maybe stukje zuid-westenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geloof dat het westen wederom op niets hoeft te rekenen vanavond/vannacht?
Klinkt als een sensatiezoeker.... Echt serieuze tornado's zoals in de VS komen in Nederland voor zover ik weet nooit voor en zal ook ècht niet zo snel gaan gebeuren.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:23 schreef Greys het volgende:
Degene die die Roermond foto vanavond maakte schreef erbij:
Mesocycloon is serieuze shit, bla bla bla
Ik ken hem verder niet. Geen idee of hij gelijk heeft.
Ehh nou, die zit bij de airco(net als de slang) En je boort dus een gat waar de slang èn dop in pastquote:Op donderdag 15 september 2016 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah netjes. En kan je deze kluskluns dan ook nog even zeggen hoe je aan een dop komt die precies op dat gat past?(Dat gaat laat ik uiteraard boren, daar moet ik zelf niet aan willen beginnen...)
diameter lijkt me wel behoorlijk van die slangen, 15 cm?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:27 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ehh nou, die zit bij de airco(net als de slang) En je boort dus een gat waar de slang èn dop in past
Edit: Het ronde stuk muur wat je eruit boord kun je er ook terug instoppen(met een schuimrubber tochtstrip op de rand geplakt.)
Het leek me idd al wat overdreven. Maar wel leuke fotoquote:Op donderdag 15 september 2016 21:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klinkt als een sensatiezoeker.... Echt serieuze tornado's zoals in de VS komen in Nederland voor zover ik weet nooit voor en zal ook ècht niet zo snel gaan gebeuren.
Niet zo snel?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klinkt als een sensatiezoeker.... Echt serieuze tornado's zoals in de VS komen in Nederland voor zover ik weet nooit voor en zal ook ècht niet zo snel gaan gebeuren.
Ja, benauwdheidquote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
Dadelijk regen in Zeeland, joepie de poepie.
Ik wil knallen.
Beetje miezeren, ff die luchtvochtigheid omhoog jagenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Hier komt het veel en veel te laat om leuk te zijn
Uurtje of 1 pas, lig ik hopelijk allang te maffenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Beetje miezeren, ff die luchtvochtigheid omhoog jagen.
Roermond. Absurde knallen hier.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
Dadelijk regen in Zeeland, joepie de poepie.
Ik wil knallen.
Yo! Dat van een uur of wat geleden is niks met wat nu net los gingquote:Op donderdag 15 september 2016 21:33 schreef Klonk het volgende:
heb familie ten zuiden van roermond en daar is het flink tekeer gegaan.
Ziet er nat uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Roermond. Absurde knallen hier.
[..]
Yo! Dat van een uur of wat geleden is niks met wat nu net los ging
Ik zit hier in een dal met rond om me heen een stel flats en een berg.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ziet er nat uit.
http://83.163.223.211/view/viewer_index.shtml?id=66761
Blijft toch mooi die beeldenquote:Op donderdag 15 september 2016 22:05 schreef wdn het volgende:
"Een tunnel onder het NS-station liep onder water en werd eveneens afgesloten. Ook een winkelcentrum bij de Roer had te lijden onder wateroverlast. "
Klassieke 2 plekken in Roermond
En ja hoor. Ook klassiek ... iemand moet het proberen ...
[ afbeelding ]
Het is nog niet afgelopen. Er komt wat uit das land der Deutschen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Klonk het volgende:
WTF is het nu over me heen getrokken zonder iets
Ik woon niet meer Breda sinds deze maand...dan krijg je dat.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen, dit kan niet hè
Klopt! Ik dacht 12 of 13cm.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
diameter lijkt me wel behoorlijk van die slangen, 15 cm?
Hmmquote:Op donderdag 15 september 2016 22:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik woon niet meer Breda sinds deze maand...dan krijg je dat.
Voorlopig in Zeeland, tussen Middelburg en Vlissingen in, ben weer fulltime Zeeuw.quote:
Word je ook niet blij van, wel?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voorlopig in Zeeland, tussen Middelburg en Vlissingen in, ben weer fulltime Zeeuw.
Ah, op een plek waar het wel kan onwerenquote:Op donderdag 15 september 2016 22:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voorlopig in Zeeland, tussen Middelburg en Vlissingen in, ben weer fulltime Zeeuw.
Het is niet ideaal, maar soms lopen de zaken zo dat het even nodig is. Breda is uiteraard een stuk boeiender leven, als is het in de zomer in Zeeland goed toeven en ik ken hier veel mensen.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Word je ook niet blij van, wel?
Zeeland lijkt mij werkelijk waar echt oersaai. Misschien een vooroordeel, maar ik zou er niet willen wonen.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
Qua natuur is het hier ook net iets minder, de mooie plekken moet ik allemaal 20 tot 30 minuten voor fietsen, Breda heeft overal prachtige parken en kleine natuurgebiedjes, die mis ik nu al.
twitter:Weerplaza twitterde op donderdag 15-09-2016 om 22:29:58Prachtige foto vanuit Heerlen van het onweer deze avond. https://t.co/ReE0NV5lfd reageer retweet
Is het ook. Net het Groene Hart, maar dan in het niemandsland.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zeeland lijkt mij werkelijk waar echt oersaai. Misschien een vooroordeel, maar ik zou er niet willen wonen.
Dat klopt ook wel, vooral in het najaar is het hier beresaai, uitgaan is suf, er zijn geen boeiende feesten, het waait de hele tijd kneiterhard wat gruwelijk vervelend is, in de winter is dat helemaal erg, laatste keer dat ik hier kon schaatsen was ergens in 1994 ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zeeland lijkt mij werkelijk waar echt oersaai. Misschien een vooroordeel, maar ik zou er niet willen wonen.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 15 september 2016 22:31 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Leiden is er klaar voor
Alsjeblieft?
daar pas, beetje tempo graag -> Amsterdamquote:Op donderdag 15 september 2016 22:32 schreef AchJa het volgende:
Het komt mooi deze kant op... (de Peel).
Ja, ik woon ook in de buurt van Leiden, maar noem het toch liever Den Haag.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:37 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik woon eigenlijk in de buurt van Leiden, maar dat klinkt zo lekker bekend haha
Yep......Maar het zijn ook best wel rare kortstondige flitsen.... het is gewoon flits en flink wat rommel erachter.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:37 schreef d.k. het volgende:
Jaaaa regen flitsen knallen en wind, we krijgen de volle laag ten oosten van eindhoven.
Stond er veel wind dat je weet?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:44 schreef Drugshond het volgende:
Vaag lijntje, hij is nu al voorbij Eindhoven. Gelukkig geen hagel.
twitter:vid twitterde op donderdag 15-09-2016 om 23:05:00Deze knikkers vielen net in Deurne uit de lucht. Vandaar dat verkeer op de #A67 even haperde (via @GeertMatheij) https://t.co/9EJ2PsL706 reageer retweet
ik had ook alles open, alleen net dicht gedaan, regende naar binnenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:10 schreef roislecxe het volgende:
Al 1.5 graad eraf binnen. Nog een stuk of 4 te gaan.
Alles wat we aan ramen en schuifpuien hebben staat tegen elkaar open.
Handdoek wegleggenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik had ook alles open, alleen net dicht gedaan, regende naar binnen
Ik geloof er, om het even op zijn Haags te zeggen, geen ene tyfus van.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:14 schreef Zelus het volgende:
Volgens buienradar breekt de pleuris los rond 01:00 in Den Haag (moerwijk).
Ik hoop het zo, zal wel weer met 1 flits afgelopen zijn
Op Lightningmaps.org zie je het zo mooi omhoog kruipen.quote:
Als het al tot een flits komt.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:14 schreef Zelus het volgende:
Volgens buienradar breekt de pleuris los rond 01:00 in Den Haag (moerwijk).
Ik hoop het zo, zal wel weer met 1 flits afgelopen zijn
Die 52mm/u die zojuist in buienalarm is verschenen mag er ook best wezenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:33 schreef roislecxe het volgende:
De rust keert weer wat terug. Niet meer constant flitsen en donders...
Zo te zien mogen ze boven de rivieren het restje hebben![]()
Zit weer in Kijkduin. Zal je op de hoogte houden vriendquote:Op donderdag 15 september 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof er, om het even op zijn Haags te zeggen, geen ene tyfus van.
Hoop dat er wat van overblijftquote:Op donderdag 15 september 2016 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 52mm/u die zojuist in buienalarm is verschenen mag er ook best wezen
Screenie? 🌝quote:Op donderdag 15 september 2016 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Hook-echo gespot trouwens.
* Nattekat popcorn pakt
Het begon als lijn ja, inmiddels is het een veel interessanter ietsquote:Op donderdag 15 september 2016 23:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop dat er wat van overblijft
Vooralsnog is het een redelijk georganiseerde lijn geworden iig.
Gewoon buienradar checkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |