Brazilië is pas over twee maanden.quote:Op maandag 12 september 2016 13:53 schreef Tarado het volgende:
ik kom er net achter dat ik in Sao Paulo ben in het GP weekend, kijken of ik nog een beetje aardige kaart kan regelen
Dan kan hij er nog steeds tijdens het GP weekend zijn.quote:Op maandag 12 september 2016 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brazilië is pas over twee maanden.
Die aziaten maken ook echt alles na hequote:Op maandag 12 september 2016 14:00 schreef Abed het volgende:
Het circuit in de OP lijkt erg op die van Monza van 2 weken terug.
Oh, tuurlijkquote:Op maandag 12 september 2016 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan kan hij er nog steeds tijdens het GP weekend zijn.
Woensdag komt de nieuwe OP.quote:Op maandag 12 september 2016 14:00 schreef Abed het volgende:
Het circuit in de OP lijkt erg op die van Monza van 2 weken terug.
Ok dan wordt het terugkijken en alle nieuwssites vermijdenquote:
En de radio, en FB, en mensen die een praatje willen maken...quote:Op maandag 12 september 2016 21:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Ok dan wordt het terugkijken en alle nieuwssites vermijden
Hoop het van harte.quote:Op maandag 12 september 2016 22:33 schreef Metalfreak het volgende:
Toegangskaartjes gaan goedkoper worden:
http://www.bild.de/sport/(...)s-47759864.bild.html
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 199 - Met een nieuwe eigenaarquote:Op maandag 12 september 2016 22:33 schreef Metalfreak het volgende:
Toegangskaartjes gaan goedkoper worden:
http://www.bild.de/sport/(...)s-47759864.bild.html
straatfeestquote:Op donderdag 15 september 2016 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Wacht maar als Max zondag z'n 2e GP wint.
jaquote:Op donderdag 15 september 2016 21:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
straatfeest
is de presco al geweest?
Lijkt me sowieso een prima koppel voor de toekomstquote:Op donderdag 15 september 2016 23:34 schreef sasquatsch het volgende:
Perez blijft bij FI. Hij zelf is al rond en alleen de contracten met de sponsoren moeten nog getekend worden. Renault wil hem wel maar vist net zoals bij Bottas achter het net, die bij Williams blijft. Dus waarschijnlijk wordt het Magnussen en Ocon.
Nou, hier trap je toch een hoop Max fanboys op hun ziel hoor. Kijk maar uit dat je niet voor een troll wordt uitgemaaktquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso een prima koppel voor de toekomstRenault moet het van de lange adem hebben, volgend jaar worden ze echt niet ineens kampioen
Het team Renault, niet teams met een renault-motor...quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou, hier trap je toch een hoop Max fanboys op hun ziel hoor. Kijk maar uit dat je niet voor een troll wordt uitgemaakt![]()
Begin je nu al met zeikstralen en voeren? Pls. Het raceweekend moet nog beginnen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou, hier trap je toch een hoop Max fanboys op hun ziel hoor. Kijk maar uit dat je niet voor een troll wordt uitgemaakt![]()
Voor mij begint 't raceweekend altijd op donderdag al.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Begin je nu al met zeikstralen en voeren? Pls. Het raceweekend moet nog beginnen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
11 uur pas vandaag(12 uur voor jullie), wennen dit!
Last van moeilijke dagen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Begin je nu al met zeikstralen en voeren? Pls. Het raceweekend moet nog beginnen.
quote:Op woensdag 14 september 2016 17:42 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Zanardi grijpt ook in Rio de Janeiro gouden plak
Held
Je kan ook gewoon vragen of ze aan de klats is. Het hoeft allemaal niet zo cryptisch hoorquote:
PMS?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, vrouwen die dat zélf als een excuus gebruiken of als goedpratertje voor asociaal onaardig kutgedrag moeten ze ook ophangen, want die zijn hier schuldig aan, dat 'image'. Douw een tampon in je kut en gedraag je zoals normaal. Zo erg is het allemaal niet, enige verschil met normaal is dat 'r een tampon in je kut zit. Aandachtshoeren
Stoere vent hoor, beetje lopen zeiken maar wel naar een race gaan als een eckte fanboy.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Last van moeilijke dagen?
Voor mij is het race weekend allang begonnen. Groetjes uit Jurong, en zo dadelijk naar Marina Bay om die dingen met dat tegenwoordige natte scheet geluid voor het eerst live in aktie te zien.
Hij zit daar vast in z'n oranjepakquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stoere vent hoor, beetje lopen zeiken maar wel naar een race gaan als een eckte fanboy.
Doe maar gewoon normaal, we vinden F1 allemaal tof en daar mag je best voor uitkomen.
En als hij uitvalt is hij volgende race NOG meer gedreven om een podium te pakkenquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:35 schreef JeMoeder het volgende:
Zou fijn zijn wanneer Max dit weekend een racewin pakt, dan kan ik over twee weken een Max aanschouwen met veel positieve energie in KL/Sepang.
Ik hoop dat Rosberg wint en dat Lewis de winst wederom ontgaat door een tactische blunder van het team, zoals vorig jaar in Monaco.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:38 schreef Beach het volgende:
Ik hoop dat Rosberg wint en Lewis uitvalt.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, vrouwen die dat zélf als een excuus gebruiken of als goedpratertje voor asociaal onaardig kutgedrag moeten ze ook ophangen, want die zijn hier schuldig aan, dat 'image'. Douw een tampon in je kut en gedraag je zoals normaal. Zo erg is het allemaal niet, enige verschil met normaal is dat 'r een tampon in je kut zit. Aandachtshoeren
Altijd dat chauvinistisch gedoe.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:42 schreef Geralt het volgende:
WTF hopen dat Rosberg wint
Als er een Nederlander mee doet dan hoop je ALTIJD dat die Nederlander wint natuurlijk!
Stelletje landverraaijers
alleen jammer dat hem altijd over max wordt gevraagdquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:45 schreef Geralt het volgende:
Overigens vind ik het wel leuk dat men de laatste tijd Hulkenberg voor de camera heeft en gewoon in het Nederlands een gesprekje met hem heeft.
Dit ja. Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:45 schreef franklop het volgende:
[..]
alleen jammer dat hem altijd over max wordt gevraagd
straatfeestquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:48 schreef Abed het volgende:
Overigens om 12h fp1, genot, zin in, alles, juichen
Buurthuisquote:
Klopt, ben groot fan van de Hulkquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:45 schreef Geralt het volgende:
Overigens vind ik het wel leuk dat men de laatste tijd Hulkenberg voor de camera heeft en gewoon in het Nederlands een gesprekje met hem heeft.
Dan heb ik helemaal gelukquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En als hij uitvalt is hij volgende race NOG meer gedreven om een podium te pakken
Dat zou lichtelijk een stunt te noemen zijnquote:
Neuh, dan nog liever zo'n hele vaute met stickers behangen RBR polo die je in Bangkok voor 3 knaken kunt kopen. En morgen dan een neppert geel Ferrari t-shirt cker?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij zit daar vast in z'n oranjepak
Ik denk vooral dat hij gaat klagen als zij een andere kant op beweegt dan hij denkt dat zij gaat bewegen als hij van achter er aan komt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:32 schreef ondeugend het volgende:
Zou Kimi ook zo monotoon kreunen tijdens seks?
"Faster faster.. "quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:32 schreef ondeugend het volgende:
Zou Kimi ook zo monotoon kreunen tijdens seks?
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:42 schreef DoeNutz het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat hij gaat klagen als zij een andere kant op beweegt dan hij denkt dat zij gaat bewegen als hij van achter er aan komt.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
"Faster faster.. "
-"Leave me alone, I know what I'm doing"
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
"Faster faster.. "
-"Leave me alone, I know what I'm doing"
Ziet eruit alsof hij nodig moet pissenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:06 schreef F1gamer het volgende:
Hoe die ene marshall zit te huppelen
Natuurlijk niet, dat zeg ik ook niet, gewoon een waardeloze bolide.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heeft niets met JB te maken.
Post dan "McLarenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:07 schreef Klummie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat zeg ik ook niet, gewoon een waardeloze bolide.
ieder geval beter dan de renault en sauberquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:07 schreef Klummie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat zeg ik ook niet, gewoon een waardeloze bolide.
Gezien hun historie hoort Mclaren bovenin mee te doen, niet in de middenmoot.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ieder geval beter dan de renault en sauber
Dat is een dooddoenerquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Beter de Halo dan een dooie coureur.
Zeg dat maar tegen de ouders van Justin Wilson en Jules Bianchi.quote:
Een IndyCar crash als voorbeeld voor een F1 Halo. Goeiequote:Op vrijdag 16 september 2016 12:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de ouders van Justin Wilson
Bianchi was NIET geholpen met een Halo. No fucking way dat zo een stukje carbon die shovel had kunnen houden. Daar komen gewoon veel te grote krachten bij vrij; dat is niet op te vangen met een Halo.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de ouders van Justin Wilson en Jules Bianchi.
Deze primadonna's mogen best wat risico lopen hoor voor hun royale beloning.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Beter de Halo dan een dooie coureur.
Jij denkt dat een Halo alleen bij F1 toepasbaar is?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Een IndyCar crash als voorbeeld voor een F1 Halo. Goeie
Je weet maar nooit of het zou helpen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bianchi was NIET geholpen met een Halo. No fucking way dat zo een stukje carbon die shovel had kunnen houden. Daar komen gewoon veel te grote krachten bij vrij; dat is niet op te vangen met een Halo.
Ik verbaas me er nog altijd over dat ik nergens gelezen heb dat ze eens bij wijze van test een remote controlled F1 wagen met Halo onder dezelfde hoek en snelheid onder een shovel door hebben gejast. Dat ik dat nergens gelezen heb wil zeggen dat men dat niet getest heeft. Maak je mij echt niet wijs.
Dat weet je wel. Gewoon door te testen. En dat hebben ze niet gedaan. Dus is het ook kul om het ongeluk van Bianchi hiermee in verband te brengen.quote:
Dat wel, want de roll-bar was ook afgebroken. De halo zou wel de eerste klap opvangen, waardoor er veel energie verloren gaat voordat de helm geraakt wordt. Of het genoeg zou zijn valt te betwijfelen, maar de klap op het hoofd zou in ieder geval minder zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet je wel. Gewoon door te testen. En dat hebben ze niet gedaan. Dus is het ook kul om het ongeluk van Bianchi hiermee in verband te brengen.
Die Halo zou als een lucifersstokje afbreken; daar ben ik van overtuigd.
En morgen dusquote:
Grosjean, en die komt ook niet meer in actie ivm problemen met de motor.quote:
Grosjean. Die komt ook niet meer de baan op ivm motorproblemen.quote:
Softsquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:58 schreef Geralt het volgende:
En waar heb Ros die tijd op gereden? Op de hardere compound zeker?
Die zat lekker te kaartenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Grosjean. Die komt ook niet meer de baan op ivm motorproblemen.
Dan denk ik zomaar dat Mercedes zijn zaakjes dit jaar een stuk beter voor elkaar heeft dan vorig jaar.quote:
nee, maar daar was iedereen toch al vanuit gegaan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan denk ik zomaar dat Mercedes zijn zaakjes dit jaar een stuk beter voor elkaar heeft dan vorig jaar.
Dit gaat niet zo makkelijk maar even een overwinning voor Ferrari of Red Bull worden denk ik.
Je meent het.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dit gaat niet zo makkelijk maar even een overwinning voor Ferrari of Red Bull worden denk ik.
Niet zeuren; zijn voorouders hadden het pas warm op de katoenplantage!quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:02 schreef ondeugend het volgende:
Lewis heeft een oververhitte enkel
te veel met de tijgers gespeeld?quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:02 schreef ondeugend het volgende:
Lewis heeft een oververhitte enkel
Ja ik meen het.quote:
Nou, dan is de rest van de wereld het met je eensquote:
Boem?quote:
Gelukkig maar anders had ik er wat van moeten zeggenquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, dan is de rest van de wereld het met je eens
In Singapore dan waarschijnlijk eerder een boeddhistterroristquote:
FP's kan je beter kijken naar de pace van de lange stints. Hoor je in interviews de coureurs ook vaker over als ze over de racepace van de concurrentie hebben, die kijken wel naar tijden van FP's maar niet naar de snelstequote:Op vrijdag 16 september 2016 12:45 schreef Beach het volgende:
Gelukkig doen tijden uit FP1 er enorm veel toe.
niemand rijdt nog voluit, dus het is nog niet te zeggen hoe groot het verschil daadwerkelijk zal zijnquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:16 schreef Max23 het volgende:
Maarja, Mercedes dus op soft nu?
Die kunnen dan 0,8 sneller dan Max schat ik zo in op ultra
Ja laten we verschillende compounds dezelfde namen geven, topidee.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:14 schreef Geralt het volgende:
Dat hele geneuzel met die banden hangt me ook de keel uit. Noem ze gewoon hard, medium en soft.
Dat het dan elke week andere compounds zijn zal me gestolen worden.
Heb je dat altijd als je aan de klats bent?quote:
7 tienden achter zn teamgenoot. Wij zouden Max al naar de slachtbank brengen.quote:
beter dan de voorgaande gp's. alleen nog punten binnenhalenquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
7 tienden achter zn teamgenoot. Wij zouden Max al naar de slachtbank brengen.
Zo zijn we.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb je dat altijd als je aan de klats bent?
twitter:Max33Verstappen twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 11:04:33Prepared to shine under the lights of #SingaporeGP https://t.co/WuG3jYseoI
reageer retweet
dat weet ik nog zou niet, het is echt een downforce cirquitquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:46 schreef franklop het volgende:
Merc gaat gewoon winnen hoor dit weekend
Daar zijn ze nu pas achter gekomen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:41 schreef THEFXR het volgende:
hoorde dat de merc koppeling niet echt betrouwbaar is
Ander aeropackage dan Sainz, was al aangekondigd dat TR twee pakketten ging vergelijken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mwah. Ze hebben laatst nog een paar moslims gepakt die raketten wilden afschieten vanaf Batam op Singapore.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In Singapore dan waarschijnlijk eerder een boeddhistterrorist
Er wordt 5 tot 6 tienden verschil verwacht tussen S en US. Dus het valt wel meequote:Op vrijdag 16 september 2016 14:41 schreef Twieki het volgende:
Red Bull:
VES: 01:45.823 / Ultrasoft
RIC: 01:45.872 / Ultrasoft
Mercedes:
HAM: 01:46.426 / Soft
ROS: 01:46.513 / Soft
Zo'n 6 á 7 tienden verschil, maar met 2 bandencompounds verschil? Wie nu nog denkt dat Red Bull of Ferrari er met de winst vandoor gaat... Not gonna happen, tenzij 't weer een chaotische race wordt met SC's (wat goed mogelijk is hier).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leuk maar ik vermoed dat Mercedes op softs vooral lekker de long runs hebben getest en dus nog lang niet op de limiet zitten. Red Bull reed op de ultrasofts natuurlijk geen long runs.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er wordt 5 tot 6 tienden verschil verwacht tussen S en US. Dus het valt wel mee
Hij deed even een inspectie van het beton met zijn achterwielquote:
Werd dat gezegd? Bron?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aha max was de enige van 4 Renault motoren die de upgrade had gekregen...
quote:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/126211quote:Renault has introduced an upgraded Formula 1 power unit for this weekend's Singapore Grand Prix, but Red Bull's Max Verstappen is the only recipient.
The French manufacturer has spent three engine development tokens on what managing director Cyril Abiteboul has stated will be the final update of this season.
Abiteboul has also confirmed Total is supplying new fuel, with all four Renault-powered drivers benefiting from that.
Only one upgraded engine was completed in time for Singapore, with Verstappen getting the nod.
Asked why Verstappen had received the engine upgrade over Red Bull team-mate Daniel Ricciardo and works Renault team drivers Kevin Magnussen and Jolyon Palmer, Abiteboul told Autosport: "There is no tactic, no strategy, no preference.
"We like Max, but it is just the natural way of managing the engine pool.
"This weekend it was the plan to introduce a new engine for Max, so he is the one enjoying the improvement of the engine through the utilisation of three tokens.
"All the engines will benefit from the new fuel developed with Total, and we are very happy with that positive development.
"The benefit, of course, will be higher for Max than for the three others. I think we will introduce the equivalent upgrade for the three others drivers in Malaysia."
Verstappen is out of sync with the other Renault drivers on engine usage this year as the upgraded unit is only his fourth of the season, whereas the other three will be moving onto their fifth when they change.
The Dutchman's car effectively missed two races when driven by Daniil Kvyat due to his pre-race electrical problem in Australia and first-lap crash in Russia so has been lower on engine mileage.
Verstappen had to wait an extra race for a previous Renault upgrade when Ricciardo was given first call on it for Monaco four months ago.
Abiteboul suggested that at a circuit such as this weekend's Marina Bay street track, Verstappen's lap time gain should be 0.1-0.2 seconds, with a further improvement at quicker tracks.
"I don't want to go into the details of what has been changed, and that's one of the beauties of the tokens because with this process we don't have to document what we are changing. We'll keep that for us," he added.
"But it's in area that is providing more power, so we expect an extra gain from that development.
"It is also being introduced to test and learn some concepts for next year, which are all looking fairly positive."
Total, meanwhile, claims its latest fuel will provide a "measureable performance increase" of "more than 1%", and will also help "ensure greater protection against engine knocks".
Nee kwam het tegen op internet netquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:07 schreef Twieki het volgende:
[..]
Werd dat gezegd? Bron?
Ik ben doof, dus commentaar hoor ik niet![]()
Dank! Dacht eerst dat alle Renault-teams deze nieuwe engine kregen, maar da's dus niet zo. Bedankt voor 't verduidelijken!quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/126211
Ja stream is beetje dood...quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:12 schreef Twieki het volgende:
Is bij meer mensen de Henno-stream zo laggy als de pest? Ik heb zelf 100/100mbit glasvezel, dus een brakke verbinding is 't iig niet lijkt me.
Ook gemist, maar Twitter biedt uitkomst:quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, had even gemist wat 'ie had gezegd/gevraagd?
Goed antwoord van Horner.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ook gemist, maar Twitter biedt uitkomst:
Grand Prix Radio @grandprixradio 7m7 minutes ago View translation
Max Verstappen klaagt over verkeer. Het antwoord van Horner: "It's a streetcircuit mate. Deal with it." #F1 #SingaporeGP
Klagen dat ze hem op een verkeerd moment de baan op hebben gestuurd. Hij had nogal last van verkeer.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, had even gemist wat 'ie had gezegd/gevraagd?
Meteen alle haters present in de commentstwitter:F1 twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 16:55:46? VES: "I am always in the traffic" ? RED BULL: "It's a street circuit, mate. Deal with it."#SingaporeGP ?? #FP2 https://t.co/7k5qdGjdII reageer retweet
Dat klinkt wel even iets anders ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Het antwoord was trouwens "It's a street circuit mate, we'll have to deal with it' Behoorlijk nuance verschil
Ik dacht zelfs dat hij "kid" zeiquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Het antwoord was trouwens "It's a street circuit mate, we'll have to deal with it' Behoorlijk nuance verschil
https://streamable.com/wu95quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat hij "kid" zei
duidelijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
https://streamable.com/wu95
quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
https://streamable.com/wu95
Ferrari begin 2000' was voor je tijd natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, klote Mercedes
Ik ken me geen enkel team voor de geest halen dat ooit zo dominant was.
Zelfs toen was het niet zo belachelijk eentonigquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ferrari begin 2000' was voor je tijd natuurlijk
Niet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs toen was het niet zo belachelijk eentonig
quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:06 schreef VacaLoca het volgende:
Meteen alle haters present in de commentstwitter:F1 twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 16:55:46? VES: "I am always in the traffic" ? RED BULL: "It's a street circuit, mate. Deal with it."#SingaporeGP ?? #FP2 https://t.co/7k5qdGjdII reageer retweet
Maar toch, dat was niet zo eentonig als nu.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Formule_1_in_2002
zes races voor het eind al kampioen
behalve in Spanjequote:Op vrijdag 16 september 2016 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar toch, dat was niet zo eentonig als nu.
Nu is het enkel de vraag welke Mercedes wint.
De Mercs zijn tenminste nog met elkaar in de clinch, toen was na 5 races wel duidelijk dat MSc kampioen werd. Hij finishte elke race zelfs op podium. Zelfs Barrichello als #2 was vrij snel duidelijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar toch, dat was niet zo eentonig als nu.
Nu is het enkel de vraag welke Mercedes wint.
Mij boeit dat kampioenschap echt niet. Ik wil leuke races zien, het kampioenschap is een leuke bijkomstigheid. Dat jaar waren er leuke races. Dit jaar hadden we Spanje.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:13 schreef franklop het volgende:
[..]
De Mercs zijn tenminste nog met elkaar in de clinch, toen was na 5 races wel duidelijk dat MSc kampioen werd. Hij finishte elke race zelfs op podium. Zelfs Barrichello als #2 was vrij snel duidelijk
Tot Max mee kan gaan dingen om een kampioenschap natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij boeit dat kampioenschap echt niet. Ik wil leuke races zien, het kampioenschap is een leuke bijkomstigheid. Dat jaar waren er leuke races. Dit jaar hadden we Spanje.
McLaren met Senna en Prost kon er ook wat van.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Jawel. Bijna alle races werden gewonnen door schumi of barichello. Ook veel 1-2'squote:Op vrijdag 16 september 2016 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs toen was het niet zo belachelijk eentonig
Die is nooit zo dominant geweest.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ferrari begin 2000' was voor je tijd natuurlijk
quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:53 schreef Nattekat het volgende:
McLaren 1988. Wonnen ook alle races op 1 na.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Wot?quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Het RBR-tijdperk was imho minder dominant/saai dan de huidige Mercedes-era. Het gat dat Mercedes nu heeft is groter dan toentertijd met RB.quote:
2010 en 2012 hadden ook door Alonso, Webber of Hamilton gewonnen kunnen worden, kan me alleen Button niet meer voor de geest halen maar de Mclaren was er goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Het RBR-tijdperk was imho minder dominant/saai dan de huidige Mercedes-era. Het gat dat Mercedes nu heeft is groter dan toentertijd met RB.
2011 en 2013 wel, toont maar weer aan hoeveel invloed de coureur heeft. Vettel kan er niet veel van als hij niet vanaf pole begint met een sterke auto.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Het RBR-tijdperk was imho minder dominant/saai dan de huidige Mercedes-era. Het gat dat Mercedes nu heeft is groter dan toentertijd met RB.
Of hoe mattig webber was, zelfs in die sterke auto werd hij 2x 3de in het kampioenschap.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
2011 en 2013 wel, toont maar weer aan hoeveel invloed de coureur heeft. Vettel kan er niet veel van als hij niet vanaf pole begint met een sterke auto.
In 2012 had RBR relatief veel mechanical failures (alternator). Dus om Vettel op deze manier weg te zetten vind ik kort door de bocht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
2011 en 2013 wel, toont maar weer aan hoeveel invloed de coureur heeft. Vettel kan er niet veel van als hij niet vanaf pole begint met een sterke auto.
Als Vettel in 2010 niet zoveel problemen had gehad had hij met twee vingers in de neus kampioen geworden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:31 schreef opreis het volgende:
[..]
2010 en 2012 hadden ook door Alonso, Webber of Hamilton gewonnen kunnen worden, kan me alleen Button niet meer voor de geest halen maar de Mclaren was er goed genoeg voor.
Dat is niet ook aan het team, dat is alleen maar aan het team.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:04 schreef Kyran het volgende:
Wat een gezeik op Verstappen weer zeg.
Er is een wereld van verschil tussen "deal with it" en "we will have to deal with it". Dat hoeven we toch niet uit te leggen aan de haters hier, of wel?
"Deal with it" = Kap met zeiken en bekijk het lekker met je gezeik.
"We will have to deal with it" = Wij moeten het er beste van maken en kijken waar wat te halen valt.
Uiteindelijk is het niet alleen aan Verstappen of die wel of niet in traffic rijdt, dat is ook aan het team om hem op een rustig tijdstip naar buiten te sturen.
Overdrijven, much?quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:04 schreef Kyran het volgende:
Dat hoeven we toch niet uit te leggen aan de haters hier, of wel?
Mwah, valt meequote:
Welk gezeik?quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:04 schreef Kyran het volgende:
Wat een gezeik op Verstappen weer zeg.
Er is een wereld van verschil tussen "deal with it" en "we will have to deal with it". Dat hoeven we toch niet uit te leggen aan de haters hier, of wel?
"Deal with it" = Kap met zeiken en bekijk het lekker met je gezeik.
"We will have to deal with it" = Wij moeten het er beste van maken en kijken waar wat te halen valt.
Uiteindelijk is het niet alleen aan Verstappen of die wel of niet in traffic rijdt, dat is ook aan het team om hem op een rustig tijdstip naar buiten te sturen.
Aan het einde van het jaar ja. Daarvoor was het één grote chaos als het op het podium aan komt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel. Bijna alle races werden gewonnen door schumi of barichello. Ook veel 1-2's
Toen bleef het alleen bij 1 jaar. En kende een geweldig gevecht tussen de twee teamgenoten. Nu hebben we een Hamilton en een Britney...quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
McLaren 1988. Wonnen ook alle races op 1 na.
die laatste komt net die 0,5% tekort om kampioensmateriaal te zijnquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen bleef het alleen bij 1 jaar. En kende een geweldig gevecht tussen de twee teamgenoten. Nu hebben we een Hamilton en een Britney...
2001, 2002 en 2004 waren best wel ernstig slaapverwekkend anders.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan het einde van het jaar ja. Daarvoor was het één grote chaos als het op het podium aan komt.
Op zich best eens, maar dat zag ik in dit geval hier juist niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mwah, valt mee
Ik vind het gewoon jammer dat als er goede sporters zijn die altijd even afgekraakt moeten worden. Ik snap het niet zo, lekker op je luie stoel zeiken op iemand die topsport doet. Helemaal irritant als je aan alles een draai gaat geven, zodat je maar kan zeiken.
best saai ja, maar wel met erg mooie auto,squote:Op vrijdag 16 september 2016 22:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
2001, 2002 en 2004 waren best wel ernstig slaapverwekkend anders.
Ow ik bedoelde ook niet perse hier, sorry nu ik teruglees snap ik dat het een beetje overkwam alsof ik alleen FOK! users bedoelde. Gezeik op verschillende fora, vooral van Nederlanders en ook wat butt hurt Ferrari fansquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich best eens, maar dat zag ik in dit geval hier juist niet.
Die moeten niet zo mekkeren inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ow ik bedoelde ook niet perse hier, sorry nu ik teruglees snap ik dat het een beetje overkwam alsof ik alleen FOK! users bedoelde. Gezeik op verschillende fora, vooral van Nederlanders en ook wat butt hurt Ferrari fans
Welk gezeik dan? Als ik zo terug lees dat alleen Max een geupgrade motor achter in 't bakkie heeft liggen, dan valt die betere tijd van vijfentwintigduizendste seconde tov Ricciardo me eigenlijk nog een beetje tegen. Zeker wanneer de experts van deze motor 1 tot 2 tiende seconde per ronde snelheidswinst verwachten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mwah, valt mee
Ik vind het gewoon jammer dat als er goede sporters zijn die altijd even afgekraakt moeten worden. Ik snap het niet zo, lekker op je luie stoel zeiken op iemand die topsport doet. Helemaal irritant als je aan alles een draai gaat geven, zodat je maar kan zeiken.
Vanachter de TV nuchter data vergelijkenquote:Op zaterdag 17 september 2016 05:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Welk gezeik dan? Als ik zo terug lees dat alleen Max een geupgrade motor achter in 't bakkie heeft liggen, dan valt die betere tijd van vijfentwintigduizendste seconde tov Ricciardo me eigenlijk nog een beetje tegen. Zeker wanneer de experts van deze motor 1 tot 2 tiende seconde per ronde snelheidswinst verwachten.
Dat kun je dan zeiken noemen, maar ik vind het gewoon nuchter data vergelijken.
Dit. En VT tijden gebruiken om coureurs te vergelijken....quote:Op zaterdag 17 september 2016 06:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanachter de TV nuchter data vergelijken
Dan geef je jezelf ook echt heel veel meer waarde van belang dan dat je nuchter bekeken hebben moet
De dag met een lach begonnen, bedankt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 05:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Welk gezeik dan? Als ik zo terug lees dat alleen Max een geupgrade motor achter in 't bakkie heeft liggen, dan valt die betere tijd van vijfentwintigduizendste seconde tov Ricciardo me eigenlijk nog een beetje tegen. Zeker wanneer de experts van deze motor 1 tot 2 tiende seconde per ronde snelheidswinst verwachten.
Dat kun je dan zeiken noemen, maar ik vind het gewoon nuchter data vergelijken.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die trainingen zijn allemaal leuk maar het gaat om de plek op de griduitslag van de race.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:21 schreef Abed het volgende:
[..]
De dag met een lach begonnen, bedankt.
Wat uiteraard niet wegneemt dat de trainingen erg belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die trainingen zijn allemaal leuk maar het gaat om de plek op de grid.
Zeker , voor de rijder en het team, voor de tijden niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat uiteraard niet wegneemt dat de trainingen erg belangrijk zijn.
Precies, hoewel het natuurlijk wel gewoon leuk is om Verstappen op 1 te zien. Zegt weinig over vanmiddag en morgen, maar het zal ongetwijfeld niet verkeerd zijn voor het vertrouwen edquote:Op zaterdag 17 september 2016 10:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeker , voor de rijder en het team, voor de tijden niet.
Je bent zelf ook wel een beetje butt hurtquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ow ik bedoelde ook niet perse hier, sorry nu ik teruglees snap ik dat het een beetje overkwam alsof ik alleen FOK! users bedoelde. Gezeik op verschillende fora, vooral van Nederlanders en ook wat butt hurt Ferrari fans
Het open kanaal jaquote:Op zaterdag 17 september 2016 11:59 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
ik dacht dat zij alleen de kwalificatie en race uitzonden.
Ik kijk betaal kanaal inderdaad, weet niet of ie op vrije kanaal te zien isquote:Op zaterdag 17 september 2016 11:59 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
ik dacht dat zij alleen de kwalificatie en race uitzonden. of is dat het race kanaal?
nope, niet op het vrije kanaal te zienquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kijk betaal kanaal inderdaad, weet niet of ie op vrije kanaal te zien is
Om ervoor te zorgen dat niemand het durft om te crashen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
Hey dit duurt tot 1 uur en om 2 uur is de start van de Q; zit er normaal niet meer tijd tussen VT3 en de Q?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |