Thanksquote:
Dat is wel het minste dat ze kunnen doen jaquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de plastisch chirurgen van Pete misschien? Die hebben aardig aan hem verdiend, kunnen ze zo iets terug doen
Ja ik zit net mijn harde schijf te doorzoeken; ik zou zweren dat ik ook iets van IX had, maar blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ThanksIX is trouwens een Nederlander. Eentje die door 3FM wordt genegeerd omdat hij niet in een bandje zit dat Kensington heet.
3fm wordt al twintig jaar door mij genegeerd. En Kensingtonquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ThanksIX is trouwens een Nederlander. Eentje die door 3FM wordt genegeerd omdat hij niet in een bandje zit dat Kensington heet.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb er weer anderhalf uur van mogen genieten, maar ik moet toch, helaas, gaan afhaken.
Bedankt voor het meeluisterenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb er weer anderhalf uur van mogen genieten, maar ik moet toch, helaas, gaan afhaken.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
Die paint daaronder van jou met de beroemde kachel van Keesjequote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
Dat zijn leuke tips. Album uit 2013 lijkt me watquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
Young Dreams is een Noorse band die dreampop maakt, met duidelijke Beach Boys-invloeden. In deze nieuwe track wat minder, trouwens. Maar het blijft goed.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:29 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Die paint daaronder van jou met de beroemde kachel van Keesje
Fog Of War was de nummer-1 van mijn jaarlijst dat jaarquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Dat zijn leuke tips. Album uit 2013 lijkt me wat
Deze plaat hoorde ik voor het eerst toen ik 22 was. Nu ben ik 40.quote:Don't feel guilty if you don't know what you want to do with your life...
the most interesting people I know didn't know at 22 what they wanted to do with their lives,
some of the most interesting 40 year olds I know still don't.
Bedankt voor het luisterenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik stort zo ongeveer in, dat benauwde weer in combi met een paar nachten slecht slapen is fataal, viel vanavond weer bijna flauw.
Thanks, Elfje, het was weer leuk
Wat vervelendquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik stort zo ongeveer in, dat benauwde weer in combi met een paar nachten slecht slapen is fataal, viel vanavond weer bijna flauw.
Thanks, Elfje, het was weer leuk
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HoiIs het een beetje gelukt met de administratie?
Alles klopt ook gewoon hequote:Op dinsdag 13 september 2016 22:40 schreef Sfeermaker het volgende:
Everybody's free to wear sunscreen stond op TMF hitzone 7, toen snapte ik er geen kont van, maar dit lied is echt nice.
Hij eindigt toch met de tekst van Rozalla. Edit, ja dusquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wat trouwens niet iedereen weet: de tekst is letterlijk afkomstig uit een column in de Chicago Tribune. Geschreven door een vrouw, trouwens. De tekst wordt vrijwel integraal voorgelezen in het nummer van Baz Luhrmann.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wat trouwens niet iedereen weet: de tekst is letterlijk afkomstig uit een column in de Chicago Tribune. Geschreven door een vrouw, trouwens. De tekst wordt vrijwel integraal voorgelezen in het nummer van Baz Luhrmann.
Ja, met de meest treffende tekst al door 11 aangehaald.quote:
Het refrein komt uit Everybody's Free van Rozalla, ja. (Dat stukje zit dus ook niet in die column). Helaas werd het refrein uit de radio-edit geknipt. Als ik het nummer draai, dan is dat altijd in de volledige versie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:42 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hij eindigt toch met de tekst van Rozalla. Edit, ja dus
Ben vrij recent 40 geworden... - dan krijg dat melancholische gedoe hč...quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:43 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ja, met de meest treffende tekst al door 11 aangehaald.
Deep Forest is vooral bekend van Sweet Lullaby. Deze track staat op hun gelijknamige album Boheme en is een paar jaar jonger.quote:
Alles is relatief, heb 60 al in zicht.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben vrij recent 40 geworden... - dan krijg dat melancholische gedoe hč...
Zorg dat je genoeg calcium binnenkrijgtquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben vrij recent 40 geworden... - dan krijg dat melancholische gedoe hč...
60 is de nieuwe jeugdquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles is relatief, heb 60 al in zicht.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:47 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zorg dat je genoeg calcium binnenkrijgt
quote:
Ben nog steeds blond met inhammen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Gelukkig ziet mijn haar er nog niet uit als 85
Als Wilders?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog steeds blond met inhammen.
Ik ook zoiets. Met een bescheiden eilandje (een soort Lampedusa) bovenop.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog steeds blond met inhammen.
Niet te hopen voor 'm dat ie er ooit zo uit komt te zien. Wat ie nu heeft staat goed.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] De kapper van Wilders is een beetje uitgeschoten
Meen je dat serieus?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:53 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Niet te hopen voor 'm dat ie er ooit zo uit komt te zien. Wat ie nu heeft staat goed.
met carnavalquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:53 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Niet te hopen voor 'm dat ie er ooit zo uit komt te zien. Wat ie nu heeft staat goed.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:53 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
dank voor wat ik heb meegekregenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
Bijna toe aan de laatste song voor vanavond.
Iedereen bedankt voor het luisteren
Ik heb speciaal voor jou "All 'Bout The Money" van Meja gedraaidquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
dank voor wat ik heb meegekregen
Best he!quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:56 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Das wel een zeer oncharmante foto
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:57 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hij is vergeten sunscreen te wearen
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou "All 'Bout The Money" van Meja gedraaid
Bedankt. Was ook weer leuk om samen te stellen. Ik ben ook met een paar themashows bezig, dus: er is more to come.quote:
Nog een paar jaartjes vergeten, en het wordt zoiets:quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:57 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hij is vergeten sunscreen te wearen
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:01 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de leuke show weer, man!
Waren toffe tunes!
Thanksquote:
Is dat het Hillary Clinton filter?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes vergeten, en het wordt zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:03 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Is dat het Hillary Clinton filter?
Er gaan de gekste verhalen over haar rond. Nu zou ze ineens een body double hebben. De vrouw die na de 9/11-herdenking naar buiten stapte, zou niet Hillary Clinton zijn geweest, maar een body double.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:03 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Is dat het Hillary Clinton filter?
Ik sta nergens meer verbaasd over te kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er gaan de gekste verhalen over haar rond. Nu zou ze ineens een body double hebben. De vrouw die na de 9/11-herdenking naar buiten stapte, zou niet Hillary Clinton zijn geweest, maar een body double.
Het wordt haar allemaal wat te veel denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er gaan de gekste verhalen over haar rond. Nu zou ze ineens een body double hebben. De vrouw die na de 9/11-herdenking naar buiten stapte, zou niet Hillary Clinton zijn geweest, maar een body double.
Ja gisteren was er een FOK!ker die er mee aan kwam, maar ik vind het bewijs gratmager; op de ene foto trekt ze haar kin ik en op de andere strekt ze haar hals: "Zie je wel! Op die ene foto is ze veel dikker!"quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze discussie had gewoon vermeden kunnen worden. Het zijn een stelletje dombo's daar in de VS. De Democratische voorverkiezingen zijn van alle kanten gemanipuleerd om Clinton te laten winnen. Het voornaamste alternatief was Sanders; een man die nog een jaar of 6-7 ouder is dan Clinton.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gisteren was er een FOK!ker die er mee aan kwam, maar ik vind het bewijs gratmager; op de ene foto trekt ze haar kin ik en op de andere strekt ze haar hals: "Zie je wel! Op die ene foto is ze veel dikker!"
En de 2e foto heeft ook amper contrast of detail, waardoor het ook moeilijker inschatten is.
Op weer een andere foto worden de lichamen vergeleken, maar op 1 van beide foto's staat ze net iets schuin, dus kun je ook moeilijk inschatten of ze daarop echt slanker is of niet.
Maar aan de andere kant zou het me ook weer niet verbazen.
Ik heb een keer zo'n Amerikaanse stemwijzer ingevuld en Bernie was my man, hoewel er wel iets was waar ik het gierend mee oneens was, maar ik ben ff kwijt wat het ook al weer was.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze discussie had gewoon vermeden kunnen worden. Het zijn een stelletje dombo's daar in de VS. De Democratische voorverkiezingen zijn van alle kanten gemanipuleerd om Clinton te laten winnen. Het voornaamste alternatief was Sanders; een man die nog een jaar of 6-7 ouder is dan Clinton.
Ze hadden gewoon op tijd bij zinnen moeten komen en Martin O'Malley moeten kiezen. Vanaf dag 1 had die mijn voorkeur. Zijn slotwoord bij het eerste tv-debat:
Zijn recente optreden bij de Democratische Conventie, als "ambtloos burger". In nog geen 7 minuten krijgt hij de hele zaal mee.
Held.
idd, als het 1 van deze 2 wordt, gaat Amerika straks door een hel en sleept het de rest van de wereld mee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Twee lunatics waarvan er straks 1 de president van de USA wordt.
Ik verheug me nu al op een bezoekje aan de USA daarna...![]()
Maar goed, dit is MUZ...
Goedenavond!
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:19 schreef ToT het volgende:
As we speak!'Clinton mogelijk vergiftigd door Trump en Poetin'
Als er iemand vergiftigd wordt, zou ik Hillary eerder als de dader zien dan als het slachtoffer!quote:
Jij durftquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Als er iemand vergiftigd wordt, zou ik Hillary eerder als de dader zien dan als het slachtoffer!![]()
![]()
Als riazop z'n BOEF-nieuws mag spammen in MUZ, mogen wij hier ook wel even over politiek praten, toch?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Twee lunatics waarvan er straks 1 de president van de USA wordt.
Ik verheug me nu al op een bezoekje aan de USA daarna...![]()
Maar goed, dit is MUZ...
Goedenavond!
Vrouwen, niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze wordt al verdacht van een mislukte moordaanslag op Julian Assange!
Kundig is ze wel, maar als je o.a. honderden miljoenen van je stichting verduisterd wat bedoeld was voor een ziekenhuis in Haïti en als je je keihard inzet om verkrachters uit de gevangenis te houden, lijk je me geen prettig materiaal om president te worden!quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als riazop z'n BOEF-nieuws mag spammen in MUZ, mogen wij hier ook wel even over politiek praten, toch?
Ik vind Clinton geen lunatic. Ze roept weinig enthousiasme op, maar ze lijkt me een stuk kundiger dan Trump. Maar al die roddels over haar gezondheid - waar of niet - zijn schadelijk voor haar campagne en haar kansen op een zege.
Firma list en bedrog, allebei...quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als riazop z'n BOEF-nieuws mag spammen in MUZ, mogen wij hier ook wel even over politiek praten, toch?
Ik vind Clinton geen lunatic. Ze roept weinig enthousiasme op, maar ze lijkt me een stuk kundiger dan Trump. Maar al die roddels over haar gezondheid - waar of niet - zijn schadelijk voor haar campagne en haar kansen op een zege.
Was het maar zo'n feestquote:
Het wordt 1 van deze 2...quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, als het 1 van deze 2 wordt, gaat Amerika straks door een hel en sleept het de rest van de wereld mee.
En hee!
Trump is gewoon een lompe boerenlul met te weinig verstand, een te grote bek, te veel geld en geen hart.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Firma list en bedrog, allebei...
hier geen kruid- en of pepernoten tot dequote:Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestmaar met dit weer een zak chocoladepepernoten naar binnen werken is ook geen straf
Googlen op "Santa court".quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:31 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Waar haal je die zooi zo snel vandaan joh...
Ik ben blij dat ik niet stemgerechtigd ben in de USA, zinloos...quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump is gewoon een lompe boerenlul met te weinig verstand, een te grote bek, te veel geld en geen hart.
Clinton is gewoon een maniak en een crimineel.
Met name dit jaar ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet stemgerechtigd ben in de USA, zinloos...
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, ik zal de wereld ook niet kunnen verbeteren, dus ik ben één van de beste stuurlui aan wal...
Einde avond!
Welterustenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, ik zal de wereld ook niet kunnen verbeteren, dus ik ben één van de beste stuurlui aan wal...
Einde avond!
Oow, nee hier nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
hier geen kruid- en of pepernoten tot dezijn voeten op de hollandse bodem heeft gezet
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:35 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Oow, nee hier nietheb zelfs een paar zakken strooigoed in huis
23?!?!?!?!?!?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:59 schreef Tuned22 het volgende:
Appie heeft al geruime tijd kruidnoten23 varianten om precies te zijn. Die chocolade zijn echt goddelijk. Kon geen 90 dagen meer wachten
Hoe ga je dat aan je vriendin uitleggenquote:
ik zit ruzie met mijn printer te maken die alleen originele cartridged in zijn klep wil hebbenquote:Op woensdag 14 september 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zat ff KKK docu te kijken, dat was wel apart.
Ik stuur alles door naar dochter die het dan print voor me.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit ruzie met mijn printer te maken die alleen originele cartridged in zijn klep wil hebben
Ik ga morgen weer naar mijn dochter en de kaboutersquote:Op woensdag 14 september 2016 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stuur alles door naar dochter die het dan print voor me.
Nog ff en kleinzoon kan op de oude merrie.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer naar mijn dochter en de kabouters
Dat gaat me een feest worden !quote:Op woensdag 14 september 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog ff en kleinzoon kan op de oude merrie.
Vroeg beginnen.quote:
Ik ga op tijd aan mijn dag beginnenquote:
Toedels.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga op tijd aan mijn dag beginnentrustuh
quote:Op woensdag 14 september 2016 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga op tijd aan mijn dag beginnentrustuh
Heel begrijpelijk!quote:
Herkenbar!quote:Op woensdag 14 september 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nog geen slaap maar ff geen zin in muziek.
Geen idee, gewoon verzoekje proberen.quote:Op woensdag 14 september 2016 01:44 schreef svann het volgende:
Veel te warm.
Ik ben de eenzame luisteraar, maar er staan nog steeds tien nummers in de rij.
Gup nog steeds in de lappenmand?
quote:Op woensdag 14 september 2016 01:44 schreef svann het volgende:
Veel te warm.
Ik ben de eenzame luisteraar, maar er staan nog steeds tien nummers in de rij.
Gup nog steeds in de lappenmand?
Was dat niet tof dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 02:46 schreef chufi het volgende:
Studio London (Ariwa)kennen we inmiddels van binnen en van buiten als het om muziek gaat
OK dan mag je blijven.quote:Op woensdag 14 september 2016 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel Piet... Goeie kwaliteit muziek .. En heel relaxed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |