https://www.facebook.com/ThankMrTeeth/quote:An old rabbit's foot and sacrificed chicken in the backyard is nothing.
BNW / Mysterieuze 'Beast'-biljetten - badselfeater.com #2quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:07 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe post van Mr. Teeth:
[..]
https://www.facebook.com/ThankMrTeeth/
Ahquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:08 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
BNW / Mysterieuze 'Beast'-biljetten - badselfeater.com #2
Die kwam al eens voorbij.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:07 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe post van Mr. Teeth:
[..]
https://www.facebook.com/ThankMrTeeth/
Dat zou niet best zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:00 schreef schommelstoel het volgende:
http://www.nu.nl/syrie/43(...)uig-boven-syrie.html
De start van ww3
Die volgens sommigen al een tijde gaande is.
Klaar, opgelost.
Nu allemaal water en blikvoer inslaan!!1!
Ja die stond er al op. Het is een show geweest bij CERN waar ook mensen zoals Merkel en andere hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. Een ontzettende vreemde show met een hele duidelijke druidische lijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die kwam al eens voorbij.
En die video waar ik het over had, stond die er al op?
Volgens sommigen zijn bij al die bijeenkomsten van cern aparte zaken te zien.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja die stond er al op. Het is een show geweest bij CERN waar ook mensen zoals Merkel en andere hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. Een ontzettende vreemde show met een hele duidelijke druidische lijn.
Wat was er druidisch aan dan? Waarom koppel jij dit aan de druiden?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja die stond er al op. Het is een show geweest bij CERN waar ook mensen zoals Merkel en andere hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. Een ontzettende vreemde show met een hele duidelijke druidische lijn.
Deze toch?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Sorry klopt Gotthard tunnel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:26 schreef Geralt het volgende:
Dat is toch niet bij CERN? Dat is bij de Gotthard.
quote:Lee Cunnington-Harris Theories gathered so far
> Information from Wikileaks which is enough to topple both or one of the presidential candidates
> Symbolism for the end times
> Collapse of the US economy or global economy
> Trump/Hillary mysterious death/assassination
> Mr. Teeth is John Titor
> Mr. Teeth belongs to a cult, trying to communicate with his fellow members using current means of symbolism and riddles he shares
> Rise of the Anti Christ?
> US Government declares martial law
Och jee, die theorie was ik nog niet tegen gekomen, de andere allemaal wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:36 schreef ender_xenocide het volgende:
hehe een oude bekende die weer van stal wordt gehaald in 1 van de reacties op de FB van Mr. Teeth waar we allang niets meer over gehoord hebben:
[..]
Wat was de vorige stunt dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:38 schreef schommelstoel het volgende:
Wacht eens even...
De 15de komt the blair witch project 2 uit.
Het vorige deel ging ook met zo'n grote media stunt de wereld in.
Van boeken uitbrengen met politie verslagen en foto's vage symbolen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat was de vorige stunt dan?
Prachtig, ze eren de wezens en de geest van de berg. Vertellen het verhaal over het overwinnen van de berg, het geruststellen van de berg en de pijn van de berg.quote:
De link is onwetendheid en aannames.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:53 schreef erodome het volgende:
Maar ben nog steeds benieuwd waarom berry dit koppelt aan druiden? Zie jij een link die ik mis?
Het eerste uur sowieso he, want de counter tikt af op 01:00 uur de 15dequote:Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het wordt nog spannend. Hoop dat we er allemaal nog zijn de 15de
Wat voor wezens?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Prachtig, ze eren de wezens en de geest van de berg. Vertellen het verhaal over het overwinnen van de berg, het geruststellen van de berg en de pijn van de berg.
Past erg goed in de folklore van die plek. Erg interessant dat ze voor die insteek hebben gekozen, mijn dank daarvoor is groot.
Maar ben nog steeds benieuwd waarom berry dit koppelt aan druiden? Zie jij een link die ik mis?
Dat sowieso want Barry is insider ondertussen maar mag niets zeggen. Hij wil het wel na de countdown hier vermelden, dus de wereld/internet zal niet vergaan..quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het wordt nog spannend. Hoop dat we er allemaal nog zijn de 15de
Ja, daarom!quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het eerste uur sowieso he, want de counter tikt af op 01:00 uur de 15de
Maar welquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dat sowieso want Barry is insider ondertussen maar mag niets zeggen. Hij wil het wel na de countdown hier vermelden, dus de wereld/internet zal niet vergaan..
quote:We will all hate the horror of September 14th.
Ooit zal de wereld wel vergaan dus internet ook maar of dat morgen is???quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dat sowieso want Barry is insider ondertussen maar mag niets zeggen, waar wil het wel na de countdown hier vermelden, dus de wereld/internet zal niet vergaan..
Nouja ik heb dan in elk geval een volle tank benzine in mn auto zittenquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ooit zal de wereld wel vergaan dus internet ook maar of dat morgen is???
Mooi verhaal. Zou bizar zijn als de Russen bewijs hadden van VS betrokkenheid hadden.quote:Op maandag 12 september 2016 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh voor iemand die zich nog afvroeg wat ik gelezen had over Putin en de 15 jaar anniversary release.
http://www.dailystar.co.u(...)images-us-government
[..]
Kun jij met eigen vervoer naar boven gaanquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik heb dan in elk geval een volle tank benzine in mn auto zitten
De hele show voelt wel aan als een heidens ritueel. En aan heidens in combinatie met natuur koppel je al gauw druļden. Zeker als er dan ook nog acteurs met planten en bomen op hun hoofd meespelen. Ik vind de koppeling niet raar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Prachtig, ze eren de wezens en de geest van de berg. Vertellen het verhaal over het overwinnen van de berg, het geruststellen van de berg en de pijn van de berg.
Past erg goed in de folklore van die plek. Erg interessant dat ze voor die insteek hebben gekozen, mijn dank daarvoor is groot.
De rest van 911 was ook vreemd. Building 7 wat neergehaald werd, miljarden die verdient werden, dat vliegtuig waar zogenaamd dappere passagiers de kapers overmeesterden en toen jammerlijk neerstortte etc. Dat ding is gewoon uit de lucht geschoten, maar dat kan je niet als officieel verhaal naar buiten brengen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb de beelden van die crash bij het Pentagon altijd vreemd gevonden;
Geen satanische/occulte symboliek hier dus?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:53 schreef erodome het volgende:
Je bedoelt of vrome christenen er de heebeegeebees van kunnen krijgen? Dan is het antwoord ja, maar je doet de natuurreligies toch tekort als je ze allemaal satanistisch, occult en druidisch noemt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Geen satanische/occulte symboliek hier dus?
Verschillende, van de "berggeit" (ibex) tot mythische wezens, de "demonen" van de Alpen, ik noem het de wezens van de Alpen. Het lijkt een versmelting te zijn van de oude folklore en wat er is gebeurd tijdens het maken van die tunnel (zie dat engelachtige figuur met dat grote hoofd bv, die verwijst zover ik begrijp naar de overleden mensen tijdens de bouw van deze tunnel). En dan ook nog een koppeling van dat noord/zuid idee wat de tunnel aan elkaar verbind natuurlijk.quote:
Heidens ja, maar heidens staat niet gelijk aan druidisch.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
De hele show voelt wel aan als een heidens ritueel. En aan heidens in combinatie met natuur koppel je al gauw druļden. Zeker als er dan ook nog acteurs met planten en bomen op hun hoofd meespelen. Ik vind de koppeling niet raar.
eensquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Heidens ja, maar heidens staat niet gelijk aan druidisch.
Maar dit zie ik erg veel in de "complothoek" dat alles wat heidens aandoet celtic/druidisch wordt genoemd. Het zijn wel verwante geloven/traditie's trouwens.
Noem het "the old way". Vind het prettig om te zien dat we de aversie die ons is opgelegd jegens dat weer beginnen te verliezen, het weer opnieuw toegepast wordt, maar vooral het oude geeerd wordt. Veel beter dan dat hulpeloze van het abrahamisme (voor de mens dan).
Satanistisch, nee. Satan kent geen plaats in het oude.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen satanische/occulte symboliek hier dus?
hidden in plain sight?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Satanistisch, nee. Satan kent geen plaats in het oude.
Occult, tja, ligt eraan wat je ziet als occult, als je daarmee heidens bedoeld dan ja. Bedoel je geheime kennis dan nee. Nu is het occulte altijd heidens, maar occult staat echt voor verborgen kennis en wordt niet zomaar vrij gegeven.
Er zijn legio sites die er wel een occulte of satanische uitleg aan geven.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Satanistisch, nee. Satan kent geen plaats in het oude.
Occult, tja, ligt eraan wat je ziet als occult, als je daarmee heidens bedoeld dan ja. Bedoel je geheime kennis dan nee. Nu is het occulte altijd heidens, maar occult staat echt voor verborgen kennis en wordt niet zomaar vrij gegeven.
Natuurlijk zijn die er. Maar nogmaals, satan kent geen plaats in het heidense. Het heidense kent niet die scheiding tussen goed en kwaad met aan de ene kant satan en de andere kant god.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:45 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zijn legio sites die er wel een occulte of satanische uitleg aan geven.
Bv deze:
http://vigilantcitizen.co(...)zarre-occult-ritual/
Maar goed, 'in the end it's all in the eye of the beholder', zeg maar.
Alles kent een positief en een negatief. Ook in het heidense. Goed en fout.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. Maar nogmaals, satan kent geen plaats in het heidense. Het heidense kent niet die scheiding tussen goed en kwaad met aan de ene kant satan en de andere kant god.
De sites die dat claimen zijn dan ook zonder uitzondering evangelisch te noemen en die hebben er blijkbaar nog steeds alle belang bij om het heidense te koppelen aan satan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. Maar nogmaals, satan kent geen plaats in het heidense. Het heidense kent niet die scheiding tussen goed en kwaad met aan de ene kant satan en de andere kant god.
Ik vind het wel een beetje zwak dat je nu ineens zo gaat lopen doen hoor. Als je zogenaamd wat weet post het dan hier.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Het zijn inderdaad deels aannames deels uit boeken, het is nou niet zo dat ik exact weet wat er gaat gebeuren maar genoeg. Geen insider dus
Als xander wat claimt is het eigenlijk hetzelfde als met lambiekje hier, exact het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 13 september 2016 14:06 schreef ender_xenocide het volgende:
zou dit de onthulling worden:
http://xandernieuws.punt.(...)dubbelganger-ingezet
Andere trouwring. Tas over andere schouder. Enorm afgevallen. Ze loopt heel anders. Ja, dat moet een dubbelganger zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:06 schreef ender_xenocide het volgende:
zou dit de onthulling worden:
http://xandernieuws.punt.(...)dubbelganger-ingezet
Volledig mee eens, allemaal zoeken we naar hints en dergelijke in een topic van Barry.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje zwak dat je nu ineens zo gaat lopen doen hoor. Als je zogenaamd wat weet post het dan hier.
Dat is wel lekker want de bussen en treinen zullen wel uitpuilen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun jij met eigen vervoer naar boven gaan
Goede publiciteitsstunt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:34 schreef Naimed het volgende:
Dit allemaal voor een nieuwe seizoen van Blindspot....
En wat dan als "ze" de boel laten klappen dmv een EMP?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik heb dan in elk geval een volle tank benzine in mn auto zitten
Je kan er vrij weinig tegen doen, of je moet zo'n gevulde prepbunker hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:41 schreef Geralt het volgende:
Įls er al iets gebeurd dan gok ik op een complete meltdown van ons financiėle systeem.
Tevens vraag ik me dan direct af waarom ik mij in godesnaam niet beter voorbereid heb daarop
En dan Breitbart en Infowars als bron claimen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
Andere trouwring. Tas over andere schouder. Enorm afgevallen. Ze loopt heel anders. Ja, dat moet een dubbelganger zijn.
Ja. Dan geloof je het meteenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dan Breitbart en Infowars als bron claimen.
weet een deel maar zou nog zwakker zijn om mijn belofte te breken, niet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje zwak dat je nu ineens zo gaat lopen doen hoor. Als je zogenaamd wat weet post het dan hier.
Wat is je belofte dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
weet een deel maar zou nog zwakker zijn om mijn belofte te breken, niet?
Jeetje, joh..quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat ik mijn muil zou houden wat niet helemaal gelukt is.
En dan straks als het bekend is claimen dat je het wist?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat ik mijn muil zou houden wat niet helemaal gelukt is.
Yupquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En dan straks als het bekend is claimen dat je het wist?
quote:
Kan het straks bewijzenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs even dat je serieus was met dat "ik weet iets", je had me een beetje te pakken
Agent van de Kremlin om ons op een zijspoor te zettenquote:
Daar heb je nog een dikke 35 uur voorquote:
Lekker makkelijk "scoren" volgens mij weet je helemaal niks en loop je nu gewoon een beetje interresant te doen. Als je het nu vertelt en het blijkt te kloppen heb je straks gelijk. Als er überhaupt wat gebeurt en je gaat dan claimen dat je het wist ben je gewoon een nep.quote:
Even dimmen nou. Ik zeg toch dat ik het straks kan aantonen. Als dat voor jou niet genoeg is dan weet ik niets, ook primaquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Lekker makkelijk "scoren" volgens mij weet je helemaal niks en loop je nu gewoon een beetje interresant te doen. Als je het nu vertelt en het blijkt te kloppen heb je straks gelijk. Als er überhaupt wat gebeurt en je gaat dan claimen dat je het wist ben je gewoon een nep.
Dus kom maar op met die info die je zegt te hebben. Ik denk dat je gewoon bluft of dat diegene van wie je het heb vernomen je in de maling neemt.
Geef ons op zijn minst een hint. Daar draait dit hele spelletje toch om ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Even dimmen nou. Ik zeg toch dat ik het straks kan aantonen. Als dat voor jou niet genoeg is dan weet ik niets, ook prima
Kun je niet een mooie countdown maken naar wat straks is?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Even dimmen nou. Ik zeg toch dat ik het straks kan aantonen. Als dat voor jou niet genoeg is dan weet ik niets, ook prima
Met straks bedoel je uiteraard wel voor de klok afloopt neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nadat het gebeurd is zal ik, mocht het nog kunnen, wel wat aantonen. Voorlopig is wat ik weet niet relevant en kunnen we beter door blijven zoeken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kun je niet een mooie countdown maken naar wat straks is?
Straks kan zoveel zijn.
Nee, nadat het gebeurd is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met straks bedoel je uiteraard wel voor de klok afloopt neem ik aan?
Aha, daar hebben we dus niks aan en dat is per definitie alvast compleet, maar dan ook compleet ongeloofwaardig. Jammer wel, leek me wel geinig als iemand hier daadwerkelijk iets wist.quote:
Naderhand heeft geen zin. Dan zijn we allemaal gevlogenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met straks bedoel je uiteraard wel voor de klok afloopt neem ik aan?
Primaquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aha, daar hebben we dus niks aan en dat is per definitie alvast compleet, maar dan ook compleet ongeloofwaardig. Jammer wel, leek me wel geinig als iemand hier daadwerkelijk iets wist.
Naderhand heeft vooral geen zin omdat er dan waarschijnlijk nog even wat 'bewijs' in elkaar geflanst wordt om te kunnen zeggen dat iemand het écht, heus waar al wistquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naderhand heeft geen zin. Dan zijn we allemaal gevlogen
Je kan hem naderhand toch gewoon geloven op zn blauwe oogjes?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aha, daar hebben we dus niks aan en dat is per definitie alvast compleet, maar dan ook compleet ongeloofwaardig. Jammer wel, leek me wel geinig als iemand hier daadwerkelijk iets wist.
Zeg dan gewoon dat je niks hebtquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nadat het gebeurd is zal ik, mocht het nog kunnen, wel wat aantonen. Voorlopig is wat ik weet niet relevant en kunnen we beter door blijven zoeken.
Als straks hele hordes hier komen bedelen ben ik weg trouwens. Het is beter als iedereen er gewoon vanuit gaat dat ik niets weet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kan hem naderhand toch gewoon geloven op zn blauwe oogjes?
Weet niet hoe het met jou zit maar ik ben al aan het rondbazuinen dat ik iemand op internet ben tegengekomen die meer weet en dat gaat bewijzen als het bekend is.
Heb al maatregelen getroffen. Komt goed.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Maak anders een tekstbestand met een wachtwoord, upload het en post het wachtwoord nadat het gebeurd is
Dat ga ik zo in de Albert Heijn hier ook even doen, waar het beastbillmysterie ongetwijfeld ook het gesprek van de dag isquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met jou zit maar ik ben al aan het rondbazuinen dat ik iemand op internet ben tegengekomen die meer weet en dat gaat bewijzen als het bekend is.
Waarom dan uberhoubt verhullen dat je iets weet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als straks hele hordes hier komen bedelen ben ik weg trouwens. Het is beter als iedereen er gewoon vanuit gaat dat ik niets weet.
Ja dat gaat niet als je zegt "ik weet iets maar ik kan het niet zeggen hoor!"quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als straks hele hordes hier komen bedelen ben ik weg trouwens. Het is beter als iedereen er gewoon vanuit gaat dat ik niets weet.
Uhh die snap ik niet...dit is toch geen dreigement hoop ik?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat was toch al vanaf vanmorgen duidelijk, had in den beginne gewoon mijn muil moeten houden. Maar goed terug naar de orde van de dag.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet als je zegt "ik weet iets maar ik kan het niet zeggen hoor!"
Als het bekend is weet iedereen het dus dan heeft het nog weinig zin om met zogenaamde bewijzen te komen dat hij het al 2 dagen wist.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom deed je dat dan niet? Beetje vreemde gang van zaken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat was toch al vanaf vanmorgen duidelijk, had in den beginne gewoon mijn muil moeten houden. Maar goed terug naar de orde van de dag.
De orde van de dag is "waar gaat dit over?", jij zegt iets te weten, dus is dat per definitie de orde van de dagquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat was toch al vanaf vanmorgen duidelijk, had in den beginne gewoon mijn muil moeten houden. Maar goed terug naar de orde van de dag.
Nee maar als iedereen mij gaat aanwijzen dat ik heb verkondigd dat ik dingen weet dan krijg ik straks gezeik met de mensen waarvan ik dingen weet. Dus dan ga ik gewoon stoppen en overmorgen terugkomenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Uhh die snap ik niet...dit is toch geen dreigement hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |