abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165316142
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom schrijf je u met een hoofdletter? Praat je tegen een hogere entiteit of zo :?
Ben ik zo gewend.
Mag je ook bij mij doen hoor.... :Y
pi_165316154
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:58 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het is gewoon heel sneu om te zien. Ouders hebben er vaak geen grip op omdat ze de taal niet spreken of omdat ze zoonlief als prins zien en behandelen. Hoe vaak wij worden gebeld of bezocht op school over strafwerk en nablijven met "dat doet mijn zoon niet" of erger nog "hij krijgt straf van een vrouw, dat is hij niet gewend en daarom vindt hij dat niet eerlijk" - het toont aan dat het verder gaat dan "stoerdoenerij".

Die kinderen zelf zijn zo kwaad nog niet. Kinderen worden niet bewust slecht geboren. Maar de knullige manier van opvoeden en daarbij dus in groepen samenkomen voor wie hetzelfde geldt zorgt wel dat dit zo ontwikkelt. En dan zijn populaire dingen als dit soort vlogjes maar uberhaupt street cred de katalysator naar dit soort ellende.

De opstap naar erger ook.
Ik heb zelf in het onderwijs gezeten en ben een keer (indirect) bedreigd door zo'n Trurks gastje. Was niet direct iets om de ouders voor in te schakelen, maar toen de moeder kwam hebben we het toch even ter sprake GEPROBEERD te brengen.
Kansloos... :N Je krijgt niet eens de kans uit te leggen wat er gebeurd is en de schuld wordt al meteen bij jou gelegd zonder dat ze ook maar IETS van de situatie af weten.
pi_165316197
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:00 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Geitenhoeders?
Staat wat netter dan -neukers! :Y
pi_165316218
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:00 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Geitenhoeders?
Ja die werden hierheen gehaald om in fabriek te werken.
pi_165316251
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:57 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Maar kan je de uitspraak ook hard maken over de Turkse Nederlanders?

Overigens: voel jij je nu meer Marokkaan dan Nederlander of andersom?
Turken zijn heel erg loyaal naar Turkije en het thuisland en dit is ook hartstikke bekend. Kijk alleen naar Erdogan toen hij opriep om te demonstreren nadat de coup had plaatsgevonden, alle Turken in Nederland gingen de straat op. Rotterdam, Deventer en alle andere plekken waar redelijk veel Turken wonen werden rood van Turkse vlaggen. Hun loyaliteit voor Turkije en de Turkse nationaliteit staat altijd op nummer 1. Vraag een Turk de volgende vraag, wie krijgt jouw voorkeur in loyaliteit: Nederland of Turkije.... En je zult zien dat ik gelijk heb. Marokkanen daar in tegen niet, Marokkanen zijn niet loyaal aan het Marokkaanse koningshuis omdat wat complexer zit; om het heel kort te houden: Het Marokkaanse koningshuis is Arabisch en 90% van de Marokkanen die in Nederland wonen zijn Berbers en Berbers haten Arabieren (niet allemaal maar veel wel).

Wat betreft je vraag: "Voel jij je nu meer Marokkaan dan Nederland?" Dat is een vraag die moeilijk in een keer te beantwoorden is, maar ook om het kort te houden: Soms voel ik me meer Nederlander en soms voel ik me meer Marokkaans, dat is bij mij iets dat te maken heeft met de plek waar ik ben en in welke situatie ik mezelf bevind.
pi_165316252
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:50 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Marokkanen spreken zich ook uit tegen andere Marokkanen met ongewenst gedrag, ik snap niet hoe jij tot deze conclusie bent gekomen.
Heb het nog te weinig gezien.
pi_165316255
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Staat wat netter dan -neukers! :Y
Waarom zou je dat willen zeggen?
wooblabalurg
pi_165316258
Niet het meest intelligente deel was dat.
pi_165316288
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:04 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ja die werden hierheen gehaald om in fabriek te werken.
Toen werden ze allemaal fabriekswerkers?
wooblabalurg
pi_165316310
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:05 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Wat jij meekrijgt van wat ze denken is ook niet alles wat ze denken toch?
wooblabalurg
pi_165316311
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:05 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Het helpt ook niet erg als de woordvoerder van het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders zich ineens voor DENK aanmeldt.
pi_165316313
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:07 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Toen werden ze allemaal fabriekswerkers?
Ja totdat ze WAO ontdekte.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:09:57 #138
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165316328
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:05 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Turken zijn heel erg loyaal naar Turkije en het thuisland en dit is ook hartstikke bekend. Kijk alleen naar Erdogan toen hij opriep om te demonstreren nadat de coup had plaatsgevonden, alle Turken in Nederland gingen de straat op. Rotterdam, Deventer en alle andere plekken waar redelijk veel Turken wonen werden rood van Turkse vlaggen. Hun loyaliteit voor Turkije en de Turkse nationaliteit staat altijd op nummer 1. Vraag een Turk de volgende vraag, wie krijgt jouw voorkeur in loyaliteit: Nederland of Turkije.... En je zult zien dat ik gelijk heb. Marokkanen daar in tegen niet, Marokkanen zijn niet loyaal aan het Marokkaanse koningshuis omdat wat complexer zit; om het heel kort te houden: Het Marokkaanse koningshuis is Arabisch en 90% van de Marokkanen die in Nederland wonen zijn Berbers en Berbers haten Arabieren (niet allemaal maar veel wel).

Wat betreft je vraag: "Voel jij je nu meer Marokkaan dan Nederland?" Dat is een vraag die moeilijk in een keer te beantwoorden is, maar ook om het kort te houden: Soms voel ik me meer Nederlander en soms voel ik me meer Marokkaans, dat is bij mij iets dat te maken heeft met de plek waar ik ben en in welke situatie ik mezelf bevind.
Mooie reactie. Verfrissend om te lezen. Dank!
Feyenoord!
pi_165316391
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:08 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat jij meekrijgt van wat ze denken is ook niet alles wat ze denken toch?
Nee, maar daarom zeg ik dat het dus bjna nooit voorkomt, omdat ik ze niet hoor. Tuurlijk kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die het ook schandalig vinden, maargoed je ziet en hoort ze niet. En ondertussen zijn de tatta's de boemannen waar ze lekker je haatgevoelens op kan afreageren.
pi_165316466
Het is een generatie jongeren die tussen wal en schip valt en uit hun filmpjes en optreden bij Pauw zie je ook dat ze juist een grote behoefte hebben om bij een groep te horen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_165316475
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:17 schreef Kijkertje het volgende:
Het is een generatie jongeren die tussen wal en schip valt en uit hun filmpjes en optreden bij Pauw zie je ook dat ze juist een grote behoefte hebben om bij een groep te horen.
Maar dat verklaart niet waarom bijna zonder uitzondering de meiden het hartstikke goed doen.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:18:43 #142
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_165316485
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:17 schreef Kijkertje het volgende:
Daarom denk ik dat 'heropvoedingskampen' echt een serieuze optie zijn. En dan bedoel ik dus leefomgevingen waar je redelijk gedisciplineerd leeft en waar je een nuttig beroep leert en ook wat een beetje normaal sociaal gedrag is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_165316496
Jaren 80 weer terug.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:19:31 #144
38496 Perrin
pi_165316500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:18 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Maar dat verklaart niet waarom bijna zonder uitzondering de meiden het hartstikke goed doen.
Als je nooit buiten mag hangen, duik je maar de boeken in?
pi_165316504
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

Daarom denk ik dat 'heropvoedingskampen' echt een serieuze optie zijn. En dan bedoel ik dus leefomgevingen waar je redelijk gedisciplineerd leeft en waar je een nuttig beroep leert en ook wat een beetje normaal sociaal gedrag is.
Dienstplicht voor werkloze jongeren zou verplicht moeten worden.
pi_165316513
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

En dat gaat werken denk je?
  woensdag 14 september 2016 @ 13:20:32 #147
38496 Perrin
pi_165316522
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:19 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Dienstplicht voor werkloze jongeren zou verplicht moeten worden.
Ja, zoiets idd. Structuur, regelmaat, kost en inwoning en iets nuttigs leren of doen.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:21:06 #148
38496 Perrin
pi_165316536
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:20 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En dat gaat werken denk je?
Ik denk van wel. Op zijn minst in sommige gevallen.
pi_165316538
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:19 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als je nooit buiten mag hangen, duik je maar de boeken in?
Misschien. Het verschil is in ieder geval opvallend. Wellicht mogen de meiden te weinig en worden de jongens als kleine prinsjes veel te veel losgelaten zonder correcties.
pi_165316544
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:18 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dat heeft denk ik dan weer met de opvoeding te maken. Mannen passen zich moeilijker aan omdat ze van jongs af 'gepamperd' worden in hun mannelijkheid.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')