Ze hebben ook een liedje over Haags gemaakt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, diep hoor
Spermswamp - Slut Fucked To Death
Ja die heb ik. En de gewone grijze en de groene.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:00 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
In zo'n een moet tegenwoordig het plastic
wat is dat man.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, diep hoor
IJshockey.quote:
Jij begon met je RTL 5quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een interessant onderwerp.
Lekker bezig Nielsquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, diep hoor
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2YhG3Z8mRr0
[..]
[/youtube] Dat heb ik ook, makkelijk wel. Mijn zus woont nu in Brabant, daar moet je echt alles scheiden en per gewicht betalen, een heel gedoe lijkt me.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben ook een liedje over Haags gemaakt.
Al is dit ook een klassieker al met al
mensen in de randstad hebben niet eens een afvalbak. Die moeten helemaal een end lopen naar een containerquote:
Ja het ging niet helemaal goed, ik denk dat ik teveel door SpermSwamp in beslag ben genomen. Ook na mijn wijziging is het nog niet veel.quote:
Ik kanker zondagavond alles op straat. Losse zakken fuck de popo.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
dinsdag 13 september 2016 21:56[/url] schreef Karina het volgende:[/b]
Wij hebben hier niet eens kliko's, alles gaat gewoon in de vuilnisbak. En de zak kan in de ondergrondse container op de hoek van de straat.
[/youtube] Dat heb ik ook, makkelijk wel. Mijn zus woont nu in Brabant, daar moet je echt alles scheiden en per gewicht betalen, een heel gedoe lijkt me.
Dat is toch makkelijk, je kunt er zo alles in kieperen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
mensen in de randstad hebben niet eens een afvalbak. Die moeten helemaal een end lopen naar een container
Niet op straat he, in een container. Al zijn er sukkels die het ernaast kwakkenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kanker zondagavond alles op straat. Losse zakken fuck de popo.
Kost niks.
ALS mensen het erin zouden gooien wel ja maar de gemiddelde Amsterdammer zet het er gewoon naast.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk, je kunt er zo alles in kieperen.
je moet er wel mee over straat. Mooi kutquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Makkelijke is ook dat het gewoon de hele dag kan, je hoeft niet meer te wachten tot de vuilnisman komt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee man er zijn hier geen containers. Gewoon los op straat tegen zo'n kleine gele vuilnisbak aan. Halen ze maandagochtend vroeg opquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op straat he, in een container. Al zijn er sukkels die het ernaast kwakken
Sommige wel jaquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ALS mensen het erin zouden gooien wel ja maar de gemiddelde Amsterdammer zet het er gewoon naast.
DAT is dus onhandig, zeker met dit weer. En dan komen er ook altijd zeemeeuwen en vieze duiven op afquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man er zijn hier geen containers. Gewoon los op straat tegen zo'n kleine gele vuilnisbak aan. Halen ze maandagochtend vroeg op
Ik vind het ook makkelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Makkelijke is ook dat het gewoon de hele dag kan, je hoeft niet meer te wachten tot de vuilnisman komt.
Die containers moet je toch ook ergens langs de weg neerzetten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
je moet er wel mee over straat. Mooi kut
Meeuwen zitten hier niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT is dus onhandig, zeker met dit weer. En dan komen er ook altijd zeemeeuwen en vieze duiven op af
Ja een klein stukje maar manquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
je moet er wel mee over straat. Mooi kut
????quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die containers moet je toch ook ergens langs de weg neerzetten.
Neuken?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je ouders het doen natuurlijk
Kliko zet je op de stoepquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je ouders het doen natuurlijk
Ik ook. Laten we het nu over de normale otto hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kliko zet je op de stoep
Nu ben ik wel klaar met dit onderwerp
Meestal op een algemeen verzamelpunt voor een buurt zodat de vuilnismannen het snel en effectief kunnen legen maar West-Friesland blijft West-Frielandquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kliko zet je op de stoep
Nu ben ik wel klaar met dit onderwerp
Nee joh gek weet je niet hoe warm het is.quote:
De grondlegger van de Duitse eenwording?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook. Laten we het nu over de normale otto hebben.
Ja zelfs daar is het te warm voor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee joh gek weet je niet hoe warm het is.
Eigenlijk wel, al bracht dit me toch wel in de stemmingquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zelfs daar is het te warm voor.
Doet het niet bij mij en dat is misschien maar goed ookquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, al bracht dit me toch wel in de stemming![]()
Lekker bezig. Ik overweeg een fartcore band te beginnen volgens mij is dat nog relatief nieuw.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, al bracht dit me toch wel in de stemming![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zelfs daar is het te warm voor.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel aanbidders maar om ze nou fans te noemen gaat wat ver roflmao xD
Nee warme.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga zo maar eens onder een koude douche staan ofzo.
Ja ik weet het eigenlijk ook wel. Ik snak gewoon naar iets kouds.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee warme.
Koude werkt averechts.
Protip: lauwe douche is beter.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga zo maar eens onder een koude douche staan ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |