Wie is 't?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik mis homer wel een beetje.
[..]
HUPAKEE.
The prophet has returned
Et su.quote:
Ken. Ik. Niet.quote:
Ik heb zo een ontbijt-afspraak met een jongen die ik gister heb ontmoet.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HUPAKEE.
The prophet has returned
Ja, is dat beter?quote:
Dat man echt wel.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
Je kan hier ook niet een beetje met een gerust hart je posts gaan lopen editen.
Big Brother Bottom Bubblebut is Watching You!quote:Op woensdag 14 september 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
Je kan hier ook niet een beetje met een gerust hart je posts gaan lopen editen.
Alleen voor jou.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, is dat beter?
Je bent liever anoniem?
> Zoquote:Op woensdag 14 september 2016 13:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zo een ontbijt-afspraak met een jongen die ik gister heb ontmoet.
O, da's prima hoor.quote:
BBBBquote:Op woensdag 14 september 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Big Brother Bottom Bubblebut is Watching You!
Alleen interesse in het huis van mijn BF.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, da's prima hoor.
Ik toon nooit al te veel interesse in anderen.
Hier is het 07:11...quote:Op woensdag 14 september 2016 13:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
> Zo
> Ontbijt-afspraak
> 13:10...
Ik ken wel BB&Bquote:
Ook niet eens echt. Meer een soort van running gag.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alleen interesse in het huis van mijn BF.
Ohh ja je bent nog in het buitenland. In dat geval: BRUSH YOUR TONGUE.quote:
Nouja. Rot dan maar op.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet eens echt. Meer een soort van running gag.
'nog'? Ik ben er pas joh. Nog 8 maanden te gaan.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh ja je bent nog in het buitenland. In dat geval: BRUSH YOUR TONGUE.
Sexy hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan kan kan kan kan....
Zeg!quote:Op woensdag 14 september 2016 13:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede beslissing. Het is oppassen met boefje Ang3l.
Hoe dichter bij de nul...quote:Op woensdag 14 september 2016 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg!
Mijn reputatie!
O wacht, we gaan niet onder nul he?
quote:Op woensdag 14 september 2016 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg!
Mijn reputatie!
O wacht, we gaan niet onder nul he?
Hoe meer flauwe kul.quote:
... hoe strakker om de lulquote:
Vooruit, laat ik dan enige interesse tonen en aan jou de keuze of je toch anoniem wil blijven:quote:
De VS. Van mij mag je ook wel weten waar precies: Washington DC.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vooruit, laat ik dan enige interesse tonen en aan jou de keuze of je toch anoniem wil blijven:
In welk land zit je nu dan?
Action huis shit.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... hoe strakker om de lul
(tenzij Bram, dan altijd strak)
Rekt t niet, dan scheurt t wel.
En wat gescheurd is, moet genaaid worden.
#tegeltjeswijsheden
WOW! Wat super precies. Ik denk dat hij je nu wel kan vinden.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
De VS. Van mij mag je ook wel weten waar precies: Washington DC.
Zo anoniem ben ik ook weer niet trouwens.
Ik denk het ook, het adres waar ik zit is gewoon zo te vinden op Google.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
WOW! Wat super precies. Ik denk dat hij je nu wel kan vinden.
Door lesbiennes gemaakt!quote:
Gevonden op Grindrquote:Op woensdag 14 september 2016 13:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
WOW! Wat super precies. Ik denk dat hij je nu wel kan vinden.
Ik heb Grindr na de eerste week verwijderd.quote:
Heumeus wel.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Door lesbiennes gemaakt!
O nee wacht, die zouden nooit tegeltjes of strandhout beschilderen met penisleuzen
quote:
Ach. Iedereen kent Etsu wel een beetje.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh noez! Daar gaat m'n volledige anonimiteit
Oh, ik heb je volgens mij echt gevonden via LinkedIn. Sorry.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh noez! Daar gaat m'n volledige anonimiteit
Hoezo weet jij mijn naam?quote:Op woensdag 14 september 2016 13:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik heb je volgens mij echt gevonden via LinkedIn. Sorry.
Sommigen te goed, sommigen dan weer niet zo goed.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ach. Iedereen kent Etsu wel een beetje.
EZquote:Op woensdag 14 september 2016 13:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik heb je volgens mij echt gevonden via LinkedIn. Sorry.
Nou niet. Maar er zijn maar een paar profielen die het konden zijn en het was gewoon wel duidelijk.quote:
Roddelen.quote:
Ik niet zo goed.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sommigen te goed, sommigen dan weer niet zo goed.![]()
Waar val jij onder?
Oh kutquote:Op woensdag 14 september 2016 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou niet. Maar er zijn maar een paar profielen die het konden zijn en het was gewoon wel duidelijk.
What has been seen...quote:Op woensdag 14 september 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh kutDom van mij, ja.
Heb het nu verwijderd.
Zo interessant is mijn LinkedIn ook weer niet. Vind het maar een kutsitequote:
Etsu is mijn echte naam.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik weet niet eens hoe etsu heet
En jullie spammen teveel
Ik heb ingevuld dat anderen dat van mij niet zien (en ik dus ook niet van hen).quote:Op woensdag 14 september 2016 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo interessant is mijn LinkedIn ook weer niet. Vind het maar een kutsite
Waarom sta jij trouwens niet bij mijn laatste bezoekers?
Oh.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ingevuld dat anderen dat van mij niet zien (en ik dus ook niet van hen).
Waag het. Ik sleep je aan je pik mee naar Nederland.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsu is mijn echte naam.
Sorry, ik ga wel weer.
Wel een leuk bestuursjaar op zich.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Ik kom er ooit wel achter.
Heb volgens mij wel een keer je foto gezien.
Met of zonder verdoofde hand.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waag het. Ik sleep je aan je pik mee naar Nederland.
Wauw. Misschien vind ik dat wel lekkerquote:Op woensdag 14 september 2016 13:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waag het. Ik sleep je aan je pik mee naar Nederland.
Was het ookquote:Op woensdag 14 september 2016 13:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel een leuk bestuursjaar op zich.
Ik moet er niet aan denken. Gaan mensen verwachten dat je van het mooie weer gaat genieten of zo, bleh.quote:
Ahquote:
Onmogelijkquote:Op woensdag 14 september 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsu is mijn echte naam.
Sorry, ik ga wel weer.
om 2 uur nog ontbijten hahaquote:Op woensdag 14 september 2016 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
AhIk kwam er in via een vriendin van me. Moest toch ergens een bestuursjaar vandaan halen, niks doen/lege CV is ook weer niks.
Ik ga nu ontbijtdaten
Lees: aan elkaar frutten.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
AhIk kwam er in via een vriendin van me. Moest toch ergens een bestuursjaar vandaan halen, niks doen/lege CV is ook weer niks.
Ik ga nu ontbijtdaten
Een van beide.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met of zonder verdoofde hand.
Ligt eraan...quote:Op woensdag 14 september 2016 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw. Misschien vind ik dat wel lekker
Ik ben niet zo van de musicalquote:Op woensdag 14 september 2016 13:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En 'Big, Blond and Beautiful' dan uit Hairspray?
Met zo'n schuldgevoel als je dan binnen achter de PS4 kruipt en zoquote:Op woensdag 14 september 2016 13:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Gaan mensen verwachten dat je van het mooie weer gaat genieten of zo, bleh.
Als je graag met je blote reet over het asfalt gesleept wordt, dan vindt je dit wel lekker.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Bram bakt er namelijk niks van
quote:Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met zo'n schuldgevoel als je dan binnen achter de PS4 kruipt en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |