Die hebben niet de juiste huidkleur om er zonder arrestatie vanaf te komen.quote:Op maandag 12 september 2016 07:27 schreef Braindead2000 het volgende:
100 man met stokken die op oorlogspad zijn en geen aanhoudingen verricht.De politie wordt steeds banger, het tuig wint steeds meer terrein. Ja, bij Pegida-demonstraties durft de politie wel daadkrachtig op te treden en worden mensen met verkeerde shirtjes gearresteerd. De helden.
Zeg, wil je niet met zulke moeilijke vragen komen? Men wilt gewoon hard roepen zonder na te denkenquote:Op maandag 12 september 2016 08:34 schreef Faux. het volgende:
Waarom is iedereen zo boos over dat er niemand aangehouden is?Je kan moeilijk 100 man in de cel gooien wegens het vasthouden van een stok
Even zijn vlogs checken voor het laatste nieuws.quote:Op maandag 12 september 2016 08:39 schreef Basp1 het volgende:
De ironie, rapper boef is hiervoor aangehouden.
http://www.omroepbrabant.(...)n+Tilburg-Noord.aspx
Die eerste heeft wel een erg grote fanbase onder de jeugd, tweede ken ik niet.quote:Op maandag 12 september 2016 09:01 schreef Mucha-Girl het volgende:
De nieuwste berichten reppen (pun intended) over de rappers Boef en Para Soma.
Mijn eerste reactie: "De rappers wie en wie?"
Nooit van gehoord.
Aha, thanks voor de opheldering. Dan behoor ik (28) officieel niet meer tot de jeugd ben ik bang.quote:Op maandag 12 september 2016 09:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die eerste heeft wel een erg grote fanbase onder de jeugd, tweede ken ik niet.
Deze clip heeft 11 miljoen views zelfsquote:Op maandag 12 september 2016 09:07 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Aha, thanks voor de opheldering. Dan behoor ik (28) officieel niet meer tot de jeugd ben ik bang.
Waar moeten we de heer "Boef" van kennen dan? Is dat weer zo'n Joetjoepert a la Ismo/Armoowasright/Snapking?
Heeft wat albums uitgebracht onder de naam Boef en de Gelogeerde Aap. Rap met een Brabantse tongval.quote:Op maandag 12 september 2016 09:07 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Aha, thanks voor de opheldering. Dan behoor ik (28) officieel niet meer tot de jeugd ben ik bang.
Waar moeten we de heer "Boef" van kennen dan? Is dat weer zo'n Joetjoepert a la Ismo/Armoowasright/Snapking?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |