Wel iets in m`n hand.quote:
Ik denk niet dat de gemiddelde Guus Meeuwis luisteraar internet heeft, LOL.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:23 schreef Elan het volgende:
Boef meer downloads dan Guus Meeuwis op spota
Wat voor getallen moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:23 schreef Elan het volgende:
Boef meer downloads dan Guus Meeuwis op spota
quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde Guus Meeuwis luisteraar internet heeft, LOL.
Hoezo niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde Guus Meeuwis luisteraar internet heeft, LOL.
Miljoenenquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat voor getallen moet ik me daar bij voorstellen?
Aardig wat dus. Hmm. Dus als je YT vids in in opspraak komen is dat goed voor het aantal views...quote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aardig wat dus. Hmm. Dus als je YT vids in in opspraak komen is dat goed voor het aantal views...
Dat is geen nieuws toch.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aardig wat dus. Hmm. Dus als je YT vids in in opspraak komen is dat goed voor het aantal views...
Frans Bauer is meer voor oudjes man denk Guus valt mee toch.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die liggen al bijna in de kist
(lol)
Geen idee man, ken niet zo goed die guus meeuwis dingquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Frans Bauer is meer voor oudjes man denk Guus valt mee toch.
Wel pittige kapsels
En Brabo`squote:Op vrijdag 16 september 2016 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Frans Bauer is meer voor oudjes man denk Guus valt mee toch.
Wel pittige kapsels
Ja, duidelijk. Wel een hoop bagger op YT vandaag de dag en veel reclame.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
There's no such thing as bad publicity.
Stones en Beatles deden hetzelfde trucje.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Iedereen schreeuwt moord en brand wel 10+ millie views.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Stones en Beatles deden hetzelfde trucje.
Eigenlijk zijn ze de provo's van onze tijd.
Ik vraag me af in hoeverre Vinexwijk-kinderen naar Boef luisteren hoorquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moeten die mensen die moord en brand schreeuwen nadenken waarom hun kinderen uit een vinex wijk geinteresseerd zijn in Boef en kornuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |