Brazilië is pas over twee maanden.quote:Op maandag 12 september 2016 13:53 schreef Tarado het volgende:
ik kom er net achter dat ik in Sao Paulo ben in het GP weekend, kijken of ik nog een beetje aardige kaart kan regelen
Dan kan hij er nog steeds tijdens het GP weekend zijn.quote:Op maandag 12 september 2016 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brazilië is pas over twee maanden.
Die aziaten maken ook echt alles na hequote:Op maandag 12 september 2016 14:00 schreef Abed het volgende:
Het circuit in de OP lijkt erg op die van Monza van 2 weken terug.
Oh, tuurlijkquote:Op maandag 12 september 2016 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan kan hij er nog steeds tijdens het GP weekend zijn.
Woensdag komt de nieuwe OP.quote:Op maandag 12 september 2016 14:00 schreef Abed het volgende:
Het circuit in de OP lijkt erg op die van Monza van 2 weken terug.
Ok dan wordt het terugkijken en alle nieuwssites vermijdenquote:
En de radio, en FB, en mensen die een praatje willen maken...quote:Op maandag 12 september 2016 21:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Ok dan wordt het terugkijken en alle nieuwssites vermijden
Hoop het van harte.quote:Op maandag 12 september 2016 22:33 schreef Metalfreak het volgende:
Toegangskaartjes gaan goedkoper worden:
http://www.bild.de/sport/(...)s-47759864.bild.html
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 199 - Met een nieuwe eigenaarquote:Op maandag 12 september 2016 22:33 schreef Metalfreak het volgende:
Toegangskaartjes gaan goedkoper worden:
http://www.bild.de/sport/(...)s-47759864.bild.html
straatfeestquote:Op donderdag 15 september 2016 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Wacht maar als Max zondag z'n 2e GP wint.
jaquote:Op donderdag 15 september 2016 21:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
straatfeest
is de presco al geweest?
Lijkt me sowieso een prima koppel voor de toekomstquote:Op donderdag 15 september 2016 23:34 schreef sasquatsch het volgende:
Perez blijft bij FI. Hij zelf is al rond en alleen de contracten met de sponsoren moeten nog getekend worden. Renault wil hem wel maar vist net zoals bij Bottas achter het net, die bij Williams blijft. Dus waarschijnlijk wordt het Magnussen en Ocon.
Nou, hier trap je toch een hoop Max fanboys op hun ziel hoor. Kijk maar uit dat je niet voor een troll wordt uitgemaaktquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso een prima koppel voor de toekomstRenault moet het van de lange adem hebben, volgend jaar worden ze echt niet ineens kampioen
Het team Renault, niet teams met een renault-motor...quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou, hier trap je toch een hoop Max fanboys op hun ziel hoor. Kijk maar uit dat je niet voor een troll wordt uitgemaakt![]()
Begin je nu al met zeikstralen en voeren? Pls. Het raceweekend moet nog beginnen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou, hier trap je toch een hoop Max fanboys op hun ziel hoor. Kijk maar uit dat je niet voor een troll wordt uitgemaakt![]()
Voor mij begint 't raceweekend altijd op donderdag al.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Begin je nu al met zeikstralen en voeren? Pls. Het raceweekend moet nog beginnen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
11 uur pas vandaag(12 uur voor jullie), wennen dit!
Last van moeilijke dagen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Begin je nu al met zeikstralen en voeren? Pls. Het raceweekend moet nog beginnen.
quote:Op woensdag 14 september 2016 17:42 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Zanardi grijpt ook in Rio de Janeiro gouden plak
Held
Je kan ook gewoon vragen of ze aan de klats is. Het hoeft allemaal niet zo cryptisch hoorquote:
PMS?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, vrouwen die dat zélf als een excuus gebruiken of als goedpratertje voor asociaal onaardig kutgedrag moeten ze ook ophangen, want die zijn hier schuldig aan, dat 'image'. Douw een tampon in je kut en gedraag je zoals normaal. Zo erg is het allemaal niet, enige verschil met normaal is dat 'r een tampon in je kut zit. Aandachtshoeren
Stoere vent hoor, beetje lopen zeiken maar wel naar een race gaan als een eckte fanboy.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Last van moeilijke dagen?
Voor mij is het race weekend allang begonnen. Groetjes uit Jurong, en zo dadelijk naar Marina Bay om die dingen met dat tegenwoordige natte scheet geluid voor het eerst live in aktie te zien.
Hij zit daar vast in z'n oranjepakquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stoere vent hoor, beetje lopen zeiken maar wel naar een race gaan als een eckte fanboy.
Doe maar gewoon normaal, we vinden F1 allemaal tof en daar mag je best voor uitkomen.
En als hij uitvalt is hij volgende race NOG meer gedreven om een podium te pakkenquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:35 schreef JeMoeder het volgende:
Zou fijn zijn wanneer Max dit weekend een racewin pakt, dan kan ik over twee weken een Max aanschouwen met veel positieve energie in KL/Sepang.
Ik hoop dat Rosberg wint en dat Lewis de winst wederom ontgaat door een tactische blunder van het team, zoals vorig jaar in Monaco.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:38 schreef Beach het volgende:
Ik hoop dat Rosberg wint en Lewis uitvalt.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, vrouwen die dat zélf als een excuus gebruiken of als goedpratertje voor asociaal onaardig kutgedrag moeten ze ook ophangen, want die zijn hier schuldig aan, dat 'image'. Douw een tampon in je kut en gedraag je zoals normaal. Zo erg is het allemaal niet, enige verschil met normaal is dat 'r een tampon in je kut zit. Aandachtshoeren
Altijd dat chauvinistisch gedoe.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:42 schreef Geralt het volgende:
WTF hopen dat Rosberg wint
Als er een Nederlander mee doet dan hoop je ALTIJD dat die Nederlander wint natuurlijk!
Stelletje landverraaijers
alleen jammer dat hem altijd over max wordt gevraagdquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:45 schreef Geralt het volgende:
Overigens vind ik het wel leuk dat men de laatste tijd Hulkenberg voor de camera heeft en gewoon in het Nederlands een gesprekje met hem heeft.
Dit ja. Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:45 schreef franklop het volgende:
[..]
alleen jammer dat hem altijd over max wordt gevraagd
straatfeestquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:48 schreef Abed het volgende:
Overigens om 12h fp1, genot, zin in, alles, juichen
Buurthuisquote:
Klopt, ben groot fan van de Hulkquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:45 schreef Geralt het volgende:
Overigens vind ik het wel leuk dat men de laatste tijd Hulkenberg voor de camera heeft en gewoon in het Nederlands een gesprekje met hem heeft.
Dan heb ik helemaal gelukquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En als hij uitvalt is hij volgende race NOG meer gedreven om een podium te pakken
Dat zou lichtelijk een stunt te noemen zijnquote:
Neuh, dan nog liever zo'n hele vaute met stickers behangen RBR polo die je in Bangkok voor 3 knaken kunt kopen. En morgen dan een neppert geel Ferrari t-shirt cker?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij zit daar vast in z'n oranjepak
Ik denk vooral dat hij gaat klagen als zij een andere kant op beweegt dan hij denkt dat zij gaat bewegen als hij van achter er aan komt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:32 schreef ondeugend het volgende:
Zou Kimi ook zo monotoon kreunen tijdens seks?
"Faster faster.. "quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:32 schreef ondeugend het volgende:
Zou Kimi ook zo monotoon kreunen tijdens seks?
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:42 schreef DoeNutz het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat hij gaat klagen als zij een andere kant op beweegt dan hij denkt dat zij gaat bewegen als hij van achter er aan komt.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
"Faster faster.. "
-"Leave me alone, I know what I'm doing"
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
"Faster faster.. "
-"Leave me alone, I know what I'm doing"
Ziet eruit alsof hij nodig moet pissenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:06 schreef F1gamer het volgende:
Hoe die ene marshall zit te huppelen
Natuurlijk niet, dat zeg ik ook niet, gewoon een waardeloze bolide.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heeft niets met JB te maken.
Post dan "McLarenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:07 schreef Klummie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat zeg ik ook niet, gewoon een waardeloze bolide.
ieder geval beter dan de renault en sauberquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:07 schreef Klummie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat zeg ik ook niet, gewoon een waardeloze bolide.
Gezien hun historie hoort Mclaren bovenin mee te doen, niet in de middenmoot.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ieder geval beter dan de renault en sauber
Dat is een dooddoenerquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Beter de Halo dan een dooie coureur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |