Infrastructuur.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:13 schreef badschaap het volgende:
[..]
naast beveiliging van het land.
Wie is dit en wat doe je op Heppie's account?quote:Op donderdag 15 september 2016 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof alles om economie draait.Typisch rechtse opmerking.
Wist niet dat ze zo vroeg moesten spelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:02 schreef Flippiee het volgende:
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag.
Heb het niet kunnen zien maar United verslagenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat ze zo vroeg moesten spelen.
Man man man.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat ze zo vroeg moesten spelen.
Twitter staat vol met LvG > Mourinhoquote:Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen zien maar United verslagenlekker hoor
Az toch wel redelijk schandalig hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twitter staat vol met LvG > Mourinho
Kunt slechter beginnen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen zien maar United verslagenlekker hoor
Ik lag te slapen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Man man man.
Man man man.
Man man man.
Ja houd op.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Az toch wel redelijk schandalig hoor
Snap niet waarom jij überhaupt nog voetbal kijkt. Je zit alleen maar te haten volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit Ajax zou nog degraderen uit de 2de klasse.
Ik zet hem wel gewoon uit.
Je kunt mijn dode oma in het goal zetten en die houdt meer tegen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap niet waarom jij überhaupt nog voetbal kijkt. Je zit alleen maar te haten volgens mij.
Waar ik me aan erger zijn al die fans die dan de prestaties van andere clubs bagatelliseren. Zelfkritiek ho maar. Al speelt United met een D team. Winst is winst. Ajax hoort ook gewoon te winnen tegen welk grieks team dan ookquote:Op donderdag 15 september 2016 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit Ajax zou nog degraderen uit de 2de klasse.
Ik zet hem wel gewoon uit.
Mijn broertje is ook 'overgestapt' op Engels voetbal volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt mijn dode oma in het goal zetten en die houdt meer tegen.
Het is gewoon genant.
Nederlandse clubs hebben niks te zoeken in Europa. Ik kijk volgende keer wel de Engelse of Duitse clubs.
Waarom hoort dat?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar ik me aan erger zijn al die fans die dan de prestaties van andere clubs bagatelliseren. Zelfkritiek ho maar. Al speelt United met een D team. Winst is winst. Ajax hoort ook gewoon te winnen tegen welk grieks team dan ook
Dan zie je iig mannen, ipv kleuters.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje is ook 'overgestapt' op Engels voetbal volgens mij.
Ergens lijkt het me best schattig om F'jes te zien voetballen, hoor.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom hoort dat?
Ieder jaar je beste spelers verkopen en er troep voor terughalen, dan kun je niks verwachten.
[..]
Dan zie je iig mannen, ipv kleuters.
Op RTL 7 nu.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me best schattig om F'jes te zien voetballen, hoor.
Je overdrijft een beetje, Kaneel.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op RTL 7 nu.
Het verschil is al jaren zo enorm groot.
Niet alleen met de top, maar nu ook al met de middenmoot.
Ieder duel wordt verloren.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Je overdrijft een beetje, Kaneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |