Wie is dit en wat doe je op Heppie's account?quote:Op donderdag 15 september 2016 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof alles om economie draait.Typisch rechtse opmerking.
Wist niet dat ze zo vroeg moesten spelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:02 schreef Flippiee het volgende:
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag.
Heb het niet kunnen zien maar United verslagenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat ze zo vroeg moesten spelen.
Man man man.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat ze zo vroeg moesten spelen.
Twitter staat vol met LvG > Mourinhoquote:Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen zien maar United verslagenlekker hoor
Az toch wel redelijk schandalig hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twitter staat vol met LvG > Mourinho
Kunt slechter beginnen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen zien maar United verslagenlekker hoor
Ik lag te slapen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Man man man.
Man man man.
Man man man.
Ja houd op.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Az toch wel redelijk schandalig hoor
Snap niet waarom jij überhaupt nog voetbal kijkt. Je zit alleen maar te haten volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit Ajax zou nog degraderen uit de 2de klasse.
Ik zet hem wel gewoon uit.
Je kunt mijn dode oma in het goal zetten en die houdt meer tegen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap niet waarom jij überhaupt nog voetbal kijkt. Je zit alleen maar te haten volgens mij.
Waar ik me aan erger zijn al die fans die dan de prestaties van andere clubs bagatelliseren. Zelfkritiek ho maar. Al speelt United met een D team. Winst is winst. Ajax hoort ook gewoon te winnen tegen welk grieks team dan ookquote:Op donderdag 15 september 2016 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit Ajax zou nog degraderen uit de 2de klasse.
Ik zet hem wel gewoon uit.
Mijn broertje is ook 'overgestapt' op Engels voetbal volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt mijn dode oma in het goal zetten en die houdt meer tegen.
Het is gewoon genant.
Nederlandse clubs hebben niks te zoeken in Europa. Ik kijk volgende keer wel de Engelse of Duitse clubs.
Waarom hoort dat?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar ik me aan erger zijn al die fans die dan de prestaties van andere clubs bagatelliseren. Zelfkritiek ho maar. Al speelt United met een D team. Winst is winst. Ajax hoort ook gewoon te winnen tegen welk grieks team dan ook
Dan zie je iig mannen, ipv kleuters.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje is ook 'overgestapt' op Engels voetbal volgens mij.
Ergens lijkt het me best schattig om F'jes te zien voetballen, hoor.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom hoort dat?
Ieder jaar je beste spelers verkopen en er troep voor terughalen, dan kun je niks verwachten.
[..]
Dan zie je iig mannen, ipv kleuters.
Op RTL 7 nu.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me best schattig om F'jes te zien voetballen, hoor.
Je overdrijft een beetje, Kaneel.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op RTL 7 nu.
Het verschil is al jaren zo enorm groot.
Niet alleen met de top, maar nu ook al met de middenmoot.
Ieder duel wordt verloren.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Je overdrijft een beetje, Kaneel.
Waar ben je geweest?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Nou in ieder geval vrolijke Feyenoorders in de trein
Seks in het openbaar?quote:
te hard geplankt op een lege snelweg.quote:
Utrecht. Broertjes verjaardag gevierd. Ik had me voorgenomen samenvatting te bekijken zonder te weten hoeveel het was geworden maar dat was op het station toch al mis gegaan als ik dat gedaan hadquote:Op donderdag 15 september 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
[..]
Seks in het openbaar?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 september 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht. Broertjes verjaardag gevierd. Ik had me voorgenomen samenvatting te bekijken zonder te weten hoeveel het was geworden maar dat was op het station toch al mis gegaan als ik dat gedaan had
Kwam er recent achter dat niet stoppen voor een zebrapad 400 boete is.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
te hard geplankt op een lege snelweg.
Toen had ik ze opeens achter me rijden.
Daarna uiteraard nog controle op de auto gehad en of er nog iets open stond.
kreeg even die racial profiling op me
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht. Broertjes verjaardag gevierd. Ik had me voorgenomen samenvatting te bekijken zonder te weten hoeveel het was geworden maar dat was op het station toch al mis gegaan als ik dat gedaan had
nederland zeer hoge boetes.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kwam er recent achter dat niet stoppen voor een zebrapad 400 boete is.
Schandalig hoog inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederland zeer hoge boetes.
kennis van me had laatst 330 oid gepakt voor onnodig claxoneren
in nederland nooit verkeersboete gepakt, behalve 2 keer op scooter toen ik nog jong en onbezonnen wasquote:Op donderdag 15 september 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schandalig hoog inderdaad.
Ik 1 keer omdat ik 6 km te hard reed in een of ander gehucht in Drenthe op een zondagochtend.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in nederland nooit verkeersboete gepakt, behalve 2 keer op scooter toen ik nog jong en onbezonnen was
Nee, niet gezien.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
hadden jullie die rellen in warszawa gezien
wordt zeker 5 jaar schorsing
Die gast die pepperspray van ME'er afpaktequote:Op donderdag 15 september 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
hadden jullie die rellen in warszawa gezien
wordt zeker 5 jaar schorsing
ze gingen goed robbetje vechten jaquote:Op donderdag 15 september 2016 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet gezien.
Lieten de Polen zich weer van hun beste kant zien?
Tegen Madrid konden ze nog 15 uur spelen, zonder dat ze zouden scoren.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Ben nu wel heel benieuwd naar PSV. Daar punt pakken of winnen en de hype train is helemaal losgebarsten
Mwah, ik vond PSV tegen Madrid eerste helft in tegenstelling tot anderen juist heel erg goed spelen. Maar lachwekkende scheidsrechter en PSV met penalty's is echt absurd natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2016 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen Madrid konden ze nog 15 uur spelen, zonder dat ze zouden scoren.
Atletico speelde op 75% en nog was het zo.
Goed spelen zegt niet dat je gaat scoren.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik vond PSV tegen Madrid eerste helft in tegenstelling tot anderen juist heel erg goed spelen. Maar lachwekkende scheidsrechter en PSV met penalty's is echt absurd natuurlijk
Nee klopt inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed spelen zegt niet dat je gaat scoren.
De voorhoede komt gewoon tekort tegen echte verdedigers en een goede keeper.
Frank gaat rustig door met falen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
lol inter verloor van beer sheva
Frankgodquote:Op donderdag 15 september 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frank gaat rustig door met falen.
Inter is ook echt een mislukt team om te trainen. Daar zit totaal geen toekomst in. Van alle `topclubs' in Italie ook de meest karakterlozequote:Op donderdag 15 september 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frank gaat rustig door met falen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |