Komt morgen. Al had Immigrant Song er ook voor door kunnen gaan.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is Rob's harde/halfzachte nu gewoon vergeten , of moest Snowy White daarvoor doorgaan ofzo?
Over Klassiekers gesproken.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:39 schreef Sersjee het volgende:
't is weer voorbij die mooie zomer
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over Klassiekers gesproken.
uitstekende keus!!quote:
Ben best tevreden over ze...quote:Op vrijdag 16 september 2016 07:07 schreef Ferdo het volgende:
Wat een ongelofelijke k*treclame van Centraal Beheer. Moet dus ook wel een k*tdienst zijn.
Nu ook gehoord...gvd wat kutquote:Op vrijdag 16 september 2016 07:07 schreef Ferdo het volgende:
Wat een ongelofelijke k*treclame van Centraal Beheer. Moet dus ook wel een k*tdienst zijn.
Eindbazen van de nederpopquote:
en Garfunkelquote:
live gezien die tweequote:
http://www.nporadio2.nl/n(...)ederlandse-popmuziekquote:HET WEEKEND VAN DE NEDERLANDSE POPMUZIEK
MUZIEK VAN EIGEN BODEM IN HET ZONNETJE19 september 2016 11:06
NPO Radio 2 zet van vrijdag 23 tot en met zondag 25 september de Nederlandse muziek in het zonnetje. Vraag hier alvast jouw favoriete plaat aan van een Nederlandse artiest!
'NEDERLANDSE ARTIESTEN ONMISBAAR'
Jurre Bosman, zendermanager NPO Radio 2: “Nederlandse artiesten zijn onmisbaar voor NPO Radio 2. Onder de noemer Nieuwe Namen draaien we dagelijks nieuwe, nog onbekende Nederlandse artiesten. Ook weten succesvolle en beginnende muzikanten inmiddels beter dan ooit de weg naar onze studio's te vinden. Met het Weekend van de Nederlandse Popmuziek onderstrepen we het belang van hun muziek en het vele muzikale talent in Nederland.”
BUMA NL
Op dinsdag 20 september organiseert Buma Cultuur het festival Buma NL voor Nederlandstalige muziek. De NPO doet live verslag met de radiozender NPO SterrenNL. NPO Radio 2 wil deze roep om aandacht voor het genre extra kracht bijzetten met het Weekend van de Nederlandse Popmuziek. Zoals elke week krijgen Nederlandse artiesten in het Muziekcafé met Daniël Dekker op zaterdag van 16.00 tot 18.00 uur twee uur lang een live-podium en ook in andere programma’s komen dit weekend veel Nederlandse artiesten langs.
VRAAG JOUW FAVORIET AAN
Vraag nu alvast jouw favoriete Nederlandse track aan zodat wij 'm tijdens het Weekend van de Nederlandse Popmuziek kunnen draaien! Via de NPO Radio 2 app kun je ook een gesproken bericht met je verzoekje achterlaten.
quote:Hans Schiffers maakt in januari de overstap van Radio 2 naar Radio 5. Schiffers gaat daar van maandag tot en met vrijdag de Arbeidsvitaminen presenteren. Momenteel is de dj in het weekend op NPO Radio 2 te horen.
Voor Schiffers is het niet de eerste keer dat hij het programma de Arbeidsvitaminen maakt. Tussen 1992 en 1997 was hij op 3FM met dit programma te horen. Momenteel wordt het programma gemaakt door Jan Steeman, wat hij gaat doen is nog onduidelijk.
Hans Schiffers: “Op Radio 2 heb ik sinds 1997 de meest uiteenlopende programma’s mogen presenteren. De laatste jaren met veel plezier in het weekend. Op Radio 5 ligt nog een mooie toekomst voor me. Ik ga me er zeker thuis voelen.”
Jurre Bosman, Zendermanager NPO Radio 2 en NPO Radio 5: “Na twintig jaar nemen we op Radio 2 afscheid van Hans, maar het goede nieuws is dat we hem weer dagelijks radio gaan horen maken. Hans is de aangewezen radiomaker om Jan Steeman op te volgen. Met zijn vertrouwde stem kan hij precies de juiste sfeer neerzetten die de Arbeidsvitaminen zo uniek maakt.”
Schiffers start op 2 januari met zijn nieuwe programma.
Radio 5, luistert daar iemand naar?quote:Op maandag 19 september 2016 12:05 schreef Pino112 het volgende:
Schiffers gaat weg:
https://www.radiofreak.nl(...)adio-2-naar-radio-5/
[..]
M'n ouders, vrij regelmatig.quote:Op maandag 19 september 2016 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Radio 5, luistert daar iemand naar?
quote:Op maandag 19 september 2016 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Radio 5, luistert daar iemand naar?
Kan je lacherig over doen, maar ik weet dat het onder ouderen een redelijk populair station is. En kijkend naar de playlist snap ik dat wel.quote:Op maandag 19 september 2016 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat Schiffers daar dan lekker in de kamer gaat zitten om z'n programma te maken.
Eigenlijk weer de playlist van Radio 2 van tien jaar geleden.quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan je lacherig over doen, maar ik weet dat het onder ouderen een redelijk populair station is. En kijkend naar de playlist snap ik dat wel.
over 10-15 jaar gaat Ekdom dus naar Radio 5?quote:Op maandag 19 september 2016 12:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eigenlijk weer de playlist van Radio 2 van tien jaar geleden.
En misschien dat Giel Beelen zich ook live op Radio 5 af laat zuigen door een prostituée. Wie weet.quote:Op maandag 19 september 2016 14:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
over 10-15 jaar gaat Ekdom dus naar Radio 5?
Dan wel 1 van die tweelingzussen, neem ik aanquote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En misschien dat Giel Beelen zich ook live op Radio 5 af laat zuigen door een prostituée. Wie weet.
Note to Giel: de webcam mag uitblijven of even weg worden gedraaid.quote:Op maandag 19 september 2016 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan wel 1 van die tweelingzussen, neem ik aan
[ afbeelding ]
Inderdaad. Prima om het een weekje te steunen, maar dan mag er ook wel weer wat anders gedraaid worden.quote:
Gedaanquote:Op woensdag 14 september 2016 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Altijd Love is All, nooit eens The Mask.
Misschien maar eens aanvragen.
OOIOIOOOIquote:Op maandag 19 september 2016 16:07 schreef Bronson het volgende:
Wat een aidsreclame, die van Fox Sports.
quote:Op maandag 19 september 2016 16:17 schreef Pino112 het volgende:
Stoer
Tof
Mooi
Fantastisch
Spannend
Binnen een minuut na de plaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2016 16:41 schreef Bronson het volgende:
Wow. De 2e kamer is gelijkvloers.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij laat zelfs drie programma's achter, The Best Of 2Night, Schiffers.fm en Mega Album Top 50. Dus waarschijnlijk meer vervangers? Of inderdaad Rabbering die het overneemt, maar dan heeft hij het druk zondag's (9-12 en van 16-20 uur op 2, en hij doet toch ook nog wat op Radio 3 zondags?)quote:Op maandag 19 september 2016 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie gaat Schiffers op 2 eigenlijk opvolgen? Rabbering?
![]()
![]()
![]()
Echt ik luister (LUISTORRRR) bewust niet maar dit maakt het programma weer draaglijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rabbering gewoon helemaal naar 2.quote:Op maandag 19 september 2016 17:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij laat zelfs drie programma's achter, The Best Of 2Night, Schiffers.fm en Mega Album Top 50. Dus waarschijnlijk meer vervangers? Of inderdaad Rabbering die het overneemt, maar dan heeft hij het druk zondag's (9-12 en van 16-20 uur op 2, en hij doet toch ook nog wat op Radio 3 zondags?)
![]()
![]()
![]()
GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOOIOOIOOOOIIIIlekker faxen heel de dag echt genot
Voor BestOf2Night wellicht.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:20 schreef MrsDuck het volgende:
Bij 3FM rommelt het ook... zou Giel naar radio2 komen?
twitter:woutervdgoes twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 11:16:39Toespraak @diederiksamsom en taart!!!! #prinsjesdag16 Met @LeaBouwmeester https://t.co/3eF0aweZIB reageer retweet
Vuistdiep in de PvdA.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:woutervdgoes twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 11:16:39Toespraak @diederiksamsom en taart!!!! #prinsjesdag16 Met @LeaBouwmeester https://t.co/3eF0aweZIB reageer retweet
![]()
![]()
.
Dan ben je gewoon zwakbegaafd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:26 schreef Djeez het volgende:
Wat een kutmuzieksmaak heeft die gast! Skipt Soundgarden en Status Quo om uiteindelijk te kiezen voor Byoncé!![]()
![]()
Meteen weer allerlei non-nieuws, zoals dat Wout als 'prominent' aanwezig isquote:Op maandag 19 september 2016 16:35 schreef Bronson het volgende:
Verdomme morgen weer Matijn als nieuwslezer.
Ja die geilt wel op Wout.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meteen weer allerlei non-nieuws, zoals dat Wout als 'prominent' aanwezig is.
De quo is natuurlijk ook niet heel bijzonderquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:26 schreef Djeez het volgende:
Wat een kutmuzieksmaak heeft die gast! Skipt Soundgarden en Status Quo om uiteindelijk te kiezen voor Byoncé!![]()
![]()
Eensquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:04 schreef Bronson het volgende:
Tuurlijk, gelijk weer Wout benoemen in het nieuws.
https://www.radiofreak.nl(...)de-avond-op-radio-2/quote:Wouter van der Goes schuift door naar de avond van Radio 2. Dit schrijft de Telegraaf op basis van geruchten. Momenteel maakt de dj nog de middagshow op de zender.
Van der Goes zou het tijdslot 18:00 tot 20:00 uur krijgen, de plaats waar nu Bert Haandrikman zit. Wat er met hem gaat gebeuren is nog niet duidelijk. Ook is nog onduidelijk wie er in de middah komt te zitten.
De verandering moeten volgens De Telegraaf begin 2017 te horen zijn op NPO Radio 2. Wouter van der Goes heeft nog niet gereageerd op het gerucht.
Giel Beelenquote:Op woensdag 21 september 2016 06:33 schreef Pino112 het volgende:
Wout naar de avond?
Ook is nog onduidelijk wie er in de middah komt te zitten.
Luister. Dat vind ik mooi mooi mooi.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:33 schreef Pino112 het volgende:
Wout naar de avond?
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)de-avond-op-radio-2/
FEEST.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:33 schreef Pino112 het volgende:
Wout naar de avond?
[..]
Wat leuk, wat gaaf!quote:Op woensdag 21 september 2016 07:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Luister. Dat vind ik mooi mooi mooi.
Granny.quote:Op woensdag 21 september 2016 07:47 schreef JaneDoe het volgende:
'omd, uit lang vervlogen tijden'
ik ga alvast een rollator bestellen
Ik wist dus ook niet dat ze kennelijk al wel hebben opgetreden in bijvoorbeeld het land van de Briljante Kameraad, Zijn Vader de Geliefde Leider en Zijn Opa, de Eeuwige Leider.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:15 schreef Bronson het volgende:
Een land ter wereld waar de Rolling Stones nog nooit hadden opgetreden en dat was Cuba.
Tuurlijk Bart.
quote:Op woensdag 21 september 2016 09:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik wist dus ook niet dat ze kennelijk al wel hebben opgetreden in bijvoorbeeld het land van de Briljante Kameraad, Zijn Vader de Geliefde Leider en Zijn Opa, de Eeuwige Leider.
Ik zeg: de roodshow weer terug naar de middag, Haandrikman naar latere avond.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:33 schreef Pino112 het volgende:
Wout naar de avond?
[..]
Jaaaa!quote:Op woensdag 21 september 2016 10:48 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Ik zeg: de roodshow weer terug naar de middag, Haandrikman naar latere avond.
Nee. JW kan ik eindelijk horen nu in de avond.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:48 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Ik zeg: de roodshow weer terug naar de middag, Haandrikman naar latere avond.
Ik nooit meer. Dikke pech voor jou dus.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. JW kan ik eindelijk horen nu in de avond.
twitter:woutervdgoes twitterde op woensdag 21-09-2016 om 11:50:47Zo is dat! @LeaBouwmeester #uitblinker #prinsjesdag https://t.co/L0qlGFpbU3 reageer retweet
3 staat hier op, welke plaat bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2016 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een van de grootste foutjes van de Stones.
emotional rescue. Vind ik een beetje een zeiknummerquote:Op woensdag 21 september 2016 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
3 staat hier op, welke plaat bedoel je?
Je raadt het nooit. /gekdomquote:Op woensdag 21 september 2016 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal er een popquizje volgen?
Niet echt een goeie zet, maar alles beter dan Wouter.quote:Paul Rabbering wordt genoemd als opvolger van Wouter van der Goes op Radio 2. Van der Goes zou mogelijk doorschuiven van 1600-18.00 uur naar 18.00-20.00 uur, nu nog de plek van Bert Haandrikman.
Mag hopen van niet.quote:Ingewijden houden er echter nog steeds rekening mee dat Ruud de Wild voor de late middag van Radio 2 wordt benaderd.
quote:Frank van der Lende, de opvolger van de naar Radio 538 vertrokken Coen Swijnenberg en Sander Lantinga in de middag op 3FM, zou volgens de laatste stand van zaken zijn programma tussen 16.00 en 18.00 uur behouden.
Zie je zo dat Radio 2 vanaf Back At Sea gaat uitzendenquote:Op woensdag 21 september 2016 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Back at Sea. Het houdt godsamme niet op met die festivals.
Concert at sea, back at sea... wie bedenkt die shitquote:Op woensdag 21 september 2016 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Back at Sea. Het houdt godsamme niet op met die festivals.
volgende week het Sea je nou wel! Festival.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Concert at sea, back at sea... wie bedenkt die shit
Hun van blof.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Concert at sea, back at sea... wie bedenkt die shit
Ik Sea ik Sea wat jij niet Seat - festival.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
volgende week het Sea je nou wel! Festival.
Ben blij dat hier 3FM opstaat met Fajah Lourens en haar proteïne-pannenkoekenquote:
Godverquote:Op donderdag 22 september 2016 08:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik Sea ik Sea wat jij niet Seat - festival.
Met Seasick Steve als special guest?quote:Op donderdag 22 september 2016 08:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Vergeet het water dragen naar de Sea festival nietquote:Op donderdag 22 september 2016 08:29 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2016 09:01 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Met Seasick Steve als special guest?
quote:Op donderdag 22 september 2016 09:31 schreef JDude het volgende:
[..]
En Sea-ja. En Jody Bernal met Que Sea Que No.
http://radio.nl/811489/fa(...)m_source=twitterfeedquote:Bij 3FM wordt de programmering binnenkort flink aangepast. Maar bij de landelijke muziekzender Radio 2 hangen eveneens grote verschuivingen in de lucht. Bert Haandrikman dreigt wederom te moeten stoppen. De Facebookgroep 'Haandrikman Moet Blijven' roept lezers nu wederom op om de deejay te steunen.
Facebookgroep strijdt opnieuw voor behoudt Haandrikman op Radio 2Bert Haandrikman
De uren van Bert Haandrikman in de avond kwam in februari ook al ter sprake. Toen moest Bert Haandrikman mogelijk plaats maken voor Ruud de Wild.
Maar de voormalig 538-deejay kwam er financieel niet uit met Kro-Ncrv om de uitzenduren van Bert Haandrikman op Radio 2 over te nemen. Nu is De wild op BNR Nieuwsradio te horen. Maar er blijft een kans bestaan dat de onderhandelingen tussen Ruud de Wild en Kro-Ncrv weer verder gaan.
Vaste luisteraars van Radio 2 kunnen op de website Facebook.com/HaandrikmanMoetBlijven/ hun steun geven door de pagina te liken.
Wouter van der Goes
Insiders uit de radiowereld melden dat Wouter van der Goes in beeld is voor het tijdslot van 18.00 tot 20.00 uur. Wie de uren van Wouter van der Goes elke werkdag van 16.00 tot 18.00 uur overneemt is de vraag.
Paul Rabbering
Paul Rabbering wordt ook genoemd als opvolger van Wouter van der Goes op Radio 2. Paul Rabbering is momenteel al in het weekend te horen op Radio 2 en daarnaast elke werkdag op 3FM 14.00 en 16.00 uur. [Radio.NL]
Piet Veerman kon niet komen om Sailing Home te spelen?quote:Op donderdag 22 september 2016 09:31 schreef JDude het volgende:
[..]
En Sea-ja. En Jody Bernal met Que Sea Que No.
Haandrikmanquote:Op donderdag 22 september 2016 09:43 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
[..]
http://radio.nl/811489/fa(...)m_source=twitterfeed
Voor de fans van Bert Haandrikman. Hier is de facebookpagina:
https://www.facebook.com/HaandrikmanMoetBlijven/
Hij kwam uit het altijd bruisende Waalwijk.quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:29 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme ik wist niet dat Valensia Nederlands was.
Ik vind het tot nu toe meevallen. Had het pas door toen Gerard er iets over zei. Urban Dance Squad, Valensia en Charly Lownoise & Mental Theo in 1 uur. Come onquote:Op vrijdag 23 september 2016 07:35 schreef Bronson het volgende:
Hele dag Nederlandse popmuziek.![]()
Dat wordt 3fm.
Gelukkig is het niet alleen Nederlandstalig. Dan was het echt een ramp ja.quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:35 schreef Bronson het volgende:
Hele dag Nederlandse popmuziek.![]()
Dat wordt 3fm.
Ok, ik geef het een kans.quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe meevallen. Had het pas door toen Gerard er iets over zei. Urban Dance Squad, Valensia en Charly Lownoise & Mental Theo in 1 uur. Come on
Mijn post was ook vanwege Diesel. Niks mis meequote:Op vrijdag 23 september 2016 07:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe meevallen. Had het pas door toen Gerard er iets over zei. Urban Dance Squad, Valensia en Charly Lownoise & Mental Theo in 1 uur. Come on
Ik voorzie wel Bart straks allemaal Nederlandstalige meuk draaien.quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet alleen Nederlandstalig. Dan was het echt een ramp ja.
In een mix.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik voorzie wel Bart straks allemaal Nederlandstalige meuk draaien.
Dat zou eens goed kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:14 schreef Bronson het volgende:
Ik voorzie wel Bart straks allemaal Nederlandstalige meuk draaien.
Eerst nieuwe naam en de week erna top song. Waarom toch, mensen? Verzin wat nieuws.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:59 schreef Bronson het volgende:
http://www.nporadio2.nl/nieuws/12965/darlyn-is-deze-week-top-song
Tja.
Ik ben bezig met m'n nieuwe plaat, komt eraan... ff geduldquote:Op vrijdag 23 september 2016 14:15 schreef JDude het volgende:
Zelfs een anders nauwelijks gedraaide plaat als Spookrijders vandaag al twee keer. De keuze is blijkbaar beperkt in zo'n weekend van de Neerlandsche Popmuziek.
Wel goeie herinneringen aan. Helemaal grijsgedraaid door een van m'n kamergenoten tijdens een reis naar Rome met de middelbare school.
Dat zal best, alleen vind ik dat het de tand des tijds niet heeft doorstaan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:49 schreef Sersjee het volgende:
Shocking Blue heeft echt zulke toffe dingen gemaakt.
Was een mooi nummer. Rob draait goede nummers.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:49 schreef Sersjee het volgende:
Van wie is dit de kleindochter?quote:Op vrijdag 23 september 2016 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kleindochter zo in de studio, en dan toch geen nummer draaien dat Piet zingt..
Piet Veermanquote:Op vrijdag 23 september 2016 15:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Van wie is dit de kleindochter?
Nou, eentje wel XDquote:Op vrijdag 23 september 2016 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag precies 12 jaar geleden overleden.
De familie Hazes is er niet slechter van geworden...
De Hazes tot ca. '85 was een baas. Daarna is het helemaal mis gegaan en als ik goed geïnformeerd ben was dat rond de tijd dat Rachel in z'n leven kwam. Ik gebruik de term "kuthoer" niet vaak en ook niet graag, maar hallo hé.quote:
las in een interview dat Willem van Kooten nog altijd geld krijgt voor Venus en dat hij nu weer 25.000 euro/dollar krijgt omdat het weer gebruikt wordt voor een film in Amerika. Is toch lekker geld harkenquote:Op vrijdag 23 september 2016 14:49 schreef Sersjee het volgende:
Die was ook wel vet net iddquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2016 15:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Hazes tot ca. '85 was een baas. Daarna is het helemaal mis gegaan en als ik goed geïnformeerd ben was dat rond de tijd dat Rachel in z'n leven kwam. Ik gebruik de term "kuthoer" niet vaak en ook niet graag, maar hallo hé.
quote:De stoelendans bij de publieke radiozenders gaat door: deejay Ruud de Wild gaat voor Kro-Ncrv aan de slag bij Radio 2, zo melden goed ingevoerde bronnen. De officiële bekendmaking van zijn komst zou voor maandag gepland staan.
De stoelendans bij de publieke radiozenders gaat door: deejay Ruud de Wild gaat voor Kro-Ncrv aan de slag bij Radio 2, zo melden goed ingevoerde bronnen. De officiële bekendmaking van zijn komst zou voor maandag gepland staan.
De Wild komt volgens ingewijden begin 2017 op de plek te zitten van Wouter van der Goes, elke werkdag van 16.00 tot 18.00 uur. Van der Goes schuift door naar 18.00-20.00 uur, waar nu nog Bert Haandrikman valt te beluisteren. Waar Haandrikman blijft, is nog niet duidelijk.
BNR
In februari was De Wild al eens in beeld bij Radio 2, maar die gesprekken liepen op niets uit. Wel presenteert hij sinds 5 september een middagprogramma op BNR Nieuwsradio, maar daar zou hij dan aan het einde van dit jaar mee moeten stoppen.
De Wild werkte in het verleden als presentator van radio- en tv-programma’s voor diverse publieke en commerciële omroepen. In 2015 moest hij bij Radio 538 in de middag het veld ruimen voor Coen Swijnenberg en Sander Lantinga, die van 3FM overstapten naar de commerciële zender.
Beweging
NPO Radio 2 en 3FM zijn volop in beweging. Vorige week werd al bekend dat Giel Beelen stopt met zijn ochtendshow op 3FM en presentator Timur Perlin houdt helemaal op met radiomaken. Ook de veranderingen bij Radio 2 tekenden zich toen al af: Hans Schiffers verhuist van 2 naar 5 en volgens insiders zou Paul Rabbering (nu op 3FM én Radio 2 te horen) mogelijk helemaal naar Radio 2 gaan.
Samen met Sander de Heer en JKIDV en Astrid de Jong mag ik hopen??quote:Op zondag 25 september 2016 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ruud de Wild op Radio 2.
Ik ben benieuwd.
Ja en EW wordt ook weer een programma op 2 als Veenstra naar 2 gaat.quote:Op zondag 25 september 2016 11:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Samen met Sander de Heer en JKIDV en Astrid de Jong mag ik hopen??
als ruud sander en jeroen weer radio gaan maken is dat echt baasquote:Op zondag 25 september 2016 11:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en EW wordt ook weer een programma op 2 als Veenstra naar 2 gaat.
Niet altijd vasthouden aan de geschiedenis.
https://www.radiofreak.nl(...)ertrek-ruud-de-wild/quote:Op zondag 25 september 2016 20:23 schreef borisz het volgende:
[..]
NU ea.
http://www.nu.nl/media/43(...)rtrek-ruud-wild.html
Nooit begrepen dat ze die in de late avond hebben weggestopt.quote:Op zondag 25 september 2016 19:44 schreef F.Begbie het volgende:
Ben nooit zo'n fan geweest van Ruud, maar beter dan Wout imo. Als ze nou even Roodbeen dan maar ipv Bart zetten hoef ik niet zoveel te 'zappen' op het werk.
De kerst countdown was ook altijd legendarischquote:Op zondag 25 september 2016 21:14 schreef wolfrolf het volgende:
HEEEEEE RUUDJE!! Hoe laat is het??!?!!
Nu al zin in deze legendarische radioheld
Heel vreemd ja. Geen idee van de luistercijfers maar deed het in de middag helemaal niet verkeerd. Snap dat Stenders (zelf fan) gehaald werd maar had Wouter toen al gewoopt dan.quote:Op maandag 26 september 2016 07:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat ze die in de late avond hebben weggestopt.
Ze hebben inderdaad wel nét de verkeerde geofferd voor Stenders (inderdaad verder niks mis mee, integendeel, Platenbonanzaquote:Op maandag 26 september 2016 12:43 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Heel vreemd ja. Geen idee van de luistercijfers maar deed het in de middag helemaal niet verkeerd. Snap dat Stenders (zelf fan) gehaald werd maar had Wouter toen al gewoopt dan.
Dat zit er wel dik in, ja.quote:Op maandag 26 september 2016 12:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Gijs gaat dadelijk vertellen welke nieuw collega bij radio 2 komt werken. Dat is Ruud denk ik.
Ja, elk programma schijnt tegenwoordig een wekelijkse columnist te moeten hebben.quote:Op maandag 26 september 2016 12:54 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor schijtlollige nobuddie?
Misschien in de middag samen met ruudquote:
Daar gaat het wel op lijken.quote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Misschien in de middag samen met ruud
Jij gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 26 september 2016 12:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Gijs gaat dadelijk vertellen welke nieuw collega bij radio 2 komt werken. Dat is Ruud denk ik.
Nee Ruud alleen. Hij is nu bij Gijs aan de foon.quote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef F1gamer het volgende:
Misschien in de middag samen met ruud
Dus heb ik verkeerd verstaan. Ik dacht die Paul op werkdagen om 14.00-16-00.quote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef Pino112 het volgende:
Wouter naar 18 - 20
Bert Haandrikman naar zaterdag 9-12 (tijdslot Kranenbarg) en zondag 16-18 (tijdslot Paul)
Paul naar zaterdag en zondag 14-16 (weg bij 3FM)
Ruud dus naar 16-18.
quote:NPO Radio 2 brengt vanaf januari tal van nieuwe programma’s. De belangrijkste veranderingen op een rij:
- Met de komst van Ruud de Wild verschuift Wout2day met Wouter van der Goes naar 18.00 tot 20.00 uur van maandag tot en met vrijdag.
- Thijs Maalderink, afkomstig uit de eigen nachtopleiding van NPO Radio 2, neemt in het weekend voortaan de ochtendshow voor zijn rekening van 6.00 tot 9.00 uur.
- Bert Kranenbarg maakt na ruimt twintig jaar de overstap naar NPO Radio 5 waar hij de doordeweekse middag van 16.00 tot 18.00 gaat presenteren.
- Bert Haandrikman komt op zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur en is ook te horen op zondagmiddag van 16.00 tot 18.00 uur.
- Paul Rabbering maakt op NPO 3FM plaats voor nieuw talent en stapt helemaal over naar NPO Radio 2. Paul is vanaf januari op zaterdag en zondag van 14.00 tot 16.00 uur te horen.
- De Soulnight van NPO Radio 2 krijgt vanaf januari versterking van One’sy Muller. Zij is afkomstig van NPO FunX.
- Corné Klijn neemt elke zondagavond tussen 18.00 en 20.00 uur de Mega Album Top 50 over van Hans Schiffers, die de Arbeidsvitaminen gaat presenteren op NPO Radio 5.
- Jan-Willem Roodbeen neem de zondagochtend 9.00 tot 12.00 uur over van Hans Schiffers en gaat op dit tijdstip een nieuw programma maken.
Bert Kranenbarg naar NPO 5 elke dag om 16.00-18.00 zelfde tijd als Ruud.quote:Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef Pino112 het volgende:
Wouter naar 18 - 20
Bert Haandrikman naar zaterdag 9-12 (tijdslot Kranenbarg) en zondag 16-18 (tijdslot Paul)
Paul naar zaterdag en zondag 14-16 (weg bij 3FM)
Ruud dus naar 16-18.
Nu Gijs nog vervangen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:55 schreef Pino112 het volgende:
Maandag t/m vrijdag
06.00 - 09.00 uur Ekdom In De Ochtend - Gerard Ekdom (BNN-VARA)
09.00 - 12.00 uur Aan De Slag - Bart Arens (AVROTROS)
12.00 - 14.00 uur Gijs 2.0 – Gijs Staverman (KRO-NCRV)
14.00 - 16.00 uur Stenders Platenbonanza – Rob Stenders (AVROTROS)
16.00 - 18.00 uur Ruud de Wild (KRO-NCRV)
18.00 - 20.00 uur Wout2Day - Wouter van der Goes (KRO-NCRV)
20.00 - 22.00 uur De Staat van Stasse – Stefan Stasse (KRO-NCRV)
22.00 - 0.00 uur Roodshow Late Night – Jan-WIlem Roodbeen (AVROTROS)
0.00 - 02.00 uur ‘t Wordt Nu Laat – Evelien de Bruijn, Marisa Heutink (WNL) (ma-do)
02.00 - 04.00 uur Nachtopleiding
04.00 – 06.00 uur Vroeg op Frank – Frank van ’t Hof (BNN-VARA)
Vrijdagavond
20.00 – 22.00 uur Het Platenpaleis – Marc Adriani (BNN)
22.00 – 00.00 uur One Night Stenders – Rob Stenders (AVROTROS)
Zaterdag
02.00 – 04.00 uur Simone’s Songlines - Simone Walraven (AVROTROS)
04.00 – 06.00 uur Afslag Thunder Road – Dolf Jansen (BNN-VARA)
06.00 – 09.00 uur Thijs Maalderink (BNN)
09.00 – 12.00 uur Bert Haandrikman (KRO-NCRV)
12.00 – 14.00 uur Spijkers met Koppen – Felix Meurders, Dolf Jansen (VARA)
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering (KRO-NCRV)
16.00 – 18.00 uur Muziekcafé – Daniël Dekker (AVROTROS)
18.00 – 21.00 uur Corné Klijns Soul Sensations – Corné Klijn (AVROTROS)
21.00 – 0.00 uur One’sy Muller (AVROTROS)
Zondag
0.00 – 02.00 uur Ekdoms Funky Weekend Trip – Gerard Ekdom (BNN-VARA)
02.00 – 04.00 uur On The Beat – Jeroen Kijk in de Vegte (KRO-NCRV)
04.00 – 06.00 uur Licence 2 Chill – Wouter van der Goes (KRO-NCRV)
06.00 – 09.00 uur Thijs Maalderink (BNN-VARA)
09.00 – 12.00 uur Jan-Willem Roodbeen (AVROTROS)
12.00 – 14.00 uur Bureau Kijk in de Vegte – Jeroen Kijk in de Vegte (KRO-NCRV)
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering (KRO-NCRV)
16.00 – 18.00 uur Bert Haandrikman (KRO-NCRV)
18.00 – 20.00 uur Mega Album Top 50 – Corné Klijn (AVROTROS)
20.00 – 22.00 uur Thank God It’s Sunday – Henk van Steeg (EO)
22.00 – 0.00 uur Blokhuis – Leo Blokhuis
Graag!quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik stem voor! Roel, neem jij zijn plek over dan?
Die zal vast nog wat anders gaan doen, neem ik aan. Evt. op tv.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
Rabbering maakt een aardige stap achteruit.
Sander de Heer ontslagen?
Ja, dat zal geen Schiffers.FM blijven, nee.quote:- Jan-Willem Roodbeen neem de zondagochtend 9.00 tot 12.00 uur over van Hans Schiffers en gaat op dit tijdstip een nieuw programma maken.
En Jasper de Vries ook?quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
Rabbering maakt een aardige stap achteruit.
Sander de Heer ontslagen?
Hmm, klopt dit wel?quote:Zondag
02.00 – 04.00 uur On The Beat – Jeroen Kijk in de Vegte (KRO-NCRV)
04.00 – 06.00 uur Licence 2 Chill – Wouter van der Goes (KRO-NCRV)
Ik wil graag meer horen dan een Bruce Springsteen discografiequote:
En Radio 5 gaat al meer lijken op Radio twee van een jaar of tien terug.quote:Op maandag 26 september 2016 14:06 schreef wolfrolf het volgende:
In elk geval, vanaf 1 januari NPO Radio 2,75
Bestaan al langer, hé?quote:
Ja, maar dan omgedraaidquote:
Ach, zal allebei ook wel van tevoren worden opgenomen. In elk geval dat programma van KidV.quote:
Aangevraagd door Sander de H. ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |