ik had ook alles open, alleen net dicht gedaan, regende naar binnenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:10 schreef roislecxe het volgende:
Al 1.5 graad eraf binnen. Nog een stuk of 4 te gaan.
Alles wat we aan ramen en schuifpuien hebben staat tegen elkaar open.
Handdoek wegleggenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik had ook alles open, alleen net dicht gedaan, regende naar binnen
Ik geloof er, om het even op zijn Haags te zeggen, geen ene tyfus van.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:14 schreef Zelus het volgende:
Volgens buienradar breekt de pleuris los rond 01:00 in Den Haag (moerwijk).
Ik hoop het zo, zal wel weer met 1 flits afgelopen zijn
Op Lightningmaps.org zie je het zo mooi omhoog kruipen.quote:
Als het al tot een flits komt.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:14 schreef Zelus het volgende:
Volgens buienradar breekt de pleuris los rond 01:00 in Den Haag (moerwijk).
Ik hoop het zo, zal wel weer met 1 flits afgelopen zijn
Die 52mm/u die zojuist in buienalarm is verschenen mag er ook best wezenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:33 schreef roislecxe het volgende:
De rust keert weer wat terug. Niet meer constant flitsen en donders...
Zo te zien mogen ze boven de rivieren het restje hebben![]()
Zit weer in Kijkduin. Zal je op de hoogte houden vriendquote:Op donderdag 15 september 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof er, om het even op zijn Haags te zeggen, geen ene tyfus van.
Hoop dat er wat van overblijftquote:Op donderdag 15 september 2016 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 52mm/u die zojuist in buienalarm is verschenen mag er ook best wezen
Screenie? 🌝quote:Op donderdag 15 september 2016 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Hook-echo gespot trouwens.
* Nattekat popcorn pakt
Het begon als lijn ja, inmiddels is het een veel interessanter ietsquote:Op donderdag 15 september 2016 23:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop dat er wat van overblijft
Vooralsnog is het een redelijk georganiseerde lijn geworden iig.
Gewoon buienradar checkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |