Wordt idd voor gewaarschuwd:quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:05 schreef Djeez het volgende:
De smogconcentratie is weer eens hoog. Als astmapatiënt heb ik er behoorlijk last van helaas
Sterktequote:RIVM waarschuwt voor smog
2 uur geleden
Den Haag - De komende dagen is de luchtkwaliteit in Nederland slecht. Daarvoor waarschuwt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).
Mensen met luchtwegaandoeningen en ouderen krijgen het advies om met name in de middag en de vroege avond binnen te blijven en mensen die in de buitenlucht werken of op andere manieren actief zijn, krijgen het advies zware inspanning te vermijden.
Heb ik ooit gezegd dat je niet je eigen voorkeuren mag hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja pfff, daar krijgen we weer de wellus nietus discussie.... zo kan ik ook zeggen dat het mij irriteert als je in de winter artikelen leest in de trend van:
"Komende week kans op sneeuw.... met een beetje geluk gaat het de komende week sneeuwen in het land, en met temperaturen ver onder nul behoort schaatspret ook tot de mogelijkheden. Het is nog even afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen, maar als alles meezit kan er aan het eind van de week geschaatst worden op ondiepe plassen"
Dan denk ik ook: NEE....spreek lekker voor jezelf en rot op met je sneeuw en je gore unox erwtensoep en je gay spandex schaatskleding.
Zo heeft een ieder zijn voorkeuren, yes?
De Bilt heeft een nieuw dagrecord te pakken, record uit 1919 met 0.3 graad overschreden op dit momentquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:21 schreef Infection het volgende:
Bijna 30 graden in heel het land.
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op dinsdag 13 september 2016 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt idd voor gewaarschuwd:
[..]
Sterkte
Niets gewend die Nederlandse varkensquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:43 schreef Greys het volgende:
De boeren zijn de stallen aan het koelen omdat de dieren anders het loodje leggen.
[ afbeelding ]
Bos is de enige plek die nu lekker is, uurtje gefietst van schaduw naar schaduwquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Net even buiten geweest, alsof er een föhn op standje 3 in je gezicht blaast
Raam open, dus geen airco?quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:21 schreef dick_laurent het volgende:
Nou het is me wat dit weer! Ik geniet met volle teugen. Dit is al de hele dag mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
Veel smog in de lucht.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het alleen wat benauwd op de longen. Verder vind ik het wel best zo.
En dan verdomme nog net het record breken, al dat gezweet voor nietsquote:
Ik snap deze zin niet. Het is toch juist mooi dat het record verbroken is?quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
En dan verdomme nog net het record breken, al dat gezweet voor niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |