SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Zonder wrijving geen glans
http://www.telegraaf.nl/b(...)wagen_bevrijd__.htmlquote:Vrouwen en kinderen uit vrieswagen bevrijd
1 uur geleden
BRUGGE - De Belgische politie heeft dinsdag op een parkeerplaats langs de E40 een hoogzwangere vrouw, twee kinderen van een en vier jaar en hun moeder uit een koelwagen met een temperatuur van -18 graden bevrijd. Dat meldt het parket van Brugge woensdag.
Vrijdag pas. En dan zou ik gaan helikoptervliegen, maar ben bang dat dat niet doorgaat met onweerquote:
Volgens mij in de nacht van donderdag op vrijdag.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Vrijdag pas. En dan zou ik gaan helikoptervliegen, maar ben bang dat dat niet doorgaat met onweer
Laten we het hopenquote:Op woensdag 14 september 2016 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij in de nacht van donderdag op vrijdag.
Dus met een beetje mazzel heb je daar geen last van.
Ik heb zojuist de 27 doorbroken, 26,9 nuquote:Op woensdag 14 september 2016 20:49 schreef Isane het volgende:
27 graden binnen, lang leve een nieuwbouwwoning
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de 27 doorbroken, 26,9 nu
Staat veel te weinig wind om het steviger te koelen, maar het gaat nu wel.
Denk dat dat vaker gebeurt dan je denkt, zeker in de winter kan ik me zomaar voorstellen dat het daar warmer is dan in het binnenland.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:52 schreef Greys het volgende:
Volgens buienradar temperatuurkaartje Den Helder momenteel de warmste plaats van heel Nederland. Dat zal best weinig voorkomen
Ja, die isolatie is leuk voor 1 of 2 hete dagen, maar uiteindelijk is daar de rek wel uitquote:Op woensdag 14 september 2016 21:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Of goede isolatie. In mijn woonkamer is ook 23 op dit moment, zonder airco.
Klopt, als het éénmaal in de muren zit dan ben je minstens paar dagen verder voordat het weer koel is zodra het buiten wat kouder is.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, die isolatie is leuk voor 1 of 2 hete dagen, maar uiteindelijk is daar de rek wel uit
En dan krijg je het nooit meer koel.
28.5 hier, oudbouw -_-quote:Op woensdag 14 september 2016 20:49 schreef Isane het volgende:
27 graden binnen, lang leve een nieuwbouwwoning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |