SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
druk met administratie, dus vandaag ff niet van de zon genieten, morgen maar weer. Het is nu trouwens veel te heet in de tuin, in de ochtend is het er wel lekkerquote:
Ja het is nu inderdaad wel behoorlijk heftig!quote:Op maandag 12 september 2016 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
druk met administratie, dus vandaag ff niet van de zon genieten, morgen maar weer. Het is nu trouwens veel te heet in de tuin, in de ochtend is het er wel lekker
Oefffff niet tof inderdaad!quote:Op maandag 12 september 2016 14:18 schreef just me het volgende:
Ik ben blij dat ik een ventilator heb gevonden hier op school. Vanmiddag nog poetsen.... niet aan denken dat het warm is just me, niet aan denken
* just me blijft coolquote:
quote:Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
En dan zie je zomaar je geboortehuis op funda verschijnen![]()
Waar mijn moeder overigens nog steeds woont.
Raar!
Tuurlijk welquote:Op maandag 12 september 2016 14:52 schreef ToT het volgende:
Wist je niet dat dat huis te koop zou komen dan?
Hehehe snap ik!quote:Op maandag 12 september 2016 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar toch, het "komt nu wel dichtbij"
Linkje ?quote:Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
En dan zie je zomaar je geboortehuis op funda verschijnen![]()
Waar mijn moeder overigens nog steeds woont.
Raar!
Ik heb tot m'n 19e in 1 huis gewoond. Met geen enkel huis waarin ik daarna heb gewoond, heb ik ooit een band gekregen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn ouders zijn echt zo vaak verhuisd, heb met geen enkel huis een band eigenlijk
quote:Op maandag 12 september 2016 17:23 schreef tailfox het volgende:
mag ik om 9 uur gaan draaien?
vos step met een staart
Het is allang 9u geweest?quote:Op maandag 12 september 2016 17:23 schreef tailfox het volgende:
mag ik om 9 uur gaan draaien?
vos step met een staart vol met choas
Ik ben zelf een keer of 10/12 verhuisd, mijn ouders slechts één keer: van hun ouderlijk huis naar het huis waar mijn vader overleden is en mijn moeder nog steeds woont (nog wel).quote:Op maandag 12 september 2016 16:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn ouders zijn echt zo vaak verhuisd, heb met geen enkel huis een band eigenlijk
Het is al weer de 12e hoor!quote:Op maandag 12 september 2016 17:34 schreef spijkerbroek het volgende:
9-11 balkon, bier, tail luisteren.
Ik ben voor
9 uur 's avonds tot 11 uur 's avondsquote:Op maandag 12 september 2016 17:35 schreef ToT het volgende:
Het is al weer de 12e hoor!
Verder aiiiight!
quote:Op maandag 12 september 2016 17:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
9 uur 's avonds tot 11 uur 's avonds
Als tail verlengt, kan het ook 9-12 wordenquote:
quote:Op maandag 12 september 2016 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als tail verlengt, kan het ook 9-12 worden
Van die kansenparels?quote:Op maandag 12 september 2016 17:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal toch in die wijk wonen zeg. *kuch*
niet eens overna gedachtquote:Op maandag 12 september 2016 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als tail verlengt, kan het ook 9-12 worden
quote:Op maandag 12 september 2016 17:50 schreef tailfox het volgende:
zo mijn mooie topic is weer bijgewerkt
Is het een beetje uit te houden daar ?quote:Op maandag 12 september 2016 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Spanje geeft Italië flink klop, 8-3...
[ afbeelding ]
Zo te zien nog niet!quote:Op maandag 12 september 2016 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Had zich voor morgenavond al iemand aangediend om te draaien? Anders wil ik wel een paar uurtjes.
doen! Symph speelt op dinsdag met z'n ballen, dus die kan niet.quote:Op maandag 12 september 2016 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Had zich voor morgenavond al iemand aangediend om te draaien? Anders wil ik wel een paar uurtjes.
Klinkt best een beetje ranzig.quote:Op maandag 12 september 2016 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
doen! Symph speelt op dinsdag met z'n ballen, dus die kan niet.
het is ook ranzig... die ballen zijn verroestquote:Op maandag 12 september 2016 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt best een beetje ranzig.
hij heeft er ook een doekje bijquote:Op maandag 12 september 2016 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt best een beetje ranzig.
Dat maakt het niet beter...quote:Op maandag 12 september 2016 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft er ook een doekje bij
Jeu de Boules?quote:Op maandag 12 september 2016 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft er ook een doekje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |