Inter is ook echt een mislukt team om te trainen. Daar zit totaal geen toekomst in. Van alle `topclubs' in Italie ook de meest karakterlozequote:Op donderdag 15 september 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frank gaat rustig door met falen.
dat is acquote:Op donderdag 15 september 2016 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inter is ook echt een mislukt team om te trainen. Daar zit totaal geen toekomst in. Van alle `topclubs' in Italie ook de meest karakterloze
Heb daar ook niet heel veel mee, maar dat is nog een beetje nostalgie van vroeger, met Seedorf, Kaka en Gattusoquote:
zondag echt relevante wedstrijdquote:
Kon hem niet kijken, ben hem nu aan het terugkijken. Had van mij geen 90 minuten gehoeven maar kan hem niet vooruit spoelenquote:
Doe mij maar geen Italiaans voetbal.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb daar ook niet heel veel mee, maar dat is nog een beetje nostalgie van vroeger, met Seedorf, Kaka en GattusoDat was wel bazig.
Maar geef liever maar Napoli
Gewoon zelfde tactiek hanteren. Enige verschil moet zijn dat ze de linksback niet gewoon laten voetballen. Die van PSV kan namelijk wel wat met een bal.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zondag echt relevante wedstrijd
hopelijk geen typisch feyenoord matige wedstrijd na goede overwinning
Nog minder volle stadions dan de Kuip vanavondquote:Op donderdag 15 september 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe mij maar geen Italiaans voetbal.
Walgelijk.
ik was druk met dingenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon zelfde tactiek hanteren. Enige verschil moet zijn dat ze de linksback niet gewoon laten voetballen. Die van PSV kan namelijk wel wat met een bal.
Was ook een prima sfeertje. Mooi man.
Als ze winnen ga ik er weer even in geloven.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik was druk met dingen
had rijnmond wel opgezet via mn mobiel in auto
Willems niet bepaald in vorm.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon zelfde tactiek hanteren. Enige verschil moet zijn dat ze de linksback niet gewoon laten voetballen. Die van PSV kan namelijk wel wat met een bal.
Was ook een prima sfeertje. Mooi man.
kom sprinten danquote:Op donderdag 15 september 2016 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Willems niet bepaald in vorm.
Merkte je nog veel nadeel aan die netten?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze winnen ga ik er weer even in geloven.
Echt kut.
Nederlandse rapwereld is te triest voor woordenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Boef zelf reageert direct op het bericht van de gemeente: ‘Nu heb ik weer een Wajong-uitkering. Ik rij in een Range Rover, maar degene die dit heeft geschreven, rijdt zeker in een Ford Ka of zo. Doe maar lekker jullie onderzoek naar fraude zogenaamd. Jullie kunnen niks beters verzinnen om mij zwart te maken, dat is het enige wat jullie willen doen. Hoe zielig zijn jullie,’
boefGOD.
Nee, totaal niet eigenlijk. Mogen ze van mij altijd wel ophangen Europees.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merkte je nog veel nadeel aan die netten?
als het waar is dat hij wajong pakt kunnen we allemaal uitkeringsfraude gaan plegenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlandse rapwereld is te triest voor woorden
Als je daarmee sancties voorkomt vind ik het ook geen onaardig idee nee.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, totaal niet eigenlijk. Mogen ze van mij altijd wel ophangen Europees.
Tsja, jij wist toch ook iemand die al 20 jaar in Thailand woonde op Wajongtje?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als het waar is dat hij wajong pakt kunnen we allemaal uitkeringsfraude gaan plegen
jaquote:Op donderdag 15 september 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, jij wist toch ook iemand die al 20 jaar in Thailand woonde op Wajongtje?
Als je je Wajong gewoon legit int in Nederland heb je na ej 65ste alsnog niet veel per maand natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
sowieso veel van die nederlanders die uitkering naar thailand of land van ZO-Azie meenemen.
en dan boos zijn als ze 65 zijn en alleen nog AOW krijgen en geen pensioen.
Maar Boef die spendeert elke vlog een paar kop minstens
nee gewoon minimum aow omdat je nooit aan een pensioenpremie hebt afgedragen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Als je je Wajong gewoon legit int in Nederland heb je na ej 65ste alsnog niet veel per maand natuurlijk.
Als je telkens wisselende baantjes hebt die niet langer dan pakweg een jaar duren doe je dat ook niet echt toch?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon minimum aow omdat je nooit aan een pensioenpremie hebt afgedragen.
watquote:Op donderdag 15 september 2016 23:49 schreef Elan het volgende:
Fuck deze minister van VVD wat een HOER.
boefGOD.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boef
Zou het niet erg vinden als die naar Syrië zou gaan.
maar hij is een Franse Nederlander met Marokkaanse rootsquote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boef
Zou het niet erg vinden als die naar Syrië zou gaan.
algerijnsquote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
maar hij is een Franse Nederlander met Marokkaanse roots
mocro dus opgekankerdquote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
maar hij is een Franse Nederlander met Marokkaanse roots
Ik kan dit bijna niet geloven.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:54 schreef Elan het volgende:
Range Rover kopen met Wajong he Inso
#boefgod
Nee want daar ies van zeggen is racisme!quote:Op donderdag 15 september 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan dit bijna niet geloven.
Hij heeft ook gewoon kvk inschrijving, dan zou je toch denken dat er ergens in het systeem iets gaat rinkelen als je wajong pakt, een bedrijf hebt en vlogs maakt met dure waggies.
ohquote:Op donderdag 15 september 2016 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee want daar ies van zeggen is racisme!
Dit is zo`n onzinquote:Op donderdag 15 september 2016 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee want daar ies van zeggen is racisme!
kijk maar een keer in R&Pquote:Op donderdag 15 september 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is zo`n onzin
Genoeg Nederlanders die op zelfde manier extra geld pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |