joh loopt wel los, we hebben nog even gelukkigquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:29 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh, ships, quoi was je voor, en nu hebben we soort al van een deal, en da's natuurlijk niet zo netjes van mij. Nu is haar baby er al, misschien dat ie naar jou kan als Quoi's M er uit is gegroeid?
Hoeft niet per se heel goedkoop te zijn! Want hij moet er ook de hele winter mee naar de opvang.quote:Op maandag 19 september 2016 17:40 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Buitenspeeljasje waren hier de skijacks van de Lidl. Die zijn ¤12 en niet kapot te krijgen, lekker warm ook. Maat 86/92 valt groot, dus zou zijn wat je moet hebben. Ik verwacht dat ze er over een paar weken weer zijn, meestal net voor de herfstvakantie.
Ik zie nu online ook andere Lidl jassen, maar die vallen misschien in je categorie vuilniszak (of Michelinmannetje). Wel goedkoop iig, voor dat geld kun je bijna geen tweedehandsjas vinden + op laten sturen...
Die van mij zijn helaas niet te koop, gaan door voor de tweede ronde voor F
Zodra kleine M eruit is gegroeid zal ik even aan je denkenquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh joh loopt wel los, we hebben nog even gelukkigno hard feelings
Die is wel heel lief! Had jij een slanke baby dat ie zo wijd zat of is het model in verhouding gewoon te wijd?quote:Op maandag 19 september 2016 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Deze heb ik trouwens ook: 1x gedragen maar de kleur stond S voor geen meter en hij was veel te wijd
[ link | afbeelding ]
H&M maat 56
Slanke baby ja, en het is geen slank modelquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:50 schreef SmallishBear het volgende:
[..]
Die is wel heel lief! Had jij een slanke baby dat ie zo wijd zat of is het model in verhouding gewoon te wijd?
En wat wil je er voor hebben?
Ja! wat wil je voor t zwarte pakje van de h&m?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
Die zwarte H&M heb ik trouwens ook hier in maat 68, dus als iemand m nog zoekt, geef ff een gil!
is dit iets?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand nog een leuk speelkleed liggen? Geen roze/prinsessen/meiden dingen.
5 euro excl verzenden?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ja! wat wil je voor t zwarte pakje van de h&m?
Krijg m niet geopend....quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
is dit iets?
https://goo.gl/photos/2AebtZPbkg2So2ZR8
Thanks! Maar nee dat is niet helemaal wat ik zoek.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://i208.photobucket.c(...)0010_zps3w2lvn9p.jpg
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Thanks! Maar nee dat is niet helemaal wat ik zoek.zoek meer iets met bogen.
Ik heb evt een van Woezel&Pip met bogen die wel weg mag.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Thanks! Maar nee dat is niet helemaal wat ik zoek.zoek meer iets met bogen.
Zou je daarvoor willen hebben?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb evt een van Woezel&Pip met bogen die wel weg mag.
Zoiets:
[ afbeelding ]
wat wil je voor de 4ff boxpakjes? Of vallen ze klein?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:08 schreef Malteser het volgende:
Zara maat 68 mooi smal broekje
[ link | afbeelding ]
Zara maat 68 mooi smal broekje
[ link | afbeelding ]
Hema maat 68
[ link | afbeelding ]
Mexx maat 62
[ link | afbeelding ]
Hema maat 68
[ link | afbeelding ]
Hema maat 68
[ link | afbeelding ]
4FF maat 74/80 ongedragen
[ link | afbeelding ]
4FF maat 74/80 (met pijn in mijn hart want mijn lievelings)
[ link | afbeelding ]
Plastisock maat 62/68 maar valt als 74!!
[ link | afbeelding ]
Hema maat 68
[ link | afbeelding ]
Wibra maat 68
[ link | afbeelding ]
Sweet Petit maat 62
[ link | afbeelding ]
Prenatal maat 56
[ link | afbeelding ]
Prenatal maat 68
[ link | afbeelding ]
Polarn o Pyret maat 68
[ link | afbeelding ]
Just Small maat 62
[ link | afbeelding ]
Sweet Petit maat 68
[ link | afbeelding ]
Nijntje maat 62/68
[ link | afbeelding ]
Kerstmisshirt maat 50 ongedragen
[ link | afbeelding ]
Waar is ie op te halen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:43 schreef Mark het volgende:
Iemand interesse in een grote Little Tikes glijbaan?
[ afbeelding ]
Vraagprijs 30 euro
De gestreepte valt heel erg ruim, daarom hier ongedragen want Twix verdrinkt er nog in. Heb hem alleen een keer gewassen, als nieuw dus nog! Ik dacht daarom aan ¤6,50 ex. verzenden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat wil je voor de 4ff boxpakjes? Of vallen ze klein?
quote:Op woensdag 21 september 2016 08:03 schreef Malteser het volgende:
[..]
De gestreepte valt heel erg ruim, daarom hier ongedragen want Twix verdrinkt er nog in. Heb hem alleen een keer gewassen, als nieuw dus nog! Ik dacht daarom aan ¤6,50 ex. verzenden.
De donkergroene valt een stuk kleiner, die past Twix heel goed nu. Daarvoor vraag ik ¤5,- ex. verzenden.
Ohquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Verder heb ik nog in maat 80 deze fantastische regenjas / tussenjasen deze jurk van Little Bird:
[ afbeelding ]
Deze drie heerlijke broekjes:
[ afbeelding ]
(4FF - Name It - Hema (met glitterdraad er in)
en deze shirtjes:
[ afbeelding ]
(links Wibra en H&M en rechts 4FF en Molo)
Die donkere is hem dan te klein want Twix past hem mooi en die is kleiner.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]ik vind die donkere zo gaaf. Maar G zit in 74-80 en neigt meer naar 80. Past die gestreepte in een envelop?
Nijmegenquote:
Maat 80 jongens spul met een zacht broekje ertussen:quote:Op dinsdag 20 september 2016 06:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Heeft er iemand soepele broekjes maat 80? Voor een jochie?
even denken, alles samen voor 12,50 inclusief verzenden? De longsleeves zijn graag gedragen en ook geen eerste eigenaar meer maar kunnen nog wel een rondjequote:Op woensdag 21 september 2016 09:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh![]()
Wat zou je voor het jasje willen hebben en evt, de twee rechter shirtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |