Tjackagodquote:
Prank, 0 reetenquote:
Treurnis alom ja.quote:
Heb je al weer een leuk cadeau voor Fera in gedachten?quote:
Het is een keer over met de pretquote:Op woensdag 14 september 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je al weer een leuk cadeau voor Fera in gedachten?
Ik had je er wel voor aangezien om haar een shirt te geven met je gezicht er op.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een keer over met de pret
Hater. Mijn cadeaus zijn origineel jongequote:Op woensdag 14 september 2016 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had je er wel voor aangezien om haar een shirt te geven met je gezicht er op.
We kunnen slechts hopen voor, maar dat zit er niet in.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
Zal ze voor of na de verkiezingen sterven?
Cant stump the Trump yoloquote:Op woensdag 14 september 2016 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kunnen slechts hopen voor, maar dat zit er niet in.
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Had je al die artikelen gelezen over pepe? Dat hij staat voor nazisme en extreem-rechts.
Deed het pijn?quote:Op woensdag 14 september 2016 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ik kwam niet meer bij van het lachen.
Mijn god wat een stelletje mongolen zit er toch in die partij.
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deed het pijn?
Wel veel ebin memes deze verkiezingen. Zullen we nooit meer krijgen waarschijnlijk.
Een dag na haar presidentschap sterft, daarna neemt de Bern het over en volgt Amerika een nieuwe eeuw van welvaart.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Helaas. Vergeleken met deze 2 kan het slechts normaler.
Aan de andere kant, zijn we er wel bij wanneer Hillary de slechtste president aller tijden wordt.
Helaas zal Kaine het overnemen, die is haar Veep.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een dag na haar presidentschap sterft, daarna neemt de Bern het over en volgt Amerika een nieuwe eeuw van welvaart.
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas zal Kaine het overnemen, die is haar Veep.
We zullen de Bern nooit meer zien.
[ afbeelding ]
Ik zal niet ontkennen dat ik dat leuk zou vinden, maar als je bijv. financieel weinig ruimte hebt dan hoeft het niet hoor. :$ Ik vind het gewoon veel leuker om die dag gezellig te maken.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je iets voor je verjaardag, feer?
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
We zullen de Bern nooit meer zien.
Komt wel goed.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat ik dat leuk zou vinden, maar als je bijv. financieel weinig ruimte hebt dan hoeft het niet hoor. :$ Ik vind het gewoon veel leuker om die dag gezellig te maken.
Oké. Niets eetbaars trouwens, als 't kan. Ik probeer gezond te leven. Mensen die je dan snacks enz. cadeau doen helpen niet echt mee.quote:
Is goed, ik zal geen kilo zakken gedroogde bonen meenemen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Niets eetbaars trouwens, als 't kan. Ik probeer gezond te leven. Mensen die je dan snacks enz. cadeau doen helpen niet echt mee.
Die kan ik niet eens kwijt. Weinig opbergruimte.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed, ik zal geen kilo zakken gedroogde bonen meenemen.
Ik heb nog paar pakken joylent voor je, kon er niet aan wennenquote:Op woensdag 14 september 2016 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kan ik niet eens kwijt. Weinig opbergruimte.
Wel beter dan wat er nu is.quote:
Heb je het geprobeerd, ja?quote:Op woensdag 14 september 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog paar pakken joylent voor je, kon er niet aan wennen
Ja, 1 keer 30 euro voor zo`n box, maar moet ook wel eerlijk zeggen dat ik alleen met chocola-smaak nog heb gedaan. Daarna niet meer aangeraaktquote:
Ah, jammer. Ik vond het wel lekker. Maar je mag het wel aan me geven hoor. Zat er sowieso aan te denken om het weer toe te voegen. Denk niet 100%, maar is wel handig voor na sporten of zo.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, 1 keer 30 euro voor zo`n box, maar moet ook wel eerlijk zeggen dat ik alleen met chocola-smaak nog heb gedaan. Daarna niet meer aangeraaktIk werd er eigenlijk echt kotsmisselijk van
het was inderdaad machtig, dus dat zat wel goed, maar niet op de positieve manier
Ja misschien deed i ker te veel/weinig water bij ofzo, geen idee.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, jammer. Ik vond het wel lekker. Maar je mag het wel aan me geven hoor. Zat er sowieso aan te denken om het weer toe te voegen. Denk niet 100%, maar is wel handig voor na sporten of zo.
Water kun je zelf nog naar gelang aanpassen. Heb je het ook in de koelkast gezet? Verbetert de smaak aanzienlijk, vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien deed i ker te veel/weinig water bij ofzo, geen idee.
Ja deed ik ook inderdaad, maar helaasquote:Op woensdag 14 september 2016 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Water kun je zelf nog naar gelang aanpassen. Heb je het ook in de koelkast gezet? Verbetert de smaak aanzienlijk, vind ik persoonlijk.
Dat kan hoor. Snap wel dat het voor veel mensen niet te kanen is.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja deed ik ook inderdaad, maar helaasMisschien gewoon niks voor mij
Letterlijk wel.quote:
Als je letterlijk geen verstand hebt van economie misschien.quote:
Alsof alles om economie draait.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je letterlijk geen verstand hebt van economie misschien.
Zelfs Clinton is beter dan enge Sanders.
Een overheid zou in feite weinig andere taken moeten hebben ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof alles om economie draait.Typisch rechtse opmerking.
naast beveiliging van het land.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een overheid zou in feite weinig andere taken moeten hebben ja.
Infrastructuur.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:13 schreef badschaap het volgende:
[..]
naast beveiliging van het land.
Wie is dit en wat doe je op Heppie's account?quote:Op donderdag 15 september 2016 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof alles om economie draait.Typisch rechtse opmerking.
Wist niet dat ze zo vroeg moesten spelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:02 schreef Flippiee het volgende:
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag.
Heb het niet kunnen zien maar United verslagenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat ze zo vroeg moesten spelen.
Man man man.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat ze zo vroeg moesten spelen.
Twitter staat vol met LvG > Mourinhoquote:Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen zien maar United verslagenlekker hoor
Az toch wel redelijk schandalig hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twitter staat vol met LvG > Mourinho
Kunt slechter beginnen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen zien maar United verslagenlekker hoor
Ik lag te slapen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Man man man.
Man man man.
Man man man.
Ja houd op.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Az toch wel redelijk schandalig hoor
Snap niet waarom jij überhaupt nog voetbal kijkt. Je zit alleen maar te haten volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit Ajax zou nog degraderen uit de 2de klasse.
Ik zet hem wel gewoon uit.
Je kunt mijn dode oma in het goal zetten en die houdt meer tegen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap niet waarom jij überhaupt nog voetbal kijkt. Je zit alleen maar te haten volgens mij.
Waar ik me aan erger zijn al die fans die dan de prestaties van andere clubs bagatelliseren. Zelfkritiek ho maar. Al speelt United met een D team. Winst is winst. Ajax hoort ook gewoon te winnen tegen welk grieks team dan ookquote:Op donderdag 15 september 2016 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit Ajax zou nog degraderen uit de 2de klasse.
Ik zet hem wel gewoon uit.
Mijn broertje is ook 'overgestapt' op Engels voetbal volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt mijn dode oma in het goal zetten en die houdt meer tegen.
Het is gewoon genant.
Nederlandse clubs hebben niks te zoeken in Europa. Ik kijk volgende keer wel de Engelse of Duitse clubs.
Waarom hoort dat?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar ik me aan erger zijn al die fans die dan de prestaties van andere clubs bagatelliseren. Zelfkritiek ho maar. Al speelt United met een D team. Winst is winst. Ajax hoort ook gewoon te winnen tegen welk grieks team dan ook
Dan zie je iig mannen, ipv kleuters.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje is ook 'overgestapt' op Engels voetbal volgens mij.
Ergens lijkt het me best schattig om F'jes te zien voetballen, hoor.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom hoort dat?
Ieder jaar je beste spelers verkopen en er troep voor terughalen, dan kun je niks verwachten.
[..]
Dan zie je iig mannen, ipv kleuters.
Op RTL 7 nu.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me best schattig om F'jes te zien voetballen, hoor.
Je overdrijft een beetje, Kaneel.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op RTL 7 nu.
Het verschil is al jaren zo enorm groot.
Niet alleen met de top, maar nu ook al met de middenmoot.
Ieder duel wordt verloren.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Je overdrijft een beetje, Kaneel.
Waar ben je geweest?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Nou in ieder geval vrolijke Feyenoorders in de trein
Seks in het openbaar?quote:
te hard geplankt op een lege snelweg.quote:
Utrecht. Broertjes verjaardag gevierd. Ik had me voorgenomen samenvatting te bekijken zonder te weten hoeveel het was geworden maar dat was op het station toch al mis gegaan als ik dat gedaan hadquote:Op donderdag 15 september 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
[..]
Seks in het openbaar?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 september 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht. Broertjes verjaardag gevierd. Ik had me voorgenomen samenvatting te bekijken zonder te weten hoeveel het was geworden maar dat was op het station toch al mis gegaan als ik dat gedaan had
Kwam er recent achter dat niet stoppen voor een zebrapad 400 boete is.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
te hard geplankt op een lege snelweg.
Toen had ik ze opeens achter me rijden.
Daarna uiteraard nog controle op de auto gehad en of er nog iets open stond.
kreeg even die racial profiling op me
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht. Broertjes verjaardag gevierd. Ik had me voorgenomen samenvatting te bekijken zonder te weten hoeveel het was geworden maar dat was op het station toch al mis gegaan als ik dat gedaan had
nederland zeer hoge boetes.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kwam er recent achter dat niet stoppen voor een zebrapad 400 boete is.
Schandalig hoog inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederland zeer hoge boetes.
kennis van me had laatst 330 oid gepakt voor onnodig claxoneren
in nederland nooit verkeersboete gepakt, behalve 2 keer op scooter toen ik nog jong en onbezonnen wasquote:Op donderdag 15 september 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schandalig hoog inderdaad.
Ik 1 keer omdat ik 6 km te hard reed in een of ander gehucht in Drenthe op een zondagochtend.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in nederland nooit verkeersboete gepakt, behalve 2 keer op scooter toen ik nog jong en onbezonnen was
Nee, niet gezien.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
hadden jullie die rellen in warszawa gezien
wordt zeker 5 jaar schorsing
Die gast die pepperspray van ME'er afpaktequote:Op donderdag 15 september 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
hadden jullie die rellen in warszawa gezien
wordt zeker 5 jaar schorsing
ze gingen goed robbetje vechten jaquote:Op donderdag 15 september 2016 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet gezien.
Lieten de Polen zich weer van hun beste kant zien?
Tegen Madrid konden ze nog 15 uur spelen, zonder dat ze zouden scoren.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Ben nu wel heel benieuwd naar PSV. Daar punt pakken of winnen en de hype train is helemaal losgebarsten
Mwah, ik vond PSV tegen Madrid eerste helft in tegenstelling tot anderen juist heel erg goed spelen. Maar lachwekkende scheidsrechter en PSV met penalty's is echt absurd natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2016 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen Madrid konden ze nog 15 uur spelen, zonder dat ze zouden scoren.
Atletico speelde op 75% en nog was het zo.
Goed spelen zegt niet dat je gaat scoren.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik vond PSV tegen Madrid eerste helft in tegenstelling tot anderen juist heel erg goed spelen. Maar lachwekkende scheidsrechter en PSV met penalty's is echt absurd natuurlijk
Nee klopt inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed spelen zegt niet dat je gaat scoren.
De voorhoede komt gewoon tekort tegen echte verdedigers en een goede keeper.
Frank gaat rustig door met falen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
lol inter verloor van beer sheva
Frankgodquote:Op donderdag 15 september 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frank gaat rustig door met falen.
Inter is ook echt een mislukt team om te trainen. Daar zit totaal geen toekomst in. Van alle `topclubs' in Italie ook de meest karakterlozequote:Op donderdag 15 september 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frank gaat rustig door met falen.
dat is acquote:Op donderdag 15 september 2016 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inter is ook echt een mislukt team om te trainen. Daar zit totaal geen toekomst in. Van alle `topclubs' in Italie ook de meest karakterloze
Heb daar ook niet heel veel mee, maar dat is nog een beetje nostalgie van vroeger, met Seedorf, Kaka en Gattusoquote:
zondag echt relevante wedstrijdquote:
Kon hem niet kijken, ben hem nu aan het terugkijken. Had van mij geen 90 minuten gehoeven maar kan hem niet vooruit spoelenquote:
Doe mij maar geen Italiaans voetbal.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb daar ook niet heel veel mee, maar dat is nog een beetje nostalgie van vroeger, met Seedorf, Kaka en GattusoDat was wel bazig.
Maar geef liever maar Napoli
Gewoon zelfde tactiek hanteren. Enige verschil moet zijn dat ze de linksback niet gewoon laten voetballen. Die van PSV kan namelijk wel wat met een bal.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zondag echt relevante wedstrijd
hopelijk geen typisch feyenoord matige wedstrijd na goede overwinning
Nog minder volle stadions dan de Kuip vanavondquote:Op donderdag 15 september 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe mij maar geen Italiaans voetbal.
Walgelijk.
ik was druk met dingenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon zelfde tactiek hanteren. Enige verschil moet zijn dat ze de linksback niet gewoon laten voetballen. Die van PSV kan namelijk wel wat met een bal.
Was ook een prima sfeertje. Mooi man.
Als ze winnen ga ik er weer even in geloven.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik was druk met dingen
had rijnmond wel opgezet via mn mobiel in auto
Willems niet bepaald in vorm.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon zelfde tactiek hanteren. Enige verschil moet zijn dat ze de linksback niet gewoon laten voetballen. Die van PSV kan namelijk wel wat met een bal.
Was ook een prima sfeertje. Mooi man.
kom sprinten danquote:Op donderdag 15 september 2016 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Willems niet bepaald in vorm.
Merkte je nog veel nadeel aan die netten?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze winnen ga ik er weer even in geloven.
Echt kut.
Nederlandse rapwereld is te triest voor woordenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Boef zelf reageert direct op het bericht van de gemeente: ‘Nu heb ik weer een Wajong-uitkering. Ik rij in een Range Rover, maar degene die dit heeft geschreven, rijdt zeker in een Ford Ka of zo. Doe maar lekker jullie onderzoek naar fraude zogenaamd. Jullie kunnen niks beters verzinnen om mij zwart te maken, dat is het enige wat jullie willen doen. Hoe zielig zijn jullie,’
boefGOD.
Nee, totaal niet eigenlijk. Mogen ze van mij altijd wel ophangen Europees.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merkte je nog veel nadeel aan die netten?
als het waar is dat hij wajong pakt kunnen we allemaal uitkeringsfraude gaan plegenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlandse rapwereld is te triest voor woorden
Als je daarmee sancties voorkomt vind ik het ook geen onaardig idee nee.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, totaal niet eigenlijk. Mogen ze van mij altijd wel ophangen Europees.
Tsja, jij wist toch ook iemand die al 20 jaar in Thailand woonde op Wajongtje?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als het waar is dat hij wajong pakt kunnen we allemaal uitkeringsfraude gaan plegen
jaquote:Op donderdag 15 september 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, jij wist toch ook iemand die al 20 jaar in Thailand woonde op Wajongtje?
Als je je Wajong gewoon legit int in Nederland heb je na ej 65ste alsnog niet veel per maand natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
sowieso veel van die nederlanders die uitkering naar thailand of land van ZO-Azie meenemen.
en dan boos zijn als ze 65 zijn en alleen nog AOW krijgen en geen pensioen.
Maar Boef die spendeert elke vlog een paar kop minstens
nee gewoon minimum aow omdat je nooit aan een pensioenpremie hebt afgedragen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Als je je Wajong gewoon legit int in Nederland heb je na ej 65ste alsnog niet veel per maand natuurlijk.
Als je telkens wisselende baantjes hebt die niet langer dan pakweg een jaar duren doe je dat ook niet echt toch?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon minimum aow omdat je nooit aan een pensioenpremie hebt afgedragen.
watquote:Op donderdag 15 september 2016 23:49 schreef Elan het volgende:
Fuck deze minister van VVD wat een HOER.
boefGOD.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boef
Zou het niet erg vinden als die naar Syrië zou gaan.
maar hij is een Franse Nederlander met Marokkaanse rootsquote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boef
Zou het niet erg vinden als die naar Syrië zou gaan.
algerijnsquote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
maar hij is een Franse Nederlander met Marokkaanse roots
mocro dus opgekankerdquote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
maar hij is een Franse Nederlander met Marokkaanse roots
Ik kan dit bijna niet geloven.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:54 schreef Elan het volgende:
Range Rover kopen met Wajong he Inso
#boefgod
Nee want daar ies van zeggen is racisme!quote:Op donderdag 15 september 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan dit bijna niet geloven.
Hij heeft ook gewoon kvk inschrijving, dan zou je toch denken dat er ergens in het systeem iets gaat rinkelen als je wajong pakt, een bedrijf hebt en vlogs maakt met dure waggies.
ohquote:Op donderdag 15 september 2016 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee want daar ies van zeggen is racisme!
Dit is zo`n onzinquote:Op donderdag 15 september 2016 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee want daar ies van zeggen is racisme!
kijk maar een keer in R&Pquote:Op donderdag 15 september 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is zo`n onzin
Genoeg Nederlanders die op zelfde manier extra geld pakken
Tsja, ik zou het sowieso niet wagen. Lekker hoor, als jij degene bent die ze toevallig wel pakken.quote:
Zijn waarschijnlijk valse aantijgingen om hem in diskrediet te brengen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan dit bijna niet geloven.
Hij heeft ook gewoon kvk inschrijving, dan zou je toch denken dat er ergens in het systeem iets gaat rinkelen als je wajong pakt, een bedrijf hebt en vlogs maakt met dure waggies.
Snap ook niet waarom er zoveel rellen waren over een algerijn en een soma die elkaar beetje klein gingen maken op youtubequote:Op vrijdag 16 september 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk valse aantijgingen om hem in diskrediet te brengen.
Zogenaamde elite van Nederland die helema losgaat op zo een mocro was echt lachwekkend weer.
Kunnen het beter daar over hebben dan over de nieuwe wet mbt je medisch dossier natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom er zoveel rellen waren over een algerijn en een soma die elkaar beetje klein gingen maken op youtube
alles uitgevenquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik zou het sowieso niet wagen. Lekker hoor, als jij degene bent die ze toevallig wel pakken.
Voor 1 jaar is dat al 12k aftikken
Ene dag worden je organen van de staat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kunnen het beter daar over hebben dan over de nieuwe wet mbt je medisch dossier natuurlijk.
Of is dat teveel bnw?
Tsja, die schuld die hou je toch hoor. Het is niet dat het kwijtgescholden wordt omdat je het niet kan betalenquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alles uitgeven
Kale kip kun je niet plukken
Zelfde dag. Is zo gepland.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ene dag worden je organen van de staat.
Andere dag nieuwe wet medisch dossier.
lekker hoor
Gewoon zwart werken klaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, die schuld die hou je toch hoor. Het is niet dat het kwijtgescholden wordt omdat je het niet kan betalen
Iddquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom er zoveel rellen waren over een algerijn en een soma die elkaar beetje klein gingen maken op youtube
en links jaagde even walgelijke donorwet erdoorheenquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfde dag. Is zo gepland.
Alles wat rechts is vanaf de PvdA stemde voor geloof ik.
Ach of je 10k of 100k schuld hebt. Zolang je niet van plan bent ooit te gaan betalen maakt dat niets uitquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, die schuld die hou je toch hoor. Het is niet dat het kwijtgescholden wordt omdat je het niet kan betalen
Denk in elke buurt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd
Gebeurde vroeger dagelijks in ons buurt he
Beide erg teurige wetten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en links jaagde even walgelijke donorwet erdoorheen
Ook al duizenden mensen die hun registratie hebben ingetrokken lolquote:
Terecht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al duizenden mensen die hun registratie hebben ingetrokken lol
Ja mannnnnquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk in elke buurt.
Als je kijkt in de provincie ook dorp tegen dorp vechten
Slaap lekkerquote:
Wel iets in m`n hand.quote:
Ik denk niet dat de gemiddelde Guus Meeuwis luisteraar internet heeft, LOL.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:23 schreef Elan het volgende:
Boef meer downloads dan Guus Meeuwis op spota
Wat voor getallen moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:23 schreef Elan het volgende:
Boef meer downloads dan Guus Meeuwis op spota
quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde Guus Meeuwis luisteraar internet heeft, LOL.
Hoezo niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde Guus Meeuwis luisteraar internet heeft, LOL.
Miljoenenquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat voor getallen moet ik me daar bij voorstellen?
Aardig wat dus. Hmm. Dus als je YT vids in in opspraak komen is dat goed voor het aantal views...quote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aardig wat dus. Hmm. Dus als je YT vids in in opspraak komen is dat goed voor het aantal views...
Dat is geen nieuws toch.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aardig wat dus. Hmm. Dus als je YT vids in in opspraak komen is dat goed voor het aantal views...
Frans Bauer is meer voor oudjes man denk Guus valt mee toch.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die liggen al bijna in de kist
(lol)
Geen idee man, ken niet zo goed die guus meeuwis dingquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Frans Bauer is meer voor oudjes man denk Guus valt mee toch.
Wel pittige kapsels
En Brabo`squote:Op vrijdag 16 september 2016 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Frans Bauer is meer voor oudjes man denk Guus valt mee toch.
Wel pittige kapsels
Ja, duidelijk. Wel een hoop bagger op YT vandaag de dag en veel reclame.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
There's no such thing as bad publicity.
Stones en Beatles deden hetzelfde trucje.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Iedereen schreeuwt moord en brand wel 10+ millie views.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Stones en Beatles deden hetzelfde trucje.
Eigenlijk zijn ze de provo's van onze tijd.
Ik vraag me af in hoeverre Vinexwijk-kinderen naar Boef luisteren hoorquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moeten die mensen die moord en brand schreeuwen nadenken waarom hun kinderen uit een vinex wijk geinteresseerd zijn in Boef en kornuiten.
Dat is hun doelgroep he.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre Vinexwijk-kinderen naar Boef luisteren hoor
Dat tikt aan hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen schreeuwt moord en brand wel 10+ millie views.
Ja kinderen. Maar toch meer de paupers lijkt mequote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk je dat die 10 millie views uit de achterbuurt komen?
Nee joh.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kinderen. Maar toch meer de paupers lijkt me
Het zijn niet de grootgebruiekrs van achter internet zitten.quote:
Hm ja, zit wat in. Onbekend is interessantquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh.
Die kijken echt een stuk minder op van een Turk/Mocro/Algerijn in een leasebak.
Het is leuk voor kinderen van ouders die zoiets niet kennen
Zag laatst wat kijkcijferstatistieken van de tv. Met verbazing las ik dat iets als wegmisbruikers ruim 600k kijkers heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk je dat die 10 millie views uit de achterbuurt komen?
John van den Heuvel gaf toe dat zn kinderen ook die vlogs kijken lolquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kinderen. Maar toch meer de paupers lijkt me
Mijn vader kijkt dat programma vanuit Polen via de schotle. Machtig vind ie dat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zag laatst wat kijkcijferstatistieken van de tv. Met verbazing las ik dat iets als wegmisbruikers ruim 600k kijkers heeft.
Hehe ironicquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
John van den Heuvel gaf toe dat zn kinderen ook die vlogs kijken lol
Is het niet zo dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Zlatan is een kankerjood.. really? Na zondag?
Tering wat droevig
Is dat enigszins relevant dan?quote:
Ik vind het ook niet schokkend, vooral gewoon dom. Eerst beetje knuffels gooien en nu kankerjood zingen. Achjaquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind het niet zo boeiend, kankerjood.
tis wat.
Je zou bijna denken dat de mens oneindig hypocriet is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet schokkend, vooral gewoon dom. Eerst beetje knuffels gooien en nu kankerjood zingen. Achja
Pffff echt schande dat fluitconcert hequote:Op vrijdag 16 september 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord won nooit van Ajax met Ibra.
geen idee kijk geen voetbal meer eigenlijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Pffff echt schande dat fluitconcert he
Ja, is ook zoquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:47 schreef Elan het volgende:
Hagenezen gooiden toch knuffels waren die er vanavond ook
Feyenoord blijft een in-en in trieste tokkieclub natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Zlatan is een kankerjood.. really? Na zondag?
Tering wat droevig
quote:Op vrijdag 16 september 2016 04:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord blijft een in-en in trieste tokkieclub natuurlijk.
weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet voor het eerst in jaren een brioche.
Lekker, maar zoet. Ik snap weer waarom ik het nooit zo vaak at.
Zoet, wit brood. Meer cake eigenlijk.quote:
matig, matig.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoet, wit brood. Meer cake eigenlijk.
Nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:
Is Frans, he. Dus te verwachten.quote:
Ok Jrquote:Op vrijdag 16 september 2016 04:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord blijft een in-en in trieste tokkieclub natuurlijk.
Wel waterproofquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:30 schreef Insomnia_ het volgende:
#nogsteedsgeendualsim
#waardeloosapple
#matig
Ik las net dat er een jaren '70 seizoen moest komen om directe CL te behoudenquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eredivisie staat nu niet meer 15de op de coëfficiënten lijst.
Ja, dramatisch.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las net dat er een jaren '70 seizoen moest komen om directe CL te behouden
Nou ja hopen dat ze alledrie in ieder geval groepsfase overleven. PSV erbij, heb je 4 ploegen in KO-fase.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dramatisch.
Al die clubs als Utrecht, Go Ahead en Heracles hebben samen 0 punten gehaald. Dan maak je het jezelf nog moeilijker natuurlijk.
Tel dat op bij het systematisch falen van Feyenoord en Ajax, en in mindere mate PSV, en je zit op het niveau Israel, Cyprus.
Kroatië kunnen we nog wel inhalen, die hebben nog maar 1 ploeg actief en minimale voorsprong.
Zwitserland en Tsjechië kunnen we de komende jaren vergeten.
Dan maar taser gebruiken toch.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Dacht even dat ze corrigerende tik wilde verbieden in Polen.
Kreeg bijna hartaanval
Feyenoord heeft nu kans daarop, met 3 punten tegen ManU.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja hopen dat ze alledrie in ieder geval groepsfase overleven. PSV erbij, heb je 4 ploegen in KO-fase.
dat is verbodenquote:
Yo yo, ik hoorde dat je intussen getrouwd was! Gefeliciteerd dude!quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is verboden
nu word alles verboden behalve corrigerende tik
dat is wel goed
bedankt VA.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yo yo, ik hoorde dat je intussen getrouwd was! Gefeliciteerd dude!
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt VA.
ik heb nu een zwart gat na de huwelijksreis
Waar zijn jullie naartoe geweest?quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt VA.
ik heb nu een zwart gat na de huwelijksreis
Volgende keer maar weer oud vertrouwd naar Azie zeker?quote:
ja zeker, blijft beste.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende keer maar weer oud vertrouwd naar Azie zeker?
Goed hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zeker, blijft beste.
in december
Niks mis mee nee.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is toch GODENcontinent. zo-azie dan
doe je niks aanquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Je moet alleen geen Tsunami`tje meemaken dan
Niels is het met je eensquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is toch GODENcontinent. zo-azie dan
ja vrij landquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet wie dat is
maarm oet hij weten
bedankt mortaxxquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja vrij land
Dacht ik meld het even
Ja, je zou er ook zo lekker binnen komenquote:
lokale moskee omkopenquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je zou er ook zo lekker binnen komen
f1 in Singa he dit weekendquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
stampede tegen je krijgen
hartstikke dood
hoe laatquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
f1 in Singa he dit weekend
Marina Bay
8-10 savonds. 6 uur later dan hier dus 2 uur.quote:
lekker hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
8-10 savonds. 6 uur later dan hier dus 2 uur.
1 uur voor jou
VOlgens mij
Toplandje. Jammer dat het zo duur isquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
redelijk goed landw el
mwa vond opzich meevallenquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toplandje. Jammer dat het zo duur is
Mwah, je merkte het echt wel hoor. VOoral met verblijfquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwa vond opzich meevallen
heb er niet gek veel meer uitgegeven dan kuala lumpur
vond wel meevallen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, je merkte het echt wel hoor. VOoral met verblijf
Ja, jij ging in de duurste restaurants eten daar, dan snap ik dat je het met Singapore mee vind vallenquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
KL heb ik echt heel veel uitgegeven
Singapore dan niet duurder.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij ging in de duurste restaurants eten daar, dan snap ik dat je het met Singapore mee vind vallen
Alleen jammer dat er buiten die steden niet echt veel is. Je kan niet beetje de omgeving in aangezien KL wel in een paar dagen gezien isquote:
heb me er wel prima vermaaktquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er buiten die steden niet echt veel is. Je kan niet beetje de omgeving in aangezien KL wel in een paar dagen gezien is
Dat sowieso ja. Ook meer mijn stad dan BKK denk ik.quote:
bkk wel goed hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Ook meer mijn stad dan BKK denk ik.
Je gaat in december naar Tim Sharky tochquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bkk wel goed hoor.
Maar ga niet meer na die kao san road ding in december.
Sowieso niet meer dat backpacker gedeelte.
ja als ie kanquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat in december naar Tim Sharky toch
Beetje zinloos jaquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ga niet lang naar pattaya hoor
beetje poolen met prostitueesquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje zinloos jaBehalve als je naar dronken russen met jonge thaise meisjes wil kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |