quote:Op maandag 12 september 2016 11:27 schreef Drugshond het volgende:
, Gewoon blind (en nog raak ook)... Verdiplein ken ik overigens wel. Niet mijn oude leefomgeving. Gelukkig. Maar we zijn daar met 5 men sterk (waaronder 3 Antillianen) daar naar toe gaan om shoarma te halen. En toen kreeg ik al de opmerking.... dit winkelcentrum is wauz om 01:00 s'nachts. Ik woonde toen al 18 jr niet meer in Tilburg. Zelf toen waren er nog steeds mensen op het pleintje. Dat is hooguit 3 jr geleden.
Wij op het veldje van de Mavo en het Thorbeckeplein.quote:Op maandag 12 september 2016 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In mijn tijd waren we de baas op Verdiplein en Wagnerplein.
Amateur.quote:Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij op het veldje van de Mavo en het Thorbeckeplein.
Google op Zaltbommel en Marokkanen. Daarna op kruikenzeikers.quote:
Hoezo, hang je nog steeds op pleintjes rond?quote:Op maandag 12 september 2016 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Google op Zaltbommel en Marokkanen. Daarna op kruikenzeikers.
Dat was Antonie Kamerling. Na All Stars. Kon het verlies niet verwerken.quote:Op maandag 12 september 2016 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, hang je nog steeds op pleintjes rond?
Waar ga je heen ?quote:
Hoeveel wijn heb je al op?quote:Op maandag 12 september 2016 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was Antonie Kamerling. Na All Stars. Kon het verlies niet verwerken.
hahahahhahahhah........ met een top wifi verbinding om toch hier te kunnen posten.quote:Op maandag 12 september 2016 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, hang je nog steeds op pleintjes rond?
Uiteraard een gekraakte.quote:Op maandag 12 september 2016 19:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahahhahahhah........ met een top wifi verbinding om toch hier te kunnen posten.
Ligt er aan wat je bedoelt. Ben vroeg opgestaan.quote:
Ben je de tel al kwijt?quote:Op maandag 12 september 2016 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je bedoelt. Ben vroeg opgestaan.
Ha ha ha Ik schater.quote:
juist, en anders de Aap wel!quote:Op maandag 12 september 2016 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sacha ruimt dat zootje daar gewoon op.
Ligt er aan wat zijn voornaam is.quote:Op maandag 12 september 2016 19:47 schreef sacha het volgende:
mag ik in een bubbelbad zitten met een boerkini
Die staat er toch.quote:Op maandag 12 september 2016 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat zijn voornaam is.
charmeurquote:Op maandag 12 september 2016 19:53 schreef tong80 het volgende:
Ik zou graag met jou bubblen sacha. Tot morgen. Ik ben netjes geweest vandaag.![]()
Ik werd niet eens gemist zie ikquote:Op maandag 12 september 2016 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent wel wat gewend toch?
Ik bedacht me. Neuken ? Mag je hem eerst stijf zuigen.quote:
Is ze 3 dagen bezig man.quote:Op maandag 12 september 2016 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedacht me. Neuken ? Mag je hem eerst stijf zuigen.
moet dat nou écht dat soort taal?quote:Op maandag 12 september 2016 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik ga niet mee in die gedachtequote:Op maandag 12 september 2016 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik denk het...quote:Op maandag 12 september 2016 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De wijn in de man zit de wijsheid in de kan.
Ik moest nu aan die arme droger denken.quote:Op maandag 12 september 2016 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind dat zó plat... ik zou er meteen van opdrogen
Ja vertelde je ..quote:Op maandag 12 september 2016 20:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb het gedaan op en neer naar Frans Gyana met bananenboot.
Nee dat zou spontaan gaan denk ikquote:Op maandag 12 september 2016 20:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moest nu aan die arme droger denken.
Ik had nergens last van... Vn Rotterdam nnaar Kretaquote:Op maandag 12 september 2016 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeeziek zijn is niet fijn. Al die bemanningsleden mij ook uitlachen.
Ik ook niet tot het windkracht 9 werd ergens op Atlantische oceaan.quote:Op maandag 12 september 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had nergens last van... Vn Rotterdam nnaar Kreta
Zolang hij denkt dat het ooit zal werken.quote:Op maandag 12 september 2016 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind dat zó plat... ik zou er meteen van opdrogen
Ik stond met wind kracht 11 in het Kanaal te klapperen op de golven... Nergens last van, de boot daarentegen wel met brand in de machinekamer om 7:30 tijdens het ontbijt, maar ik moest rustig blijven zitten en mn gebakken eitje opeten...quote:Op maandag 12 september 2016 20:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook niet tot het windkracht 9 werd ergens op Atlantische oceaan.
Dat Viola Holt zo gek was wil verder niets zeggen over de dames hierquote:Op maandag 12 september 2016 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang hij denkt dat het ooit zal werken.
Da's een fake foto.quote:Op maandag 12 september 2016 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat Viola Holt zo gek was wil verder niets zeggen over de dames hier
Al omgevallen.quote:Op maandag 12 september 2016 22:37 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
heey tong....weer lekker aan de drank?
dat geloof ik nu natuurlijk niet meerquote:Op maandag 12 september 2016 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn schoolfoto en voetbalelftal zijn wel echt.
Kloppen wel ongeveer kwa mode met de mijnequote:Op maandag 12 september 2016 22:45 schreef sacha het volgende:
[..]
dat geloof ik nu natuurlijk niet meer
Geloof mij maar dan.quote:Op maandag 12 september 2016 22:45 schreef sacha het volgende:
[..]
dat geloof ik nu natuurlijk niet meer
Vertel..quote:Op maandag 12 september 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat begon in Broekhoven, Tilburg.
daar stond een hobbelpaardquote:Op maandag 12 september 2016 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Boven opa en oma op een pleintje.
Ja ook en een driewieler waarmee ik na wat training rond een paal en strak langs vogelkooi van opa het plein onveilig ging maken.quote:
waarop je vervolgens uit de bocht vloog en de rest van de stad ontdektequote:Op maandag 12 september 2016 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ook en een driewieler waarmee ik na wat training rond een paal en strak langs vogelkooi van opa het plein onveilig ging maken.
Eerst nog helemaal naar andere kant van de stad in toen nieuwbouwwijk.quote:Op maandag 12 september 2016 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
waarop je vervolgens uit de bocht vloog en de rest van de stad ontdekte
Dus de nieuwbouwwijk was jouw terreinquote:Op maandag 12 september 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op de 1e dag al ruzie met buurjongen die er paar dagen langer woonde.
opschepperquote:Op maandag 12 september 2016 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nadat ik met schep op de kop sloeg toen ik zijn getreiter zat was , geen last meer van gehad.
Nee nooit eik, was onderdeel van de groep die je nu als hangjongeren kan zien.quote:Op maandag 12 september 2016 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de nieuwbouwwijk was jouw terrein
leeft de buurjongen nog?quote:Op maandag 12 september 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was niet de grootste en mepte er gelijk op.
alcoholische nietsnut geworden?quote:Op maandag 12 september 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woont ergens in Portugal nu.
Heb geen idee, vanaf begin lagen we elkaar niet, hij was ook jaar ouder en is hippie kant opgegaan later.quote:
Maar je weet nog wel dat ie naar Portugal is vertrokken of was dat nog in je Tilburg periode?quote:Op maandag 12 september 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, vanaf begin lagen we elkaar niet, hij was ook jaar ouder en is hippie kant opgegaan later.
Mijn ouders en zijn ouders woonde jaaaaaaaren naast elkaar, dat hoor je zulke dingen wanneer je keer langsgaat.quote:Op maandag 12 september 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je weet nog wel dat ie naar Portugal is vertrokken of was dat nog in je Tilburg periode?
Oh ja die verhalen van de kinderen van de kennssen van je ouders... Weet je dat die nu architect is bij Koolhaas en of dat die directeur is van de Kunsthal..quote:Op maandag 12 september 2016 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn ouders en zijn ouders woonde jaaaaaaaren naast elkaar, dat hoor je zulke dingen wanneer je keer langsgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |