zijn fotos van zijn afscheidsfeestje hij kreeg dit aangebodenquote:Op woensdag 21 september 2016 13:51 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Metzen
Kreeg gisteren bij de eerste boss een legendaryquote:Op donderdag 22 september 2016 10:21 schreef lifeblind het volgende:
Goed, gisteren Nythendra en Renferal down. Natuurlijk geen loot gekregen, maar ja
Il'gynoth was een beetje de dooddoener gisteren. Qua tanken vond ik 't allemaal wel prima (beetje pingpongen met die Nightmare horrors samen met onze andere tank, altijd gezellig), maar zodra phase 1 weer begon ging de hele raid op z'n kop
Enige wat gisteren echt een drama was, was de hoeveelheid lagspikes
Hah nice, gz! Moet zeggen dat m'n legendary gisteren wel van pas kwam met die eindeloze gang met trash na de eerste boss als je naar boven gaat, iets wat natuurlijk ook even meerdere malen op Teamspeak gemeld moest wordenquote:Op donderdag 22 september 2016 11:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Kreeg gisteren bij de eerste boss een legendary
Ja die boss is echt naar, gisteren 12 keer op gewhipedquote:Op donderdag 22 september 2016 10:21 schreef lifeblind het volgende:
Goed, gisteren Nythendra en Renferal down. Natuurlijk geen loot gekregen, maar ja
Il'gynoth was een beetje de dooddoener gisteren. Qua tanken vond ik 't allemaal wel prima (beetje pingpongen met die Nightmare horrors samen met onze andere tank, altijd gezellig), maar zodra phase 1 weer begon ging de hele raid op z'n kop
Wut? Heb je het over die nightmare horror?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja die boss is echt naar, gisteren 12 keer op gewhiped![]()
nu was het wel een pug via de finder maar toch, achteraf bleek dat je die grote add voor het oog moet tanken want de blobs doen ook damage op hem dan is die zo dood.
Maar de 2e P1 ging het inderdaad altijd miss, hoe vlekkeloos het ook ging er voor.
Ja de nightmare horror, dat deden wij ook niet en daardoor kwamen we in de problemen met de andere adds, hij kan dus blijkbaar heel snel dood.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wut? Heb je het over die nightmare horror?Die trokken wij juist weg om maar te zorgen dat er niet zoveel troep op de grond kwam rond de restvan de raidgroep
http://www.wowhead.com/guides/ilgynoth-raid-strategyquote:The tank should drag the Nightmare Horror to the wall near the Eye and face it away from the raid
Godverdommequote:Op donderdag 22 september 2016 12:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja de nightmare horror, dat deden wij ook niet en daardoor kwamen we in de problemen met de andere adds, hij kan dus blijkbaar heel snel dood.
[..]
http://www.wowhead.com/guides/ilgynoth-raid-strategy
ik vond het echt een nare boss, ik kreeg soms ook 2 dingen tegelijk op me zoals fixate en spew, dus dan ren ik weg buiten de groep om en strek ik al die beesten weer met me mee,quote:
Wat er dus bij ons gebeurde, was dat de Nightmare Horror nog steeds rond de 30% was als phase 2 begon. Alle dps plus healers (op 1 healer na), gingen dus naar binnen, en wij tanks bleven buiten spelen met die Nightmare Horror. Na phase 2 kwam het er dus op neer dat er en 2 Dominator Tentacles waren, en nog een Nightmare horror op zo'n 15/20%. Dat ging dus compleet fout, zeker omdat die Dominator Tentacles dus op random plekken spawnen, waardoor 9 van de 10 keer dus een dps een tets op z'n smoelwerk kreegquote:Op donderdag 22 september 2016 12:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vond het echt een nare boss, ik kreeg soms ook 2 dingen tegelijk op me zoals fixate en spew, dus dan ren ik weg buiten de groep om en strek ik al die beesten weer met me mee,
en als je pech hebt kan je ook nog door die tentacle geslagen worden als het ff miss gaat
Toevallig adds in leven gelaten bij het naar binnen gaan? Wij clearden alles voordat we het oog naar 0% brachten, en dan was de transitie smooth. Let er ook op dat er wat add spawnplekkernzijn (volgens mij corruptor tentacles) helemaal links of helemaal rechts in de room die niet altijd even goed opvallen maar wel vrij snel voor problemen kunnen zorgen als je ze niet killed.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:21 schreef lifeblind het volgende:
Doe je het met je guild ?quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mythic+ is echt fantastisch. Vanavond hopelijk naar lvl 10
Ja met guildies. Bij hoge lvls is et met cc'en enzo anders gaat je tank echt kapot.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Doe je het met je guild ?
Ik kom met pugs niet voorbij +4 iig
Ja dat was duidelijk, maar zelfs als alles goed gaat kwamen we laatst 30 seconden te kortquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja met guildies. Bij hoge lvls is et met cc'en enzo anders gaat je tank echt kapot.
Ja als je echt max eruit wil halen kun je niet puggen. Met vast groepje voel je elkaar ook aan hoeveel je kan pullen en voicecom maakt cc en interrupts zoveel beter.quote:Op zondag 25 september 2016 00:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja dat was duidelijk, maar zelfs als alles goed gaat kwamen we laatst 30 seconden te kort
Het kan altijd erger, je kan ook een warlock spelen.quote:Op zondag 25 september 2016 15:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die shadowpriest changes trouwens man man man. We waren gewoon redelijke dps en zijn na woensdag dus de meeste waardeloze spec.
Mages bursten nu al 1mil+ in opener maar die zijn kennelijk wel balanced
Die hebben flinke buffs gekregen. Zijn prima volgende week volgens mij.quote:Op zondag 25 september 2016 15:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, je kan ook een warlock spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |