Precies!quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn lekker en supergoedkoopIk had laatst die citroenijsjes met dropstokje, ook lekker.
vergelijking gaat niet opquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een zonnebril dragen omdat de zon schijnt
Ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:32 schreef JanCees het volgende:
In de winter geniet ik net zo erg van een raketje
Wat nou 19?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef Saind het volgende:
En jojo zeiken met d'r 19 in tukkerland
TWENTEquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
't OOSTEN
Hier binnen zit de warmte er nog goed in. Alles al open gezet.
Eindhoven is ook heel warm, een paar weken terug keek ik een keer en toen was het daar ook al zo raar warm.quote:
hebben jullie allemaal nog de verwarming aan ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja en een rode vlek precies boven Eindhoven
Bijna altijd warmste plek van Nederland. Hier of Arcen over t algemeen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eindhoven is ook heel warm, een paar weken terug keek ik een keer en toen was het daar ook al zo raar warm.
[ afbeelding ]
Lichtstad hequote:Op dinsdag 13 september 2016 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
hebben jullie allemaal nog de verwarming aan ofzo
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Een beetje man gaat dan juist in 2 lagen beschermende kleding lopen
Vandaag wel mijn helm verrijkt met droevige gezichtjes als statement.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Lekker in een brandwerend pak de hele dag in de zon staan.
Apart wel, ik kan zo snel niks vinden waardoor dat komt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Bijna altijd warmste plek van Nederland. Hier of Arcen over t algemeen.
Warmbloedige mensen daar denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Apart wel, ik kan zo snel niks vinden waardoor dat komt.
En dan zo af en toe nog hagel en onweer ook. Hier is het eigenlijk altijd droog lijkt wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Bijna altijd warmste plek van Nederland. Hier of Arcen over t algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |