jeps. Best lekker om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 15 september 2016 07:40 schreef jajablahblah het volgende:
Hier in Noord-Limburg is het bewolkt...
Amsterdam blauwe luchtquote:Op donderdag 15 september 2016 07:40 schreef jajablahblah het volgende:
Ja ik vind het ook prima.quote:Op donderdag 15 september 2016 07:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps. Best lekker om eerlijk te zijn
Heerlijk blad, heb alle nummers vanaf nummer 1 nog liggen hier. En dat uitgebreide schetenantwoord komt pas in november in een separaat bladquote:Op woensdag 14 september 2016 23:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Leuk blad he, er stond laatst ook iets in waarom geluidloze scheten harder stinken dan met geluid. Iets met druk en warmte. Maar binnenkort komt daar nog een uitgebreider antwoord op.
45 alweer?! Ouwe .... Ik had je zoveel jonger geschat!quote:Op donderdag 15 september 2016 06:02 schreef Klonk het volgende:
Laatste dag
Ben trouwens ook benieuwd of mijn 45ste verjaardag mijn eerste tropische verjaardag gaat zijn, zal wel apart zijn.
En hopen op flink onweer en regen (al zal dat wel tevergeefse hoop zijn)
Rottumeroog?quote:
ik schrok ook toen ik me dat realiseerdequote:Op donderdag 15 september 2016 08:08 schreef Djeez het volgende:
[..]
45 alweer?! Ouwe .... Ik had je zoveel jonger geschat!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, op naar de vijftig!quote:Op donderdag 15 september 2016 09:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik schrok ook toen ik me dat realiseerde
Hier in Noord-Limburg is het blauw? Of is dit nou Midden-Limburg, dat weet ik nooit (omgeving Weert).quote:Op donderdag 15 september 2016 07:40 schreef jajablahblah het volgende:
Jij weet de Milfs en Gilfs wel in te pakken he? Oh en Pilfs zie ik nu (dacht dat het over Greys ging, maar het gaat over Klonk en dat is een mannetje).quote:Op donderdag 15 september 2016 08:08 schreef Djeez het volgende:
[..]
45 alweer?! Ouwe .... Ik had je zoveel jonger geschat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |