Wie is 't?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik mis homer wel een beetje.
[..]
HUPAKEE.
The prophet has returned
Et su.quote:
Ken. Ik. Niet.quote:
Ik heb zo een ontbijt-afspraak met een jongen die ik gister heb ontmoet.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HUPAKEE.
The prophet has returned
Ja, is dat beter?quote:
Dat man echt wel.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
Je kan hier ook niet een beetje met een gerust hart je posts gaan lopen editen.
Big Brother Bottom Bubblebut is Watching You!quote:Op woensdag 14 september 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
Je kan hier ook niet een beetje met een gerust hart je posts gaan lopen editen.
Alleen voor jou.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, is dat beter?
Je bent liever anoniem?
> Zoquote:Op woensdag 14 september 2016 13:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zo een ontbijt-afspraak met een jongen die ik gister heb ontmoet.
O, da's prima hoor.quote:
BBBBquote:Op woensdag 14 september 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Big Brother Bottom Bubblebut is Watching You!
Alleen interesse in het huis van mijn BF.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, da's prima hoor.
Ik toon nooit al te veel interesse in anderen.
Hier is het 07:11...quote:Op woensdag 14 september 2016 13:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
> Zo
> Ontbijt-afspraak
> 13:10...
Ik ken wel BB&Bquote:
Ook niet eens echt. Meer een soort van running gag.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alleen interesse in het huis van mijn BF.
Ohh ja je bent nog in het buitenland. In dat geval: BRUSH YOUR TONGUE.quote:
Nouja. Rot dan maar op.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet eens echt. Meer een soort van running gag.
'nog'? Ik ben er pas joh. Nog 8 maanden te gaan.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh ja je bent nog in het buitenland. In dat geval: BRUSH YOUR TONGUE.
Sexy hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan kan kan kan kan....
Zeg!quote:Op woensdag 14 september 2016 13:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede beslissing. Het is oppassen met boefje Ang3l.
Hoe dichter bij de nul...quote:Op woensdag 14 september 2016 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg!
Mijn reputatie!
O wacht, we gaan niet onder nul he?
quote:Op woensdag 14 september 2016 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg!
Mijn reputatie!
O wacht, we gaan niet onder nul he?
Hoe meer flauwe kul.quote:
... hoe strakker om de lulquote:
Vooruit, laat ik dan enige interesse tonen en aan jou de keuze of je toch anoniem wil blijven:quote:
De VS. Van mij mag je ook wel weten waar precies: Washington DC.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vooruit, laat ik dan enige interesse tonen en aan jou de keuze of je toch anoniem wil blijven:
In welk land zit je nu dan?
Action huis shit.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... hoe strakker om de lul
(tenzij Bram, dan altijd strak)
Rekt t niet, dan scheurt t wel.
En wat gescheurd is, moet genaaid worden.
#tegeltjeswijsheden
WOW! Wat super precies. Ik denk dat hij je nu wel kan vinden.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
De VS. Van mij mag je ook wel weten waar precies: Washington DC.
Zo anoniem ben ik ook weer niet trouwens.
Ik denk het ook, het adres waar ik zit is gewoon zo te vinden op Google.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
WOW! Wat super precies. Ik denk dat hij je nu wel kan vinden.
Door lesbiennes gemaakt!quote:
Gevonden op Grindrquote:Op woensdag 14 september 2016 13:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
WOW! Wat super precies. Ik denk dat hij je nu wel kan vinden.
Ik heb Grindr na de eerste week verwijderd.quote:
Heumeus wel.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Door lesbiennes gemaakt!
O nee wacht, die zouden nooit tegeltjes of strandhout beschilderen met penisleuzen
quote:
Ach. Iedereen kent Etsu wel een beetje.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh noez! Daar gaat m'n volledige anonimiteit
Oh, ik heb je volgens mij echt gevonden via LinkedIn. Sorry.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh noez! Daar gaat m'n volledige anonimiteit
Hoezo weet jij mijn naam?quote:Op woensdag 14 september 2016 13:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik heb je volgens mij echt gevonden via LinkedIn. Sorry.
Sommigen te goed, sommigen dan weer niet zo goed.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ach. Iedereen kent Etsu wel een beetje.
EZquote:Op woensdag 14 september 2016 13:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik heb je volgens mij echt gevonden via LinkedIn. Sorry.
Nou niet. Maar er zijn maar een paar profielen die het konden zijn en het was gewoon wel duidelijk.quote:
Roddelen.quote:
Ik niet zo goed.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sommigen te goed, sommigen dan weer niet zo goed.![]()
Waar val jij onder?
Oh kutquote:Op woensdag 14 september 2016 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou niet. Maar er zijn maar een paar profielen die het konden zijn en het was gewoon wel duidelijk.
What has been seen...quote:Op woensdag 14 september 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh kutDom van mij, ja.
Heb het nu verwijderd.
Zo interessant is mijn LinkedIn ook weer niet. Vind het maar een kutsitequote:
Etsu is mijn echte naam.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik weet niet eens hoe etsu heet
En jullie spammen teveel
Ik heb ingevuld dat anderen dat van mij niet zien (en ik dus ook niet van hen).quote:Op woensdag 14 september 2016 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo interessant is mijn LinkedIn ook weer niet. Vind het maar een kutsite
Waarom sta jij trouwens niet bij mijn laatste bezoekers?
Oh.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ingevuld dat anderen dat van mij niet zien (en ik dus ook niet van hen).
Waag het. Ik sleep je aan je pik mee naar Nederland.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsu is mijn echte naam.
Sorry, ik ga wel weer.
Wel een leuk bestuursjaar op zich.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Ik kom er ooit wel achter.
Heb volgens mij wel een keer je foto gezien.
Met of zonder verdoofde hand.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waag het. Ik sleep je aan je pik mee naar Nederland.
Wauw. Misschien vind ik dat wel lekkerquote:Op woensdag 14 september 2016 13:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waag het. Ik sleep je aan je pik mee naar Nederland.
Was het ookquote:Op woensdag 14 september 2016 13:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel een leuk bestuursjaar op zich.
Ik moet er niet aan denken. Gaan mensen verwachten dat je van het mooie weer gaat genieten of zo, bleh.quote:
Ahquote:
Onmogelijkquote:Op woensdag 14 september 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsu is mijn echte naam.
Sorry, ik ga wel weer.
om 2 uur nog ontbijten hahaquote:Op woensdag 14 september 2016 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
AhIk kwam er in via een vriendin van me. Moest toch ergens een bestuursjaar vandaan halen, niks doen/lege CV is ook weer niks.
Ik ga nu ontbijtdaten
Lees: aan elkaar frutten.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
AhIk kwam er in via een vriendin van me. Moest toch ergens een bestuursjaar vandaan halen, niks doen/lege CV is ook weer niks.
Ik ga nu ontbijtdaten
Een van beide.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met of zonder verdoofde hand.
Ligt eraan...quote:Op woensdag 14 september 2016 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw. Misschien vind ik dat wel lekker
Ik ben niet zo van de musicalquote:Op woensdag 14 september 2016 13:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En 'Big, Blond and Beautiful' dan uit Hairspray?
Met zo'n schuldgevoel als je dan binnen achter de PS4 kruipt en zoquote:Op woensdag 14 september 2016 13:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Gaan mensen verwachten dat je van het mooie weer gaat genieten of zo, bleh.
Als je graag met je blote reet over het asfalt gesleept wordt, dan vindt je dit wel lekker.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Bram bakt er namelijk niks van
quote:Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met zo'n schuldgevoel als je dan binnen achter de PS4 kruipt en zo
Als je het zo steltquote:Op woensdag 14 september 2016 14:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je graag met je blote reet over het asfalt gesleept wordt, dan vindt je dit wel lekker.
Ik praat t mezelf ook wel eens aan, zo'n schuldgevoel.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar fuck it. Gister tot het donker werd op het balkon gezeten, daarna tot half een in Gotham rondgescheurd
Yeah. Dat is uiteindelijk het belangrijkste, toch? Het is alleen best warm in de woonkamerquote:Op woensdag 14 september 2016 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik praat t mezelf ook wel eens aan, zo'n schuldgevoel.
Maar waarom eigenlijk? Heb mezelf toch vermaakt?
PS4quote:Op woensdag 14 september 2016 14:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Dat is uiteindelijk het belangrijkste, toch? Het is alleen best warm in de woonkamerMoet het geluid weer harder omdat de PS4 staat te blazen
Piss off, iedereen heeft zijn eigen voorkeur, no console-shaming hierquote:
Kaas begintquote:Op woensdag 14 september 2016 14:50 schreef Kaas- het volgende:
Überhaupt geen shaming hier. All of you, vertel iets gênants over jezelf in 3, 2, 1...
Sjonnie, ben jij het?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik hou niet zoveel van groenten
Ben je 8?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik hou niet zoveel van groenten
Dat heb ik vaak met m'n laptopquote:Op woensdag 14 september 2016 14:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Dat is uiteindelijk het belangrijkste, toch? Het is alleen best warm in de woonkamerMoet het geluid weer harder omdat de PS4 staat te blazen
Nee, maar niet al het groenten smaakt goedquote:
Ik heb een broertje dood aan slechte etersquote:Op woensdag 14 september 2016 17:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee, maar niet al het groenten smaakt goed
Eet wel boerenkool, spinazie en andijvie. Vind dat wel heerlijk om te eten, maar courgettes, paprika's en dergelijke vind ik niet echt iets
Haha, bij Bram komt het zeker wel goedquote:Op woensdag 14 september 2016 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan slechte eters
(zegt de man die tot een jaar geleden niets uit de zee at)
(maar nu wel zalm en tonijn etc bested in restaurants)
Uit eten met onze vriendengroep is echt een drama.
• De ene is dodelijk allergisch voor pinda's en aanverwanten .. handig bij Aziatisch eten (ok, kan ze niets aan doen).
• De andere heeft turofobie... serieus, angst voor kaas. Leuk man, bij een italiaans restaurant of zo!
• Weer een ander is vegetarisch... ok daar hebben ze steeds vaker iets voor, maar toch.
• Weer een ander wil weer geen carbs (flikker op met je fitness dieet, nee maar echt!)
Niet. te. DOEN!
En dan is t nog uit eten. Heb je jezelf mee als je weinig keuze hebt. Dus prima, jouw probleem. Maar probeer eens zelf te koken thuis voor zo'n groepIk ga echt geen 4 verschillende gerechten maken en eentje vinden die aan alle eisen voldoet is erg lasting inmiddels
De volgende keer stuur ik iedereen naar Bram. Ga daar maar eten, die vindt dat leuk.
Bij de kassa in de AH: "Zo wat een goeie strakke mannenpoenani!"quote:Op woensdag 14 september 2016 12:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik word altijd geprezen over mijn strakke mannenpoenani.
Dat wordt dan gewoon pizza bestellen dus.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Wie gaat eens voor mij koken eigenlijk?
Pizzaquote:Op woensdag 14 september 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wordt dan gewoon pizza bestellen dus.
Niets mis mee trouwens. Pizza.
nee johquote:Op woensdag 14 september 2016 18:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Pizza
Wel een dikmaker
Daarom maximaal 5 avonden per week.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Pizza
Wel een dikmaker
quote:Op woensdag 14 september 2016 18:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daarom maximaal 5 avonden per week.
Is goed hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]![]()
Pizza eten wanneer je in Groningen bent?
Kom jij uit Grunn?quote:Op woensdag 14 september 2016 18:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]![]()
Pizza eten wanneer je in Groningen bent?
Haha, ik weet er niks vanquote:Op woensdag 14 september 2016 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook al ruim een jaar niet meer geweest. Wat een nichtenparadijs.
quote:Op woensdag 14 september 2016 19:25 schreef Kaas- het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8712/?type=3&theater
Oh, ik wil er wel een keer heen.
Neh.quote:Kent een van jullie die middelste jongen?
Nee, dat nietquote:Op woensdag 14 september 2016 19:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kut.
Kent Pax, Twister of Rene hem?
Kom bij mij op de uni zitten, overal 18 graden.quote:
Was waarschijnlijk wel ff wennen dat je weer de eerste keer naar buiten liep?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom bij mij op de uni zitten, overal 18 graden.En anders hebben we nog een koude kamer van 4 graden en twee vriezers van -20 en -80.
Laten we een keertje die vriezer ingaan dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom bij mij op de uni zitten, overal 18 graden.En anders hebben we nog een koude kamer van 4 graden en twee vriezers van -20 en -80.
Alsof ik een oven in liep, en dan moet ik ook nog eens verplicht een lange broek dragen en zo. Terugweg was erg nat haha.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk wel ff wennen dat je weer de eerste keer naar buiten liep?
Ik denk dat we vastvriezen aan mekaar. :Squote:Op woensdag 14 september 2016 22:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laten we een keertje die vriezer ingaan dan.
Gewoon in beweging blijven en dan is het wel te overleven.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat we vastvriezen aan mekaar. :S
Uh nee, niet bij die temperatuur.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon in beweging blijven en dan is het wel te overleven.
Ach, duurt bij jou toch niet lang genoeg om daar dood aan te kunnen gaan. :Squote:Op woensdag 14 september 2016 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uh nee, niet bij die temperatuur.
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, duurt bij jou toch niet lang genoeg om daar dood aan te kunnen gaan. :S
Waar zijn jullie?quote:Op donderdag 15 september 2016 00:02 schreef Renesite het volgende:
hoi ik straal roodheid. Morgen branderig lichaam. Het is hier kouder dan in NL. So be it. Daag
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2016 00:27 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Groningen. En jij?![]()
Heb je niet gezien vanavond.
Ben een beetje dronken
Oooh, je meent het.quote:Op donderdag 15 september 2016 00:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook
Dan was je niet naar dezelfde plek als ik gegaan denk ik
ik heb m'n baard weggehaaldquote:Op donderdag 15 september 2016 01:45 schreef Kaas- het volgende:
Dear god. Tegen al m'n principes in dacht ik even m'n benen te gaan trimmen. Maar dat deed ik veel te kort en dat zag ik pas toen het al te laat was en ik door moest zetten.
Kom maar op met het koude weer, want ik kan een tijd geen korte broek dragen. Sportschool ook maar ff met een lange trainingsbroek. Voelt en ziet er vet raar uit, van die hele korte haartjes. Was na het douchen ook ineens stroef met afdrogen.
Haha, sukkel.quote:Op donderdag 15 september 2016 01:45 schreef Kaas- het volgende:
Dear god. Tegen al m'n principes in dacht ik even m'n benen te gaan trimmen. Maar dat deed ik veel te kort en dat zag ik pas toen het al te laat was en ik door moest zetten.
Kom maar op met het koude weer, want ik kan een tijd geen korte broek dragen. Sportschool ook maar ff met een lange trainingsbroek. Voelt en ziet er vet raar uit, van die hele korte haartjes. Was na het douchen ook ineens stroef met afdrogen.
Kek.quote:Op donderdag 15 september 2016 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
smaakte wel maar ben geen keukenprins a la bramski
Niemand kijkt naar je benen, niemand geeft iets om hoe jij je beenhaar trimt.quote:Op donderdag 15 september 2016 01:45 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2016 01:45 schreef Kaas- het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 15 september 2016 07:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar je benen, niemand geeft iets om hoe jij je beenhaar trimt.
Leuk.quote:Op donderdag 15 september 2016 02:37 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet
Nou dit valt behoorlijk op.quote:Op donderdag 15 september 2016 07:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow, dat die vent nog professioneel voetbalt op zijn leeftijd.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:11 schreef Kaas- het volgende:
De lekkerste Duitse voetballer heeft gisteravond weer twee keer gescoord in de Champions League.Binnenkort te bewonderen tegen PSV.
[ afbeelding ]
Ik zou Carré nog niet boeken met dit grappenrepertoire.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wow, dat die vent nog professioneel voetbalt op zijn leeftijd.
quote:Op donderdag 15 september 2016 10:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wow, dat die vent nog professioneel voetbalt op zijn leeftijd.
quote:Op donderdag 15 september 2016 10:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou Carré nog niet boeken met dit grappenrepertoire.
Wrongquote:Op donderdag 15 september 2016 07:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, ik zag m'n sportschool iddquote:Op donderdag 15 september 2016 07:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
http://www.npo.nl/niet-lu(...)09-2016/POW_03270338
Niet lullen maar poetsen, meneer woont doodleuk bij mijn vriend in het pand.
Moet je eens een proeverij organiserenquote:Op donderdag 15 september 2016 07:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kek.
Niemand heeft hier ooit mijn keukencreaties geproefd...
Ik deed dat eens voor twee fokkers (een komt hier veel, de ander eigenlijk nooit meer in deze sc). Hele dag staan uitsloven, echt van 's ochtends tot 's avonds, en het eten was me toch een partijtje mislukt!quote:Op donderdag 15 september 2016 11:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet je eens een proeverij organiseren
Haha, dus toen overgegaan tot het batsen?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik deed dat eens voor twee fokkers (een komt hier veel, de ander eigenlijk nooit meer in deze sc). Hele dag staan uitsloven, echt van 's ochtends tot 's avonds, en het eten was me toch een partijtje mislukt!![]()
![]()
![]()
Volgende keer maak ik gewoon iets waar ik ervaring in heb.
quote:Op donderdag 15 september 2016 11:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, dus toen overgegaan tot het batsen?
Die schuurt z'n hele wangetjes open!quote:Op donderdag 15 september 2016 11:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanavond lichten uit. Al zal m'n vriend het direct wel voelen.
Moest hardop lachen.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die schuurt z'n hele wangetjes open!
Sorryquote:Op donderdag 15 september 2016 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent soms wel een awkward figuur in je vraagstelling en zo Twister.
quote:Op donderdag 15 september 2016 10:11 schreef Kaas- het volgende:
De lekkerste Duitse voetballer heeft gisteravond weer twee keer gescoord in de Champions League.Binnenkort te bewonderen tegen PSV.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 september 2016 13:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
BUBBAABUTS BUTS BUBBAABUBABUTS
Had je je slickydinges aan ja?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
NOOOOO uit pure gewoonte net korte broek aangetrokken bij het omkleden voor het reizen en was helemaal vergeten dat ik vannacht dus m'n benen had getrimd, Ik schaam me echt dood in het ov, die haartjes zijn maar een paar mm en valt direct op dat ik dat heb gedaan.Echt kut.
Je gaat het wel zien, dat is komende vrijdag niet ineens weer allemaal terug gegroeid of zo.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]Echt meest doordachte actie van de week dit.
Hihihiquote:Op donderdag 15 september 2016 17:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je gaat het wel zien, dat is komende vrijdag niet ineens weer allemaal terug gegroeid of zo.
Had die ook zijn benen getrimdquote:Op donderdag 15 september 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
Kwam een fokker tegen op de uni overigens, die direct z'n college skipte om een biertje met me te drinken. Toch nice.
Nee, enkel z'n poenani.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Had die ook zijn benen getrimd?
quote:Op donderdag 15 september 2016 18:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Strak zeker? Zo van 'daar zeg je gelijk iets over' ?
Iemand apte mij net dit idee ook.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet je eens een proeverij organiseren
Benen dan maar scheren?quote:Op donderdag 15 september 2016 18:42 schreef Kaas- het volgende:
Kut, nu zo'n sprintertrein met van dat hele felle lelijke licht waarin het extra erg opvalt. Je kan je hier ook nergens verstoppen.
Uiteindelijk is het dan weer dezelfde lengte als nu, dus daar schiet hij niks mee op.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Benen dan maar scheren?
Of ontharingsmiddel gebruiken..
Ik snap de logica van Peter ook even niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het dan weer dezelfde lengte als nu, dus daar schiet hij niks mee op.
Lekker hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 18:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Iemand apte mij net dit idee ook.
Echte bazen reizen enkel met de intercityquote:Op donderdag 15 september 2016 18:42 schreef Kaas- het volgende:
Kut, nu zo'n sprintertrein met van dat hele felle lelijke licht waarin het extra erg opvalt. Je kan je hier ook nergens verstoppen.
Dat was dus het gejuich dat ik net hoorde? In Groningen nota benequote:Op donderdag 15 september 2016 20:39 schreef Kaas- het volgende:
Feyenooooooooooordddd!!!!!!!!!!
Wat een geweldige club
Jij bent een baas omdat je de intercity tussen Leeuwarden en Groningen neemt?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Echte bazen reizen enkel met de intercity
Dat is een sneltreinquote:Op donderdag 15 september 2016 20:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent een baas omdat je de intercity tussen Leeuwarden en Groningen neemt?
Wow.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is een sneltrein
Maar nee!
Eerder richting Utrecht, Amsterdam
Liever een auto hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 20:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wow.
Wat een baas, dat je dan in die trein zit. Sow!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wou mijn rug een beetje bruinenquote:
I. Told. You. So.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:40 schreef Renesite het volgende:
Knieholte verbrand. Waarom gawddamned
je bent over je skypetijd heen. Grindr wacht.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:18 schreef Rezania het volgende:
Zo, weer anderhalf uur geskypt met mijn vriend.
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
je bent over je skypetijd heen. Grindr wacht.
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef Rezania het volgende:
Grindr is alleen maar ouwe vieze mannetjes.
Zet mij maar weer weg als viesquote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef Rezania het volgende:
Sorry!quote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef Rezania het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef Rezania het volgende:
Geen sorryquote:
Misschien weten ze nog niet hoe ze een filter in moeten stellenquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:24 schreef Kaas- het volgende:
Als van alle 16- tot 60-jarige homo's in dezelfde mate op Grindr zitten is het natuurlijk een statistisch gegeven dat 30- niet de grootste groep is. Dat is gewoon logisch en mag geen verrassing heten. Neemt niet weg dat er altijd - zeker in Amsterdam en Rotterdam - meeeeeeeeeeerr dan genoeg van je eigen leeftijd rondloopt. Vind die kritiek dus maar slapjes en onterecht.
Je lul is slapjes en onterecht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:24 schreef Kaas- het volgende:
Als van alle 16- tot 60-jarige homo's in dezelfde mate op Grindr zitten is het natuurlijk een statistisch gegeven dat 30- niet de grootste groep is. Dat is gewoon logisch en mag geen verrassing heten. Neemt niet weg dat er altijd - zeker in Amsterdam en Rotterdam - meeeeeeeeeeerr dan genoeg van je eigen leeftijd rondloopt. Vind die kritiek dus maar slapjes en onterecht.
Da's dan geen compliment voor je hoofdquote:
Ik moest hardop lachen. Sterk ingekopt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's dan geen compliment voor je hoofd
Ik vond stage ook echt niet zo druk. Zelfs m'n eindscriptie niet. En toch een 8.5.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:45 schreef Rezania het volgende:
Echt alle masters en stage-lopers zitten de hele dag op het hok te chillen. We hebben het allemaal zo druk.
Gelukkig hoef je niet te werken om nieuwe pakken te betalen!quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:51 schreef Kaas- het volgende:
Op een dag werk verloren en gewonnen.
Verloren omdat ze erachter kwamen bij het prepareren van een nieuw contract dat het m'n derde tijdelijke was en aan vaste doen ze niet, dus daar kan ik 1 december pas weer werken.
Maar dus ook een nieuwe. Ga de werkcolleges geven aan eerstejaars studenten economie en econometrie als student-assistent van de professor macro-economie. Is eigenlijk ook leuker dan wat ik deed, dus ach.
Alleen wel jammer dat ik nu dus plotseling tijdelijk zonder inkomen zit.
Ha. Idd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te werken om nieuwe pakken te betalen!
Ik vind het stinken, het is super kut voor je bloedvaten en ik erger me dood aan de hoeveelheid mensen die t gebruiken tijdens seks. Alsof homo's bijna niet meer zonder kunnen. Ik gebruik t iig nooit.quote:
Ah oke, maar dat ik het na duizend jaar ook eens voor het eerst wil proberen voor de gein moet je maar niet over zeiken engeltje van me.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het stinken, het is super kut voor je bloedvaten en ik erger me dood aan de hoeveelheid mensen die t gebruiken tijdens seks. Alsof homo's bijna niet meer zonder kunnen.
Dat dus
Doe ik ook nietquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oke, maar dat ik het na duizend jaar ook eens voor het eerst wil proberen voor de gein moet je maar niet over zeiken engeltje van me.
Want:quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, dit was puur even preventief territorium afbakenen.
Ja! Oprollen en dan even in de oven tot ie knapperig is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:29 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb geen brood meer maar wel tortilla's, tortilla met kaas proberen dan maar.
Werken, alleen maar diensten van 1400 tot 2230 voor de rest van de maand.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat gaan jullie dit weekend zoal doen?
Vanavond YA-boekenbal, morgen logees en overmorgen naar het museum voor oudheidkunde in Leiden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Heb vanavond m'n afstudeerborrel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Sorry ben aan het werkquote:
Doorwerken dan Mortieboy.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry ben aan het werk
Sommige mensen houden de economie draaiende en sommige mensen hebben afstudeerborrels
Pics van je uitzichtquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit met een espresso en een flesje Spa Touch of grapefruit op het dak
quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:01 schreef G-Pier het volgende:
Ik zat gisteren in een coupé vol met Feyenoord-toeschouwers en het voelde weer als thuiskomen.
Verjaardag, housewarming, sporten, Final Fantasy.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:47 schreef TwisterNederland het volgende:
in de zon liggen. Zwemmen. Uit eten. Slenteren door Albufeira. Dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Jij? Wat ga jij doen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:20 schreef TwisterNederland het volgende:
Genoeg plannen dus. Klinkt allemaal goed
Heb je in september nog gewerkt?quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:51 schreef Kaas- het volgende:
Op een dag werk verloren en gewonnen.
Verloren omdat ze erachter kwamen bij het prepareren van een nieuw contract dat het m'n derde tijdelijke was en aan vaste doen ze niet, dus daar kan ik 1 december pas weer werken.
Maar dus ook een nieuwe. Ga de werkcolleges geven aan eerstejaars studenten economie en econometrie als student-assistent van de professor macro-economie. Is eigenlijk ook leuker dan wat ik deed, dus ach.
Alleen wel jammer dat ik nu dus plotseling tijdelijk zonder inkomen zit.
Nice, ik ben nog nooit echt in een gaybar geweestquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:44 schreef Kaas- het volgende:
Ben in een gaybar (Regenboog), zo De Unie
quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:44 schreef Kaas- het volgende:
Ben in een gaybar (Regenboog), zo De Unie
Wat heb je daarvoor moeten doen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ooit ruzie gehad met de eigenaar. Mocht een jaar lang niet binnen.
En nu wil ik er ook niet meer komen.
Een vriend van mij is verbannen uit De Unie nadat hij een opmerking maakte dat hij de muziek niet leuk vond.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die zijn er alleen om ervoor te zorgen dat je genoeg zuiptquote:Op zaterdag 17 september 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:
Is die tent zo streng dan? Ik vond dat ze wel leuk personeel hadden.
Daar kom ik zelf ook voor, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Die zijn er alleen om ervoor te zorgen dat je genoeg zuipt
quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar kom ik zelf ook voor, dus dat scheelt.
Ja, dat is wel chill op zo'n plek. Dan hoef je niks. Ja, hoeft natuurlijk sowieso niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Een vriendje heb je al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2016 12:51:05 ]
quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:50 schreef Paxcon het volgende:
Wat ik net toch tegenkom
Die dogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Leuk uitgaan in Rotterdam!quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:45 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Een vriend van mij is verbannen uit De Unie nadat hij een opmerking maakte dat hij de muziek niet leuk vond.
:^) dunno manquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:59 schreef Rezania het volgende:
Dus, op de verpakking van de pistachenoten staat dat het 650 kcal per 100 g bevat. Best veel, maar logisch voor nootjes. Maaaarrr, tellen ze de harde 'schelp' dan mee of niet? En bij het wegen van de verpakking? Ben ik nou eigenlijk gewoon afgezet? :s
quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:59 schreef Rezania het volgende:
Dus, op de verpakking van de pistachenoten staat dat het 650 kcal per 100 g bevat. Best veel, maar logisch voor nootjes. Maaaarrr, tellen ze de harde 'schelp' dan mee of niet? En bij het wegen van de verpakking? Ben ik nou eigenlijk gewoon afgezet? :s
Dikkequote:Op zaterdag 17 september 2016 22:17 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, die AH Excellent chips is veel te lekker.
Kusjes vragen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jongetjes plagen is....
Jeetjequote:Op zondag 18 september 2016 13:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
ik zag een duivels engeltje in de Emte
Vertel!quote:Op zondag 18 september 2016 13:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
ik zag een duivels engeltje in de Emte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |