Gelukkig gaan ze experimenteren met een schotklok.quote:Op zondag 11 september 2016 23:04 schreef GewoneBurger het volgende:
Djokovic was weer achterlijk lang aan het stuiteren.
Zag van de week iemand die haar eerste service verloor omdat ze te veel tijd nam?quote:Op zondag 11 september 2016 23:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig gaan ze experimenteren met een schotklok.
Maar dat vind ik ook van Djokovic. En hij speelt dit jaar ook minder scherp op de lijnen voor m'n gevoel.quote:Op zondag 11 september 2016 23:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe beoordelen we de fitheid van wawrinka? Ik vind hem minder goed bewegen dan bij zijn zeges.
Het is al een regel, alleen wordt het bijna altijd gedoogd. Zo'n klok die je ziet aftellen zou moeten helpen daarbijquote:Op zondag 11 september 2016 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Zag van de week iemand die haar eerste service verloor omdat ze te veel tijd nam?
Lijkt me wel prima om het spel wat sneller te laten verlopen.
Fijn dat je zo positief bent, maar ik blijf extreem sceptischquote:Op zondag 11 september 2016 23:24 schreef DO2 het volgende:
Alles gaat exact volgens plan. - Wawa loopt langzaam warm in de eerste set, verliest m uiteindelijk nog wel, maar beukt die Djoko vervolgens helemaal murw in het verdere verloop van de wedstrijd, om m alsnog naar zich toe te trekken.
Dat is niet alleen bij tennis zo hoor.quote:Op zondag 11 september 2016 23:25 schreef Szura het volgende:
Ik mis bij alle Nederlandse tenniscommentatoren eigenlijk het pure enthousiasme. Het is vaak zo degelijk en droog.
Waar kijk je?quote:Op zondag 11 september 2016 23:24 schreef Parelhoofd het volgende:
Die passing van djokovic met zijn backhand was wel perfectie zeg.
Deze commentator vind ik wel een van de prettigste die er is btw. Zegt inhoudelijk altijd rake dingen. Enige jammer is dat weinig verteld wordt over de details soms, zoals bespanning van de rackets, grip van de spelers etc.. Staan topics vol over talk tennis dus het lijkt de fans wel te boeien..
Eens ja. Kristie Boogert volgens mijquote:Op zondag 11 september 2016 23:24 schreef Parelhoofd het volgende:
Die passing van djokovic met zijn backhand was wel perfectie zeg.
Deze commentator vind ik wel een van de prettigste die er is btw. Zegt inhoudelijk altijd rake dingen. Enige jammer is dat weinig verteld wordt over de details soms, zoals bespanning van de rackets, grip van de spelers etc.. Staan topics vol over talk tennis dus het lijkt de fans wel te boeien..
Nee Mariette Bakker.quote:Op zondag 11 september 2016 23:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens ja. Kristie Boogert volgens mij
Klopt. Sympathieke dame ook wel.quote:Op zondag 11 september 2016 23:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens ja. Kristie Boogert volgens mij
En de break, de break voor Novak Djokovic.quote:
En voor de peertenquote:Op zondag 11 september 2016 23:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft een mooi contract bij de NOS voor RG,
O, dacht dat ze er klaar mee was.quote:Op zondag 11 september 2016 23:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft een mooi contract bij de NOS voor RG,
En Jan Roelfs. Jan Roelfs met het commentaar.quote:Op zondag 11 september 2016 23:39 schreef DO2 het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen veel moeite met Marcella Mesker.
zo achter elkaar is het inderdaad erg irritant.quote:
Er zit altijd vertragen in de uitzendingen op digitale televisie. Bij de Australian Open, Roland Garros en Wimbledon is het niet anders.quote:Op zondag 11 september 2016 23:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie dat Eurosport ongeveer een punt achterloopt op de live scores van de US Open-app. Dacht dat het live was.
Op Unibet lopen ze ook ( altijd ) voor met de livescores tov Eurosport, volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2016 23:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie dat Eurosport ongeveer een punt achterloopt op de live scores van de US Open-app. Dacht dat het live was.
Ja, die is ook best kut.quote:Op zondag 11 september 2016 23:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En Jan Roelfs. Jan Roelfs met het commentaar.
Is me eerder ook opgevallen ja, op zich wel irritantquote:Op zondag 11 september 2016 23:42 schreef Federer-fan het volgende:
Absoluut.quote:Op maandag 12 september 2016 00:10 schreef DO2 het volgende:
Het is gvd weer n heerlijke wedstrijd, hoor. Wmb behoren de clashes tussen Djoko en Wawa in de grandslams tot absolute klassiekers,.
quote:Op maandag 12 september 2016 00:10 schreef DO2 het volgende:
Het is gvd weer n heerlijke wedstrijd, hoor. Wmb behoren de clashes tussen Djoko en Wawa in de grandslams tot absolute klassiekers,.
Zo ziet djokovic er altijd uit als het wat minder gaat. Heeft dit toernooi natuurlijk wel echte problemen, maar je moet het altijd met een korrel zout nemen bij hem.quote:Op maandag 12 september 2016 00:16 schreef GewoneBurger het volgende:
Djokovic oogt meer vermoeid dan Stan terwijl hij toch veel minder sets in de benen heeft.
Je kan niks uitsluiten.quote:Op maandag 12 september 2016 00:18 schreef Szura het volgende:
Wat is dat met die frameballen van Wawa? Wil hij de volgende aanslag met een vliegtuig op een wolkenkrabber verhinderen ofzo?
Echt bizarquote:Op maandag 12 september 2016 00:20 schreef DO2 het volgende:
Wawa,. Wat ben je toch n heerlijk onvoorspelbare speler. Geniaal.
Alles gaat volgens plan.quote:Op maandag 12 september 2016 00:24 schreef Szura het volgende:
Dit begint een flinke déjā-vu te worden
Hij wordt wel gedwongen meer initiatief te nemen, en dus meer risico, tegen wawrinka. Waar hij tegen anderen met counterpunching wegkomt, is dat tegen wawrinka niet het geval.quote:Op maandag 12 september 2016 00:26 schreef GewoneBurger het volgende:
UE bij Djokovic is hoger dan normaal. Echt allemaal afgedwongen door Wawa?
Zoals meestal.quote:Op maandag 12 september 2016 00:31 schreef Szura het volgende:
Wawrinka die dadelijk evenveel GSs heeft als Murray
Dit is toch veel beter dan n Murray-Djoko finale, niet?quote:Op maandag 12 september 2016 00:33 schreef Norrage het volgende:
Djokovic
Maar knap hoor Wawa. De enige die Djokovic in GS finales aan kan...
Nja, Murray en Del Potro misschien.quote:Op maandag 12 september 2016 00:33 schreef Norrage het volgende:
Djokovic
Maar knap hoor Wawa. De enige die Djokovic in GS finales aan kan...
Djokovic Murray kan je beter in halve finales hebbenquote:Op maandag 12 september 2016 00:36 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dit is toch veel beter dan n Murray-Djoko finale, niet?
Ja, dit is spectaculair.quote:Op maandag 12 september 2016 00:36 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dit is toch veel beter dan n Murray-Djoko finale, niet?
jammer jaquote:Op maandag 12 september 2016 00:40 schreef Spetie het volgende:
Wat zit Djokovic toch altijd van die vervelende jank gebaren te maken, als hij aan het verliezen is. Daarom is het ook nooit mijn favoriete speler geweest.
Het is geen Kristiequote:Op maandag 12 september 2016 00:40 schreef DO2 het volgende:
Ja, hij is niet gelukkig met het feit dat ie aan het verliezen is, Kristie. Allemachtig.
Hij sloeg toch en stak geen hand op ofzo?quote:Op maandag 12 september 2016 00:45 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom grijpt de umpire hier niet in?? Djoko stopt gewoon..
Is al een racket gemold toch? Zag het niet in beeld, maar wel een beeld van een kapot racketquote:Op maandag 12 september 2016 00:41 schreef DaveDave09 het volgende:
Het is ook wachten tot hij zijn racket molt
Hij was gewoon boos op WEER een lamme bal op de lijn van Wawa...quote:Op maandag 12 september 2016 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij sloeg toch en stak geen hand op ofzo?
Vind het wel een grijs gebied, Djoko leek het punt te stoppen, maar geen vingertje inderdaad. Mega-afleidend natuurlijk, meer dan een kreet uit het publiek waar de rally wel voor wordt stil gelegd. Ach, het zal wel mogen, sluw maar niet chique van Djoko wmbquote:Op maandag 12 september 2016 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat hij vond dat de bal uit was. Maar hij doet zijn racket en hoofd naar beneden en loopt gewoon rustig opzij.. Toen besefte hij ineens dat er geen call was en ging hij verder..quote:Op maandag 12 september 2016 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mijn schuld volgens mijquote:Op maandag 12 september 2016 00:52 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee. Excuus. Zit al de hele tijd in m'n hoofd.
Volgens mij willen ze vooral n gedenkwaardige wedstrijd zien. Hoe langer het duurt, hoe beter.quote:Op maandag 12 september 2016 01:05 schreef Norrage het volgende:
Wat een verademing om een GS finale te zien waarbij het publiek 50:50 is...itt die verschrikkelijke finale vorig jaar met fedje.
Precies, zo moet het zijn. Maar als Federer speelt gaat het daar niet meer over.quote:Op maandag 12 september 2016 01:10 schreef DO2 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze vooral n gedenkwaardige wedstrijd zien. Hoe langer het duurt, hoe beter.
Jaquote:Op maandag 12 september 2016 01:09 schreef Norrage het volgende:
Zie djoko de volgende game wel weggeven....
Dat valt wel mee, volgens mij. Jij moet dat IKHAATFEDERER-brilletje misschien toch even terzijde leggen.quote:Op maandag 12 september 2016 01:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies, zo moet het zijn. Maar als Federer speelt gaat het daar niet meer over.
Heb je hem weer met z'n Federer. Die speelt dit toernooi niet, Hans.quote:Op maandag 12 september 2016 01:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies, zo moet het zijn. Maar als Federer speelt gaat het daar niet meer over.
Heb je de finale vorig jaar gezien?quote:Op maandag 12 september 2016 01:14 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, volgens mij. Jij moet dat IKHAATFEDERER-brilletje misschien toch even terzijde leggen.
Ga lekker huilen johquote:Op maandag 12 september 2016 01:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb je hem weer met z'n Federer. Die speelt dit toernooi niet, Hans.
Ja. Maar ik herinner me er weinig van, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 september 2016 01:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je de finale vorig jaar gezien?
voor allebei een puntquote:Op maandag 12 september 2016 01:17 schreef Norrage het volgende:
2 netbanden djoko...pech. Op naar de TB
quote:Op maandag 12 september 2016 01:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djokovic op twee punten van setwinst, en daarmee heel dicht bij de overwinning
Ja sorry van die detour. Maar ik kan eindelijk weer zonder frustraties genieten van een wedstrijd.quote:Op maandag 12 september 2016 01:20 schreef DO2 het volgende:
Ja, ach, ms heeft Nor n punt(je). Maar laten we ons weer richten op deze epische wedstrijd. Veel interessanter.
Djokovic wint de tiebreak altijd van wawrinka, die ik een 2-1 achterstand in sets niet goed zie maken.quote:
Zolang je maar voor Wawa bent,quote:Op maandag 12 september 2016 01:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja sorry van die detour. Maar ik kan eindelijk weer zonder frustraties genieten van een wedstrijd.
Ook een paar prima ballen van wawrinka hoor.quote:Op maandag 12 september 2016 01:26 schreef Norrage het volgende:
Beetje anti climax deze game. Zeker door die vage mishit rally.
Maar knap Wawa
Zekerquote:Op maandag 12 september 2016 01:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook een paar prima ballen van wawrinka hoor.
valt wel meequote:Op maandag 12 september 2016 01:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze game wordt meteen een gevecht.
DjoKOvic.quote:Op maandag 12 september 2016 01:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze game wordt meteen een gevecht.
Wat een hoertje zeg Jezusquote:
Er valt niks te tanken, toch? Hij moet deze set winnen.quote:
Misschien dat ze daarmee meer zou verdienen dan als tennisster. Wel echt iemand waarvoor je je familie verlaat jaquote:Op maandag 12 september 2016 01:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een hoertje zeg Jezusziet er echt als importbruidje uit
In ieder geval jong, zijn vrouw was al in de 40 geloof ik. Vaag smoesje dat hij zich meer op z'n carričre wilde richten, maar hij haalde wel zijn gelijkquote:Op maandag 12 september 2016 01:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarmee meer zou verdienen dan als tennisster. Wel echt iemand waarvoor je je familie verlaat ja.
netjes jaquote:Op maandag 12 september 2016 01:52 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat 'ie even z'n verontschuldigen maakt.
Zoiets dacht ik ookquote:Op maandag 12 september 2016 01:51 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het gevoel dat het de vorige game moest gebeuren en dat er toen niemand kwam ofzoVaag
Wat betekent dat nou weer.quote:
Geloven jullie het zelf? Een parttime fysio tijdens de US open finale ofzo?quote:
Hij krijgt er spontaan een drankneus vanquote:Op maandag 12 september 2016 02:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je Djoko zo ziet dansen, dan kan ik me wel een beetje voorstellen dat je gek wordt wawrinka zijnde
Bij RG had Djokovic niet zoveel kansen als nu. 3/17 op BPs vandaag...quote:Op maandag 12 september 2016 02:02 schreef DO2 het volgende:
Wawa dus toch weer onaantastbaar na n moeizaam begin. Herhaling van RG.
quote:Op maandag 12 september 2016 02:05 schreef Szura het volgende:
Alterego Chokey Wawa loopt zo wellicht nog de baan op
Da's waar. Maar hij wordt wel weer gesloopt.quote:Op maandag 12 september 2016 02:04 schreef BobW het volgende:
[..]
Bij RG had Djokovic niet zoveel kansen als nu. 3/17 op BPs vandaag...
Net als Djokos teen.quote:Op maandag 12 september 2016 02:06 schreef Norrage het volgende:
Bloedt een beetje dood zo de pot..jammer.
Dacht ik ook net ja.quote:Op maandag 12 september 2016 02:10 schreef TheGeneral het volgende:
Je mag toch maar 1 MTO krijgen voor een blessure? Een 2e moet voor een andere blessure zijn.
Bizarquote:Op maandag 12 september 2016 02:13 schreef Norrage het volgende:
Heeft Wawa straks 3 GS, 2 500 toernooien en 1 mastertitel
Regels gelden net iets minder voor de nummer 1quote:Op maandag 12 september 2016 02:10 schreef TheGeneral het volgende:
Je mag toch maar 1 MTO krijgen voor een blessure? Een 2e moet voor een andere blessure zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |