SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Ik twijfel nogquote:Op woensdag 14 september 2016 03:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het hangt er nog wat tussen.
Heb redelijk strak ritme, tussen 5u en 6u ga ik slapen, 13:00u of iets later sta ik weer op, ga dan meestal met knol op pad, daarna eten regelen.quote:
Hoi !! Ja nu wel want er is geen DJ die draait.. Check hier http://www.radio49.nl/ en dan menu links onderste item klikken en zoeken maar..quote:Op woensdag 14 september 2016 03:26 schreef Kim-Holland het volgende:
Goedenacht! Wat is de bedoeling hier? Kan ik plaatjes aanvragen?
Ah ja dat heb ik ook meestal.. Dan moet je wachten tot een DJ online verzoekjes inwilligd... Sorry .l Maar misschien kan Piet je nog snel even helpen...quote:Op woensdag 14 september 2016 03:26 schreef Kim-Holland het volgende:
edit; mijn gewenste nummer staat niet in de zoeklijst?
quote:Op woensdag 14 september 2016 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi !! Ja nu wel want er is geen DJ die draait..
Dan heb je pech.quote:Op woensdag 14 september 2016 03:26 schreef Kim-Holland het volgende:
Goedenacht! Wat is de bedoeling hier? Kan ik plaatjes aanvragen?
edit; mijn gewenste nummer staat niet in de VERzoeklijst?
De Database is aardig groot.quote:Op woensdag 14 september 2016 04:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Welnee. Ik kan mijn ei wel kwijt.
welkom bij R49.quote:Op woensdag 14 september 2016 04:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Welnee. Ik kan mijn ei wel kwijt.
In de trein is het druk!quote:
Ikquote:Op woensdag 14 september 2016 09:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo vroeg in de trein
Jep, had ze al n week niet gezienquote:
Da swel heel erg langquote:Op woensdag 14 september 2016 09:55 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, had ze al n week niet gezien
Ja dat is wel fijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:00 schreef chufi het volgende:
Die woont dan waarschijnlijk ook redelijk in de buurt
Ik mis dat wel hoor, even langsgaan, nu is het echt plannenquote:
Mijn dochter wil gewoon dicht bij vader wonen.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mis dat wel hoor, even langsgaan, nu is het echt plannen
Dat heeft de mijne niet helaasquote:Op woensdag 14 september 2016 10:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter wil gewoon dicht bij vader wonen.
Oma, MIJN oma roept kabouter altijd !quote:Op woensdag 14 september 2016 10:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
En moeder uiteraard, oma is al reuze populair.
Kleine Piet pakt de hand van mijn vrouw en dan moet ze mee naar buiten.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
Oma, MIJN oma roept kabouter altijd !
Welk vervolgquote:Op woensdag 14 september 2016 10:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga het vervolg maar niet online pleuren.
En zo midden op de week; dan is het meestal toch wel drukker.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, mee eens.... - Zelden meegemaakt.
Misschien is iedereen door de hitte bevangen. Of de shows van Tailfox en ondergetekende geestelijk aan het verwerken.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En zo midden op de week; dan is het meestal toch wel drukker.
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien is iedereen door de hitte bevangen. Of de shows van Tailfox en ondergetekende geestelijk aan het verwerken.
Vanmiddag even buiten geweest om boodschappen te doen. Daarna als een ware FOK!-autist snel weer naar binnen gegaan...quote:Op woensdag 14 september 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En ja @ die hitte; ik heb het hier nu ook echt flink stevig te pakken zeg!
Hahaha okee dan!quote:Op woensdag 14 september 2016 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanmiddag even buiten geweest om boodschappen te doen. Daarna als een ware FOK!-autist snel weer naar binnen gegaan...
Zal wel door de warmte komen. Mensen hebben geen zin om achter de computer te zitten en genieten nog even van het lekkere weer. Of zo.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
Maar het is sowieso erg dood op FOK! nu, volgens mij.
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal wel door de warmte komen. Mensen hebben geen zin om achter de computer te zitten en genieten nog even van het lekkere weer. Of zo.
Af en toe naar buiten gaan kan geen kwaad, krijg je zelfs een lekker kleurtje vanquote:
Doe ik wel te weinig.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe naar buiten gaan kan geen kwaad, krijg je zelfs een lekker kleurtje van
Ik doe het de laatste tijd iets te veel, heb na college vandaag weer dik 4 uur in het park gelegen en geen reet uitgevoerdquote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe het de laatste tijd iets te veel, heb na college vandaag weer dik 4 uur in het park gelegen en geen reet uitgevoerd
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan zo wel even wat zomerse klanken draaien tot een uur of 23...
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan zo wel even wat zomerse klanken draaien tot een uur of 23...
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
30,8 graden in de sauna hier en dat met een gesloten koptelefoon op...
Oeffff!!!quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik had zin om even iets te doen, voordat ik inkak...quote:Op woensdag 14 september 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
SterkteTof dat je toch even draait. Schrale troost: hier in huis is het ook zoiets van 29 graden.
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:52 schreef MadMaster het volgende:
4 Strings - Illumina (Original Mix)
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kwam bij het doorspitten van mijn cd-collectie trouwens nog twee gebrande cd'tjes tegen met 80s megamixes, die ik ooit eens heb gemaakt. Ik kan ze weleens naar mijn computer overzetten en dan een keer zo'n mix draaien.
Leuk!quote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kwam bij het doorspitten van mijn cd-collectie trouwens nog twee gebrande cd'tjes tegen met 80s megamixes, die ik ooit eens heb gemaakt. Ik kan ze weleens naar mijn computer overzetten en dan een keer zo'n mix draaien.
WAT!quote:Op woensdag 14 september 2016 21:57 schreef just me het volgende:
Geachte just me,
Wij hebben een probleem geconstateerd waardoor de kans groot is dat uw HP inkjetprinter niet meer juist functioneert.
Wat is er gebeurd?
HP heeft kennelijk via de firmware bepaalde inkjetprinters voorzien van verborgen software die gisteren (dinsdag 13 september) in werking is getreden. Dit heeft er voor gezorgd dat van het ene op het andere moment, verschillende HP printers massaal geen huismerk cartridges meer accepteerden en de melding “Probleem met cartridge” en "een of meerdere cartridges lijken te zijn beschadigd.
wat een boeven bij HP![]()
Krijg je dit als antwoord van HP?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:57 schreef just me het volgende:
Geachte just me,
Wij hebben een probleem geconstateerd waardoor de kans groot is dat uw HP inkjetprinter niet meer juist functioneert.
Wat is er gebeurd?
HP heeft kennelijk via de firmware bepaalde inkjetprinters voorzien van verborgen software die gisteren (dinsdag 13 september) in werking is getreden. Dit heeft er voor gezorgd dat van het ene op het andere moment, verschillende HP printers massaal geen huismerk cartridges meer accepteerden en de melding “Probleem met cartridge” en "een of meerdere cartridges lijken te zijn beschadigd.
wat een boeven bij HP![]()
Ja echt hč, ik kreeg keurig een mail van 123 inkt.nl waarin meer werd uitgelegd. Ik had hier gisterenavond al gemeld dat ik te kutten zat met mijn printer.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
WAT!
DE!
FUCK!!!!!!!
Ik heb ook een HP en gebruik ook witmerk cartridges!
Wat een rattenstreek dit!
Kun je niet de datum aanpassen van de printer of de firmware laten omschrijven?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ja echt hč, ik kreeg keurig een mail van 123 inkt.nl waarin meer werd uitgelegd. Ik had hier gisterenavond al gemeld dat ik te kutten zat met mijn printer.
123 heeft gevraagd of ik serienummer etc. wil doorgeven. Datum aanpassen enzo kan ik nietquote:Op woensdag 14 september 2016 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je niet de datum aanpassen van de printer of de firmware laten omschrijven?
Dan zou ik even het antwoord van 123 afwachten en kijken of zij je kunnen helpen met verdere uitleg/advies. Maar alsnog boevenbende dat HP!quote:Op woensdag 14 september 2016 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
123 heeft gevraagd of ik serienummer etc. wil doorgeven. Datum aanpassen enzo kan ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |