SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Ik twijfel nogquote:Op woensdag 14 september 2016 03:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het hangt er nog wat tussen.
Heb redelijk strak ritme, tussen 5u en 6u ga ik slapen, 13:00u of iets later sta ik weer op, ga dan meestal met knol op pad, daarna eten regelen.quote:
Hoi !! Ja nu wel want er is geen DJ die draait.. Check hier http://www.radio49.nl/ en dan menu links onderste item klikken en zoeken maar..quote:Op woensdag 14 september 2016 03:26 schreef Kim-Holland het volgende:
Goedenacht! Wat is de bedoeling hier? Kan ik plaatjes aanvragen?
Ah ja dat heb ik ook meestal.. Dan moet je wachten tot een DJ online verzoekjes inwilligd... Sorry .l Maar misschien kan Piet je nog snel even helpen...quote:Op woensdag 14 september 2016 03:26 schreef Kim-Holland het volgende:
edit; mijn gewenste nummer staat niet in de zoeklijst?
quote:Op woensdag 14 september 2016 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi !! Ja nu wel want er is geen DJ die draait..
Dan heb je pech.quote:Op woensdag 14 september 2016 03:26 schreef Kim-Holland het volgende:
Goedenacht! Wat is de bedoeling hier? Kan ik plaatjes aanvragen?
edit; mijn gewenste nummer staat niet in de VERzoeklijst?
De Database is aardig groot.quote:Op woensdag 14 september 2016 04:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Welnee. Ik kan mijn ei wel kwijt.
welkom bij R49.quote:Op woensdag 14 september 2016 04:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Welnee. Ik kan mijn ei wel kwijt.
In de trein is het druk!quote:
Ikquote:Op woensdag 14 september 2016 09:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo vroeg in de trein
Jep, had ze al n week niet gezienquote:
Da swel heel erg langquote:Op woensdag 14 september 2016 09:55 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, had ze al n week niet gezien
Ja dat is wel fijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:00 schreef chufi het volgende:
Die woont dan waarschijnlijk ook redelijk in de buurt
Ik mis dat wel hoor, even langsgaan, nu is het echt plannenquote:
Mijn dochter wil gewoon dicht bij vader wonen.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mis dat wel hoor, even langsgaan, nu is het echt plannen
Dat heeft de mijne niet helaasquote:Op woensdag 14 september 2016 10:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter wil gewoon dicht bij vader wonen.
Oma, MIJN oma roept kabouter altijd !quote:Op woensdag 14 september 2016 10:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
En moeder uiteraard, oma is al reuze populair.
Kleine Piet pakt de hand van mijn vrouw en dan moet ze mee naar buiten.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
Oma, MIJN oma roept kabouter altijd !
Welk vervolgquote:Op woensdag 14 september 2016 10:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga het vervolg maar niet online pleuren.
En zo midden op de week; dan is het meestal toch wel drukker.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, mee eens.... - Zelden meegemaakt.
Misschien is iedereen door de hitte bevangen. Of de shows van Tailfox en ondergetekende geestelijk aan het verwerken.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En zo midden op de week; dan is het meestal toch wel drukker.
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien is iedereen door de hitte bevangen. Of de shows van Tailfox en ondergetekende geestelijk aan het verwerken.
Vanmiddag even buiten geweest om boodschappen te doen. Daarna als een ware FOK!-autist snel weer naar binnen gegaan...quote:Op woensdag 14 september 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En ja @ die hitte; ik heb het hier nu ook echt flink stevig te pakken zeg!
Hahaha okee dan!quote:Op woensdag 14 september 2016 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanmiddag even buiten geweest om boodschappen te doen. Daarna als een ware FOK!-autist snel weer naar binnen gegaan...
Zal wel door de warmte komen. Mensen hebben geen zin om achter de computer te zitten en genieten nog even van het lekkere weer. Of zo.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
Maar het is sowieso erg dood op FOK! nu, volgens mij.
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal wel door de warmte komen. Mensen hebben geen zin om achter de computer te zitten en genieten nog even van het lekkere weer. Of zo.
Af en toe naar buiten gaan kan geen kwaad, krijg je zelfs een lekker kleurtje vanquote:
Doe ik wel te weinig.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe naar buiten gaan kan geen kwaad, krijg je zelfs een lekker kleurtje van
Ik doe het de laatste tijd iets te veel, heb na college vandaag weer dik 4 uur in het park gelegen en geen reet uitgevoerdquote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe het de laatste tijd iets te veel, heb na college vandaag weer dik 4 uur in het park gelegen en geen reet uitgevoerd
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan zo wel even wat zomerse klanken draaien tot een uur of 23...
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan zo wel even wat zomerse klanken draaien tot een uur of 23...
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
30,8 graden in de sauna hier en dat met een gesloten koptelefoon op...
Oeffff!!!quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik had zin om even iets te doen, voordat ik inkak...quote:Op woensdag 14 september 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
SterkteTof dat je toch even draait. Schrale troost: hier in huis is het ook zoiets van 29 graden.
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:52 schreef MadMaster het volgende:
4 Strings - Illumina (Original Mix)
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kwam bij het doorspitten van mijn cd-collectie trouwens nog twee gebrande cd'tjes tegen met 80s megamixes, die ik ooit eens heb gemaakt. Ik kan ze weleens naar mijn computer overzetten en dan een keer zo'n mix draaien.
Leuk!quote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kwam bij het doorspitten van mijn cd-collectie trouwens nog twee gebrande cd'tjes tegen met 80s megamixes, die ik ooit eens heb gemaakt. Ik kan ze weleens naar mijn computer overzetten en dan een keer zo'n mix draaien.
WAT!quote:Op woensdag 14 september 2016 21:57 schreef just me het volgende:
Geachte just me,
Wij hebben een probleem geconstateerd waardoor de kans groot is dat uw HP inkjetprinter niet meer juist functioneert.
Wat is er gebeurd?
HP heeft kennelijk via de firmware bepaalde inkjetprinters voorzien van verborgen software die gisteren (dinsdag 13 september) in werking is getreden. Dit heeft er voor gezorgd dat van het ene op het andere moment, verschillende HP printers massaal geen huismerk cartridges meer accepteerden en de melding “Probleem met cartridge” en "een of meerdere cartridges lijken te zijn beschadigd.
wat een boeven bij HP![]()
Krijg je dit als antwoord van HP?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:57 schreef just me het volgende:
Geachte just me,
Wij hebben een probleem geconstateerd waardoor de kans groot is dat uw HP inkjetprinter niet meer juist functioneert.
Wat is er gebeurd?
HP heeft kennelijk via de firmware bepaalde inkjetprinters voorzien van verborgen software die gisteren (dinsdag 13 september) in werking is getreden. Dit heeft er voor gezorgd dat van het ene op het andere moment, verschillende HP printers massaal geen huismerk cartridges meer accepteerden en de melding “Probleem met cartridge” en "een of meerdere cartridges lijken te zijn beschadigd.
wat een boeven bij HP![]()
Ja echt hč, ik kreeg keurig een mail van 123 inkt.nl waarin meer werd uitgelegd. Ik had hier gisterenavond al gemeld dat ik te kutten zat met mijn printer.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
WAT!
DE!
FUCK!!!!!!!
Ik heb ook een HP en gebruik ook witmerk cartridges!
Wat een rattenstreek dit!
Kun je niet de datum aanpassen van de printer of de firmware laten omschrijven?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ja echt hč, ik kreeg keurig een mail van 123 inkt.nl waarin meer werd uitgelegd. Ik had hier gisterenavond al gemeld dat ik te kutten zat met mijn printer.
123 heeft gevraagd of ik serienummer etc. wil doorgeven. Datum aanpassen enzo kan ik nietquote:Op woensdag 14 september 2016 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je niet de datum aanpassen van de printer of de firmware laten omschrijven?
Dan zou ik even het antwoord van 123 afwachten en kijken of zij je kunnen helpen met verdere uitleg/advies. Maar alsnog boevenbende dat HP!quote:Op woensdag 14 september 2016 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
123 heeft gevraagd of ik serienummer etc. wil doorgeven. Datum aanpassen enzo kan ik niet
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Wat Zaanse hangjongeren die het wel aardig doen...
Mohamed Hamdy - Nomad (Ahmed Helmy Remix)
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet nu steeds denken aan het liedje van 'In de Sahara tussen de kamelen, zat Ali Baba met z'n piemeltje te spelen'...
dan krijgt Ali B een verschrompelt piemeltjequote:Op woensdag 14 september 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Brandend Zand is dan...
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 14 september 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Ahmed Romel - Moon Glow (Alexandre Bergheau Remix)
Heb inmiddels aardig wat van zijn werk verzameld, ik hou hier wel van.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
dan krijgt Ali B een verschrompelt piemeltje
badje in de tuin bij de kabouter was ook verkoelend!quote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Blij dat er zoiets als een douche is zo...
Paste je er in?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
badje in de tuin bij de kabouter was ook verkoelend!
Mijn voeten wel en dan lekker stampen en springenquote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Zit je vandaag ergens met je rotte knie op de 11 etage, wordt er een oefenalarm afgegeven en kan je 20 trappen naar beneden gelopen.
Einde werkdag dan maar...
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Zit je vandaag ergens met je rotte knie op de 11 etage, wordt er een oefenalarm afgegeven en kan je 20 trappen naar beneden gelopen.
Einde werkdag dan maar...
Maandag naar de orthopedie, waarschijnlijk wordt het weer een meniscus operatie en dus weer even op krukken lopen...quote:
Hoe lang gaat even duren ? En de operatie wel goed plannen hč...quote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandag naar de orthopedie, waarschijnlijk wordt het weer een meniscus operatie en dus weer even op krukken lopen...
Even is een weekje of zo, denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe lang gaat even duren ? En de operatie wel goed plannen hč...
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even is een weekje of zo, denk ik.
Voorlopig gaat het nog niet gebeuren, heb te veel op het programma staan...
Vervelend. Sterkte alvast.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandag naar de orthopedie, waarschijnlijk wordt het weer een meniscus operatie en dus weer even op krukken lopen...
Is dat honkbal kijken zo belastend?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is dat honkbal kijken zo belastend?
Tof dat je de namen er steeds bij noemt!quote:Op woensdag 14 september 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Ozzo Efy - Olivia ( Ahmed Romel Remix )
De basis van deze set was behoorlijk Arabisch.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof dat je de namen er steeds bij noemt!
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik knal nog wel ff wat over de speakers.
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik knal nog wel ff wat over de speakers.
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Twee Tailfoxjes, zelfs... - Moet geen trend worden...
Drie...
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:25 schreef just me het volgende:
gaat slapen, bedankt voor de tunes Piet
Deze keer meer succes gewenst.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na flinke schop tegen PC de volgende poging.
Ik dacht al; erg onPietse muziek!quote:Op woensdag 14 september 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na flinke schop tegen PC de volgende poging.
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverde en nog wat krachttermen deze PC gaat de deur uit en weer nieuwe bouwen.
Ik heb serieus echt helemaal geen problemen met W10 hier!quote:Op woensdag 14 september 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben helemaal klaar met dat W10, pleur het kreng leeg en er gaat weer W7 op.
Ik ook niet. Bevalt me uitstekend.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb serieus echt helemaal geen problemen met W10 hier!
Ik draai al helemaal geen Windows meerquote:Op woensdag 14 september 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bekend geluid.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb ook een schone installatie gedaan (althans: een vriend van me heeft dat voor me gedaan). Mijn computer draait als een zonnetje en Windows 10 werkt prima.quote:Op donderdag 15 september 2016 00:04 schreef svann het volgende:
[..]
Bekend geluid.
Maar bij iets betere bestudering van de instellingsmogelijkheden werd het na herinstallatie toch acceptabel bevonden.
En iets met niet updaten, maar schoon installeren ofzo.
Neem aan dat je niets draaitquote:Op donderdag 15 september 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed heb vannacht wat te doen, Fornat C:
Waarschijnlijk is een schone installatie van Windows 10 het bestequote:Op donderdag 15 september 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed heb vannacht wat te doen, Fornat C:
Ga weer gewoon terug naar 7quote:Op donderdag 15 september 2016 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is een schone installatie van Windows 10 het beste
En dus blijf je bij Windows....quote:Op donderdag 15 september 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer Piet over de zeik is dan volgen er gelijk radicale maatregelen.
Ik heb nog een HD W10 image maar verder draait hier thuis alles op Ubuntuquote:Op donderdag 15 september 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had eerder dualboot maar na update van W10 was die ook al verneukt.
Dan kan ik niet gamen.quote:Op donderdag 15 september 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een HD W10 image maar verder draait hier thuis alles op Ubuntu
Ja nee snap ik heel goed idd!quote:Op donderdag 15 september 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan helemaal over de rooie gaan wanneer apparaten niet doen wat ik wil.
Terug op W7?quote:Op donderdag 15 september 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De schade valt mee, alles is nog heel.
Wat hoort zo ? Ik zie geen verschilquote:Op donderdag 15 september 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw dit ligt niet aan PC dat hoort zo.
Dat hoerending gaat vannacht nog luisteren gvd.quote:Op donderdag 15 september 2016 02:08 schreef chufi het volgende:
Kom op Piet ik dacht dat je zo goed was met PCś
Heb je nog wel een registratienummer en zo ?quote:Op donderdag 15 september 2016 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat hoerending gaat vannacht nog luisteren gvd.
Waarvoor?quote:Op donderdag 15 september 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog wel een registratienummer en zo ?
Goedemorgen.quote:
Morgen en veel plezier.quote:Op donderdag 15 september 2016 07:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik eindigde met douchen en ik begin met douchen.
Daarna naar de finale poule van het EK Honkbal.
Goedemorgen!
Veel plezierquote:Op donderdag 15 september 2016 07:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik eindigde met douchen en ik begin met douchen.
Daarna naar de finale poule van het EK Honkbal.
Goedemorgen!
Het is hier gelukkkig wat afgekoeld, afgelopen nacht weer eens redelijk geslapen.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft vandaag een lange cursusdag, ik hoop dat het daar een beetje uit te houden is. Ik heb echt last van de warmte, voel me niet ok, ik hoop dat het morgen beter gaat.
Toch wel.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 13:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zit te chillen met plakkers op mijn hoofd
Om te zoeken of je die hebt?quote:Op donderdag 15 september 2016 13:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ow gewoon een eeg. Beetje zitten terwijl ze zoeknr naar hersenactiviteit
ze hebben 24 uur om het te vinden ;p.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Om te zoeken of je die hebt?
Okee die was makkelijk!
Maar problemen dan?
quote:Op donderdag 15 september 2016 13:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
ze hebben 24 uur om het te vinden ;p.
Maar nee eigenlijk niks interessants waarom ik hier zit
nou, op jouw leeftijd zomaar 24 uur opgenomen worden met plakkers op je hoofd, dat doen ze niet zomaar. Vermoeden van epilepsie?quote:Op donderdag 15 september 2016 13:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
ze hebben 24 uur om het te vinden ;p.
Maar nee eigenlijk niks interessants waarom ik hier zit
jup.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, op jouw leeftijd zomaar 24 uur opgenomen worden met plakkers op je hoofd, dat doen ze niet zomaar. Vermoeden van epilepsie?
Ik moet vanavond de oefenruimte in. Dat wordt ook nog wel even pittig. Na vandaag wordt het gelukkig een stuk aangenamer qua temperatuur. En 20-21 graden is prima voor de tijd van het jaar.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft vandaag een lange cursusdag, ik hoop dat het daar een beetje uit te houden is. Ik heb echt last van de warmte, voel me niet ok, ik hoop dat het morgen beter gaat.
Uit het feit dat je dat je opeenvolgende woorden typt, blijkt al dat er hersenactiviteit isquote:Op donderdag 15 september 2016 15:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
jup.
Maar ik ben gewoon mijn laptop en phone lader vergeten. I am retarded. Dus ze zoeken vooral of ik hersenactiviteit heb.
ik ben mijn opladrr vergeten dus nee zoveel is er niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit het feit dat je dat je opeenvolgende woorden typt, blijkt al dat er hersenactiviteit is
Succes met het onderzoek.
van je externe geheugenquote:Op donderdag 15 september 2016 15:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben mijn opladrr vergeten dus nee zoveel is er niet.
samen met ex-collega flesje wijn en nog wat extra wijnquote:
Oew beter!quote:Op donderdag 15 september 2016 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
samen met ex-collega flesje wijn en nog wat extra wijn
vergeet ik nog bijna de goede gesprekken![]()
Alle wereld problemen zijn opgelostquote:
Haha prima!quote:Op donderdag 15 september 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Alle wereld problemen zijn opgelost
Mooi, dan kan ik gaan slapen na een lange, warme dag...quote:Op donderdag 15 september 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Alle wereld problemen zijn opgelost
oeis dat is vervelend!quote:
Nee en ik heb me nu trek in n koekjequote:Op vrijdag 16 september 2016 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen tijd voor het koekje voor just me?
quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen tijd voor het koekje voor just me?
Omdat het vrijdag is; een koekje voor de liefhebbers:quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:52 schreef just me het volgende:
[..]
Nee en ik heb me nu trek in n koekje
Dank je, ook makkelijk te delen, ik heb zo'n gevoel dat Mad overslaat dit keerquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat het vrijdag is; een koekje voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
quote:
Waarom dan? Lust hij geen sprits?quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je, ook makkelijk te delen, ik heb zo'n gevoel dat Mad overslaat dit keer
Na een uurtje of 2 vanaf nu wel...quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je, ook makkelijk te delen, ik heb zo'n gevoel dat Mad overslaat dit keer
2 weken geleden brak er iets in zijn mond af na het eten van een koekjequote:
mond openhouden en denken aan leuke dingenquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een uurtje of 2 vanaf nu wel...
quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:16 schreef just me het volgende:
[..]
2 weken geleden brak er iets in zijn mond af na het eten van een koekje
Mijn maag draait zich nu al om...quote:mond openhouden en denken aan leuke dingen
neem iets rustgevends als valeriaan ofzo, dat helpt een beetje tegen de knoop in je maag. Sterkte!quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Mijn maag draait zich nu al om...
Ik mag nog geen whisky nu, moet zo onder narcose...quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
neem iets rustgevends als valeriaan ofzo, dat helpt een beetje tegen de knoop in je maag. Sterkte!
quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag nog geen whisky nu, moet zo onder narcose...
je gaat vanavond vast door Mw MM verwend wordenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag nog geen whisky nu, moet zo onder narcose...
Mw. MM is naar haar eigen ziekenhuis vandaag.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:46 schreef just me het volgende:
[..]
je gaat vanavond vast door Mw MM verwend worden
Dank, komt goed.quote:en tot die tijd moet je het met "sterkte" van ons doen
Sterkte inderdaad!quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is naar haar eigen ziekenhuis vandaag.
Ik hoop vanavond bij het honkbal aanwezig te kunnen zijn.
Mw. MM gaat niet mee dan...
[..]
Dank, komt goed.
Maar nu nog even niet...
Echt wel!quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee hoor gaat wel lekker. Ik hoop dat muis snel opknapt ik mis haar wel in het topic
Hier is momentel alleen Jupiler en Bittburger of zo in de aanbieding.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:43 schreef Karzai het volgende:
Zo even kijken of er nog bier in de aanbieding is
warsteiner vind ik wel lekker maar die hebben ze nooit in de aanbiedingquote:Op vrijdag 16 september 2016 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is momentel alleen Jupiler en Bittburger of zo in de aanbieding.
Jupiler zijn me te kleine flesjes dus blijft het in de aanbieding nog duur, en Duits bier ben ik gewoon nooit zo dol op.
Oh ja, kan ook zijn dat dat het is!quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
warsteiner vind ik wel lekker maar die hebben ze nooit in de aanbieding
Hehe okee dan!quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:53 schreef Karzai het volgende:
Bij dirk was hertog jan in de aanbieding afgelopen week six packie voor 3 euro
Palm is zeker lekker weg te tikkenquote:Op vrijdag 16 september 2016 19:59 schreef Karzai het volgende:
Palm is geen pils maar ook wel lekker
Palm en Vos zijn best aardig weg te tikken!quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:59 schreef Karzai het volgende:
Palm is geen pils maar ook wel lekker
Trappiste Rochefort, en Delirium Nocturnum blijven mijn favoriet!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Palm is zeker lekker weg te tikken
Trappiste Rochefort is zeker een aanrader. Die tweede heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Trappiste Rochefort, en Delirium Nocturnum blijven mijn favoriet!
Die is wat zoeter..quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Trappiste Rochefort is zeker een aanrader. Die tweede heb ik nog nooit geprobeerd
Die ga ik eens een keertje proberen!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is wat zoeter..![]()
Delirium Tremens is wat bekender:
[ afbeelding ]
Slijterijen, en supermarkten waar toevallig een nutcase bij inkoop werkt die helemaal lijp van speciaalbieren is en voldoende vrijheid krijgt zelf te beslissen wat-ie inkoopt!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ga ik eens een keertje proberen!
Waar kun je deze eigenlijk krijgen?
Dan ga ik komende week eens langs de slijterij om er eentje te proberen. Moet sowieso mijn drank voorraad weer beetje aanvullen na afgelopen weekquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Slijterijen, en supermarkten waar toevallig een nutcase bij inkoop werkt die helemaal lijp van speciaalbieren is en voldoende vrijheid krijgt zelf te beslissen wat-ie inkoopt!
Haha oh jee, wilde week gehad?quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik komende week eens langs de slijterij om er eentje te proberen. Moet sowieso mijn drank voorraad weer beetje aanvullen na afgelopen week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |