quote:Op maandag 12 september 2016 11:27 schreef Drugshond het volgende:
, Gewoon blind (en nog raak ook)... Verdiplein ken ik overigens wel. Niet mijn oude leefomgeving. Gelukkig. Maar we zijn daar met 5 men sterk (waaronder 3 Antillianen) daar naar toe gaan om shoarma te halen. En toen kreeg ik al de opmerking.... dit winkelcentrum is wauz om 01:00 s'nachts. Ik woonde toen al 18 jr niet meer in Tilburg. Zelf toen waren er nog steeds mensen op het pleintje. Dat is hooguit 3 jr geleden.
Wij op het veldje van de Mavo en het Thorbeckeplein.quote:Op maandag 12 september 2016 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In mijn tijd waren we de baas op Verdiplein en Wagnerplein.
Amateur.quote:Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij op het veldje van de Mavo en het Thorbeckeplein.
Google op Zaltbommel en Marokkanen. Daarna op kruikenzeikers.quote:
Hoezo, hang je nog steeds op pleintjes rond?quote:Op maandag 12 september 2016 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Google op Zaltbommel en Marokkanen. Daarna op kruikenzeikers.
Dat was Antonie Kamerling. Na All Stars. Kon het verlies niet verwerken.quote:Op maandag 12 september 2016 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, hang je nog steeds op pleintjes rond?
Waar ga je heen ?quote:
Hoeveel wijn heb je al op?quote:Op maandag 12 september 2016 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was Antonie Kamerling. Na All Stars. Kon het verlies niet verwerken.
hahahahhahahhah........ met een top wifi verbinding om toch hier te kunnen posten.quote:Op maandag 12 september 2016 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, hang je nog steeds op pleintjes rond?
Uiteraard een gekraakte.quote:Op maandag 12 september 2016 19:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahahhahahhah........ met een top wifi verbinding om toch hier te kunnen posten.
Ligt er aan wat je bedoelt. Ben vroeg opgestaan.quote:
Ben je de tel al kwijt?quote:Op maandag 12 september 2016 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je bedoelt. Ben vroeg opgestaan.
Ha ha ha Ik schater.quote:
juist, en anders de Aap wel!quote:Op maandag 12 september 2016 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sacha ruimt dat zootje daar gewoon op.
Ligt er aan wat zijn voornaam is.quote:Op maandag 12 september 2016 19:47 schreef sacha het volgende:
mag ik in een bubbelbad zitten met een boerkini
Die staat er toch.quote:Op maandag 12 september 2016 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat zijn voornaam is.
charmeurquote:Op maandag 12 september 2016 19:53 schreef tong80 het volgende:
Ik zou graag met jou bubblen sacha. Tot morgen. Ik ben netjes geweest vandaag.![]()
Ik werd niet eens gemist zie ikquote:Op maandag 12 september 2016 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent wel wat gewend toch?
Ik bedacht me. Neuken ? Mag je hem eerst stijf zuigen.quote:
Is ze 3 dagen bezig man.quote:Op maandag 12 september 2016 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedacht me. Neuken ? Mag je hem eerst stijf zuigen.
moet dat nou écht dat soort taal?quote:Op maandag 12 september 2016 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik ga niet mee in die gedachtequote:Op maandag 12 september 2016 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik denk het...quote:Op maandag 12 september 2016 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De wijn in de man zit de wijsheid in de kan.
Ik moest nu aan die arme droger denken.quote:Op maandag 12 september 2016 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind dat zó plat... ik zou er meteen van opdrogen
Ja vertelde je ..quote:Op maandag 12 september 2016 20:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb het gedaan op en neer naar Frans Gyana met bananenboot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |