abonnement Unibet Coolblue
pi_165265822


Uitgebracht op 30 augustus 2016

Met onder andere:

- New Hero Class: Demon Hunter—Unleash the demon within as an all-new melee hero class gifted with preternatural mobility—and the ability to metamorphose into hellish new forms.

- New Feature: Artifact Weapons—Smite the Legion with class-specific weapons of lore. Unlock awesome abilities and traits, and customize your weapon to suit your needs.

- New Continent: The Broken Isles—Discover the fate of a lost night elf civilization, confront twisted fragments of the Emerald Nightmare, and hunt agents of the Legion in all-new zones.

- Boost to Level 100—Come fully prepared to battle the Legion with a level-100 character boost, and fight alongside your friends in this epic new chapter of World of Warcraft—available immediately upon pre-purchase*.

- New Feature: Order Hall—Unite fellow NPC members of your class’s order to carry out missions at your command.

- New PvP Honor System—Fight for fame, glory, and a range of new PvP-specific powers as you face the opposing faction in Arenas and Battlegrounds.

World of Warcraft: Legion Cinematic Trailer


[ Bericht 2% gewijzigd door STING op 21-09-2016 15:39:46 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165266135
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 09:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had wel een 'let's pull everything!! *O* *O* ' tank in een heroic, maar die wist wat hij deed. Misschien niet al te handig met een disc priest, maar uiteindelijk hele run niemand dood gegaan. Daar was ik toen wel trots op :@

Had al wel horrorverhalen gelezen over demon hunter tanks die 0,0 mitigation gebruikten :X

Als ik niet pug, heb ik zo'n tank O+
Instances gaan altijd zo snel :P

En DH-tanks gaan in HP zo snel naar beneden en omhoog. Ik wist nog niet eens dat ze mitigation hadden. Ik ben dus blijkbaar nooit een goede DH tegengekomen?
Overigens heb ik hetzelfde probleem met monks. De meeste die ik tegen kom zijn enorm bagger. Doe mij maar DK's of Paladins, daarmee kunnen zelfs noobs het niet verkloten.
  maandag 12 september 2016 @ 10:11:56 #3
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165266234
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, hoezo? :D Het was een paladin.
Female Draenei ? maatje van mij heeft er zo eentje, die pullt werkelijk alles. in WoD op mythic, pakte hij de hele trein bij die dungeon, moeiteloos.
Jaaiina heet die tank. Silvermoon server
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  maandag 12 september 2016 @ 10:18:33 #4
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165266353
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 09:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik tref jou niet in een random heroic ;) Want je hebt niet ilvl 810.
Haha nee correct, alhoewel ik waarschijnlijk wel beter ben dan die tanks die ilvl 810 hebben en je wel tegenkomt hahah :P

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:04 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Als ik niet pug, heb ik zo'n tank O+
Instances gaan altijd zo snel :P

En DH-tanks gaan in HP zo snel naar beneden en omhoog. Ik wist nog niet eens dat ze mitigation hadden. Ik ben dus blijkbaar nooit een goede DH tegengekomen?
Overigens heb ik hetzelfde probleem met monks. De meeste die ik tegen kom zijn enorm bagger. Doe mij maar DK's of Paladins, daarmee kunnen zelfs noobs het niet verkloten.
Ja volgens mij kan je niet veel verkloten idd met die classes. DH heeft mitigation. heb er ook eentje, maar die is echt even wennen. DH mitigation is meer gespitst op movement ook trouwens.
2.3M HP op me bear trouwens :D erg nice
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 10:28:36 #5
159966 lifeblind
pi_165266518
Ik werd zaterdagavond in een heroic uitgemaakt voor 'a distaster of a tank', omdat ik trash clearde bij Serpentrix voor we begonnen :D Maar goed, het was een DH, dus tja.. mazzel he :') Toen ie zei dat ik maar naar mn dps spec moest gaan en 'hij wel even ging laten zien hoe je moest tanken', had de healer ook zoiets van 'NOOO! This paladin isn't losing any HP at all, please don't!'. Moest ik toch wel even gniffelen.

Maar goed, volgende keer clear ik lekker helemaal niks en mag iedereen zelf mobs afhandelen als ze er in lopen :6 /sarcasm
pi_165266555
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:28 schreef lifeblind het volgende:
Ik werd zaterdagavond in een heroic uitgemaakt voor 'a distaster of a tank', omdat ik trash clearde bij Serpentrix voor we begonnen :D Maar goed, het was een DH, dus tja.. mazzel he :') Toen ie zei dat ik maar naar mn dps spec moest gaan en 'hij wel even ging laten zien hoe je moest tanken', had de healer ook zoiets van 'NOOO! This paladin isn't losing any HP at all, please don't!'. Moest ik toch wel even gniffelen.

Maar goed, volgende keer clear ik lekker helemaal niks en mag iedereen zelf mobs afhandelen als ze er in lopen :6 /sarcasm
4/5 DHs zijn niet serieus te nemen. Als je horde speelt is het 9/10
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165266590
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 10:30 schreef 2Happy4U het volgende:

4/5 DHs zijn niet serieus te nemen. Als je horde speelt is het 9/10
Mijn vriend doet het geweldig *O* Die heeft nu twee tanks om mensen door mythics heen te trekken voor we gaan raiden. Zijn warrior is wel meer solide dan zijn DH. Daarom weet ik ook dat het niet aan de DH class ligt als je een slechte DH tank tegen komt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 12 september 2016 @ 10:33:44 #8
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165266602
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vriend doet het geweldig *O* Die heeft nu twee tanks om mensen door mythics heen te trekken voor we gaan raiden. Zijn warrior is wel meer solide dan zijn DH. Daarom weet ik ook dat het niet aan de DH class ligt als je een slechte DH tank tegen komt.
Goed om te weten dat de DH class het wel kan, ik ga snel eens kijken wat ik er van kan bakken ^^
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 10:36:14 #9
159966 lifeblind
pi_165266645
Aangezien ik zelf in dungeons alleen maar tank op m'n paladin, zou ik niet weten hoe DH tanks momenteel zijn eigenlijk. Gisteren wel als dps een keer meegeweest naar een normal dungeon met een guildie die voor de eerste keer wilde proberen te tanken op z'n DH (Neltharion's lair). Na de eerste boss ben ik maar teruggegaan naar prot :')

Dat was niet alleen om er voor te zorgen dat niet iedereen dood ging, maar ook omdat Blizzard het weer voor elkaar gekregen heeft om retribution nog slechter te maken dan dat het al was. Wat een &^%@#$ spec is dat tegenwoordig zeg, bah :r
pi_165266658
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:28 schreef lifeblind het volgende:
Ik werd zaterdagavond in een heroic uitgemaakt voor 'a distaster of a tank', omdat ik trash clearde bij Serpentrix voor we begonnen :D Maar goed, het was een DH, dus tja.. mazzel he :') Toen ie zei dat ik maar naar mn dps spec moest gaan en 'hij wel even ging laten zien hoe je moest tanken', had de healer ook zoiets van 'NOOO! This paladin isn't losing any HP at all, please don't!'. Moest ik toch wel even gniffelen.

Maar goed, volgende keer clear ik lekker helemaal niks en mag iedereen zelf mobs afhandelen als ze er in lopen :6 /sarcasm
Als je niet exact het pad volgt wat ze (nu al :') ) gewend zijn dan doe je het al niet goed. Ik vind pugs soms so enorm asociaal vervelend. Gelukkig heb ik meestal wel een tank tot mijn beschikking als ik iets wil, maar ik doe ook nog wel random heroics voor de loot. Elke keer weer afwachten wat het wordt :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165266675
DH zijn als dps overigens echt wow :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165266694
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:36 schreef lifeblind het volgende:
Aangezien ik zelf in dungeons alleen maar tank op m'n paladin, zou ik niet weten hoe DH tanks momenteel zijn eigenlijk. Gisteren wel als dps een keer meegeweest naar een normal dungeon met een guildie die voor de eerste keer wilde proberen te tanken op z'n DH (Neltharion's lair). Na de eerste boss ben ik maar teruggegaan naar prot :')

Dat was niet alleen om er voor te zorgen dat niet iedereen dood ging, maar ook omdat Blizzard het weer voor elkaar gekregen heeft om retribution nog slechter te maken dan dat het al was. Wat een &^%@#$ spec is dat tegenwoordig zeg, bah :r
Ik haal zelf ongeveer 140K dps op een baas. Ik heb 824 iLevel. Zie sommige classes hoger en andere weer lager. Denk dat Ret nu middle of the road is.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 10:40:43 #13
159966 lifeblind
pi_165266717
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je niet exact het pad volgt wat ze (nu al :') ) gewend zijn dan doe je het al niet goed. Ik vind pugs soms so enorm asociaal vervelend. Gelukkig heb ik meestal wel een tank tot mijn beschikking als ik iets wil, maar ik doe ook nog wel random heroics voor de loot. Elke keer weer afwachten wat het wordt :7
Ik heb 't gemerkt ja, wilde in EoA een stukje afsnijden, mensen meteen in de stress waar ik gebleven was :') Random heroics probeer ik nu eigenlijk ook zoveel mogelijk te vermijden, behalve als 't minimaal met 2 andere guildies is. Alleen soms kun je niet anders als je nog net wat artifact power nodig hebt :( Verder zal 't gewoon zoveel mogelijk mythics worden vanaf nu, die zijn sowieso een stuk leuker en uitdagender om te doen.
pi_165266762
Ik merk weinig verschil tussen heroics en mythics, ligt dat aan mij? :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165266763
Geeft mythic nog extra AP tegenover Heroic?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 10:44:04 #16
159966 lifeblind
pi_165266774
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 10:39 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik haal zelf ongeveer 140K dps op een baas. Ik heb 824 iLevel. Zie sommige classes hoger en andere weer lager. Denk dat Ret nu middle of the road is.
DPS heb ik nog niet zo zeer op gelet, haalde gisteren zo'n 150/180K op een boss (832 retri iLvl). Maar gewoon de hele speelstijl is compleet verkracht. Ik kan niet eens meer seal switchen voor single target of AoE :'(
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 10:44:59 #17
159966 lifeblind
pi_165266789
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik merk weinig verschil tussen heroics en mythics, ligt dat aan mij? :@
Sommige bosses hebben een extra ability, of sommige dingen die ze doen, doen meer damage. Als je een groep hebt die gewoon oplet, en weet wat bosses doen en daar goed op reageren, merk je inderdaad weinig.
pi_165266791
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:44 schreef lifeblind het volgende:

DPS heb ik nog niet zo zeer op gelet, haalde gisteren zo'n 150/180K op een boss (832 retri iLvl). Maar gewoon de hele speelstijl is compleet verkracht. Ik kan niet eens meer seal switchen voor single target of AoE :'(
Is het niet gewoon wennen? Ik moest ook vreselijk aan disc wennen, compleet overhoop gegooid en helemaal anders.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165266794
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:44 schreef lifeblind het volgende:

[..]

DPS heb ik nog niet zo zeer op gelet, haalde gisteren zo'n 150/180K op een boss (832 retri iLvl). Maar gewoon de hele speelstijl is compleet verkracht. Ik kan niet eens meer seal switchen voor single target of AoE :'(
Wegnemen van seals is wel traanwaardig ja ;(
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 10:47:15 #20
159966 lifeblind
pi_165266829
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is het niet gewoon wennen? Ik moest ook vreselijk aan disc wennen, compleet overhoop gegooid en helemaal anders.
Mja, ik mis gewoon wat extra keuzes die je kan maken, of specifiek voor een bepaalde pull voor trash, of een boss, een seal kiezen. Snel wisselen naar mn AoE seal voor een groepje adds tijdens een boss? Dat kan dus niet meer. De hele speelstijl is gewoon steeds minder en minder wat ik vroeger zo tof vond aan retribution.
pi_165266849
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:47 schreef lifeblind het volgende:

Mja, ik mis gewoon wat extra keuzes die je kan maken, of specifiek voor een bepaalde pull voor trash, of een boss, een seal kiezen. Snel wisselen naar mn AoE seal voor een groepje adds tijdens een boss? Dat kan dus niet meer. De hele speelstijl is gewoon steeds minder en minder wat ik vroeger zo tof vond aan retribution.
Ik heb een level 30 paladin die ik nu eindelijk wilde levelen, maar ik weet dan dus niet beter. Dat scheelt denk ik wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 10:49:57 #22
159966 lifeblind
pi_165266878
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een level 30 paladin die ik nu eindelijk wilde levelen, maar ik weet dan dus niet beter. Dat scheelt denk ik wel
Als je het vanaf het begin meteen leert op de nieuwe manier zal het inderdaad wel schelen lijkt me. Ik ben waarschijnlijk ook te nostalgisch en hang als retribution nog te veel rond in Icecrown Citadel :7
pi_165267067
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik merk weinig verschil tussen heroics en mythics, ligt dat aan mij? :@
ligt een beetje aan je ilevel

Ik begon met de guild mythics te doen met ~815 ilevel. Toen was mythic een stuk lastiger dan HC.
De DH tank die ik had nam super veel damage, enige wat ik kon doen was flash heal spam + die instant super heal als holy (naam even kwijt :P)
Nu hoef ik de DH eigenlijk al nieteens meer te healen en zit ik drie kwart van een baas wat te smiten in mythics, maar dan zijn we ook wel allemaal 840+ ilevel :P
pi_165267069
Ik heb mijn paladin gewoon als prot geleveld, die 3 knoppen voor Ret voelen echt debiel, vooral omdat je niet het idee hebt dat je iets aan het raken bent ofzo.
pi_165267074
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 10:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Geeft mythic nog extra AP tegenover Heroic?
Ja, nog wel een stukje meer ook, weet niet meer precies hoeveel :x
pi_165267093
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je niet exact het pad volgt wat ze (nu al :') ) gewend zijn dan doe je het al niet goed. Ik vind pugs soms so enorm asociaal vervelend. Gelukkig heb ik meestal wel een tank tot mijn beschikking als ik iets wil, maar ik doe ook nog wel random heroics voor de loot. Elke keer weer afwachten wat het wordt :7
Wat dacht je van de mensen die op serpentix de blazing worms niet doodmaken...zit je dan met 4 blazing worms en alleen de tank en healer nog in leven omdat er zoveel aoe is :D
  maandag 12 september 2016 @ 11:14:31 #27
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165267340
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:00 schreef Abdus18 het volgende:

[..]

Wat dacht je van de mensen die op serpentix de blazing worms niet doodmaken...zit je dan met 4 blazing worms en alleen de tank en healer nog in leven omdat er zoveel aoe is :D
Ja dat is dus niet slim
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_165267363
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:14 schreef HerrFritz het volgende:

[..]

Ja dat is dus niet slim
en al mark je dan een skull, of zeg je zelfs dat ze die blazings moeten doodmaken... niks he...
Alleen een bedankje omdat ze erna een ress krijgen x)
  maandag 12 september 2016 @ 11:27:30 #29
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165267603
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:15 schreef Abdus18 het volgende:

[..]

en al mark je dan een skull, of zeg je zelfs dat ze die blazings moeten doodmaken... niks he...
Alleen een bedankje omdat ze erna een ress krijgen x)
Eikels!!
ik heb pas 3 dungeons gedaan hoor xD dus ik weet er ook niks van nog
maar als ik nieuw in een dungeon kom, dan meld i kdat netjes, zeker als tank. en dan neem ik ook tips aan.
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_165267614
Als ik met een ander account op een char op een pve realm mijn main (pvp realm) uitnodig dan verhuist die even naar een pve realm? Ik probeer de 'geheime' questlijn met 10 orbs aanklikken te doen en er was een waarschuwing over orb nr 6, maar dat het zo vervelend zou worden stond er niet bij. De orbs hebben rond een uur cd nadat een player het heeft aangeklikt, maar tot nu toe alleen bij orb 2 even moeten wachten. Alleen nu ben ik aangekomen bij orb 6 en dat is dus niet in een gebied dat je met alleen je eigen realms deelt, maar met meerdere servers en het zou daar druk zijn. Nou, het is druk. Maar met alleen horde die dus aan het campen zijn :7 Tsja.

Dus ik dacht, als ik nu even naar een pve omgeving verhuis dan maak ik tenminste nog kans.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165267684
Overigens moet je wel helemaal out of your mind zijn als je dit allemaal hebt ontdekt 8)7 8)7 8)7
Ten eerste zijn de meeste caves tot nu toe ontzettend hidden, als in, je klettert naar beneden via een struikje. Of je zwemt naar een onderwatergrot in een gebied in de fatiguezone. Of buiten de kaart (daar ben ik nu). En ten tweede schijnt er een exacte volgorde te zijn waarin je ze moet aanklikken en dat heeft dus ook iemand ontdekt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165267768
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Overigens moet je wel helemaal out of your mind zijn als je dit allemaal hebt ontdekt 8)7 8)7 8)7
Ten eerste zijn de meeste caves tot nu toe ontzettend hidden, als in, je klettert naar beneden via een struikje. Of je zwemt naar een onderwatergrot in een gebied in de fatiguezone. Of buiten de kaart (daar ben ik nu). En ten tweede schijnt er een exacte volgorde te zijn waarin je ze moet aanklikken en dat heeft dus ook iemand ontdekt.
Nja, niet iemand alleen, ze hebben wel met een guild groep die volgorde ontdekt. Maar dan nog :P
diezelfde groep heeft trouwens alweer wat nieuws ontdekt. een of andere rare hypogriff mount. Stond volgens mij op icy veins
pi_165267825
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:33 schreef Abdus18 het volgende:

Nja, niet iemand alleen, ze hebben wel met een guild groep die volgorde ontdekt. Maar dan nog :P
diezelfde groep heeft trouwens alweer wat nieuws ontdekt. een of andere rare hypogriff mount. Stond volgens mij op icy veins
Jaaaaa, maar wat ik daar over las dacht ik: fuck it. Ik ga het niet eens proberen :W

5 crystals die je moet aanklikken die op verschillende plekken in Azshara spawnen en je moet ze alle 5 gehad hebben binnen 8 uur en andere mensen kunnen ze ook aanklikken (geloof dat ze ze gehotfixt hebben dat meer dan 1 het in een korte tijd kan aanklikken, maar dan nog). Yeah, right.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165267857
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Als ik met een ander account op een char op een pve realm mijn main (pvp realm) uitnodig dan verhuist die even naar een pve realm? Ik probeer de 'geheime' questlijn met 10 orbs aanklikken te doen en er was een waarschuwing over orb nr 6, maar dat het zo vervelend zou worden stond er niet bij. De orbs hebben rond een uur cd nadat een player het heeft aangeklikt, maar tot nu toe alleen bij orb 2 even moeten wachten. Alleen nu ben ik aangekomen bij orb 6 en dat is dus niet in een gebied dat je met alleen je eigen realms deelt, maar met meerdere servers en het zou daar druk zijn. Nou, het is druk. Maar met alleen horde die dus aan het campen zijn :7 Tsja.

Dus ik dacht, als ik nu even naar een pve omgeving verhuis dan maak ik tenminste nog kans.
Geheime quests? Waar kan ik informatie vinden? :P
pi_165267956
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:38 schreef Lhyanna het volgende:

Geheime quests? Waar kan ik informatie vinden? :P
In het linkje eind vorige topic :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165268192
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:38 schreef Isabeau het volgende:
DH zijn als dps overigens echt wow :o
Maar met tanken twijfel is nogal. Bedoel tanken met leer als armor... ;)
Ô mon citoyens vous serez unis.
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 12:30:57 #37
159966 lifeblind
pi_165269213
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:15 schreef Abdus18 het volgende:

[..]

en al mark je dan een skull, of zeg je zelfs dat ze die blazings moeten doodmaken... niks he...
Alleen een bedankje omdat ze erna een ress krijgen x)
Dit! Er zijn steeds minder en minder mensen die snappen wat ze moeten doen als je iets marked. "Oh, skull, dat zal wel slecht zijn *rent weg*" }:|
pi_165269279
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:30 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Dit! Er zijn steeds minder en minder mensen die snappen wat ze moeten doen als je iets marked. "Oh, skull, dat zal wel slecht zijn *rent weg*" }:|
Het is echt al sinds de markings dat: Skull -> Cross de killtargets zijn, overige markings vaak CC is / een gemarkte speler moet er voor zorgen. Hoe kan het dat dit soort zaken in het begin van een expac fout gaan?
pi_165269301
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:30 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Dit! Er zijn steeds minder en minder mensen die snappen wat ze moeten doen als je iets marked. "Oh, skull, dat zal wel slecht zijn *rent weg*" }:|
Is het zo erg? Heb vanaf Vanilla alles veel gespeeld, interesse wat kwijtgeraakt met WoD maar door de reacties hier toch weer benieuwd naar Legion.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_165269345
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:34 schreef Lhyanna het volgende:

Het is echt al sinds de markings dat: Skull -> Cross de killtargets zijn, overige markings vaak CC is / een gemarkte speler moet er voor zorgen. Hoe kan het dat dit soort zaken in het begin van een expac fout gaan?
Maar mensen die het niet weten durven niet om uitleg te vragen omdat je dan uitgemaakt wordt voor n00b en idiot en mensen die het wel weten hebben geen zin om uitleg te geven omdat ze geen geduld hebben en overal snel snel snel door willen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165269411
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar mensen die het niet weten durven niet om uitleg te vragen omdat je dan uitgemaakt wordt voor n00b en idiot en mensen die het wel weten hebben geen zin om uitleg te geven omdat ze geen geduld hebben en overal snel snel snel door willen.
Maar daarom vind ik het raar, dat het aan het begin van een expac al mis gaat :P
Degene die in het begin snel gearen, spelen (vaak) al een langere tijd.
pi_165269440
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:41 schreef Lhyanna het volgende:

Maar daarom vind ik het raar, dat het aan het begin van een expac al mis gaat :P
Degene die in het begin snel gearen, spelen (vaak) al een langere tijd.
Ja, dat ben ik met je eens, dat zou je verwachten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165269546
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar mensen die het niet weten durven niet om uitleg te vragen omdat je dan uitgemaakt wordt voor n00b en idiot en mensen die het wel weten hebben geen zin om uitleg te geven omdat ze geen geduld hebben en overal snel snel snel door willen.
Mwah. Heb nog niet echt zulke dungeongroepen meegemaakt. De meeste spelers die ik tegenkom ouwehoeren gewoon lekker en hebben ook wel tijd om na een wipe wat tactieken door te spreken.
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 12:51:32 #44
159966 lifeblind
pi_165269603
Het zijn voornamelijk nieuwe(re) spelers waar dit bij gebeurd, soms is het helaas zo dat je een groep krijgt vol nieuwe spelers die daar gewoon geen ervaring mee hebben. Ik vertel het altijd wel zodra ik merk dat mensen het niet weten. Ik denk toch dat ik maar m'n oude macro die /y dat er iets met skull is gemarked prio heeft, weer ga gebruiken.
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 12:52:35 #45
159966 lifeblind
pi_165269620
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:48 schreef Stranger het volgende:

[..]

Mwah. Heb nog niet echt zulke dungeongroepen meegemaakt. De meeste spelers die ik tegenkom ouwehoeren gewoon lekker en hebben ook wel tijd om na een wipe wat tactieken door te spreken.
Dan heb ik gewoon ontzettend pech gehad volgens mij. Een hoop mensen zeggen geen woord (niet eens een 'hoi' terug bij het begin), en lopen alleen maar te roepen dat 't sneller moet. Ja dan neem ik even gas terug soms he :7
pi_165269640
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:52 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Dan heb ik gewoon ontzettend pech gehad volgens mij. Een hoop mensen zeggen geen woord (niet eens een 'hoi' terug bij het begin), en lopen alleen maar te roepen dat 't sneller moet. Ja dan neem ik even gas terug soms he :7
Ik zorg altijd dat ik tenminste bij de start iets zeg van 'hey hoe gaat het met iedereen' en bij de eerste baas een stomme vraag stel over tactics :P
pi_165269880
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:52 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Dan heb ik gewoon ontzettend pech gehad volgens mij. Een hoop mensen zeggen geen woord (niet eens een 'hoi' terug bij het begin), en lopen alleen maar te roepen dat 't sneller moet. Ja dan neem ik even gas terug soms he :7
Meh, ik praat wel altijd. Maar ik heb zo'n grafhekel aan trage pugs -_-'
pi_165270204
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:07 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Meh, ik praat wel altijd. Maar ik heb zo'n grafhekel aan trage pugs -_-'
Heb liever dat het was langzamer gaat en iedereen gewoon normaal kan spelen, dan dat het overhaast gebeurt en iedereen als een kip zonder kop maar wat doet.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165270771
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:26 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Heb liever dat het was langzamer gaat en iedereen gewoon normaal kan spelen, dan dat het overhaast gebeurt en iedereen als een kip zonder kop maar wat doet.
Dat heeft mij ook altijd gestoord. Zelfs als ik de instances al 100 keer heb gespeeld en met mijn ogen dicht mijn werk kan doen vind ik het heel vervelend als je een tank hebt die de hele dungeon in één keer wil pullen om maar snel klaar te zijn. De tijdswinst is uiteindelijk maar marginaal en ik speel de game vooral voor mijn lol, niet omdat iemand anders het ziet als werk wat hij z.s.m. af wil hebben.

Een goede social guild lost een hoop van die problemen op, gelukkig.
  maandag 12 september 2016 @ 14:02:31 #50
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_165270959
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat heeft mij ook altijd gestoord. Zelfs als ik de instances al 100 keer heb gespeeld en met mijn ogen dicht mijn werk kan doen vind ik het heel vervelend als je een tank hebt die de hele dungeon in één keer wil pullen om maar snel klaar te zijn. De tijdswinst is uiteindelijk maar marginaal en ik speel de game vooral voor mijn lol, niet omdat iemand anders het ziet als werk wat hij z.s.m. af wil hebben.

Een goede social guild lost een hoop van die problemen op, gelukkig.
Voor de uitdaging is het vaak wel leuk om zoveel mogelijk te pullen toch.
pi_165271043
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:52 schreef lifeblind het volgende:

Dan heb ik gewoon ontzettend pech gehad volgens mij. Een hoop mensen zeggen geen woord (niet eens een 'hoi' terug bij het begin), en lopen alleen maar te roepen dat 't sneller moet. Ja dan neem ik even gas terug soms he :7
Ik tref jouw groepen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165271061
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:55 schreef Mystikvm het volgende:

Dat heeft mij ook altijd gestoord. Zelfs als ik de instances al 100 keer heb gespeeld en met mijn ogen dicht mijn werk kan doen vind ik het heel vervelend als je een tank hebt die de hele dungeon in één keer wil pullen om maar snel klaar te zijn. De tijdswinst is uiteindelijk maar marginaal en ik speel de game vooral voor mijn lol, niet omdat iemand anders het ziet als werk wat hij z.s.m. af wil hebben.

Een goede social guild lost een hoop van die problemen op, gelukkig.
Ja, dat dus! Er moeten toch veel meer mensen denken zoals wij?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165271070
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:02 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Voor de uitdaging is het vaak wel leuk om zoveel mogelijk te pullen toch.
Als je met je guild bent dan kan dat prima. Met wildvreemden heeft dat geen enkele zin. Of de healer kan het op een gegeven moment niet meer bijbenen, of de DPS verzaakt. In een PUG kun je beter slow and steady gaan, naar mijn mening. Ben je in de praktijk bijna net zo snel klaar, want je wiped in elk geval niet.
pi_165271341
Of meldt het van te voren. : U want to go for a challenge?

met mijn hunter deed ik dungeons als Lone wolf, nu met levellen heb ik een pet, en die blijkt growl te hebben die automatisch taunt (maar staat niet in de pet spellbalk). Dat wist ik dus niet. Werd ik gekicked zonder uitleg. Pas toen ik eentje whisperde kreeg ik dat als antwoord (You did not turn of taunt of your pet). Ik dus uitzoeken en opgelost. Dat niemand even de moeite neemt om het te zeggen.

Verder tot nu toe wel relaxte groepen gehad. Werd niet veel gesproken maar vrij normaal tempo en geen probleem als ik iets vroeg.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_165271442
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:50 schreef HSG het volgende:

[..]

Maar met tanken twijfel is nogal. Bedoel tanken met leer als armor... ;)
Pfff :( ;)

Tot nu toe erg veel pret met mijn leren DH tank, zonder al teveel moeite dungeons doorgekomen.

Mythics moet ik nog aan beginnen, maar doe ik als tank liever met een stel vrienden dan via het pug systeem. Zoveel ongeduldige mensen, daar kan ik zo slecht tegen.

Disc priest is overigens met stip de leukste healer tot nu toe. Fistweaving van monks, maar dan goed uitgewerkt.
Levelen gaat wel traag alleen, gezien je geen aoe hebt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165271976
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:27 schreef Asschen_sukar het volgende:

Disc priest is overigens met stip de leukste healer tot nu toe. Fistweaving van monks, maar dan goed uitgewerkt.
Levelen gaat wel traag alleen, gezien je geen aoe hebt.
Ik ga eens wat lezen over Disc healing. Wil erg graag met mijn priest weer de healer zijn maar blijkbaar is daar nogal wat veranderd op healing gebied? Daar wil ik mij eens aan gaan wagen zodra ik 110 heb bereikt. Ook nog even een leuke guild met casuals zoeken om het healen weer een beetje mee op te pakken zonder dat je in een groep vreemden zit die vooral ongeduldig zijn.
pi_165272258
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je met je guild bent dan kan dat prima. Met wildvreemden heeft dat geen enkele zin. Of de healer kan het op een gegeven moment niet meer bijbenen, of de DPS verzaakt. In een PUG kun je beter slow and steady gaan, naar mijn mening. Ben je in de praktijk bijna net zo snel klaar, want je wiped in elk geval niet.
Ik speel 90% van de tijd met 2 vrienden en als zij gestopt zijn, ben ik 99,99% van de tijd overgeared voor heroics. Ik doe ze dan alleen maar voor de bonus loot, met vaak een extreem overgeared tank(heel soms als healer). Als ik dan als healer een trage tank krijg, word ik gek.. Slow en steady is voor challenge modes/mythics en voor raids. Heroics wil ik z.s.m. weer uit zijn.
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 15:45:18 #58
159966 lifeblind
pi_165272858
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 15:06 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ik speel 90% van de tijd met 2 vrienden en als zij gestopt zijn, ben ik 99,99% van de tijd overgeared voor heroics. Ik doe ze dan alleen maar voor de bonus loot, met vaak een extreem overgeared tank(heel soms als healer). Als ik dan als healer een trage tank krijg, word ik gek.. Slow en steady is voor challenge modes/mythics en voor raids. Heroics wil ik z.s.m. weer uit zijn.
Dan zeg je toch netjes tegen de tank dat ie wat meer mag pullen omdat je 't makkelijk bij kan houden? Da's wat mij betreft geen probleem. Al is 't vaak zo dat healers en tanks wel enigzins sociaal zijn in hc's. Het zijn vooral de dps die lopen te zeuren dat 't sneller moet.

En als ze dan op eigen houtje gaan pullen of wat extra groepen erbij sleuren, tja.. not my fault :7
pi_165273359
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:27 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Pfff :( ;)

Tot nu toe erg veel pret met mijn leren DH tank, zonder al teveel moeite dungeons doorgekomen.

Mythics moet ik nog aan beginnen, maar doe ik als tank liever met een stel vrienden dan via het pug systeem. Zoveel ongeduldige mensen, daar kan ik zo slecht tegen.

Disc priest is overigens met stip de leukste healer tot nu toe. Fistweaving van monks, maar dan goed uitgewerkt.
Levelen gaat wel traag alleen, gezien je geen aoe hebt.
Heb je nog tips voor een DH tank?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_165274832
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 16:19 schreef HSG het volgende:

[..]

Heb je nog tips voor een DH tank?
Probeer je pain niet te gebruiken om je dps te verhogen, maar echt alleen voor je defensives of healing. Ik laat het meestal tot 80 oplopen voordat ik soul cleave gebruik. Mocht er dan toch onverwachts veel damage komen kan je altijd nog je demon spikes gebruiken.

Natuurlijk wel gewoon soul cleaven als je jezelf moet healen.

En vergeet niet dat je met je sigils ook een hoop crowd control mogelijkheden hebt.
Heb zelf de talent genomen dat ze gelijk onder je spawnen, scheelt je weer een klik.

Fel devastation is trouwens ook een giga dps en healing increase. Goed voor grote mobs in dungeons of tijdens het questen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator maandag 12 september 2016 @ 19:42:14 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_165277571
Iemand die iets kan verhelderen betreffende de quest voor je offspec weapon?

Ik heb net de firemage quest gedaan (voor het zwaard), ik switches naar fire maar ik had geen wapen :')___ want het frostweapon kun je niet equippen in fire. In Dala maar een lowlevel wand gekocht zodat ik toch IETS had _O-

Daarna eerste deel met hangen en wurgen wel doorgekomen en toen maar naar frost gerespecced voor de eindbaas. Doe ik iets verkeerd? Of hoort dit zo.

Weet ik het vast voor mijn hunter als die zo ver is :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165277654
quote:
99s.gif Op maandag 12 september 2016 19:42 schreef Karina het volgende:
Iemand die iets kan verhelderen betreffende de quest voor je offspec weapon?

Ik heb net de firemage quest gedaan (voor het zwaard), ik switches naar fire maar ik had geen wapen :')___ want het frostweapon kun je niet equippen in fire. In Dala maar een lowlevel wand gekocht zodat ik toch IETS had _O-

Daarna eerste deel met hangen en wurgen wel doorgekomen en toen maar naar frost gerespecced voor de eindbaas. Doe ik iets verkeerd? Of hoort dit zo.

Weet ik het vast voor mijn hunter als die zo ver is :P
Geen idee hoe het met mages werkt, maar ik heb mijn brewmaster artifact in windwalker spec gehaald. Daarin was ik minder squishy dan als brewmaster 8)7
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator maandag 12 september 2016 @ 19:46:48 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_165277688
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:45 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Geen idee hoe het met mages werkt, maar ik heb mijn brewmaster artifact in windwalker spec gehaald. Daarin was ik minder squishy dan als brewmaster 8)7
Bij mage moest het eerste deel wel in fire omdat ik ijsblokken moest smelten :D Was wel blij dat ik gewoon kon switchen daarna anders was het niks geworden met die quest.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165278269
Ik heb met al die quests niet eens tijd om dungeons te doen
pi_165278330
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:13 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb met al die quests niet eens tijd om dungeons te doen
Je hoeft ze niet allemaal te doen hè ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165278536
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:13 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb met al die quests niet eens tijd om dungeons te doen
Ik ken het, heb ook nog weinig dungeons gedaan
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165278872
omg ik heb Captain Placeholder gevonden _O_

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 20:45:09 #68
159966 lifeblind
pi_165279204
quote:
99s.gif Op maandag 12 september 2016 19:42 schreef Karina het volgende:
Iemand die iets kan verhelderen betreffende de quest voor je offspec weapon?

Ik heb net de firemage quest gedaan (voor het zwaard), ik switches naar fire maar ik had geen wapen :')___ want het frostweapon kun je niet equippen in fire. In Dala maar een lowlevel wand gekocht zodat ik toch IETS had _O-

Daarna eerste deel met hangen en wurgen wel doorgekomen en toen maar naar frost gerespecced voor de eindbaas. Doe ik iets verkeerd? Of hoort dit zo.

Weet ik het vast voor mijn hunter als die zo ver is :P
Bij de armor vendor in je class hall kun je voor 500 gold een iLvl 740 item kopen wat bij een offspec past :P

EDIT: Nu is 't 100 gold, dacht toch echt dat dat 1,5 week geleden nog 500 was...
  Moderator maandag 12 september 2016 @ 20:46:16 #69
9859 crew  Karina
Woman
pi_165279242
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:45 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Bij de armor vendor in je class hall kun je voor 500 gold een iLvl 740 item kopen wat bij een offspec past :P
Ah kijk hier heb ik wat aan _O_

100, nog beter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165286409
Oh wow, Chris Metzen gaat weg bij Blizzard :o

quote:
(...)

The reason I use the word "retire" is because I'm not going to some other company or starting up new projects or anything remotely like that. It's been a long, amazing stretch of years. Now it's time to slow it down. Rest. Lay around on the couch and get fat. Well, fatter....

Seriously though, I'll be focusing on the one thing that matters most to me in all the world--my family. They're the core of my life and the source of my deepest joy and inspiration. In addition to raising our two little ones, we recently welcomed our new baby into the family! Being home with them all, having time and space to really live...to love my wife with all my strength...that's my career now.

And I've never been happier.

Ever. ?

Peace out, y'all.

I love you all.

I'll see you online.

Chris
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165286519
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh wow, Chris Metzen gaat weg bij Blizzard :o

[..]

Had ik niet verwacht :o
pi_165286640
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:22 schreef Omega het volgende:
Of meldt het van te voren. : U want to go for a challenge?

met mijn hunter deed ik dungeons als Lone wolf, nu met levellen heb ik een pet, en die blijkt growl te hebben die automatisch taunt (maar staat niet in de pet spellbalk). Dat wist ik dus niet. Werd ik gekicked zonder uitleg. Pas toen ik eentje whisperde kreeg ik dat als antwoord (You did not turn of taunt of your pet). Ik dus uitzoeken en opgelost. Dat niemand even de moeite neemt om het te zeggen.

Verder tot nu toe wel relaxte groepen gehad. Werd niet veel gesproken maar vrij normaal tempo en geen probleem als ik iets vroeg.
Echt als tank is er niets irritanter als een hunter die zijn growl niet afzet. Ik had altijd een add on die me vertelde wanneer iemand growl aan heeft staan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165286656
Wat een leven, met pensioen op je 42e.
pi_165286818
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Echt als tank is er niets irritanter als een hunter die zijn growl niet afzet. Ik had altijd een add on die me vertelde wanneer iemand growl aan heeft staan.
Helemaal mee eens, het gaat me dan ook om het communiceren. Ik had nog nooit met een pet in een dungeon gespeeld vanwege Lone Wolf. En growl staat dus niet standaard op je petbalk. Kleine moeite om te zeggen dat mijn pet growl heeft en dus uit moet zetten. Of in ieder geval iets als Hunter, your pet is taking agro.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_165286820
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Echt als tank is er niets irritanter als een hunter die zijn growl niet afzet. Ik had altijd een add on die me vertelde wanneer iemand growl aan heeft staan.
Een barrage spammer vind ik irritanter.. Ik kan het altijd vrij goed hebben dat een hunter zn pet dood laat gaan.
pi_165287631
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:49 schreef Mystikvm het volgende:
Wat een leven, met pensioen op je 42e.
Och, dat duurt een paar jaar en dan gaat hij of zelf iets beginnen of meedoen met die start up van een collega waar ik gisteren over las.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165287833
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh wow, Chris Metzen gaat weg bij Blizzard :o

[..]

Zou die corrupted zijn?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2016 @ 10:10:10 #78
159966 lifeblind
pi_165287834
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh wow, Chris Metzen gaat weg bij Blizzard :o

[..]

Bye bye Thrall :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165288095
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:10 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Bye bye Thrall :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij blijft Thrall nog inspreken hoor :p
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2016 @ 10:41:45 #80
159966 lifeblind
pi_165288344
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:25 schreef Abdus18 het volgende:

[..]

hij blijft Thrall nog inspreken hoor :p
Dan nog! ;(
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 14:38:30 #81
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165292756
En hoe bevalt die nieuwe expansion? Na een week de eerste full epics al voorbij zien komen?
Of kost het dit keer meer moeite, een beetje zoals vanilla, om aan epics te raken?

Tot nu toe heb ik iedere expansion gespeeld om er na 1 char achter te komen dat het het toch weer niet is.

Is deze expansion nou noemenswaardig anders dan voorgaande of is het 13 in een dozijn?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165292829
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:38 schreef onlogisch het volgende:
En hoe bevalt die nieuwe expansion? Na een week de eerste full epics al voorbij zien komen?
Of kost het dit keer meer moeite, een beetje zoals vanilla, om aan epics te raken?

Tot nu toe heb ik iedere expansion gespeeld om er na 1 char achter te komen dat het het toch weer niet is.

Is deze expansion nou noemenswaardig anders dan voorgaande of is het 13 in een dozijn?
Heb er al een paar gezien die full epic waren. Maar als zeldzaam-paars het enige is wat je boeit, dan is het inderdaad weer een 13 in een dozijn expansion.

Wat deze expansion(voor mij) beter doet dan de vorige, is dat ik veel te veel te doen heb in veel te weinig tijd. Maar dat komt misschien ook omdat ik nu heel weinig tijd heb...
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:15:48 #83
194233 Friday12
Originele kloon
pi_165295372
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:38 schreef onlogisch het volgende:
En hoe bevalt die nieuwe expansion? Na een week de eerste full epics al voorbij zien komen?
Of kost het dit keer meer moeite, een beetje zoals vanilla, om aan epics te raken?

Tot nu toe heb ik iedere expansion gespeeld om er na 1 char achter te komen dat het het toch weer niet is.

Is deze expansion nou noemenswaardig anders dan voorgaande of is het 13 in een dozijn?
Ik ben zo goed als full epic(behalve boots) en bijna alles mythic dus niet van world quest
pi_165295900
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:38 schreef onlogisch het volgende:
En hoe bevalt die nieuwe expansion? Na een week de eerste full epics al voorbij zien komen?
Of kost het dit keer meer moeite, een beetje zoals vanilla, om aan epics te raken?

Tot nu toe heb ik iedere expansion gespeeld om er na 1 char achter te komen dat het het toch weer niet is.

Is deze expansion nou noemenswaardig anders dan voorgaande of is het 13 in een dozijn?
Full epic sinds afgelopen woensdag :p
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2016 @ 17:48:28 #85
159966 lifeblind
pi_165297585
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:38 schreef onlogisch het volgende:
En hoe bevalt die nieuwe expansion? Na een week de eerste full epics al voorbij zien komen?
Of kost het dit keer meer moeite, een beetje zoals vanilla, om aan epics te raken?

Tot nu toe heb ik iedere expansion gespeeld om er na 1 char achter te komen dat het het toch weer niet is.

Is deze expansion nou noemenswaardig anders dan voorgaande of is het 13 in een dozijn?
Op helm, trinkets en chest na full epic, m'n broek is zelfs Legendary.

Zou ook niet zeggen dat het echt moeite kost om epics te kunnen krijgen, zeker met de kans op warforged/titanforged proc's enzo. Maar goed, de kleur van het item boeit niet zo veel, stats, proc's en abilities, of ie dan groen, blauw, paars of oranje is, meh.

Qua hoeveelheid dingen die nu te doen zijn heeft Blizzard het wat mij betreft goed voor elkaar. Geen eindeloze dailies meer, maar dat is nu stiekem verstopt onder het mom van World Quests. Op de een of andere manier voelt dat toch wat prettiger aan. En qua dungeons zijn er nu gewoon al meteen 3 moeilijkheidsgraden, waarvan de laatste nog kan schalen straks als keystones beschikbaar worden.

Class/order hall vind ik zelf erg tof, in ieder geval degene voor Paladins. Ben op m'n warlock ook al even bezig geweest maar die vind ik wat minder, maar goed, da's persoonlijke smaak denk ik.

Al met al ben ik na 2 weken nog steeds aan het spelen, dat was met Warlords niet het geval :')
pi_165298470
Ben bezig met begin van 4e class en de classhall van rogues is _O_ _O_ _O_

Priest is beetje saai, maar wel erg overzichtelijk. Druids is mooi, maar te groot en wat onoverzichtelijk. Warlocks is lelijk, maar dat komt omdat ik niet hou van de demon-look-fel-green-overal. En ook best groot, maar je kan op je mount rijden en dat scheelt dan weer. Tot nu toe rogues dus beste/mooiste.

Op naar de andere 8 classes :+ Paladin duurt nog ff, maar wat ik er van gezien heb vond ik het niks (moest er voor een priestclass quest heen). Maar dat komt door de enorm religieuze sfeer en dat is natuurlijk niet gek voor een paladin,
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165300655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh wow, Chris Metzen gaat weg bij Blizzard :o

[..]

Dat gaat wel een gemis zijn vrees ik. Beste man stond toch aan de bron van warcraft.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 20:04:37 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_165300680
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:35 schreef Isabeau het volgende:
classhall van rogues is
Ik vind de 'ingang' zo grappig :D Beetje stiekem.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 20:05:42 #89
9859 crew  Karina
Woman
pi_165300703
Ligt het trouwens aan mij of worden de artifact quests bij elke artifact makkelijker? Vanmiddag de derde voor mage gedaan (arcane) en die was best vlot klaar.

Al kan het niet makkelijker worden natuurlijk want niet iedereen gebruikt dezelfde volgorde :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165300714
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:04 schreef Karina het volgende:

Ik vind de 'ingang' zo grappig :D Beetje stiekem.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165300785
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:05 schreef Karina het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of worden de artifact quests bij elke artifact makkelijker? Vanmiddag de derde voor mage gedaan (arcane) en die was best vlot klaar.

Al kan het niet makkelijker worden natuurlijk want niet iedereen gebruikt dezelfde volgorde :P
Scheelt echt heel veel per class en spec of ze makkelijk zijn of niet, de lengte overigens ook.

Disc priest ben ik tot nu toe het langste mee bezig geweest. wordt van hot naar her gestuurd.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 20:11:40 #92
9859 crew  Karina
Woman
pi_165300813
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:09 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Scheelt echt heel veel per class en spec of ze makkelijk zijn of niet, de lengte overigens ook.

Disc priest ben ik tot nu toe het langste mee bezig geweest. wordt van hot naar her gestuurd.
Volgens mij was bij mij de langste tot nu toe Warlock (de eerste artifact). Alleen van mage heb ik ze nu alledrie gedaan, denk dat ik daar gewoon mazzel had dat ze steeds makkelijker werden voor mij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165300885
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:09 schreef Asschen_sukar het volgende:

Scheelt echt heel veel per class en spec of ze makkelijk zijn of niet, de lengte overigens ook.

Disc priest ben ik tot nu toe het langste mee bezig geweest. wordt van hot naar her gestuurd.
Dat was de eerste die ik deed en toen dacht ik: woah, dat duurt lang!
En dan doe je Warlock en was ik zo klaar 8)7 "Oh, ik heb de skull al..."
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 september 2016 @ 22:39:28 #94
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165306715
Weten mensen hier nog van de oude Warcraft point & click game die in ontwikkeling was na Warcraft 2?


Deze is na iets van 17 jaar eindelijk uitgelekt. Ik zl het hier posten:

https://ufile.io/3db28
https://file.io/5GWhk8
https://dropfile.to/GzHxGwQ

Ik ga het dadelijk proberen, is toch een Blizzard product hoogtepunt, het is uiteindelijk gecanceled terwijl de game als het goed is volledig afgemaakt is. Ben benieuwd!!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 23:54:24 #95
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165308964
ben ik de enige die het nu al zat is ?

heb geen Q's meer te doen, en mag alleen nog rep farmen :/
Heroics heb ik allemaal wel gezien en voor mythics heb ik geen groep want de mensen waarmee ik speel (collega's ) zijn amper net 110 :r

Jammer weer dit
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_165309115
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:54 schreef Jimbo het volgende:
ben ik de enige die het nu al zat is ?

heb geen Q's meer te doen, en mag alleen nog rep farmen :/
Heroics heb ik allemaal wel gezien en voor mythics heb ik geen groep want de mensen waarmee ik speel (collega's ) zijn amper net 110 :r

Jammer weer dit
jong het is een mmo ga guild zoeken
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2016 @ 01:21:56 #97
159966 lifeblind
pi_165310029
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

jong het is een mmo ga guild zoeken
spijker, kop, slaan :D
pi_165310813
Je kan altijd nog gaan pvp'en, of level een alt, of via de groupfinder mythic dungeons doen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 10:48:44 #99
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165313673
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

jong het is een mmo ga guild zoeken
ja die heb ik dus, alleen dat volk is fokking langzaam met alles doen :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 10:48:58 #100
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165313678
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 07:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je kan altijd nog gaan pvp'en, of level een alt, of via de groupfinder mythic dungeons doen.
mythic kan niet via dungeon finder toch? :?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 14 september 2016 @ 10:49:30 #101
194233 Friday12
Originele kloon
pi_165313686
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:48 schreef Jimbo het volgende:

[..]

mythic kan niet via dungeon finder toch? :O
Wel via de group finder :P

Niet via een queue nee
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 10:50:07 #102
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165313696
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:49 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wel via de group finder :P

Niet via een queue nee
ohh zo

tsja ook wel een idee. ik ben tenslotte een tank dus ik kom wel flink aan de bak :P
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 14 september 2016 @ 10:50:38 #103
194233 Friday12
Originele kloon
pi_165313707
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:50 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ohh zo

tsja ook wel een idee. ik ben tenslotte een tank dus ik kom wel flink aan de bak :P
Zijn echt ziek veel grps :P
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 10:51:21 #104
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165313719
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Zijn echt ziek veel grps :P
vanavond maar eens hosselen dan :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_165313938
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:48 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ja die heb ik dus, alleen dat volk is fokking langzaam met alles doen :')
Blizzard kan ook nooit genoeg content maken als je alles denkt te moeten rushen. Persoonlijk ben ik wat aan het slacken. Ik moet echt nog 10 ilevels omhoog voordat de raid volgende week opengaat. Ben nu 820 en we hanteren als minimum 830. Dus ik heb nog zat te doen deze week, probleem is dat ik niet genoeg tijd heb om te spelen :'(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165314087
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:51 schreef Jimbo het volgende:

[..]

vanavond maar eens hosselen dan :+
zie toch vooral veel groups die al een tank en drie dps hebben en alleen een healer zoeken.
Vorige week voor arcway en court of stars zeker 20+ groepen die zo in de lfg stonden te wachten XD
pi_165314094
wat een hoop quests in Suramar lijkt wel geen einde aan te komen
pi_165314269
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:13 schreef Evertjan het volgende:
wat een hoop quests in Suramar lijkt wel geen einde aan te komen
Ik heb er niks meer te doen (op zo nu en dan een worldquest na) en heb wel hard rep nodig, dus er komt een keer een eind aan. Ik wacht tot ik de volgende reeks quests kan doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165314313
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb er niks meer te doen (op zo nu en dan een worldquest na) en heb wel hard rep nodig, dus er komt een keer een eind aan. Ik wacht tot ik de volgende reeks quests kan doen.
hoever ben je met rep van de Nightfallen?
pi_165314332
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:23 schreef Evertjan het volgende:

hoever ben je met rep van de Nightfallen?
6015/12000
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165314415
Ik moet zeggen dat ik de hele verhaallijn in Suramar echt totaal niet boeiend vind, die hele questchain staat me dan ook behoorlijk tegen.
pi_165314485
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:29 schreef byah het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de hele verhaallijn in Suramar echt totaal niet boeiend vind, die hele questchain staat me dan ook behoorlijk tegen.
Oh echt? :o Ik kwam daar langzaam op gang qua verhaallijn, maar als je eenmaal in die stad aan het questen bent dan is het toch een erg goed verhaal. Vind ik dan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165314620
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:48 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ja die heb ik dus, alleen dat volk is fokking langzaam met alles doen :')
andere guild
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 12:03:14 #114
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165315052
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Blizzard kan ook nooit genoeg content maken als je alles denkt te moeten rushen. Persoonlijk ben ik wat aan het slacken. Ik moet echt nog 10 ilevels omhoog voordat de raid volgende week opengaat. Ben nu 820 en we hanteren als minimum 830. Dus ik heb nog zat te doen deze week, probleem is dat ik niet genoeg tijd heb om te spelen :'(
paar world quests en je bent er zo.

ik was ilvl 820 ofzo maar had een necklace en waist op lvl 790 ofzo :')

die twee geupgrade en bam! 832 ofzo
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 12:03:30 #115
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165315057
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:13 schreef Abdus18 het volgende:

[..]

zie toch vooral veel groups die al een tank en drie dps hebben en alleen een healer zoeken.
Vorige week voor arcway en court of stars zeker 20+ groepen die zo in de lfg stonden te wachten XD
ach, als druid met healbot kan ik dat ook :P
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 12:03:44 #116
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165315059
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:13 schreef Evertjan het volgende:
wat een hoop quests in Suramar lijkt wel geen einde aan te komen
wacht maar tot ze op zijn, dan is het alleen nog rep grinden ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_165315080
Ik ben intussen Revered met Nightfallen, moet de dungeons daar gaan doen. Als mijn guild nou eens op zou schieten...
pi_165315096
Oh en ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen in mijn leven maar: Ik ben het rijden op die dinosaurus zat.

Pff waarom komt die WQ elke dag terug?
pi_165315211
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:06 schreef Stranger het volgende:
Oh en ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen in mijn leven maar: Ik ben het rijden op die dinosaurus zat.

Pff waarom komt die WQ elke dag terug?
Het duurt te lang en er zijn te veel dino's in 1 area.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 september 2016 @ 12:20:09 #120
194233 Friday12
Originele kloon
pi_165315325
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:23 schreef Evertjan het volgende:

[..]

hoever ben je met rep van de Nightfallen?
500/21000 *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:03 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ach, als druid met healbot kan ik dat ook :P
Healbot is pure aids :r
pi_165315520
Mijn mattie Bitterlemon op een van zijn eerste world quest caches gelijk een legendary.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165315846
quote:
8s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn mattie Bitterlemon op een van zijn eerste world quest caches gelijk een legendary.
Ja iemand in ons guild ook in zijn allereerste chest. Ik dus 0 tot nu toe en al veel chests geopend :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165316109
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het duurt te lang en er zijn te veel dino's in 1 area.
is een stukje, moet je wel ergens een bruggetje over volgens mij, daar staan 10 van de demons, links en rechts hiervan het trappetje omhoog staan 2 "bazen" welke elk 5% geven. Gewoon op en neer rennen tussen deze twee en het groepje van 10 demons en je bent er zo klaar mee :p
  woensdag 14 september 2016 @ 15:57:30 #124
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_165319283
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:05 schreef Stranger het volgende:
Ik ben intussen Revered met Nightfallen, moet de dungeons daar gaan doen. Als mijn guild nou eens op zou schieten...
Damn, hoe doen jullie dat zo snel?

Ik inmiddels honored met zo'n 2500/12000

Heb alle quests gedaan die er te doen zijn en die andere kan ik pas unlocken na 7000. The grind is real, dit gaat weken duren.
*Hosselcopter*
pi_165319369
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:57 schreef Dibble het volgende:

[..]

Damn, hoe doen jullie dat zo snel?

Ik inmiddels honored met zo'n 2500/12000

Heb alle quests gedaan die er te doen zijn en die andere kan ik pas unlocken na 7000. The grind is real, dit gaat weken duren.
Elke dag de world quests daar doen en bij het scenario van the whithered gewoon 400 punten halen
pi_165320206
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:01 schreef Abdus18 het volgende:
Elke dag de world quests daar doen en bij het scenario van the whithered gewoon 400 punten halen
Ik ben healer en wat kan ik niet? Mijn withered healen -O- En mijn dps is fucking traag.
Al kwam ik vandaag best ver, tot die elite rogue (?) ineens te voorschijn kwam en me in 3 klappen dood sloeg :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165320680
Iemand idee welke addon deze frames geeft:

  woensdag 14 september 2016 @ 17:11:44 #128
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165320831
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 17:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand idee welke addon deze frames geeft:

[ afbeelding ]
Z-Perl :) gebruik ik zelf ook, werkt erg goed!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 17:28:07 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_165321104
Vond het een beetje te warm om te gamen vanmiddag en ik dacht, ik doe alleen 'even' mijn mining quest, deze: http://www.wowhead.com/quest=38888/the-highmountain-tauren

Kolere ik ben een uur bezig geweest om bij die gast te komen :')__ Ik had eerst even moeten googelen want ik zag nu dat ik niet de enige ben die dat probleem had.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 14 september 2016 @ 18:44:12 #130
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165322543
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:03 schreef Jimbo het volgende:

[..]

wacht maar tot ze op zijn, dan is het alleen nog rep grinden ;(
Je hoeft het toch niet te doen :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 20:09:03 #131
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165324575
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 18:44 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je hoeft het toch niet te doen :')
wel als je verder wilt, en de arcway in enzo ;( :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 14 september 2016 @ 20:38:08 #132
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165325261
Haha ok ok

op welk realm speel je jimbo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 14 september 2016 @ 20:59:16 #133
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165325937
quote:
99s.gif Op woensdag 14 september 2016 17:28 schreef Karina het volgende:
Vond het een beetje te warm om te gamen vanmiddag en ik dacht, ik doe alleen 'even' mijn mining quest, deze: http://www.wowhead.com/quest=38888/the-highmountain-tauren

Kolere ik ben een uur bezig geweest om bij die gast te komen :')__ Ik had eerst even moeten googelen want ik zag nu dat ik niet de enige ben die dat probleem had.
Ik kwam er een keer toevallig langs..vond een weg met een mooi uitzicht en die volgde ik gewoon. M'n man heeft nog steeds moeite de route te onthouden, maar vind de weg zelf vrij makkelijk nu 😊
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 21:33:22 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_165327173
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik kwam er een keer toevallig langs..vond een weg met een mooi uitzicht en die volgde ik gewoon. M'n man heeft nog steeds moeite de route te onthouden, maar vind de weg zelf vrij makkelijk nu 😊
Ik had de 'mazzel' dat ik dood ging en de spirithealer vlakbij was waar hij stond dus toen daar gerezzed :D Zat op een gegeven moment zelfs in Suramar en daar ging ik natuurlijk ook dood :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 15 september 2016 @ 11:55:07 #135
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_165337000
Deze pet die je in de Dalaran sewers kan spawnen en vangen! _O_ _O_

pi_165338648
quote:
8s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn mattie Bitterlemon op een van zijn eerste world quest caches gelijk een legendary.
10.gif

Ik las wel dat je kans op een legendary langzaam aan steeds groter wordt. Er is dus nog hoop.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_165338922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Deze pet die je in de Dalaran sewers kan spawnen en vangen! _O_ _O_

[ afbeelding ]
Ik ben geen pet collector maar deze wil ik wel hebben ^O^
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 15 september 2016 @ 13:39:24 #138
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_165339066
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:28 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik ben geen pet collector maar deze wil ik wel hebben ^O^
Is de Young Mutant Warturtle :D Ik heb hem natuurlijk tot Leonardo benoemd, for obvious reasons! :7
pi_165339146
quote:
99s.gif Op woensdag 14 september 2016 17:28 schreef Karina het volgende:
Vond het een beetje te warm om te gamen vanmiddag en ik dacht, ik doe alleen 'even' mijn mining quest, deze: http://www.wowhead.com/quest=38888/the-highmountain-tauren

Kolere ik ben een uur bezig geweest om bij die gast te komen :')__ Ik had eerst even moeten googelen want ik zag nu dat ik niet de enige ben die dat probleem had.
Ik heb hem na een dik uur gelukig op eigen kracht gevonden. Ik heb owieso een hekel aan veel hoogte verschil mappen, ik verlies altijd mijn weg en orientatievermogen in dat soort area's
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 14:38:18 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_165340235
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb hem na een dik uur gelukig op eigen kracht gevonden. Ik heb owieso een hekel aan veel hoogte verschil mappen, ik verlies altijd mijn weg en orientatievermogen in dat soort area's
Als ik niet was doodgegaan in de buurt had ik het nu NOG niet gevonden denk ik :') Bergen/grotten en onderwater zijn ook helemaal niet mijn ding. Bergen/grotten vooral niet als je nog niet kunt vliegen natuurlijk.

Vliegen in Legion wordt nog een flinke klus trouwens. gelukkig wel account wide, dus de ene alt kan de ene zone exploren en een andere alt de volgende.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165340588
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Als ik niet was doodgegaan in de buurt had ik het nu NOG niet gevonden denk ik :') Bergen/grotten en onderwater zijn ook helemaal niet mijn ding. Bergen/grotten vooral niet als je nog niet kunt vliegen natuurlijk.

Vliegen in Legion wordt nog een flinke klus trouwens. gelukkig wel account wide, dus de ene alt kan de ene zone exploren en een andere alt de volgende.
Valt best mee, de meeste dingen doe je vanzelf simpelweg door het spel te spelen.
Elke world quest geeft toch rep, en na het questen in de zones ben je in ieder geval al honored met de desbetreffende faction.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165340634
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:38 schreef Karina het volgende:


Vliegen in Legion wordt nog een flinke klus trouwens. gelukkig wel account wide, dus de ene alt kan de ene zone exploren en een andere alt de volgende.
Mwah.. zo te zien mis ik alleen nog revered met The Wardens en de Suramar quests, waarvan er één questline nog niet eens is toegevoegd volgens mij.
En waarom zou je willen vliegen als je toch dat fluitje hebt en een FP elke 3 meter.
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 15:12:12 #143
9859 crew  Karina
Woman
pi_165340790
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:02 schreef Stranger het volgende:

[..]

.
Mwah.. zo te zien mis ik alleen nog revered met The Wardens en de Suramar quests, waarvan er één questline nog niet eens is toegevoegd volgens mij.
En waarom zou je willen vliegen als je toch dat fluitje hebt en een FP elke 3 meter.
Ik heb geen fluitje.

Niet in wow en niet irl :D

En handig voor treasures en zo en bijv voornoemde NPC.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 15:13:48 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_165340814
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:59 schreef DJ_ het volgende:

[..]

. gelukkig wel account wide, dus de ene alt kan de ene zone exploren en een andere alt de volgende.
Valt best mee, de meeste dingen doe je vanzelf simpelweg door het spel te spelen.
Elke world quest geeft toch rep, en na het questen in de zones ben je in ieder geval al honored met de desbetreffende faction.
[/quote]
Het lijkt wel heel veel iig en dit is deel 1 er komt nog wat blijkbaar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165341011
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb geen fluitje.

Niet in wow en niet irl :D

En handig voor treasures en zo en bijv voornoemde NPC.
Ik weet niet meer hoe ik aan mijn fluitje kwam ( :') ) maar ik ben er wel blij mee.
Persoonlijk vind ik het wel oke dat ze niet gelijk vanaf het begin viegen toestaan. Vind het wel prettig om de omgeving eens van de grond te zien ipv gehaast er over heen te vliegen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165341017
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:39 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Is de Young Mutant Warturtle :D Ik heb hem natuurlijk tot Leonardo benoemd, for obvious reasons! :7
Vanwege zijn rol in Titanic?
pi_165341308
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:26 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik weet niet meer hoe ik aan mijn fluitje kwam ( :') ) maar ik ben er wel blij mee.
Persoonlijk vind ik het wel oke dat ze niet gelijk vanaf het begin viegen toestaan. Vind het wel prettig om de omgeving eens van de grond te zien ipv gehaast er over heen te vliegen.
Fluitje krijg je bij de eerste world quest :)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 15:43:44 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_165341364
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:26 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik weet niet meer hoe ik aan mijn fluitje kwam ( :') ) maar ik ben er wel blij mee.
Persoonlijk vind ik het wel oke dat ze niet gelijk vanaf het begin viegen toestaan. Vind het wel prettig om de omgeving eens van de grond te zien ipv gehaast er over heen te vliegen.
Ze hadden het zoals in pandaria kunnen doen.

Dat vond ik prima.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165341372
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Als ik niet was doodgegaan in de buurt had ik het nu NOG niet gevonden denk ik :') Bergen/grotten en onderwater zijn ook helemaal niet mijn ding. Bergen/grotten vooral niet als je nog niet kunt vliegen natuurlijk.

Vliegen in Legion wordt nog een flinke klus trouwens. gelukkig wel account wide, dus de ene alt kan de ene zone exploren en een andere alt de volgende.
Alle quests doen is nog niet eens zo'n enorme klus. In WoD viel me dit achteraf ook enorm mee.
pi_165341410
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:27 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Vanwege zijn rol in Titanic?


Teenage Mutant Ninja Turtles, nooit gezien?
pi_165341958
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben healer en wat kan ik niet? Mijn withered healen -O- En mijn dps is fucking traag.
Al kwam ik vandaag best ver, tot die elite rogue (?) ineens te voorschijn kwam en me in 3 klappen dood sloeg :X
Dat vind ik inderdaad wel een nadeel aan de Withered training, je kan ze potjandorie niet healen.. kom ik aan met mn hybride class denken dat ook wel ff te kunnen doen xD

Ik moet er in ieder geval duidelijk nog wat op oefenen.. ik haal nu iets van 50 punten ofzo.. maar ik begin ook maar met 8 van die mannetjes.. moet er echt op letten dat ik meer ancient mana verzamel.. of überhaupt meer in Suramar kom.. supertoffe zone maar ben drukker met world quests overal en Archeology xD
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 18:19:14 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_165344310
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:44 schreef Mystikvm het volgende:

Alle quests doen is nog niet eens zo'n enorme klus. In WoD viel me dit achteraf ook enorm mee.
De quests gaat wel lukken ja maar alles op exalted is toch altijd wel even een klusje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165345079
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 16:14 schreef icemotion het volgende:

Dat vind ik inderdaad wel een nadeel aan de Withered training, je kan ze potjandorie niet healen.. kom ik aan met mn hybride class denken dat ook wel ff te kunnen doen xD

Ik moet er in ieder geval duidelijk nog wat op oefenen.. ik haal nu iets van 50 punten ofzo.. maar ik begin ook maar met 8 van die mannetjes.. moet er echt op letten dat ik meer ancient mana verzamel.. of überhaupt meer in Suramar kom.. supertoffe zone maar ben drukker met world quests overal en Archeology xD
Ik doe nu Suramar eerst en dan de rest. Nog even en dan heb ik die 8000 rep punten *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165345400
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:19 schreef Karina het volgende:

[..]

De quests gaat wel lukken ja maar alles op exalted is toch altijd wel even een klusje.
Je hoeft toch maar één van die dingen te halen voor flying? Of moet je alles hebben?
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 19:08:44 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_165345418
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je hoeft toch maar één van die dingen te halen voor flying? Of moet je alles hebben?
Ik begreep alles? En daarna nog iets wat nog niet is gepubliceerd, dit is alleen deel 1.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165345880
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:19 schreef Karina het volgende:

[..]

De quests gaat wel lukken ja maar alles op exalted is toch altijd wel even een klusje.
Revered, niet exalted :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 19:29:12 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_165345918
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:27 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Revered, niet exalted :P
Ah dat scheelt al weer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165346016
Ik denk dat je net als in Draenor al automatisch dat flying bij elkaar sprokkelt als je gewoon speelt. Zal ook nog wel een tijdje duren, dus alle tijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165346022
Die archeology quests duren overigens echt ongelofelijk lang :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165346152
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Die archeology quests duren overigens echt ongelofelijk lang :X
Ja, TE lang, ik wil best af en toe wat archeology tussen door doen maar het duurt nu zo lang dat tenzij ik er een hele avond een keer goed voor ga zitten ik ze niet af krijg.
En je raakt je progress gewoon kwijt na het einde van de week ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165346400
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:38 schreef DJ_ het volgende:

Ja, TE lang, ik wil best af en toe wat archeology tussen door doen maar het duurt nu zo lang dat tenzij ik er een hele avond een keer goed voor ga zitten ik ze niet af krijg.
En je raakt je progress gewoon kwijt na het einde van de week ;(
Ik moet nu 25 Highborne kistjes maken, heb er na een behoorlijke tijd archaeologie nu 8 gedaan en het schiet niet echt op als ik steeds solves heb waar ik 100 stenen voor nodig heb 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165346529
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet nu 25 Highborne kistjes maken, heb er na een behoorlijke tijd archaeologie nu 8 gedaan en het schiet niet echt op als ik steeds solves heb waar ik 100 stenen voor nodig heb 8)7
Was het maar steeds 100, soms heb je van die gekke dingen met 130-160 stones :(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165346667
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:52 schreef DJ_ het volgende:

Was het maar steeds 100, soms heb je van die gekke dingen met 130-160 stones :(
Ja, ik had al het gevoel dat ik een paar keer zelfs meer dan 100 had gehad, dus dat klopt. }:|
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165357936
Zojuist een UUR gedaan om de Doomhammer te krijgen op mijn Shaman. Die artifact quests zijn voor zojuist gedingde 100s (denk ilvl 580) echt niet te doen. Ik ben toch de big badass? De nieuwe Farseer van de Earthen Ring? Ja. Zo voelde ik me ook. In elkaar getimmert worden door een trogg voelt echt aan alsof je super epic bent :{
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_165358086
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 01:34 schreef Metonae het volgende:
Zojuist een UUR gedaan om de Doomhammer te krijgen op mijn Shaman. Die artifact quests zijn voor zojuist gedingde 100s (denk ilvl 580) echt niet te doen. Ik ben toch de big badass? De nieuwe Farseer van de Earthen Ring? Ja. Zo voelde ik me ook. In elkaar getimmert worden door een trogg voelt echt aan alsof je super epic bent :{
:X klinkt kut :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165358527
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 01:34 schreef Metonae het volgende:
Zojuist een UUR gedaan om de Doomhammer te krijgen op mijn Shaman. Die artifact quests zijn voor zojuist gedingde 100s (denk ilvl 580) echt niet te doen. Ik ben toch de big badass? De nieuwe Farseer van de Earthen Ring? Ja. Zo voelde ik me ook. In elkaar getimmert worden door een trogg voelt echt aan alsof je super epic bent :{
Als het een troost is, ik ben met I710 ook nog afgeslacht op mijn DK. :X
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 16 september 2016 @ 07:39:07 #167
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_165358812
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 01:34 schreef Metonae het volgende:
Zojuist een UUR gedaan om de Doomhammer te krijgen op mijn Shaman. Die artifact quests zijn voor zojuist gedingde 100s (denk ilvl 580) echt niet te doen. Ik ben toch de big badass? De nieuwe Farseer van de Earthen Ring? Ja. Zo voelde ik me ook. In elkaar getimmert worden door een trogg voelt echt aan alsof je super epic bent :{
Ik ben ook een paar keer gewiped met de Quest van de Warrior #noselfhealing
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_165359130
Ik ben op de 2e artifact (Frost mage) ook een paar keer dood gegaan. Ik was al helemaal blij dat de boss in het midden van de instance zijn health niet gereset had :D!!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_165360652
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 08:32 schreef Knut het volgende:
Ik ben op de 2e artifact (Frost mage) ook een paar keer dood gegaan. Ik was al helemaal blij dat de boss in het midden van de instance zijn health niet gereset had :D!!
Dat had ik op mijn rogue. Was even bang dat ze weer full health was :X Maar nee, godzijdank niet. Maar goed, mijn conclusie was gewoon dat ik héél slecht @ rogue was (net even snel doorgelezen welke knopjes ik moest gebruiken).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165362813
Frostmane heeft nogal issues atm :{ dc's elke minuut. Ik ga maar wat anders doen, dit heeft geen nut.

Oh, dit duurt al de hele ochtend sinds een rolling restart: http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17613444119?page=1
En geen antwoord van Blizzard zelf wat er gaande is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165363376
Ongerelateerd aan hierboven, de online armory van WoW wordt EINDELIJK geupdate. Je kan dus weer makkelijker theory craften!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2016 @ 13:31:10 #172
159966 lifeblind
pi_165364284
Hij is volgens mij de afgelopen week 1 of 2 keer geupdate. Mijn main loopt in ieder geval een dag of 3 / 4 achter nu.
  vrijdag 16 september 2016 @ 14:08:58 #173
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_165365159
wel gerelateerd aan het topic hierboven: https://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect

:O
  vrijdag 16 september 2016 @ 14:18:56 #174
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_165365346
zit nu op 5025 rep honored met The Nightfallen. Hoelang gaat het duren nog voor ik Arcway en Court heb geunlocked. Ik las dat de questchain met 8000 rep al kan starten. Dus nog 3k nodig.

Ik doe de volgende dingen nu dagelijks

-Withered Army traning
-Alle Worldquests met beloning ( Nightfallen doe ik altijd )
-Af en toe mana geven aan die crackheads

En dat is het wel zo een beetje ;( nog andere zaken waar ik rep mee kan pakken? Alle kleine beetjes helpen
*Hosselcopter*
  vrijdag 16 september 2016 @ 14:24:21 #175
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_165365438
reroll human = 10%+,
Houd Darkmoon Fair in de gaten = 10%+
pi_165365517
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:18 schreef Dibble het volgende:
zit nu op 5025 rep honored met The Nightfallen. Hoelang gaat het duren nog voor ik Arcway en Court heb geunlocked. Ik las dat de questchain met 8000 rep al kan starten. Dus nog 3k nodig.

Ik doe de volgende dingen nu dagelijks

-Withered Army traning
-Alle Worldquests met beloning ( Nightfallen doe ik altijd )
-Af en toe mana geven aan die crackheads

En dat is het wel zo een beetje ;( nog andere zaken waar ik rep mee kan pakken? Alle kleine beetjes helpen
Nee dat is het, je kan nog wel bij de Kirin Tor Emmisary kiezen om je nightfallen rep te boosten als dat je dagelijkse faction chest is.

het duurt gewoon even, volgende week bij de nieuwe reset heb je het sowieso wel :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165365761
Vond dit ook wel een mooie

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2016 @ 14:45:10 #178
159966 lifeblind
pi_165365834
Wut? :')
pi_165367227
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vond dit ook wel een mooie

[ afbeelding ]
Huh? :o

Ticket maken?
pi_165367651
Ik weet van een situatie waarbij het normaal is dat je faalt ook al had je meer dan 100%, maar dan had je andere groep of acolytes ook dood moeten gaan :+ Deze snap ik niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 16 september 2016 @ 23:51:35 #181
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_165376513
Ah, we gaan weer terug naar oude Karazhan! Nieuwe mount die dropt van oude boss in oude Karazhan! 8-) Let the grind begin!
pi_165376619
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 23:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Ah, we gaan weer terug naar oude Karazhan! Nieuwe mount die dropt van oude boss in oude Karazhan! 8-) Let the grind begin!
huh? Is er nu nog een mount in Karazhan? :o En ik heb er nog zoveel op mijn lijstje :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 16 september 2016 @ 23:57:06 #183
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_165376656
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 23:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh? Is er nu nog een mount in Karazhan? :o En ik heb er nog zoveel op mijn lijstje :X
Nog niet, pas als de nieuwe patch 7.1 live gaat

Smoldering Ember Wyrm
pi_165376673
Ik moet weer werken, dus nergens meer tijd voor -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 16 september 2016 @ 23:59:20 #185
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_165376700
Zijn buiten die, nog 6 andere mounts te verkrijgen :D

Oh en we gaan weer terug naar oude raids van Wrath of the Lich King voor een nieuwe raiding with leashes achievement :'( :'( :D
  zaterdag 17 september 2016 @ 10:18:17 #186
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_165379653
Iemand nog een site waar ik goedkoop gametime kan scoren? Zie net pas dat ik 5 dagen over heb.
*Hosselcopter*
pi_165387720
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Aan de WoW ja? _O-

Niks mis mee.
_O- I am addicted
pi_165391722
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet van een situatie waarbij het normaal is dat je faalt ook al had je meer dan 100%, maar dan had je andere groep of acolytes ook dood moeten gaan :+ Deze snap ik niet.
Er is een bepaalde ability die je altijd moet counteren, anders faalt je missie, ook bij 100%+

Geven ze een tip voor de eerste keer dat je die tegenkomt.
  zondag 18 september 2016 @ 10:01:46 #189
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_165398412
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vond dit ook wel een mooie

[ afbeelding ]
^
  zondag 18 september 2016 @ 11:01:04 #190
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_165399116
Bezig met levelling zonder looms, zonder vliegen, zonder dungeons, alleen questen voor loremaster. Oh en met Storyline addon en xp lock bij einde expansion om alle quests voor loremaster te doen.

Gaat een hele tijd duren, ben nu lvl 70 en in Blades Edge.

Ontzettend leuk om te doen, kost heel veel tijd maar voelt wel als een grote overwinning als ik weer een zone klaar heb.

Levelling een Orc Female Warlock met Affliction als mainspec.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_165399270
Levelen in Outland is echt een verschrikking. Respect dat je er nog aan begint.
pi_165401092
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:45 schreef Snowbells het volgende:

[..]

_O- I am addicted
En terecht. Je bent nog veelte lang in Guildwars blijven hangen :D
  † In Memoriam † maandag 19 september 2016 @ 10:14:22 #193
159966 lifeblind
pi_165423562
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
Levelen in Outland is echt een verschrikking. Respect dat je er nog aan begint.
Waarom zegt iedereen dat altijd? Het kost letterlijk een paar uurtjes om van 58 tot 68 te levellen, wanneer je naar Northrend kan :?
pi_165423725
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 10:14 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Waarom zegt iedereen dat altijd? Het kost letterlijk een paar uurtjes om van 58 tot 68 te levellen, wanneer je naar Northrend kan :?
Hellfire Peninsula is een draak van een zone. De rest van de zones zijn ook veel te groot, gemaakt voor grote spelersaantallen maar dat is natuurlijk allang niet meer het geval. Quest design is echt hopeloos outdated, pas bij WotLK begonnen ze door te krijgen hoe je leuke quests maakt en hoe je dat een beetje efficiënt kunt indelen.

Ik koos er eerder altijd voor om maar via instances te levelen, en niet door questen.
  † In Memoriam † maandag 19 september 2016 @ 10:26:32 #195
159966 lifeblind
pi_165423791
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 10:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hellfire Peninsula is een draak van een zone. De rest van de zones zijn ook veel te groot, gemaakt voor grote spelersaantallen maar dat is natuurlijk allang niet meer het geval. Quest design is echt hopeloos outdated, pas bij WotLK begonnen ze door te krijgen hoe je leuke quests maakt en hoe je dat een beetje efficiënt kunt indelen.

Ik koos er eerder altijd voor om maar via instances te levelen, en niet door questen.
Mja, vanaf lvl 58 (of lvl 57? staat me iets van bij), kun je meteen Hellfire Ramparts queuen, waarvan 1 run op dat moment minstens 1,5 level is zo. Mocht je niet instant kunnen queuen om wat voor reden dan ook, quest je een beetje in het aangegeven gebied voor het level wat je bent, doet de dungeons die je kan doen ongeveer, en op 68 ga je naar Northrend, eventueel op 67 al wat mobs grinden in Borean Tundra omdat die aardig wat xp geven. Meer dan dat is het niet. Het voordeel van Outland is dat het gewoon heel rechttoe rechtaan is is, niks moeilijk doen, gewoon doorbikkelen :P
pi_165423864
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 10:26 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, vanaf lvl 58 (of lvl 57? staat me iets van bij), kun je meteen Hellfire Ramparts queuen, waarvan 1 run op dat moment minstens 1,5 level is zo. Mocht je niet instant kunnen queuen om wat voor reden dan ook, quest je een beetje in het aangegeven gebied voor het level wat je bent, doet de dungeons die je kan doen ongeveer, en op 68 ga je naar Northrend, eventueel op 67 al wat mobs grinden in Borean Tundra omdat die aardig wat xp geven. Meer dan dat is het niet. Het voordeel van Outland is dat het gewoon heel rechttoe rechtaan is is, niks moeilijk doen, gewoon doorbikkelen :P
Tja, Azeroth heeft een update gekregen met Cata, zouden ze eigenlijk ook moeten doen met Outland.
pi_165423869
Is Outland ook niet de oudste content die je nog kunt spelen in WoW? Of is er nog een zone in de oude wereld die niet is aangepakt met Cataclysm?

Eigenlijk best jammer dat het niet loont om een gestroomlijnde experience te maken voor level 60-70, zoals ze wel hebben gedaan voor de eerste 60 levels.
  † In Memoriam † maandag 19 september 2016 @ 10:33:10 #198
159966 lifeblind
pi_165423926
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 10:30 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Tja, Azeroth heeft een update gekregen met Cata, zouden ze eigenlijk ook moeten doen met Outland.
Alsjeblieft niet :{w

Ik vind het persoonlijk wel tof zoals Outland in elkaar zit, het voelt ook echt als een chaotische rotzooi die half uit elkaar ligt, wat het natuurlijk ook is. Lijkt me ook niet dat het heel erg viable is voor Blizzard om uberhaupt nog tijd aan die gebieden te besteden overigens.
pi_165424111
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 10:14 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Waarom zegt iedereen dat altijd? Het kost letterlijk een paar uurtjes om van 58 tot 68 te levellen, wanneer je naar Northrend kan :?
Omdat het verschrikkelijk saai is. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165424136
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 10:30 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Tja, Azeroth heeft een update gekregen met Cata, zouden ze eigenlijk ook moeten doen met Outland.
Of level scaling. Krijg ik tenminste die zones te zien waar ik eigenlijk nog nooit heb geleveld. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165424153
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 10:42 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Of level scaling. Krijg ik tenminste die zones te zien waar ik eigenlijk nog nooit heb geleveld. :')
Kan ook, maar dan klopt de lore niet meer.
pi_165424403
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Kan ook, maar dan klopt de lore niet meer.
Dat doet het al niet. Eerst Deathwing proberen te stoppen, dan twee keer terug de tijd in reizen om Illidan en de Lich King te slopen, dan weer terug naar Deathwing. Of als je een troll maakt krijg je die ruzie te zien tussen Garrosh en Vol'jin terwijl beiden allang dood zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165424516
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2016 10:58 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat doet het al niet. Eerst Deathwing proberen te stoppen, dan twee keer terug de tijd in reizen om Illidan en de Lich King te slopen, dan weer terug naar Deathwing. Of als je een troll maakt krijg je die ruzie te zien tussen Garrosh en Vol'jin terwijl beiden allang dood zijn.
Garrosh gaat pas dood in WoD en Vol'jin pas in Legion. Aangezien je als level 1 nu begint in Cata, zijn ze beide dus niet dood :P
pi_165424643
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 11:05 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Garrosh gaat pas dood in WoD en Vol'jin pas in Legion. Aangezien je als level 1 nu begint in Cata, zijn ze beide dus niet dood :P
Spoilers. :(
pi_165424763
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 11:05 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Garrosh gaat pas dood in WoD en Vol'jin pas in Legion. Aangezien je als level 1 nu begint in Cata, zijn ze beide dus niet dood :P
Het is wel verwarrend, want ik met level 110 heb dat allemaal al meegemaakt en kan jou opzoeken op level 1 die dat nog niet heeft meegemaakt. Iedereen is op hetzelfde moment in dezelfde wereld, en zou dus dezelfde dingen mee moeten maken.

Ik neem toch ook aan dat Vol'jin ook voor een level 10 character niet meer de Warchief is als je in Orgrimmar komt?
pi_165425651
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is wel verwarrend, want ik met level 110 heb dat allemaal al meegemaakt en kan jou opzoeken op level 1 die dat nog niet heeft meegemaakt. Iedereen is op hetzelfde moment in dezelfde wereld, en zou dus dezelfde dingen mee moeten maken.

Ik neem toch ook aan dat Vol'jin ook voor een level 10 character niet meer de Warchief is als je in Orgrimmar komt?
Het klopt dat het verwarrend is, maar ik snap wel dat het verspeelde resources zijn om steeds, na iedere expansion, de lowlevel zones aan te passen aan het huidige verhaal.
pi_165426980
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 11:56 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Het klopt dat het verwarrend is, maar ik snap wel dat het verspeelde resources zijn om steeds, na iedere expansion, de lowlevel zones aan te passen aan het huidige verhaal.
Dat snap ik ook wel, maar ik kan mij voorstellen dat, als je nu begint, er eigenlijk geen touw vast te knopen is aan hoe het verhaal nu gaat.

Er zijn toch echt nog mensen die gewoon alle quest-text lezen tijdens het spelen (ik bijvoorbeeld :@ )
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 13:26:46 #208
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165427680
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is wel verwarrend, want ik met level 110 heb dat allemaal al meegemaakt en kan jou opzoeken op level 1 die dat nog niet heeft meegemaakt. Iedereen is op hetzelfde moment in dezelfde wereld, en zou dus dezelfde dingen mee moeten maken.

Ik neem toch ook aan dat Vol'jin ook voor een level 10 character niet meer de Warchief is als je in Orgrimmar komt?
die tijdlijn is idd bijna verwarrender dan die vna x-men
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 13:28:45 #209
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165427720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:18 schreef Dibble het volgende:
zit nu op 5025 rep honored met The Nightfallen. Hoelang gaat het duren nog voor ik Arcway en Court heb geunlocked. Ik las dat de questchain met 8000 rep al kan starten. Dus nog 3k nodig.

Ik doe de volgende dingen nu dagelijks

-Withered Army traning
-Alle Worldquests met beloning ( Nightfallen doe ik altijd )
-Af en toe mana geven aan die crackheads

En dat is het wel zo een beetje ;( nog andere zaken waar ik rep mee kan pakken? Alle kleine beetjes helpen
dagje ofzo

ff alle Qs doen, alle world q's en dan ben je er zo
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_165428067
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er zijn toch echt nog mensen die gewoon alle quest-text lezen tijdens het spelen (ik bijvoorbeeld :@ )
*steekt hand op*

Vind het verhaal wat je dan mee krijgt gewoon veels te gaaf om het niet te doen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165437066
Dat was verrassend makkelijk :o







[ Bericht 14% gewijzigd door DJ_ op 19-09-2016 21:06:47 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165438412
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:00 schreef DJ_ het volgende:
Dat was verrassend makkelijk :o

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ben je gewoon aangehaakt bij een kill of heb je die hele speurtocht doorlopen?
Comfortably numb
pi_165440824
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:35 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ben je gewoon aangehaakt bij een kill of heb je die hele speurtocht doorlopen?
Heb de speurtoch doorlopen, anders kan je de mount niet krijgen helaas.
Je moet zelf de world quest in je lijst hebben om de mount te droppen, de boss zelf dropt hem niet.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 19 september 2016 @ 22:56:13 #214
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165441309
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 10:30 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Tja, Azeroth heeft een update gekregen met Cata, zouden ze eigenlijk ook moeten doen met Outland.
Haha nee dat gaan ze niet doen. Dan gaan alle spelers zeiken dat ze die oude quests niet meer kunnen doen, en oude gebieden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 20 september 2016 @ 02:21:00 #215
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_165443981
Nog goede casters hier die geïnteresseerd zijn in een semi-hardcore guild op Tarren Mill?
pi_165444379
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Haha nee dat gaan ze niet doen. Dan gaan alle spelers zeiken dat ze die oude quests niet meer kunnen doen, en oude gebieden.
Misschien een bypass maken? Gewoon Azeroth opnieuw inrichten en het laten lopen van level 1 tot 70 of 80? Dan kun je Outland nog wel doen, maar het hoeft niet. Gaat het levelen ook een beetje sneller. Als ze er boven steeds 10 levels aanplakken, duurt het ook steeds langer om er te komen als je op nul begint. Voor nieuwere spelers misschien wel zo prettig.
pi_165444546
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 07:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien een bypass maken? Gewoon Azeroth opnieuw inrichten en het laten lopen van level 1 tot 70 of 80? Dan kun je Outland nog wel doen, maar het hoeft niet. Gaat het levelen ook een beetje sneller. Als ze er boven steeds 10 levels aanplakken, duurt het ook steeds langer om er te komen als je op nul begint. Voor nieuwere spelers misschien wel zo prettig.
Dat is nou net waar ze de boost voor hebben bedacht die iedere nieuwe speler bij aanschaf van het spel ontvangt. Direct de actuele content spelen. Als je dan toch oude content wilt spelen kies je er m.i. zelf voor dat verhaallijnen niet precies aansluiten en dat het levelen soms wat saai kan zijn. Overigens vond ik TBC destijds een ontzettend vette uitbreiding en in vergelijking met het levelen naar 60 in vanilla ging 60-70 behoorlijk snel. Alles is dus relatief.

Gisteren verder gegaan met mn warrior campaign questline. Nu moet ik wéér 3 followermissions voltooien en de eerste duurt meteen 19 uur. Pff, duurt lang!

ilvl zit inmiddels rond de 832. Ik had een hele zooi artifact power items gespaard en nu aan mn tankartifact uitgegeven. 11 traits verder en ilvl van schield nu 828. Binnenkort heroics tanken denk ik. Even oefenen en ilvl nog wat omhoog en dan aan de mythics.
pi_165445046
Mijn shaman is level 98. Ik kan de artifact quest doen. Is dat te doen onder level 100, shamans van FOK?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165445063
Ja want het scaled met je lvl
pi_165445069
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:10 schreef Evertjan het volgende:
Ja want het scaled met je lvl
Ooooooh _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165445188
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Mijn shaman is level 98. Ik kan de artifact quest doen. Is dat te doen onder level 100, shamans van FOK?
Dan al? Vanaf welk level kun je Legion content doen dan?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165445214
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dan al? Vanaf welk level kun je Legion content doen dan?
98, kan bevestigen.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_165445244
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:24 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

98, kan bevestigen.
Weejo, das wel fijn. Hoef ik niet helemaal naar 100 te levelen met hunter en monk
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165445328
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Mijn shaman is level 98. Ik kan de artifact quest doen. Is dat te doen onder level 100, shamans van FOK?
Hoe haal je die quest op? Mijn 98 pally staat in stormwind maar zou niet weten wat ik moet doen om te kunnen starten met Legion-content.

Alhoewel.. ik heb al twee 110's te onderhouden, tijd voor een derde heb ik echt niet :P
pi_165445407
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:32 schreef Stranger het volgende:

Hoe haal je die quest op? Mijn 98 pally staat in stormwind maar zou niet weten wat ik moet doen om te kunnen starten met Legion-content.

Alhoewel.. ik heb al twee 110's te onderhouden, tijd voor een derde heb ik echt niet :P
Ik ben naar zo'n bord gelopen en daar was de quest.

Overigens kan je het introductie scenario helemaal overslaan door op de dialoog optie 'I already know this story' the klikken *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165445437
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben naar zo'n bord gelopen en daar was de quest.

Overigens kan je het introductie scenario helemaal overslaan door op de dialoog optie 'I already know this story' the klikken *)
Hele goede optie.
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 13:08:05 #227
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165449098
de rit van 60 naar 98 is zooooo lang en saai zeg :r

Wie heeft dat ooit bedacht ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 20 september 2016 @ 14:09:01 #228
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165450098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:08 schreef Jimbo het volgende:
de rit van 60 naar 98 is zooooo lang en saai zeg :r

Wie heeft dat ooit bedacht ;(
Ja daar kijk ik ook tegenop. Wil nog een shaman, warlock en waarschijnlijk warrior lvlen naar 100 en 110. Heb nu alleen een druid en dh . Zit te verzinnen welke ik ga boosten. Ik wil ook wel healen zeg maar. Maar ik krijg resto druid niet echt onder de knie omdat ik main spec Guardian ben.
Iemand tips?
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2016 @ 14:47:21 #229
159966 lifeblind
pi_165450884
Goed, ons raiding team bestaat momenteel uit 13 man (in ieder geval voor normal/heroic even genoeg), gisteren nog even met iedereen een uurtje of wat op TS gezeten zodat iedereen van alles op de hoogte is, en we zijn er klaar voor. Kom maar op met Emerald Nightmare morgen! :7

*poetst schild nog een keer op*
pi_165451337
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 14:47 schreef lifeblind het volgende:
Goed, ons raiding team bestaat momenteel uit 13 man (in ieder geval voor normal/heroic even genoeg), gisteren nog even met iedereen een uurtje of wat op TS gezeten zodat iedereen van alles op de hoogte is, en we zijn er klaar voor. Kom maar op met Emerald Nightmare morgen! :7

*poetst schild nog een keer op*
^O^ , wij hadden vorige week overleg. Kan niet wachten tot die morgen opengaat. Al heb ik wel een invalide char, omdat mijn orderhall campaing bugged is en Blizzard het niet als game breaking beschouwd en eerst andere dingen wil oplossen voordat ze mijn issue oppakken :'(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165452680
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Jij speelt toch op Terenas?
Wat is dat UGoH voor een guild?
Doen die samen ook heroics en mythic dungeons of meer een losse groep spelers die weinig samen doen?
Comfortably numb
pi_165454104
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:08 schreef Jimbo het volgende:
de rit van 60 naar 98 is zooooo lang en saai zeg :r

Wie heeft dat ooit bedacht ;(
Waarom specifiek 98?
pi_165455347
sinds vanmorgen giga onspeelbare lag op al mijn chars. duurt 0.4 tot 1 sec voordat er iets gebeurt als ik wat indruk. vooralop mijn DH super irritant.
pi_165465589
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 18:33 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
sinds vanmorgen giga onspeelbare lag op al mijn chars. duurt 0.4 tot 1 sec voordat er iets gebeurt als ik wat indruk. vooralop mijn DH super irritant.
Welcome to the club; sinds vorige week al last van x) ligt aan blizzard aan de hoeveelheid posts te zien in de tech forums :P
pi_165465747
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 17:29 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Waarom specifiek 98?
Omdat je vanaf dan Legion content kunt doen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165466335
In al haar wijsheid is onze server nu gemergd met Kazzak (485.000 horde). De 3e grootste horde populated server van de EU. Met een horde:alliance balance van 0.059. Onze server heeft 317.000 alliance. Dat lijkt leuk in balans nu. Maar nu kan je dus echt geen worldquests meer doen :') 10 horde die je bij elke quest dood maken. Dank blizzard _O_

(en kom nou niet aan met die bullshit van 'je kiest zelf voor een pvp server' want dat heb ik nog nooit echt gedaan, mijn vriend sleepte me altijd naar die kutservers waar ik zel fnever nooit op was gaan spelen want ik haat pvp. Heb ook nog nooit iemand aangevallen of een lowbie dood gemaakt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165466387
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 09:40 schreef Isabeau het volgende:
In al haar wijsheid is onze server nu gemergd met Kazzak (485.000 horde). De 3e grootste horde populated server van de EU. Met een horde:alliance balance van 0.059. Onze server heeft 317.000 alliance. Dat lijkt leuk in balans nu. Maar nu kan je dus echt geen worldquests meer doen :') 10 horde die je bij elke quest dood maken. Dank blizzard _O_

(en kom nou niet aan met die bullshit van 'je kiest zelf voor een pvp server' want dat heb ik nog nooit echt gedaan, mijn vriend sleepte me altijd naar die kutservers waar ik zel fnever nooit op was gaan spelen want ik haat pvp. Heb ook nog nooit iemand aangevallen of een lowbie dood gemaakt)
Ik heb horde op kazzak, see you soon.

}) :P
pi_165466418
Ik doe graag aan pvp, maar niet aan world pvp wat vooral bestaat uit "Oh, wij zijn met 8+ en zij is alleen! Let's kill!!!"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165466475
Battlegrounds snap ik, Arena snap ik. Ganken snap ik niet. Ik speel op een PVE server, en de enige manier waarop ik ooit getagged raak als PVP is als er een horde mannetje met PVP aan naast een wordlboss gaat staan waardoor mijn AOE hem raakt. Gruwelijk irritant vind ik dat.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_165466477
Ik heb dat hele verhaald rondom mergen en realm hopping gemist. Ik speel zelf op Draenor waar ongeveer 99% Horde is, en ik zie zelden Alliance, ook niet van een andere server.

Hoe werkt dat nou precies, en wat is het nut? Draenor is heel erg populated en bovendien PvE, waarom zou ik het nodig hebben om mensen van andere servers te zien?
pi_165466516
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 09:50 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb dat hele verhaald rondom mergen en realm hopping gemist. Ik speel zelf op Draenor waar ongeveer 99% Horde is, en ik zie zelden Alliance, ook niet van een andere server.

Hoe werkt dat nou precies, en wat is het nut? Draenor is heel erg populated en bovendien PvE, waarom zou ik het nodig hebben om mensen van andere servers te zien?
88.5 ;)

https://realmpop.com/eu-draenor.html
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_165466523
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 09:50 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb dat hele verhaald rondom mergen en realm hopping gemist. Ik speel zelf op Draenor waar ongeveer 99% Horde is, en ik zie zelden Alliance, ook niet van een andere server.

Hoe werkt dat nou precies, en wat is het nut? Draenor is heel erg populated en bovendien PvE, waarom zou ik het nodig hebben om mensen van andere servers te zien?
Op een pve server zal het weinig uitmaken of er veel of weinig van de andere faction is. Op een pvp server maakt het best veel uit of je veel of weinig van een andere faction ziet. Ik vond horde op onze server altijd zo zielig :{ Probeerden ze vanuit een hoekje ook een quest te doen en dan nóg door 8 man worden afgemaakt. Denk dat Frostmane daardoor al die karmapunten is kwijt geraakt :P

Er zijn gewoon mensen die er lol in hebben om als level 100 (want nog geen geld voor expansion) in low leveling areas mensen dood te maken. Wel in 1 shot anders is het niet grappig. Keer op keer :') Ik heb het mijn neefje ooit zien doen toen hij 15-16 was of zo. Hij had echt de grootste lol. Hardop lachen om al die sukkels die je kon one shotten :X Hij heeft me veel inzicht gegeven in het brein van de ganker :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165466623
quote:
Die arme 11,5% Alliance. Stormwind moet heel leeg zijn.
pi_165466648
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 09:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op een pve server zal het weinig uitmaken of er veel of weinig van de andere faction is. Op een pvp server maakt het best veel uit of je veel of weinig van een andere faction ziet. Ik vond horde op onze server altijd zo zielig :{ Probeerden ze vanuit een hoekje ook een quest te doen en dan nóg door 8 man worden afgemaakt. Denk dat Frostmane daardoor al die karmapunten is kwijt geraakt :P

Er zijn gewoon mensen die er lol in hebben om als level 100 (want nog geen geld voor expansion) in low leveling areas mensen dood te maken. Wel in 1 shot anders is het niet grappig. Keer op keer :') Ik heb het mijn neefje ooit zien doen toen hij 15-16 was of zo. Hij had echt de grootste lol. Hardop lachen om al die sukkels die je kon one shotten :X Hij heeft me veel inzicht gegeven in het brein van de ganker :+
Dat was wel de reden voor mij om geen PvP te rollen toen ik begon met spelen. Lijkt me heel irritant om met je quest bezig te zijn, en dan is er weer iemand die een sadistisch plezier haalt uit het doodmaken van anderen.
pi_165466684
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:03 schreef Mystikvm het volgende:

Dat was wel de reden voor mij om geen PvP te rollen toen ik begon met spelen. Lijkt me heel irritant om met je quest bezig te zijn, en dan is er weer iemand die een sadistisch plezier haalt uit het doodmaken van anderen.
yup, groot gelijk.

Nou heb ik inmiddels 12 chars, dus keus zat en er is genoeg te doen, maar het is wel vervelend als ik mijn worldquests wil doen natuurlijk :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165466705
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die arme 11,5% Alliance. Stormwind moet heel leeg zijn.
2504 Alliance characters tussen 101 en 110 en slechts 35805 horde :D
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_165466753
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:07 schreef Knut het volgende:

[..]

2504 Alliance characters tussen 101 en 110 en slechts 35805 horde :D
Dat komt inderdaad al meer in de buurt van de 99% Horde die ik ervaar in de Legion content :D
  Moderator woensdag 21 september 2016 @ 10:24:23 #248
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165466967
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 17:29 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Waarom specifiek 98?
dan kan ik legion in :') :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_165467349
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dan kan ik legion in :') :D
:P
Dat wist ik nog niet.
pi_165469685

pi_165469915
quote:
eeh?
pi_165470624
quote:
zijn fotos van zijn afscheidsfeestje hij kreeg dit aangeboden
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2016 @ 10:21:09 #254
159966 lifeblind
pi_165489483
Goed, gisteren Nythendra en Renferal down. Natuurlijk geen loot gekregen, maar ja :P

Il'gynoth was een beetje de dooddoener gisteren. Qua tanken vond ik 't allemaal wel prima (beetje pingpongen met die Nightmare horrors samen met onze andere tank, altijd gezellig :7 ), maar zodra phase 1 weer begon ging de hele raid op z'n kop

Enige wat gisteren echt een drama was, was de hoeveelheid lagspikes }:|
pi_165491053
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 10:21 schreef lifeblind het volgende:
Goed, gisteren Nythendra en Renferal down. Natuurlijk geen loot gekregen, maar ja :P

Il'gynoth was een beetje de dooddoener gisteren. Qua tanken vond ik 't allemaal wel prima (beetje pingpongen met die Nightmare horrors samen met onze andere tank, altijd gezellig :7 ), maar zodra phase 1 weer begon ging de hele raid op z'n kop

Enige wat gisteren echt een drama was, was de hoeveelheid lagspikes }:|
Kreeg gisteren bij de eerste boss een legendary :P
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2016 @ 11:54:44 #256
159966 lifeblind
pi_165491120
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Kreeg gisteren bij de eerste boss een legendary :P
Hah nice, gz! Moet zeggen dat m'n legendary gisteren wel van pas kwam met die eindeloze gang met trash na de eerste boss als je naar boven gaat, iets wat natuurlijk ook even meerdere malen op Teamspeak gemeld moest worden :+
pi_165491571
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 10:21 schreef lifeblind het volgende:
Goed, gisteren Nythendra en Renferal down. Natuurlijk geen loot gekregen, maar ja :P

Il'gynoth was een beetje de dooddoener gisteren. Qua tanken vond ik 't allemaal wel prima (beetje pingpongen met die Nightmare horrors samen met onze andere tank, altijd gezellig :7 ), maar zodra phase 1 weer begon ging de hele raid op z'n kop

Enige wat gisteren echt een drama was, was de hoeveelheid lagspikes }:|
Ja die boss is echt naar, gisteren 12 keer op gewhiped :D
nu was het wel een pug via de finder maar toch, achteraf bleek dat je die grote add voor het oog moet tanken want de blobs doen ook damage op hem dan is die zo dood.

Maar de 2e P1 ging het inderdaad altijd miss, hoe vlekkeloos het ook ging er voor.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2016 @ 12:28:42 #258
159966 lifeblind
pi_165491607
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:26 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja die boss is echt naar, gisteren 12 keer op gewhiped :D
nu was het wel een pug via de finder maar toch, achteraf bleek dat je die grote add voor het oog moet tanken want de blobs doen ook damage op hem dan is die zo dood.

Maar de 2e P1 ging het inderdaad altijd miss, hoe vlekkeloos het ook ging er voor.
Wut? Heb je het over die nightmare horror? :o Die trokken wij juist weg om maar te zorgen dat er niet zoveel troep op de grond kwam rond de restvan de raidgroep :D
pi_165491656
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:28 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Wut? Heb je het over die nightmare horror? :o Die trokken wij juist weg om maar te zorgen dat er niet zoveel troep op de grond kwam rond de restvan de raidgroep :D
Ja de nightmare horror, dat deden wij ook niet en daardoor kwamen we in de problemen met de andere adds, hij kan dus blijkbaar heel snel dood.

quote:
The tank should drag the Nightmare Horror to the wall near the Eye and face it away from the raid
http://www.wowhead.com/guides/ilgynoth-raid-strategy
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2016 @ 12:34:21 #260
159966 lifeblind
pi_165491681
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:33 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja de nightmare horror, dat deden wij ook niet en daardoor kwamen we in de problemen met de andere adds, hij kan dus blijkbaar heel snel dood.

[..]

http://www.wowhead.com/guides/ilgynoth-raid-strategy
Godverdomme :@
pi_165491773
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:34 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Godverdomme :@
ik vond het echt een nare boss, ik kreeg soms ook 2 dingen tegelijk op me zoals fixate en spew, dus dan ren ik weg buiten de groep om en strek ik al die beesten weer met me mee,
en als je pech hebt kan je ook nog door die tentacle geslagen worden als het ff miss gaat _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2016 @ 13:16:41 #262
159966 lifeblind
pi_165492357
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:39 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ik vond het echt een nare boss, ik kreeg soms ook 2 dingen tegelijk op me zoals fixate en spew, dus dan ren ik weg buiten de groep om en strek ik al die beesten weer met me mee,
en als je pech hebt kan je ook nog door die tentacle geslagen worden als het ff miss gaat _O-
Wat er dus bij ons gebeurde, was dat de Nightmare Horror nog steeds rond de 30% was als phase 2 begon. Alle dps plus healers (op 1 healer na), gingen dus naar binnen, en wij tanks bleven buiten spelen met die Nightmare Horror. Na phase 2 kwam het er dus op neer dat er en 2 Dominator Tentacles waren, en nog een Nightmare horror op zo'n 15/20%. Dat ging dus compleet fout, zeker omdat die Dominator Tentacles dus op random plekken spawnen, waardoor 9 van de 10 keer dus een dps een tets op z'n smoelwerk kreeg :+
pi_165492896
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 10:21 schreef lifeblind het volgende:
Goed, gisteren Nythendra en Renferal down. Natuurlijk geen loot gekregen, maar ja :P

Il'gynoth was een beetje de dooddoener gisteren. Qua tanken vond ik 't allemaal wel prima (beetje pingpongen met die Nightmare horrors samen met onze andere tank, altijd gezellig :7 ), maar zodra phase 1 weer begon ging de hele raid op z'n kop

Enige wat gisteren echt een drama was, was de hoeveelheid lagspikes }:|
Toevallig adds in leven gelaten bij het naar binnen gaan? Wij clearden alles voordat we het oog naar 0% brachten, en dan was de transitie smooth. Let er ook op dat er wat add spawnplekkernzijn (volgens mij corruptor tentacles) helemaal links of helemaal rechts in de room die niet altijd even goed opvallen maar wel vrij snel voor problemen kunnen zorgen als je ze niet killed.
pi_165506692
Het ging vanavond veeeeel beter gelukkig, en hebben alles neer gekregen in 1-2 pogingen,
helaas geen tijd meer maar zijn tot Cenarius gekomen.

Die laatste area is echt geweldig om te zien :D



Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:29:17 #265
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165514339
Gisteren bosses 1 t/m 5 neer gekregen op normal bij onze eerste raid, wat waren die simpel zeg. Niet dat normal hoog niveau is, maar bij vorige expansions hadden we duidelijk meer issues bij de eerste paar raids, zelfs op normal :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 14:50:46 #266
159966 lifeblind
pi_165514851
Vergeet niet dat alles nu opgeschoven is he, wat nu heroic is, was vroeger normal mode.
  Moderator vrijdag 23 september 2016 @ 17:41:51 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_165518703
Mij priest zet ikweer ff in haar garisson.. Ik zie dat de hexweave bags bijna 1000 gold opleveren op de ah.. Ben nu toch met mage en hunter bezig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 23 september 2016 @ 18:23:24 #268
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_165519501
Mythic+ is echt fantastisch. Vanavond hopelijk naar lvl 10 :P
pi_165538676
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mythic+ is echt fantastisch. Vanavond hopelijk naar lvl 10 :P
Doe je het met je guild ?
Ik kom met pugs niet voorbij +4 iig :{
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 24 september 2016 @ 20:41:06 #270
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_165540748
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:54 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Doe je het met je guild ?
Ik kom met pugs niet voorbij +4 iig :{
Ja met guildies. Bij hoge lvls is et met cc'en enzo anders gaat je tank echt kapot.
pi_165545257
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 20:41 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ja met guildies. Bij hoge lvls is et met cc'en enzo anders gaat je tank echt kapot.
Ja dat was duidelijk, maar zelfs als alles goed gaat kwamen we laatst 30 seconden te kort :'(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 25 september 2016 @ 15:20:11 #272
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_165554385
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 00:08 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja dat was duidelijk, maar zelfs als alles goed gaat kwamen we laatst 30 seconden te kort :'(
Ja als je echt max eruit wil halen kun je niet puggen. Met vast groepje voel je elkaar ook aan hoeveel je kan pullen en voicecom maakt cc en interrupts zoveel beter.
  zondag 25 september 2016 @ 15:36:20 #273
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_165554762
Die shadowpriest changes trouwens man man man. We waren gewoon redelijke dps en zijn na woensdag dus de meeste waardeloze spec.
Mages bursten nu al 1mil+ in opener maar die zijn kennelijk wel balanced :')
pi_165554913
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die shadowpriest changes trouwens man man man. We waren gewoon redelijke dps en zijn na woensdag dus de meeste waardeloze spec.
Mages bursten nu al 1mil+ in opener maar die zijn kennelijk wel balanced :')
Het kan altijd erger, je kan ook een warlock spelen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 25 september 2016 @ 15:48:12 #275
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_165555024
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 15:42 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Het kan altijd erger, je kan ook een warlock spelen.
Die hebben flinke buffs gekregen. Zijn prima volgende week volgens mij.
pi_165555067
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 15:48 schreef TweeGrolsch het volgende:

Die hebben flinke buffs gekregen. Zijn prima volgende week volgens mij.
:Y :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165555607
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 15:48 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Die hebben flinke buffs gekregen. Zijn prima volgende week volgens mij.
Probleem bij locks zit hem er voornamelijk in dat zodra ze bewegen hun dps niks meer voorstelt. En in welke raid kan je tegenwoordig nog lang stil staan. Zeker demo lock is een ramp op dat gebied.
Ik vermoed dan ook dat ze zelfs met deze buffs nog verre van goed zijn, zeker voor progression raids.
Helemaal als je kijkt wat fire mages eruit weten te pompen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165556833
mm grote moeite mijn dps consistent te houden als DH op single target. Trashpacks zijn simpel dan outdps je iedereen. Maar mijn goed, je single target zuigt ballen.

OF ik doe wat verkeerd ofzo.
pi_165556857
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:17 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
mm grote moeite mijn dps consistent te houden als DH op single target. Trashpacks zijn simpel dan outdps je iedereen. Maar mijn goed, je single target zuigt ballen.

OF ik doe wat verkeerd ofzo.
Nee, meeste classes zijn niet op in zowel single target als multi target, dus ik denk dat dat wel klopt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165557148
Als je een paar jaar niet gespeeld hebt dan besef je je dat je maar eigenlijk heel weinig gold hebt en dat de inflatie nogal heeft toegeslagen de afgelopen jaren. Iedereen zwemt in het geld, ik ben echt een arme sloeber die helemaal niks kan betalen :')
pi_165557196
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:32 schreef Mystikvm het volgende:
Als je een paar jaar niet gespeeld hebt dan besef je je dat je maar eigenlijk heel weinig gold hebt en dat de inflatie nogal heeft toegeslagen de afgelopen jaren. Iedereen zwemt in het geld, ik ben echt een arme sloeber die helemaal niks kan betalen :')
Gold heb je al heel snel en wat is zwemt in het geld? De één (zeldzaam) heeft miljoenen, de ander 3000 :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 25 september 2016 @ 17:47:01 #282
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165557403
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, meeste classes zijn niet op in zowel single target als multi target, dus ik denk dat dat wel klopt.
Dit dus. M'n monk heeft in aoe geen moeite om van DH's te winnen (of andere classes), dus sta dan altijd op 1, zelfs tegen classes met een beter item level. Maar single target sta ik ergens in het midden. Niet slecht, maar zeker niet de beste.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165557726
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gold heb je al heel snel en wat is zwemt in het geld? De één (zeldzaam) heeft miljoenen, de ander 3000 :P
Ik kreeg de obliterum quest line waarbij je die verschillende soorten crafted gear moet verzamelen. Als ik ze allemaal wil kopen op de AH kost dat mij 11k :')

Ik heb nu met veel moeite 18k bij elkaar gesprokkeld maar zit er niet zo op te wachten om 60% aan een lousy kutquest uit te geven.
pi_165557752
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 18:02 schreef Mystikvm het volgende:

Ik kreeg de obliterum quest line waarbij je die verschillende soorten crafted gear moet verzamelen. Als ik ze allemaal wil kopen op de AH kost dat mij 11k :')

Ik heb nu met veel moeite 18k bij elkaar gesprokkeld maar zit er niet zo op te wachten om 60% aan een lousy kutquest uit te geven.
Tsja, heb ik ook nog steeds niet gedaan *shrug* En wat dan nog? Zodat ik gear met ilvl 850 zou kunnen maken? Terwijl ik alles al 850-850+ heb?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165558968
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, meeste classes zijn niet op in zowel single target als multi target, dus ik denk dat dat wel klopt.
Het is frustrerend. Vroegah, op mijn mage ( Vanilla, TBC,WotlK) zat ik een top guild op ED. En altijd ondanks nerfs/andere onzin top 4 dps. Andere mages konden me nooit bijhouden. Lag ook aan de gear natuurlijk, als je als 1 van de 4/5 mages op de server in full tier 2 rondloopt en daarna tier 3.

Kwam ook omdat ik echt een aggro hoer was tot en met, en er een super agressieve in yo face speelstijl op nahield.

Bij welke guild ik ook speelde. ( in vakanties werd je nogal eens bij andere topguilds uitgenodigd omdat het raiden bij jou ff stil lag, zij ook mensen tekort kwamen ivm vakantie). Nu heb ik zwaar moeite om mee te komen met alles.

Maar dat komt volgens mij ook omdat het zo dumbed down is. Je hoeft geen moeite meer te doen om de goede specs uit te zoeken. ALLES staat online. Welke gear het beste is etc. alles gaat op item level nu, het maakt geen hol uit hoe goed je bent. En anders heb je addons die je precies vertellen wat je moet indrukken en wanneer. ( waar is de lol aan dat?)

Je kan met +10000 ilvl ( ik chargeer even) nog steeds gewoon overal gecarried zijn en zo aan je gear komen.

Het is een leuk spel hoor, nog steeds. Maar ik mis het wel, tegenwoordig word er gewoon aangenomen dat je te dom bent om de balans tussen hit, crit etc uit te zoeken.

Of ik word gewoon oud, dat kan natuurlijk ook :P

/rant mode off
pi_165558983
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, heb ik ook nog steeds niet gedaan *shrug* En wat dan nog? Zodat ik gear met ilvl 850 zou kunnen maken? Terwijl ik alles al 850-850+ heb?
Dat is natuurlijk waar. Voor je ilvl is het natuurlijk helemaal niet nodig.

Nou, dan mag Blizzard die quest gewoon in hun reet steken :D
pi_165559311
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:05 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:

[..]

Het is frustrerend. Vroegah, op mijn mage ( Vanilla, TBC,WotlK) zat ik een top guild op ED. En altijd ondanks nerfs/andere onzin top 4 dps. Andere mages konden me nooit bijhouden. Lag ook aan de gear natuurlijk, als je als 1 van de 4/5 mages op de server in full tier 2 rondloopt en daarna tier 3.

Kwam ook omdat ik echt een aggro hoer was tot en met, en er een super agressieve in yo face speelstijl op nahield.

Bij welke guild ik ook speelde. ( in vakanties werd je nogal eens bij andere topguilds uitgenodigd omdat het raiden bij jou ff stil lag, zij ook mensen tekort kwamen ivm vakantie). Nu heb ik zwaar moeite om mee te komen met alles.

Maar dat komt volgens mij ook omdat het zo dumbed down is. Je hoeft geen moeite meer te doen om de goede specs uit te zoeken. ALLES staat online. Welke gear het beste is etc. alles gaat op item level nu, het maakt geen hol uit hoe goed je bent. En anders heb je addons die je precies vertellen wat je moet indrukken en wanneer. ( waar is de lol aan dat?)

Je kan met +10000 ilvl ( ik chargeer even) nog steeds gewoon overal gecarried zijn en zo aan je gear komen.

Het is een leuk spel hoor, nog steeds. Maar ik mis het wel, tegenwoordig word er gewoon aangenomen dat je te dom bent om de balans tussen hit, crit etc uit te zoeken.

Of ik word gewoon oud, dat kan natuurlijk ook :P

/rant mode off
Dan ben ik wel benieuwd wie je mage was, zat in TBC en WOTLK ook in een top guild op ED dus zou zo maar eens bij elkaar in de guild hebben gezeten. :P
pi_165559636
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:20 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dan ben ik wel benieuwd wie je mage was, zat in TBC en WOTLK ook in een top guild op ED dus zou zo maar eens bij elkaar in de guild hebben gezeten. :P
Als je in Artemis, Spirit Oddysey, of die andere waarvan ik de naam ff niet meer weet zat, zou dat heel goed kunnen. SO ging later ook onder een andere naam verder. Vanilla heb ik geraid tot aan Naxx, toen break, in TBC tot aan Sunwell Plateau ( wat een hoer baas dat eerste ding met die portals) en in Wotlk to aan Sindragosa. Daarna was ik echt burned out en had ik geen zin meer.

Nog steeds niet ik kan het gewoon niet opbrengen om 4 uur te raiden sávonds, 2 dagen in de week als ik fucking vroeg mijn bedje uit moet de volgende dag.

Ik kan je wel een hint geven wie ik was : Ik heb de staff van De eindbaas van Blackwing Lair gekregen terwijl ik inde raid in slaap geflikkerd was. Ik stond dus zonder gear op dat rotsje, voor die hele fase. Omdat we gewiped waren omdat we een ontiegelijke kutcombo hadden en het een kwartier duurde voordat meneer draak weer zin had om te spawnen.

Aan het eind leefde ik nog trouwens, werd er gebeld of ik die staff wilde hebben :P. Waren nog best wat mensen boos over. Maar he, ik was er iedere avond, elke try die misging. Ik ging dus echt geen nee zeggen, had tot dan toe iedere first kill meegemaakt, en alle pogingen die ervoor zaten.
pi_165559695
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:33 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:

[..]

Als je in Artemis, Spirit Oddysey, of die andere waarvan ik de naam ff niet meer weet zat, zou dat heel goed kunnen. SO ging later ook onder een andere naam verder. Vanilla heb ik geraid tot aan Naxx, toen break, in TBC tot aan Sunwell Plateau ( wat een hoer baas dat eerste ding met die portals) en in Wotlk to aan Sindragosa. Daarna was ik echt burned out en had ik geen zin meer.

Nog steeds niet ik kan het gewoon niet opbrengen om 4 uur te raiden sávonds, 2 dagen in de week als ik fucking vroeg mijn bedje uit moet de volgende dag.

Ik kan je wel een hint geven wie ik was : Ik heb de staff van De eindbaas van Blackwing Lair gekregen terwijl ik inde raid in slaap geflikkerd was. Ik stond dus zonder gear op dat rotsje, voor die hele fase. Omdat we gewiped waren omdat we een ontiegelijke kutcombo hadden en het een kwartier duurde voordat meneer draak weer zin had om te spawnen.

Aan het eind leefde ik nog trouwens, werd er gebeld of ik die staff wilde hebben :P. Waren nog best wat mensen boos over. Maar he, ik was er iedere avond, elke try die misging. Ik ging dus echt geen nee zeggen, had tot dan toe iedere first kill meegemaakt, en alle pogingen die ervoor zaten.
Nah, in die twee zat ik niet. Zat zelf in Asylum. :P
pi_165559709
Volgens was mij Asylum de naam waaronder SO verderging na disband. Ongeveer de helft dan.
pi_165559798
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:36 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Volgens was mij Asylum de naam waaronder SO verderging na disband. Ongeveer de helft dan.
Zou kunnen, zelf pas gejoined gedurende TK/SSC dus de guild creation niet meegemaakt.
pi_165560206
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:40 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Zou kunnen, zelf pas gejoined gedurende TK/SSC dus de guild creation niet meegemaakt.
Naja ik moet er ook bij zeggen dat ik nu niet meer zo mijn best doe als toen. Toen wilde ik die eerste plek op de damage meter, dus deed ik er echt mijn best voor. flasks, haste potions, crit food, mana en resistance potions er ging een bak aan gold doorheen niet normaal meer :P . Een paar dedicated healers op je hebben staan hielp ook. Die wisten zo onderhand wel hoe gestoord ik speelde.
pi_165570362
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:05 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:

[..]

Het is frustrerend. Vroegah, op mijn mage ( Vanilla, TBC,WotlK) zat ik een top guild op ED. En altijd ondanks nerfs/andere onzin top 4 dps. Andere mages konden me nooit bijhouden. Lag ook aan de gear natuurlijk, als je als 1 van de 4/5 mages op de server in full tier 2 rondloopt en daarna tier 3.

Kwam ook omdat ik echt een aggro hoer was tot en met, en er een super agressieve in yo face speelstijl op nahield.

Bij welke guild ik ook speelde. ( in vakanties werd je nogal eens bij andere topguilds uitgenodigd omdat het raiden bij jou ff stil lag, zij ook mensen tekort kwamen ivm vakantie). Nu heb ik zwaar moeite om mee te komen met alles.

Maar dat komt volgens mij ook omdat het zo dumbed down is. Je hoeft geen moeite meer te doen om de goede specs uit te zoeken. ALLES staat online. Welke gear het beste is etc. alles gaat op item level nu, het maakt geen hol uit hoe goed je bent. En anders heb je addons die je precies vertellen wat je moet indrukken en wanneer. ( waar is de lol aan dat?)

Je kan met +10000 ilvl ( ik chargeer even) nog steeds gewoon overal gecarried zijn en zo aan je gear komen.

Het is een leuk spel hoor, nog steeds. Maar ik mis het wel, tegenwoordig word er gewoon aangenomen dat je te dom bent om de balans tussen hit, crit etc uit te zoeken.

Of ik word gewoon oud, dat kan natuurlijk ook :P

/rant mode off
Misschien komt het omdat ik PuG en sinds WOTLK geen zin meer heb in raiden met een guild, maar ik heb nooit moeite gehad om hoog op meters te staan, tenzij ik mega outgeared ben. Een verschil van +5-8 ilvls kan ik wel overbruggen. Meer lukt me vaak niet, maar dat zijn dan vaak ook Mythic raiders die ook gewoon kunnen spelen, dus dat vind ik ook geen ramp.

Al heb ik deze expansion nog helemaal niet geraid, en speel ik voorlopig nog geen DPS, dus misschien is er weer wat veranderd, waardoor skill minder belangrijk is :P
  maandag 26 september 2016 @ 11:11:57 #294
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165570882
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, heb ik ook nog steeds niet gedaan *shrug* En wat dan nog? Zodat ik gear met ilvl 850 zou kunnen maken? Terwijl ik alles al 850-850+ heb?
Je hebt die quest enkel nodig om crafted items te kunnen obliteraten. Crafted items maken en upgraden kan altijd, zolang je de bloods maar hebt.

Heb de quest overigens alleen op mijn main gedaan. Werkt op zich best leuk icm LW.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165571252
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 15:48 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Die hebben flinke buffs gekregen. Zijn prima volgende week volgens mij.
Affliction zal nog steeds zwaar ruk zijn in mythics en hooguit matig in raids.
pi_165590039
Pfuu nog mooi op tijd voor de Reset Xavius down gekregen.
Na de reset wil iedereen de achievement zien natuurlijk, anders krijg je geen groep :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165590070
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:56 schreef DJ_ het volgende:
Pfuu nog mooi op tijd voor de Reset Xavius down gekregen.
Na de reset wil iedereen de achievement zien natuurlijk, anders krijg je geen groep :P
Ik heb ook altijd graag de eerste week alles, mocht ik dan een pug zoeken dan heb ik in ieder geval de achievements :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165590638
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd graag de eerste week alles, mocht ik dan een pug zoeken dan heb ik in ieder geval de achievements :')
Precies, hoe hatelijk dat het ook is, zonder kom je er gewoon niet in :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165590790
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:13 schreef DJ_ het volgende:

Precies, hoe hatelijk dat het ook is, zonder kom je er gewoon niet in :')
Echt idioot eigenlijk, maar goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165595002
Ik start dan gewoon mijn eigen groep als een learning group.
pi_165595070
Het is helemaal lastig om als tank zonder die achievement te puggen. Iedereen verwacht dat je de tactics nu al perfect kent.
Ik zoek meestal ook naar een learning groep, of een guild die een tank mist, en vaker wat meer geduld hebben.

Heb inmiddels vier chars op 110, om eens te kijken wat nu het leukste speelt. Blijf denk ik bij m'n prot warrior hangen. Die lijkt nog het meeste op m'n oude monk, met ignore pain als een soort guard :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')