SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
druk met administratie, dus vandaag ff niet van de zon genieten, morgen maar weer. Het is nu trouwens veel te heet in de tuin, in de ochtend is het er wel lekkerquote:
Ja het is nu inderdaad wel behoorlijk heftig!quote:Op maandag 12 september 2016 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
druk met administratie, dus vandaag ff niet van de zon genieten, morgen maar weer. Het is nu trouwens veel te heet in de tuin, in de ochtend is het er wel lekker
Oefffff niet tof inderdaad!quote:Op maandag 12 september 2016 14:18 schreef just me het volgende:
Ik ben blij dat ik een ventilator heb gevonden hier op school. Vanmiddag nog poetsen.... niet aan denken dat het warm is just me, niet aan denken
* just me blijft coolquote:
quote:Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
En dan zie je zomaar je geboortehuis op funda verschijnen![]()
Waar mijn moeder overigens nog steeds woont.
Raar!
Tuurlijk welquote:Op maandag 12 september 2016 14:52 schreef ToT het volgende:
Wist je niet dat dat huis te koop zou komen dan?
Hehehe snap ik!quote:Op maandag 12 september 2016 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar toch, het "komt nu wel dichtbij"
Linkje ?quote:Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
En dan zie je zomaar je geboortehuis op funda verschijnen![]()
Waar mijn moeder overigens nog steeds woont.
Raar!
Ik heb tot m'n 19e in 1 huis gewoond. Met geen enkel huis waarin ik daarna heb gewoond, heb ik ooit een band gekregen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn ouders zijn echt zo vaak verhuisd, heb met geen enkel huis een band eigenlijk
quote:Op maandag 12 september 2016 17:23 schreef tailfox het volgende:
mag ik om 9 uur gaan draaien?
vos step met een staart
Het is allang 9u geweest?quote:Op maandag 12 september 2016 17:23 schreef tailfox het volgende:
mag ik om 9 uur gaan draaien?
vos step met een staart vol met choas
Ik ben zelf een keer of 10/12 verhuisd, mijn ouders slechts één keer: van hun ouderlijk huis naar het huis waar mijn vader overleden is en mijn moeder nog steeds woont (nog wel).quote:Op maandag 12 september 2016 16:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn ouders zijn echt zo vaak verhuisd, heb met geen enkel huis een band eigenlijk
Het is al weer de 12e hoor!quote:Op maandag 12 september 2016 17:34 schreef spijkerbroek het volgende:
9-11 balkon, bier, tail luisteren.
Ik ben voor
9 uur 's avonds tot 11 uur 's avondsquote:Op maandag 12 september 2016 17:35 schreef ToT het volgende:
Het is al weer de 12e hoor!
Verder aiiiight!
quote:Op maandag 12 september 2016 17:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
9 uur 's avonds tot 11 uur 's avonds
Als tail verlengt, kan het ook 9-12 wordenquote:
quote:Op maandag 12 september 2016 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als tail verlengt, kan het ook 9-12 worden
Van die kansenparels?quote:Op maandag 12 september 2016 17:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal toch in die wijk wonen zeg. *kuch*
niet eens overna gedachtquote:Op maandag 12 september 2016 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als tail verlengt, kan het ook 9-12 worden
quote:Op maandag 12 september 2016 17:50 schreef tailfox het volgende:
zo mijn mooie topic is weer bijgewerkt
Is het een beetje uit te houden daar ?quote:Op maandag 12 september 2016 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Spanje geeft Italië flink klop, 8-3...
[ afbeelding ]
Zo te zien nog niet!quote:Op maandag 12 september 2016 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Had zich voor morgenavond al iemand aangediend om te draaien? Anders wil ik wel een paar uurtjes.
doen! Symph speelt op dinsdag met z'n ballen, dus die kan niet.quote:Op maandag 12 september 2016 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Had zich voor morgenavond al iemand aangediend om te draaien? Anders wil ik wel een paar uurtjes.
Klinkt best een beetje ranzig.quote:Op maandag 12 september 2016 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
doen! Symph speelt op dinsdag met z'n ballen, dus die kan niet.
het is ook ranzig... die ballen zijn verroestquote:Op maandag 12 september 2016 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt best een beetje ranzig.
hij heeft er ook een doekje bijquote:Op maandag 12 september 2016 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt best een beetje ranzig.
Dat maakt het niet beter...quote:Op maandag 12 september 2016 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft er ook een doekje bij
Jeu de Boules?quote:Op maandag 12 september 2016 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft er ook een doekje bij
Hehehe proost man!quote:Op maandag 12 september 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga zometeen een plopje doen en die, al luisterend, op mijn balkon opdrinken.
key stond op plus 2 en 4 effecten toegepastquote:Op maandag 12 september 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
"Een beetje mee lopen klooien... dat mag ik".... ja, ja....
Ik hoorde wat vreemde dingetjes, jaquote:Op maandag 12 september 2016 21:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
key stond op plus 2 en 4 effecten toegepast
Waddan?quote:Op maandag 12 september 2016 21:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik check hoe lang het deze keer goed gaat.
Hé Pietquote:Op maandag 12 september 2016 21:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik check hoe lang het deze keer goed gaat.
Tail heeft een aantal van z'n technische problemen opgelost, inmiddelsquote:Op maandag 12 september 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knokkels in het kwadraat die Tail.
quote:Op maandag 12 september 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tail maakt gewoon weer nieuwe.quote:Op maandag 12 september 2016 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tail heeft een aantal van z'n technische problemen opgelost, inmiddels
De zomervakantie is onderhand voorbij, dus tijd voor radio na 't werkquote:Op maandag 12 september 2016 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]Yow!
Meeste avonden wel, alleen is het de afgelopen dagen ff wat uitgestorven geweest hier.
ha pietquote:Op maandag 12 september 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 12 september 2016 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Deze plaat zag ik echt helemáááál niet aankomen tijdens de aankondiging
ik luyister alles.quote:Op maandag 12 september 2016 21:22 schreef Sfeermaker het volgende:
Hey tailfox, jij luistert óok indie hipster spul?
Haaaai! Haha Goedzo ;Pquote:Op maandag 12 september 2016 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]Lientje!
Ik ga hier maar even niet op in!
Ready or not?quote:Op maandag 12 september 2016 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]Lientje!
Ik ga hier maar even niet op in!
Juaa, Volgens mij is Tailfox een goed voorbeeld van een Fokker, dus ik heb wel een idee jaquote:Op maandag 12 september 2016 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat op FOK! alles dubbelzinnig opgevat wordt he!
Ga je mond wassen ,ik heet tailfox.quote:Op maandag 12 september 2016 21:28 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Juaa, Volgens mij is Tailfox een goed voorbeeld van een Fokker, dus ik heb wel een idee ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 september 2016 21:28 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Juaa, Volgens mij is Tailfox een goed voorbeeld van een Fokker, dus ik heb wel een idee ja
Sssshhhhhhtquote:Op maandag 12 september 2016 21:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ga je mond wassen ,ik heet tailfox.
Zijn topics lopen vaak niet helemaal volgens plan.quote:Op maandag 12 september 2016 21:28 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Typisch tailfoxquote:Op maandag 12 september 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn topics lopen vaak niet helemaal volgens plan.
mag hoorquote:Op maandag 12 september 2016 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lees ze weleens en dan denk ik vaak, laat ik maar niet posten wat ik ervan denk.
hoezo dat danquote:Op maandag 12 september 2016 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Reageren bedoel je? Je hebt schop onder je reet nodig.
quote:Op maandag 12 september 2016 21:29 schreef ToT het volgende:
Goh, gaat dit nummer over Hillary Clinton?Ik weet niet wat er met haar loos is, maar er klopt iets heel erg niet. Ik ben steeds kritisch geweest over de hoge leeftijd van de Democratische kandidaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij moet maar weer eens draaienquote:Op maandag 12 september 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
VNV Nation, terwijl Knokkels niet eens draait.
Tail draait ze wel vaker hoor!quote:Op maandag 12 september 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
VNV Nation, terwijl Knokkels niet eens draait.
Ach Reagan was laatste jaren al dement en land draaide gewoon verder.quote:Op maandag 12 september 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met haar loos is, maar er klopt iets heel erg niet. Ik ben steeds kritisch geweest over de hoge leeftijd van de Democratische kandidaten.
Ja, dat zal best. Maar het gaat nu om verkiezingen winnen. De discussie over de gezondheid van Clinton kan ervoor zorgen dat Trump met de zege aan de haal gaat.quote:Op maandag 12 september 2016 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach Reagan was laatste jaren al dement en land draaide gewoon verder.
Nog een mafkees erbij op wereldtoneel.quote:Op maandag 12 september 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat zal best. Maar het gaat nu om verkiezingen winnen. De discussie over de gezondheid van Clinton kan ervoor zorgen dat Trump met de zege aan de haal gaat.
hij leeft wel nog. hij heeft alleen een tailfoxje gedaan met zijn pcquote:Op maandag 12 september 2016 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij moet eerst weer eens boven water komen.
Da's balen.quote:Op maandag 12 september 2016 21:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij leeft wel nog. hij heeft alleen een tailfoxje gedaan met zijn pc
Knokkels heeft een eeuwig durende ruzie met zijn PC.quote:Op maandag 12 september 2016 21:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij leeft wel nog. hij heeft alleen een tailfoxje gedaan met zijn pc
Ik kies toch voor Out Of Spacequote:Op maandag 12 september 2016 22:10 schreef Sfeermaker het volgende:
Wat mij betreft is dit het beste nummer dat The Prodigy heeft gemaakt.
mee eensquote:Op maandag 12 september 2016 22:10 schreef Sfeermaker het volgende:
Wat mij betreft is dit het beste nummer dat The Prodigy heeft gemaakt.
En je bent niet eens in andere topics aan het lobbyen...quote:
sorryquote:Op maandag 12 september 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
Tail, je moet dicht bij de microfoon blijven als je praat. Anders ben je niet te verstaan namelijk.
De haperingen voegt Tail gewoon live toequote:Op maandag 12 september 2016 22:28 schreef Sfeermaker het volgende:
tail heb ook al die foute versie van dit nummer in z'n pc, met talloze haperingen
ik ga met liefde door.quote:Op maandag 12 september 2016 22:30 schreef ToT het volgende:
Verlengen trouwens? Of neemt iemand het zo over?
Ik zou niet eens durven om het over te nemen. Als je 17 luisteraars hebt, moet je gewoon door.quote:Op maandag 12 september 2016 22:30 schreef ToT het volgende:
Verlengen trouwens? Of neemt iemand het zo over?
van mij mag je hoorquote:Op maandag 12 september 2016 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet eens durven om het over te nemen. Als je 17 luisteraars hebt, moet je gewoon door.
Nee, ik ga morgenavondquote:
quote:Op maandag 12 september 2016 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tail heeft zijn hele familie ingeschakeld.
Ja hoor, niks mis mee.quote:Op maandag 12 september 2016 22:44 schreef Sfeermaker het volgende:
hij draait ook heel leuk en gevarieerd
slaap ze bedakt voor het luyisterenquote:Op maandag 12 september 2016 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang ze niet wippen is er niks aan de hand...
Douchen en naar bed.
Have fun!
quote:Op maandag 12 september 2016 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Tailfox Luistercijferkanon
Sorry, heb niet geluisterd.quote:Op maandag 12 september 2016 22:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
slaap ze bedakt voor het luyisteren
gaafquote:Op maandag 12 september 2016 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Tailfox Luistercijferkanon
Heb er 30 sec geleden een gestuurdquote:
Een fenomeen dat ook wel bekend staat als bedtijdquote:Op maandag 12 september 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het aantal luisteraars stort in.
ik neem ze mee en ze gaan weerquote:Op maandag 12 september 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het aantal luisteraars stort in.
Ben daar erg flexibel in.quote:Op maandag 12 september 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een fenomeen dat ook wel bekend staat als bedtijd
kloptquote:Op maandag 12 september 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas zijn er nu toch weer wat hick-ups te horen.
Ik ben ook geen ochtendmens. Nu ik thuis ben, ga ik ook vaak laat naar bed en sta ik laat op. Dat is het ritme waar ik me het prettigst bij voel en waarbij ik het beste slaap.quote:Op maandag 12 september 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jarenlang in ploegen werken heeft mijn ritme helemaal verneukt en haat ochtenden.
DJ Tail kan er ook wat van.quote:Op maandag 12 september 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtendmens. Nu ik thuis ben, ga ik ook vaak laat naar bed en sta ik laat op. Dat is het ritme waar ik me het prettigst bij voel en waarbij ik het beste slaap.
Een beetje nachtuil gaat gewoon door.quote:Op maandag 12 september 2016 23:47 schreef tailfox het volgende:
iemand die het zo overneemd?
alla nu?
een beetje student moet morgen de hele dag op scholool zittenquote:Op maandag 12 september 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje nachtuil gaat gewoon door.
Jaja.quote:Op maandag 12 september 2016 23:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
een beetje student moet morgen de hele dag op scholool zitten
Yolo, uurtje verlengen nog?quote:Op maandag 12 september 2016 23:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
een beetje student moet morgen de hele dag op scholool zitten
Ik ga morgenavond. Iemand mag mij wel alvast op het rooster zetten om 20:00 uur (tot 22:00 uur)quote:Op maandag 12 september 2016 23:47 schreef tailfox het volgende:
iemand die het zo overneemd?
alla nu?
Regel ik zo wel ff.quote:Op maandag 12 september 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond. Iemand mag mij wel alvast op het rooster zetten om 20:00 uur (tot 22:00 uur)
DJ11 - [Showtitel volgt]
ik dacht dat ik het goed getimed hadquote:Op maandag 12 september 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tailfox is in slaap gevallen bij zijn eigen muziek.
quote:Op maandag 12 september 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Tailfox, bedankt! Geslaagde show
Hee was tof en nu wel gelijk slapen.quote:Op maandag 12 september 2016 23:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het goed getimed had
Surprise me!quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zal ik hierna eens gaan doen?
ik lig al. Mis kan ik donderdag hele dag door draien zit dan toch 24 uur in ziekenhuisquote:Op dinsdag 13 september 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee was tof en nu wel gelijk slapen.
jij bedanktquote:Op dinsdag 13 september 2016 00:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Thanks tail!
Balkon, bier en buziek ('muziek' allitereert niet) waren goed.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit heb ik nu opstaan hier en ach waarom niet online pleuren?
Dat is ook toffe peer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
Was nogal chille muziek die MAd professor-collectie
Ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
Heb ik weer een aflevering van Tail's avonturen gemist
Vraag hem anders per DM of ie je wil waarschuwen wanneer ie weer gaat draaien.. Hij had grootse plannenquote:Op dinsdag 13 september 2016 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
Heb ik weer een aflevering van Tail's avonturen gemist
Beide worden we dagje ouder en dat wilde is er wel vanaf maar bij optreden altijd gratis zuipen.quote:
Ik ben niet zo vaak in de avonden op een desktop aanwezig om te luisteren helaas, dus waarschijnlijk ga ik teveel missen om het een DM alert waard te makenquote:Op dinsdag 13 september 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag hem anders per DM of ie je wil waarschuwen wanneer ie weer gaat draaien.. Hij had grootse plannen
Misschien neemt ie het wel opquote:Op dinsdag 13 september 2016 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak in de avonden op een desktop aanwezig om te luisteren helaas, dus waarschijnlijk ga ik teveel missen om het een DM alert waard te maken
Dat was toffe vakantie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen je daar in de studio zat te draaien natuurlijk... Iedereen stoned op de bank
Na 3 dagen wil ik weer naar huis,quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Vakantie , lang weekend zul je bedoelen
Dan moet je niet met de boot gaanquote:Op dinsdag 13 september 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na 3 dagen wil ik weer naar huis,
Staat het ook op schoonzoon servert of nog niet beschikbaarquote:Op dinsdag 13 september 2016 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kan natuurlijk over de hei crossen met witte knol en deze muziek op de speakers die aan zadel hangen.
Ja dat wordt dik boek.quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lezen we ooit in de Sig memoires
Ik ben lui.quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat het ook op zwagers servert of nog niet beschikbaar
3 dagen ben ik kwijt door zeeziekte.quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is met de boot gaan wel een rustige manier van reizen
Mietjequote:Op dinsdag 13 september 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
3 dagen ben ik kwijt door zeeziekte.
Gelijk stevig eten en zuipen..quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je doet er niets aan, het gaat gewoon in 1x fout.
Ja OK.. Dat was bij mij prima in het verleden, maar of dat 30 jaar later nog zo werkt geen ideequote:Op dinsdag 13 september 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft weinig met benen te maken maar meer met evenwichtsorgaan
Keer uitproberen dan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK.. Dat was bij mij prima in het verleden, maar of dat 30 jaar later nog zo werkt geen idee
Dat is saai.quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:14 schreef chufi het volgende:
En dan gewoon een vrachtboat ipv zon cruise ding met vertier
quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:04 schreef MadMaster het volgende:
Zie je wel dat Melting kan uitslapen?
Had ik graag ook willen doen...
Goedemorgen!
quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:32 schreef just me het volgende:
[..]mogguh Mad
Melting zou wel eens een klein katertje kunnen hebben
Ik sla even over, als je het niet erg vind.quote:
Tsssk doe ik met jouw koekjes op vrijdag ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik sla even over, als je het niet erg vind.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Tsssk doe ik met jouw koekjes op vrijdag ook niet
dat weet jij helemaal nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar dan heb jij de dag ervoor niet al heel veel koekjes gegeten.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat weet jij helemaal niet
* just me gaat eens verder werken
je kan ook vragen of ik een keer wil draaien. Sws even mijn dj topic volgen als die veel gekickt word draai ik waarschijnlijk die dagquote:Op dinsdag 13 september 2016 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak in de avonden op een desktop aanwezig om te luisteren helaas, dus waarschijnlijk ga ik teveel missen om het een DM alert waard te maken
Dat topic is inmiddels gesloten na mijn ironisch bedoelde 'slotje!' post door mod Bosbeetle.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
je kan ook vragen of ik een keer wil draaien. Sws even mijn dj topic volgen als die veel gekickt word draai ik waarschijnlijk die dag
grrquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat topic is inmiddels gesloten na mijn ironisch bedoelde 'slotje!' post door mod Bosbeetle.
Dat was nou niet zo zeer mijn opzet/uitgangspunt, maar aan de andere kant was het wel heel erg zelfbevlekking en niet echt MUZ-achtig...
vanmiddag mogen de kinderen waterspelletjes doenquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:08 schreef MadMaster het volgende:
31 Graden en we gaan zo brandjes blussen bij de brandweer...
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had net wel ff een waterpistool kunnen kopen eigenlijk ( en dan straks achter de poort Symph opwachten)
ik heb er nog een stuk of 5 in de schuurquote:
Ik zie just me al vanaf de bovenverdieping voorbijgangers natspuiten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er nog een stuk of 5 in de schuur
goed ideequote:Op dinsdag 13 september 2016 14:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie just me al vanaf de bovenverdieping voorbijgangers natspuiten.
het is nu hier een zwembad buitenquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:30 schreef Symphonic het volgende:
13 september, en we hebben een tropenrooster![]()
![]()
Altijd fijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:30 schreef Symphonic het volgende:
13 september, en we hebben een tropenrooster![]()
![]()
De kinderen zullen een hoop plezier hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:34 schreef just me het volgende:
[..]
het is nu hier een zwembad buiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |