wou mijn rug een beetje bruinenquote:
I. Told. You. So.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:40 schreef Renesite het volgende:
Knieholte verbrand. Waarom gawddamned
je bent over je skypetijd heen. Grindr wacht.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:18 schreef Rezania het volgende:
Zo, weer anderhalf uur geskypt met mijn vriend.
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
je bent over je skypetijd heen. Grindr wacht.
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef Rezania het volgende:
Grindr is alleen maar ouwe vieze mannetjes.
Zet mij maar weer weg als viesquote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef Rezania het volgende:
Sorry!quote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef Rezania het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef Rezania het volgende:
Geen sorryquote:
Misschien weten ze nog niet hoe ze een filter in moeten stellenquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:24 schreef Kaas- het volgende:
Als van alle 16- tot 60-jarige homo's in dezelfde mate op Grindr zitten is het natuurlijk een statistisch gegeven dat 30- niet de grootste groep is. Dat is gewoon logisch en mag geen verrassing heten. Neemt niet weg dat er altijd - zeker in Amsterdam en Rotterdam - meeeeeeeeeeerr dan genoeg van je eigen leeftijd rondloopt. Vind die kritiek dus maar slapjes en onterecht.
Je lul is slapjes en onterecht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:24 schreef Kaas- het volgende:
Als van alle 16- tot 60-jarige homo's in dezelfde mate op Grindr zitten is het natuurlijk een statistisch gegeven dat 30- niet de grootste groep is. Dat is gewoon logisch en mag geen verrassing heten. Neemt niet weg dat er altijd - zeker in Amsterdam en Rotterdam - meeeeeeeeeeerr dan genoeg van je eigen leeftijd rondloopt. Vind die kritiek dus maar slapjes en onterecht.
Da's dan geen compliment voor je hoofdquote:
Ik moest hardop lachen. Sterk ingekopt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's dan geen compliment voor je hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |