Die hebben niet de juiste huidkleur om er zonder arrestatie vanaf te komen.quote:Op maandag 12 september 2016 07:27 schreef Braindead2000 het volgende:
100 man met stokken die op oorlogspad zijn en geen aanhoudingen verricht.De politie wordt steeds banger, het tuig wint steeds meer terrein. Ja, bij Pegida-demonstraties durft de politie wel daadkrachtig op te treden en worden mensen met verkeerde shirtjes gearresteerd. De helden.
Zeg, wil je niet met zulke moeilijke vragen komen? Men wilt gewoon hard roepen zonder na te denkenquote:Op maandag 12 september 2016 08:34 schreef Faux. het volgende:
Waarom is iedereen zo boos over dat er niemand aangehouden is?Je kan moeilijk 100 man in de cel gooien wegens het vasthouden van een stok
Even zijn vlogs checken voor het laatste nieuws.quote:Op maandag 12 september 2016 08:39 schreef Basp1 het volgende:
De ironie, rapper boef is hiervoor aangehouden.
http://www.omroepbrabant.(...)n+Tilburg-Noord.aspx
Die eerste heeft wel een erg grote fanbase onder de jeugd, tweede ken ik niet.quote:Op maandag 12 september 2016 09:01 schreef Mucha-Girl het volgende:
De nieuwste berichten reppen (pun intended) over de rappers Boef en Para Soma.
Mijn eerste reactie: "De rappers wie en wie?"
Nooit van gehoord.
Aha, thanks voor de opheldering. Dan behoor ik (28) officieel niet meer tot de jeugd ben ik bang.quote:Op maandag 12 september 2016 09:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die eerste heeft wel een erg grote fanbase onder de jeugd, tweede ken ik niet.
Deze clip heeft 11 miljoen views zelfsquote:Op maandag 12 september 2016 09:07 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Aha, thanks voor de opheldering. Dan behoor ik (28) officieel niet meer tot de jeugd ben ik bang.
Waar moeten we de heer "Boef" van kennen dan? Is dat weer zo'n Joetjoepert a la Ismo/Armoowasright/Snapking?
Heeft wat albums uitgebracht onder de naam Boef en de Gelogeerde Aap. Rap met een Brabantse tongval.quote:Op maandag 12 september 2016 09:07 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Aha, thanks voor de opheldering. Dan behoor ik (28) officieel niet meer tot de jeugd ben ik bang.
Waar moeten we de heer "Boef" van kennen dan? Is dat weer zo'n Joetjoepert a la Ismo/Armoowasright/Snapking?
En 15.000+ reacties.quote:Op maandag 12 september 2016 09:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Deze clip heeft 11 miljoen views zelfs![]()
Deze Boef en Boef van Boef en de Gelogeerde aap zijn 2 verschillende mensenquote:Op maandag 12 september 2016 09:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Heeft wat albums uitgebracht onder de naam Boef en de Gelogeerde Aap. Rap met een Brabantse tongval.
Die naam werd inderdaad genoemd op een of andere nieuwssite, niet dat ik het verder ken of zo, ik geef er de voorkeur aan me niet te interesseren in Tilburg en omgeving.quote:Op maandag 12 september 2016 07:49 schreef Drugshond het volgende:
Tilburg-Noord. Dat is de Gaza van het zuiden. Zal vast wel weer ergens in de buurt van het Verdiplein zijn.
Maar je kan wel 20 man een cel inflikkeren voor het dragen van een fout shirtje.quote:Op maandag 12 september 2016 08:34 schreef Faux. het volgende:
Waarom is iedereen zo boos over dat er niemand aangehouden is?Je kan moeilijk 100 man in de cel gooien wegens het vasthouden van een stok
Die hadden de verkeerde huidskleur. Eigen schuld.quote:Op maandag 12 september 2016 10:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar je kan wel 20 man een cel inflikkeren voor het dragen van een fout shirtje.
Ja, die lui van hoodvlogs zijn mede zo groot geworden in korte tijd omdat ze in één van hun eerste filmpjes ruzie hadden met Boef en toen ook al wouden afspreken met hem om te matten. Uiteindelijk zeiden ze dat Boef niet kwam opdagen, maar ik denk dat die lui meer praatjes hebben dan Boef, aangezien hij met op deze invite is ingegaan.quote:Op maandag 12 september 2016 10:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dat tuig uit Zaandam heeft ook banden met rapper Boef, of ze vrienden van hem zijn of mot met hem hebben dat weet ik niet. Maar hij word geregeld vermeld in hun filmpjes.
Hebben ruzie, hadden ook met elkaar afgesproken maar boef kwam niet op dagenquote:Op maandag 12 september 2016 10:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dat tuig uit Zaandam heeft ook banden met rapper Boef, of ze vrienden van hem zijn of mot met hem hebben dat weet ik niet. Maar hij word geregeld vermeld in hun filmpjes.
Wat een aids zeg.quote:
Nee, kanker.quote:
quote:Op maandag 12 september 2016 10:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die naam werd inderdaad genoemd op een of andere nieuwssite, niet dat ik het verder ken of zo, ik geef er de voorkeur aan me niet te interesseren in Tilburg en omgeving.
Het was blijkbaar te doen in het "park" langs de stokhasseltlaan net voor het verdiplein. "Park" omdat ik een 30 meter brede groenstrook niet als zoiets wil betitelen.quote:Op maandag 12 september 2016 11:27 schreef Drugshond het volgende:
[..], Gewoon blind (en nog raak ook)... Verdiplein ken ik overigens wel. Niet mijn oude leefomgeving. Gelukkig. Maar we zijn daar met 5 men sterk (waaronder 3 Antillianen) daar naar toe gaan om shoarma te halen. En toen kreeg ik al de opmerking.... dit winkelcentrum is wauz om 01:00 s'nachts. Ik woonde toen al 18 jr niet meer in Tilburg. Zelf toen waren er nog steeds mensen op het pleintje. Dat is hooguit 3 jr geleden.
Ik zou me bedreigd voelen als er op Sociale Media opgeroepen werd om me in elkaar te slaan en er vervolgens honderd man met een stok voor m'n deur staat.quote:Op maandag 12 september 2016 08:34 schreef Faux. het volgende:
Laat mij erbuitenquote:Op maandag 12 september 2016 09:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Heeft wat albums uitgebracht onder de naam Boef en de Gelogeerde Aap. Rap met een Brabantse tongval.
Die gasten mogen wel wat meer (halal)vlees etenquote:Op maandag 12 september 2016 12:32 schreef MrSalazar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mongooltje rechts ook
Ik weet niet maar ik klikte net op zo'n filmpje en 'boef' had zogenaamd die andere geslagen 'kijk dan deze bloed'... ik zag niks. M.a.w. die kneuzen hebben een moker nodig om elkaar dood te slaan.quote:Op maandag 12 september 2016 12:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die gasten mogen wel wat meer (halal)vlees eten
/ontopic waarom laten ze die gasten elkaar niet gewoon doodslaan, probleem lost zich vanzelf wel op dan
Ah, goed om te weten.quote:Op maandag 12 september 2016 10:05 schreef Derive het volgende:
[..]
Deze Boef en Boef van Boef en de Gelogeerde aap zijn 2 verschillende mensen
quote:Op maandag 12 september 2016 09:07 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Ja precies. Ik kom net langs die bagger van snapking met zn opgezette vreemdgaan ex vriend in mekaar slaan en dergelijke. Hoertjes voor het geld dus.quote:Op maandag 12 september 2016 13:33 schreef Hathor het volgende:
Zou dit niet gewoon een mediastuntje zijn geweest? Er waren genoeg mensen die nog nooit van deze rappers hadden gehoord, en de laatste twee dagen heeft de media er bovenop gezeten. Beter kan je jezelf niet pluggen toch? net zoals die vlogneus in Zaandam, die heeft de laatste week meer aandacht van de media gehad dan alle voorgaande jaren van zijn ouders. En daar gaat het ze toch alleen maar om.
Mjah, ik heb liever dat ze het zo doen dan dat ze s'nachts mijn auto jatten, maar dit ligt er wel een beetje dik bovenop allemaal. Ze krijgen gewoon veel te veel aandacht, en daar geilen ze juist op.quote:Op maandag 12 september 2016 13:37 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ja precies. Ik kom net langs die bagger van snapking met zn opgezette vreemdgaan ex vriend in mekaar slaan en dergelijke. Hoertjes voor het geld dus.
De mensen voor wie namen als Boef tot voor kort nog onbekend waren zullen nooit tot hun doelgroep deel uitmaken, ik zie de meerwaarde er niet echt van in.quote:Op maandag 12 september 2016 13:33 schreef Hathor het volgende:
Zou dit niet gewoon een mediastuntje zijn geweest? Er waren genoeg mensen die nog nooit van deze rappers hadden gehoord, en de laatste twee dagen heeft de media er bovenop gezeten. Beter kan je jezelf niet pluggen toch?
Dit dus.quote:Op maandag 12 september 2016 13:30 schreef Tamabralski het volgende:
Negers tegen Marukkanen. Waarom moesten zij dit stoppen
Wacht eens even. Die talentloze rappers die zetten zelf deze rellen op. Zodat iedereen naar hun youtube kanaal gaan. Hahaha..
quote:
Komkommertijd is net als de zomer verschoven naar september.quote:Op maandag 12 september 2016 13:33 schreef Hathor het volgende:
Zou dit niet gewoon een mediastuntje zijn geweest? Er waren genoeg mensen die nog nooit van deze rappers hadden gehoord, en de laatste twee dagen heeft de media er bovenop gezeten. Beter kan je jezelf niet pluggen toch? net zoals die vlogneus in Zaandam, die heeft de laatste week meer aandacht van de media gehad dan alle voorgaande jaren van zijn ouders. En daar gaat het ze toch alleen maar om.
Je zou het wel gaan denken ja. Er is geen schokkend nieuws, dus krijgen we dit maar voorgeschoteld, hebben we toch nog iets om over te klagen.quote:Op maandag 12 september 2016 17:05 schreef Elzies het volgende:
[..]
Komkommertijd is net als de zomer verschoven naar september.
Oftewel martial arts wedstrijden. Je bent te laat met dit idee denk ik.quote:Op maandag 12 september 2016 17:47 schreef Wespensteek het volgende:
Het blijft toch een goed idee om gewoon faciliteiten te regelen zodat mensen die elkaar de hersens in willen slaan dat gewoon kunnen doen: maak een afspraak, boek het stadion en meppen maar, kaartverkoop voor de toeschouwers en bij RTL7 op TV; meer voor mannen.
Nee dat zijn van die gevechten met regels en scheidsrechters en vaak maar 1 tegen 1. Alleen een vuurwapen- en bommenverbod om het publiek te beschermen is qua regels wel genoeg.quote:Op maandag 12 september 2016 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oftewel martial arts wedstrijden. Je bent te laat met dit idee denk ik.
In theorie, ja.quote:Op maandag 12 september 2016 17:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat zijn van die gevechten met regels en scheidsrechters en vaak maar 1 tegen 1.
quote:Terug naar Noord
“Huisje Weltevree” in Tilburg Noord: relaxed zoals de zestiger jaren waren. Simon Vinkenoog kwam er regelmatig – apenstoned! – voorlezen uit eigen werk. In 1983 werd Weltevree zeer Ontevree. De landelijk bekende ´Wagnerplein Bende` koos het jongerencentrum als domicilie. ‘Dun Belg´, prominent lid van de bende, ook wel ´De Klerenkast´ genoemd werd bij een overval op een tankstation hartstikke morsdood geschoten door toevallig aanwezig en bewapend beveiligingspersoneel. Zo ook ‘Broodje´. Die werd een jaar of vijftien geleden in Tilburg Noord door een ´maatje´ neergeknald vanwege een ruzie over 50 gulden. De derde, ik zal hem maar even L. noemen, werd een paar jaar geleden geliquideerd.
“Is daar wel over nagedacht, Surinamers en Antilianen naast elkaar in een flatappartement plaatsen?“ De dame achter de balie van de SVW (voorloper van Breburg) kijkt me verbaasd aan. Het is ondertussen 1986. De SVW was - evenals Tiwos - een nieuw ´spreidingsbeleid´ aan het toepassen. Op autochtonen wel te verstaan! Bijvoorbeeld die van het Schotelpleintje. Ze werden gezellig in onder andere de Bellinistraat en het overige ´Italiaanse gedeelte´ van Tilburg Noord gezet. “Maar meneer toch, dat vormt geen enkel probleem”. Maar drie weken later was er wel een schietpartij tussen de families waarbij gelukkig het slachtoffer kon ontsnappen via het balkon omdat ie op één hoog woonde.
In het ´Scandinavische gedeelte’ van Tilburg Noord (Grieg -, Sibeliusstraat etc) zaten de ‘kruimel’ boefjes. Die kwamen heel opgefokt (speed!) op het Wagnerplein vragen of je de videorecorder die ze onder hun arm hadden niet wilde kopen voor twee geeltjes. Zo niet dan werd je gebombardeerd met ´of het niet het goeie type was´ en ´of je dan een ander model wilde´. Jongens van 18 á 19 jaar die in die tijd al rondreden in BMW´s van veertigduizend gulden of meer. Of hun ouders dat wisten? Nou, die kregen ook elke week wat ‘zwijggeld’ toegeschoven!
Het begrip ´Sleuteljeugd´ moet haast wel in Tilburg Noord in die dagen zijn uitgevonden! En ook dan ging het enkel over blanke, autochtone kids. En wat de huidige ‘Breezersletten’ betreft: voor een paar trekjes van de joint werd in Noord destijds al door hoogblonde dames het nodige gedaan. Ons Peerke zou bij deze praat waarschijnlijk vertwijfeld naar het kruisje op zijn borst grijpen. Maar wat hij wel zou (h)erkennen is dat in 200 jaar het karakter van De Schans en wijde omgeving hetzelfde is gebleven. De (kans)armen worden nog steeds – veilig en ver van de gegoede, blanke burgerij in het centrum – op ‘Dun Haaikaant’ gedumpt!
“The place to be”, moet René van der Lee, journalist van Het Brabants Dagblad hebben gedacht. Kan ik eens heerlijk wat opruiende PVVDA stukjes schrijven. René heeft twee dingen geconstateerd. A: Tilburg Noord is de zwartste wijk van Brabant. En B: TN is de smerigste wijk van Tilburg. Die combi brengt deze vaak zo integere columnist tot de uitspraak: “Iedereen, die wel eens in de Derde wereld is geweest, kan beamen dat het daar doorgaans ook niet zo proper is”. Ja, gelet op de kleur vast niet, maar zou het kunnen dat als je het vanuit (kans)arm, minima of bezuinigingen bekijkt het juist een heel ándere kleur krijgt? René woont namelijk tijdelijk op het Verdiplein. En verder vast in een mooi ‘wit dorp’. Dan is het makkelijk praten. Want dorpen zoals Hilvarenbeek, Udenhout en zéker Goirle kenmerken zich juist door de hoogste percentages aan autochtoon en welgesteld van Brabant. Lekker vanuit je tijdelijke getto allerlei onderbuikgevoelens bevestigen bij je plaatselijke soortgenoten …..
Dat blijkt jaquote:Op maandag 12 september 2016 08:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg, wil je niet met zulke moeilijke vragen komen? Men wilt gewoon hard roepen zonder na te denken
Geen idee? In Tilburg Noord is het al jaren een zootje,quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:55 schreef Kijkertje het volgende:
Ik vraag me af he? Zijn dit soort topics er nu bij gebrek aan (moslim-) aanslagen en verkrachtingen
Vraag het aan het NPO-journaal dat er mee opende.quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:55 schreef Kijkertje het volgende:
Ik vraag me af he? Zijn dit soort topics er nu bij gebrek aan (moslim-) aanslagen en verkrachtingen
De NPO? Nee joh gekkie, die is hartstikke links toch? Daar kijkt geen kip meer naarquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag het aan het NPO-journaal dat er mee opende.
Het 20.00 journaal scoort dagelijks 2 miljoen kijkers. Lul niet uit je nek.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De NPO? Nee joh gekkie, die is hartstikke links toch? Daar kijkt geen kip meer naar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |