quote:Op zondag 11 september 2016 19:11 schreef Nintex het volgende:
Goede korte write-up van Scott:
http://blog.dilbert.com/post/150264994381/the-race-for-president-is-probably-over
[..]
quote:Op zondag 11 september 2016 19:10 schreef Refragmental het volgende:
Van een andere hoek
https://twitter.com/johncardillo/status/775000466304315393
Haar lichaam werkt echt totaal niet meer mee.
Met de punten van haar schoenen over de grond slepende wordt ze het busje in gegooid.
quote:Op zondag 11 september 2016 18:49 schreef vigen98 het volgende:
Geloof er trouwens niets van dat het door de hitte kwam. Ze heeft echt serieuze medische problemen. Waarom laat ze haar medische record niet zien dan?
Hier verder.quote:Op zondag 11 september 2016 18:46 schreef SeLang het volgende:
Ze had eigenlijk Sanders als running mate moeten kiezen. Want de Sanders supporters gaan dan op Hillary stemmen omdat ze verwachten dat ze halverwege het loodje legt.
Er zijn meerdere dacht ik, Trump is niet haar enige tegenstander.quote:Op zondag 11 september 2016 19:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Geschikter dan de andere kandidaat.
Ja, maar de rest heeft sowieso nul kans, dus hoef je niet mee te tellen.quote:Op zondag 11 september 2016 19:53 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Er zijn meerdere dacht ik, Trump is niet haar enige tegenstander.
Hele verkiezingssysteem van de VS is gewoon idioot.quote:Op zondag 11 september 2016 19:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, maar de rest heeft sowieso nul kans, dus hoef je niet mee te tellen.
Ach, dat van ons ik ook niet optimaal.quote:Op zondag 11 september 2016 19:58 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Hele verkiezingssysteem van de VS is gewoon idioot.
twitter:BourneInTexas twitterde op zondag 11-09-2016 om 17:35:05Hillary overheats in what is considered winter in Texas.#SickHillary is unfit. The job is a danger to her health. https://t.co/6c2cpTheWw reageer retweet
Ze is compleet ongeschikt.quote:Op zondag 11 september 2016 20:00 schreef Refragmental het volgende:
Kijk die voeten eens. Haar lichaam werkt op geen enkele manier meer mee.
Je ziet tegen het einde van het filmpje ook dat er een politiechef (in het wit) komt aangesneld. Zijn reactie verklapt dat het absoluut serieus is. Terwijl de mensen om haar heen die haar kennen het proberen af te doen als een normale gebeurtenis.twitter:zgazda66 twitterde op zondag 11-09-2016 om 17:31:38Hillary Clinton 9/11 NYC https://t.co/q9YnsjTxss reageer retweet
Het checken van haar pols terwijl ze loopt naar het busje. "Compleet geschikt en gezond"twitter:zgazda66 twitterde op zondag 11-09-2016 om 17:33:58Hillary Clinton@9/11 NYC https://t.co/ptsXzMVmMR reageer retweet
Ja inderdaad, Libië de tering in schieten staat wel goed op je CV, een mega leugenaar ook wel.quote:
Heeft ze dat eigenhandig gedaan ja?quote:Op zondag 11 september 2016 20:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Libië de tering in schieten staat wel goed op je CV, een mega leugenaar ook wel.
Zij en Obama.quote:Op zondag 11 september 2016 20:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft ze dat eigenhandig gedaan ja?
Hij is wel dikker geworden zegquote:Op zondag 11 september 2016 20:41 schreef Koskesh het volgende:
[ afbeelding ]
De arts die haar bijstaat 24/7. Was eerder ook al gespot met een vreemd injector achtig voorwerp mochten sommigen het nog herinneren.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 september 2016 19:38 schreef Refragmental het volgende:
Hier is een leuke vraag... als het daadwerkelijk van de hitte was, waarom deden ze dan haar zwart jasje niet uit terwijl ze naar het busje werd gebracht? Waarom had ze datzelfde zwarte jasje nog aan toen ze uit chelsea's appartement kwam?
quote:Op zondag 11 september 2016 18:49 schreef vigen98 het volgende:
Geloof er trouwens niets van dat het door de hitte kwam. Ze heeft echt serieuze medische problemen. Waarom laat ze haar medische record niet zien dan?
Ik heb zelden zo'n goede politica gezien als Merkel.quote:Op zondag 11 september 2016 19:50 schreef Baas_bas het volgende:
Vrouwen en macht
Kijk maar naar Merkel
Je snapt het niet Hexa.quote:
Ik snap heel goed dat ze iets moeten verzinnen om recht te praten dat ze een mafklapper als Trump steunen.quote:Op zondag 11 september 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je snapt het niet Hexa.
Al die aluhoedjes hier speculeren al weken op basis van eigenlijk helemaal niets dat Clinton helemaal niet gezond zou zijn en nu geraakt ze een keer bevangen door de hitte, iets wat eenieder zou kunnen overkomen.
Duidelijk niet geschikt vanwege haar gezondheid dus.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hmm. De ene kandidaat is fysiek ongeschikt, de andere mentaal.
Fysiek ongeschikt omdat je een keer bevangen raakt door de hitte?quote:Op zondag 11 september 2016 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hmm. De ene kandidaat is fysiek ongeschikt, de andere mentaal.
Kogelwerend vest?quote:Op zondag 11 september 2016 19:38 schreef Refragmental het volgende:
Hier is een leuke vraag... als het daadwerkelijk van de hitte was, waarom deden ze dan haar zwart jasje niet uit terwijl ze naar het busje werd gebracht? Waarom had ze datzelfde zwarte jasje nog aan toen ze uit chelsea's appartement kwam?
Moet je eens voorstellen dat je aan het doneren bent met Putin en dat je dan groene roggels in je kristallen waterglas spuugt.quote:Op zondag 11 september 2016 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fysiek ongeschikt omdat je een keer bevangen raakt door de hitte?
De meesten hier zijn niet echt heel erg intelligent vgm
Er wordt (zeer waarschijnlijk gebaseerd op opgeblazen onzin) gesuggereerd dat ze zwak is. En op het eerstvolgende moment dat de ogen van de wereld op haar gericht zijn, gaat ze haar grootste moment van zwakte tonen.quote:Op zondag 11 september 2016 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oudere mensen hebben weliswaar meer kans om bevangen te raken van de hitte, maar het is niet alsof dit niemand anders had kunnen overkomen. Het is vooral een combinatie van pech en te weinig hebben gedronken waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 september 2016 21:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er wordt (zeer waarschijnlijk gebaseerd op opgeblazen onzin) gesuggereerd dat ze zwak is. En op het eerstvolgende moment dat de ogen van de wereld op haar gericht zijn, gaat ze haar grootste moment van zwakte tonen.
Qua timing is het extreem ongelukkig, je zou verwachten dat men er alles aan doet om zoiets uitgerekend in deze periode te gaan vermijden.
Dat doet mij vermoeden dat de zware omstandigheden hun invloed beginnen te vertonen op haar gezondheid en ze overal wat begint te kraken, wat niet onlogisch is voor iemand van haar leeftijd.
Zie edit. Competent of niet, Trump en Clinton zijn wat mij betreft ook gewoon te oud.quote:Op zondag 11 september 2016 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oudere mensen hebben weliswaar meer kans om bevangen te raken van de hitte, maar het is niet alsof dit niemand anders had kunnen overkomen. Het is vooral een combinatie van pech en te weinig hebben gedronken waarschijnlijk.
Of te veel. Zou niet de eerste alcoholistische wereldleider zijn..quote:Op zondag 11 september 2016 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oudere mensen hebben weliswaar meer kans om bevangen te raken van de hitte, maar het is niet alsof dit niemand anders had kunnen overkomen. Het is vooral een combinatie van pech en te weinig hebben gedronken waarschijnlijk.
Kennedy was er wat dat betreft erger aan toe.quote:Op zondag 11 september 2016 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van hem wisten we dat hij Polio had, vraag me af wat Hillary heeft dat ze in 25 graden als enige in een tienduizendenpubliek bezwijkt.quote:Op zondag 11 september 2016 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kennedy was er wat dat betreft erger aan toe.
En Roosevelt zat goddomme in een rolstoel.
Geen idee.quote:Op zondag 11 september 2016 22:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Van hem wisten we dat hij Polio had, vraag me af wat Hillary heeft dat ze in 25 graden als enige in een tienduizendenpubliek bezwijkt.
Je hebt je eerdere bewering dat het 23 tot 25 graden zou zijn geweest (onder de 25 is het in New York volgens deze website überhaupt niet geweest sinds de nacht van vrijdag op zaterdag) dus al enigszins bijgesteld?quote:Op zondag 11 september 2016 22:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Van hem wisten we dat hij Polio had, vraag me af wat Hillary heeft dat ze in 25 graden als enige in een tienduizendenpubliek bezwijkt.
Ja, gewauwel dat vrouwen niet in de politiek horen ofzo snap ik nooit. Juist welkom en ik vind wel degelijk dat het iets brengt dat mensen zelden of nooit hebben en waar het lastig is om de vinger op te leggen.quote:Op zondag 11 september 2016 20:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n goede politica gezien als Merkel.
Vrouwen zijn ook mensen, fyi.quote:Op zondag 11 september 2016 23:27 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ja, gewauwel dat vrouwen niet in de politiek horen ofzo snap ik nooit. Juist welkom en ik vind wel degelijk dat het iets brengt dat mensen zelden of nooit hebben en waar het lastig is om de vinger op te leggen.
Ze komt naar buiten en naar haar toe gelopen komt een prachtig mixed race meisje van 6. Ze geven elkaar een knuffel. Clinton fluistert ongetwijfeld dat ze "een champ" is, zuigt vervolgens het bloed uit het maagdelijke nekje en ze kan er weer tegenaan. Nou ok, dat laatste niet.quote:Later, shortly before noon, Clinton was seen leaving daughter Chelsea's apartment. She hugged a child, waved and departed in her motorcade.
Ehm, mijn reactie gaat over het gegeven dat veel mensen vrouwen niet in de politiek vinden horen. En dat ik dat standpunt niet begrijp. Ik weet niet precies hoe jouw reactie dan past op mijn reactie?quote:
Vrouwen brengen iets dat mensen zelden hebbenquote:Op zondag 11 september 2016 23:31 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ehm, mijn reactie gaat over het gegeven dat veel mensen vrouwen niet in de politiek vinden horen. En dat ik dat standpunt niet begrijp. Ik weet niet precies hoe jouw reactie dan past op mijn reactie?
Oh hehe Freudian Slipquote:Op zondag 11 september 2016 23:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vrouwen brengen iets dat mensen zelden hebben
En je bedoelt dan ook vast niet dat ze geklaag, geroddel en een kwart van de tijd chagrijnigheid brengen?quote:Op zondag 11 september 2016 23:50 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Oh hehe Freudian SlipIk bedoelde mannen.
Heeft wellicht ook met haar tegenstander te maken.quote:Op zondag 11 september 2016 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee er zijn mensen die daadwerkelijk voor Hillary zijn.
Kan het zelf ook niet begrijpen.
Het klinkt oneerbiedig, maar dat zou m.i. een minder ernstig scenario zijn dan wanneer ze wordt gekozen, maar vervolgens regelmatig te zwak/ziek zou zijn om haar ambt goed uit te voeren. POTUS zijn is niet bepaald een relaxed baantje.quote:Op zondag 11 september 2016 23:46 schreef Captain_Ghost het volgende:
Maar stel dat zij tijdens campagne overlijdt.
Met de hedendaagse media & informatie zouden die dan ook nooit worden gekozen.quote:Op zondag 11 september 2016 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
En Roosevelt zat goddomme in een rolstoel.
Opvallend, hoe snel dat daar optreedt en zich kennelijk toch nog geweldig voelt.quote:Op maandag 12 september 2016 00:06 schreef Gutmensch het volgende:
Hillary heeft een longontsteking zie ik net in een alert.
De Amerikanen hebben een mooi woord voor mensen zoals jij: gullible.quote:Op zondag 11 september 2016 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
The president dont run a thing my dear, you can stick an intelligent orang-utan in there.quote:Op maandag 12 september 2016 00:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Het klinkt oneerbiedig, maar dat zou m.i. een minder ernstig scenario zijn dan wanneer ze wordt gekozen, maar vervolgens regelmatig te zwak/ziek zou zijn om haar ambt goed uit te voeren. POTUS zijn is niet bepaald een relaxed baantje.
Niet getreurd, er zijn vast andere banen waar je wel voor in aanmerking komt.quote:Op maandag 12 september 2016 01:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
The president dont run a thing my dear, you can stick an intelligent orang-utan in there.
Hoort dit niet in het verkiezingentopic thuis? Dit gaat niet over Hillary Clinton.quote:
Vanochtend zat ze nog in een interview bij CNN, was niets aan af te zien.quote:Op maandag 12 september 2016 01:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Opvallend, hoe snel dat daar optreedt en zich kennelijk toch nog geweldig voelt.
Longontsteking is toch echt een serieus dingetje waar je gauw weken van plat kan gaan.
Waarschijnlijk gebruikt zij een drug. Anders kon zij niet uit voeten wegkomenquote:Op maandag 12 september 2016 01:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Opvallend, hoe snel dat daar optreedt en zich kennelijk toch nog geweldig voelt.
Longontsteking is toch echt een serieus dingetje waar je gauw weken van plat kan gaan.
Moet je nagaan als Trump niet mee zou doen. Kunnen ze ook niet meer zeggen 'maar de andere kandidaat zegt gemene dingen op het internet!'quote:Op zondag 11 september 2016 23:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heeft wellicht ook met haar tegenstander te maken.
Iedere GOP kandidaat is in de ogen van de NOS een gevaarlijke gek (zou in dit geval wel eens kunnen kloppen). Dan heiligt het doel de middelen, en worden journalisten fans.quote:Op maandag 12 september 2016 06:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je nagaan als Trump niet mee zou doen. Kunnen ze ook niet meer zeggen 'maar de andere kandidaat zegt gemene dingen op het internet!'
Waarom verzin je dit soort nonsens?quote:Op maandag 12 september 2016 06:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Iedere GOP kandidaat is in de ogen van de NOS een gevaarlijke gek (zou in dit geval wel eens kunnen kloppen). Dan heiligt het doel de middelen, en worden journalisten fans.
quote:Op maandag 12 september 2016 07:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom verzin je dit soort nonsens?
Geert Wilders wordt een goede minister-president want hij is een van de langst zittende kamerleden.quote:Op maandag 12 september 2016 08:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, jarenlang senator geweest en minister van Buza. Dan heb je gewoon de papieren.
Wanneer was hij bestuurder?quote:Op maandag 12 september 2016 08:27 schreef Wyand het volgende:
[..]
Geert Wilders wordt een goede minister-president want hij is een van de langst zittende kamerleden.![]()
Dat kan je natuurlijk ook zeggen over de mensen die volledig in de 20 jaar aan lastercampagne tegen Hillary trappen.quote:Op maandag 12 september 2016 01:09 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben een mooi woord voor mensen zoals jij: gullible.
Bestuurder of volksvertegenwoordiger maakt nog wel wat verschil. Aan beide kanten was het aanbod aan kandidaten zeer mager maar in het totaal heeft Clinton dan wel de beste kwalificaties.quote:Op maandag 12 september 2016 08:27 schreef Wyand het volgende:
[..]
Geert Wilders wordt een goede minister-president want hij is een van de langst zittende kamerleden.![]()
Misschien is de ventilator op haar CPU kapot. Dat had ik ook eens met mijn computer. Je krijgt dan BSOD terwijl je helemaal geen zware applicaties draait.quote:Op zondag 11 september 2016 20:02 schreef antiderivative het volgende:
En het was eerder op de dag nog koelertwitter:BourneInTexas twitterde op zondag 11-09-2016 om 17:35:05Hillary overheats in what is considered winter in Texas.#SickHillary is unfit. The job is a danger to her health. https://t.co/6c2cpTheWw reageer retweet
Het is vooral Hillary geweest die daarvoor gepleit heeft en het uiteindelijk ook heeft doorgedrukt. Libië was een functionerend land waaruit mensen niet wegvluchtten en de levensstandaard best hoog was. Nu is het een oorlogszone vol terreurcellen. Dat mag je haar gerust aanrekenen.quote:Op zondag 11 september 2016 20:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft ze dat eigenhandig gedaan ja?
Ja, nadat die kogel door zijn kop ging wel! Maar daarna is hij ook niet zo lang meer 'in office' geweest.quote:Op zondag 11 september 2016 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat nu dan ook het geval is.quote:Op maandag 12 september 2016 01:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
The president dont run a thing my dear, you can stick an intelligent orang-utan in there.
Is er ook duidelijk bewijs dat dit dezelfde man is? Want je gaat hier wel erg conspiracy mode in.quote:Op zondag 11 september 2016 20:41 schreef Koskesh het volgende:
[ afbeelding ]
De arts die haar bijstaat 24/7. Was eerder ook al gespot met een vreemd injector achtig voorwerp mochten sommigen het nog herinneren.
[ afbeelding ]
die kogel was niet de reden waarom er ook kort voor de trip naar Dalas grote zorgen waren over de gezondheid van Kennedy en zn geschiktheid herverkozen te worden...quote:Op maandag 12 september 2016 08:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, nadat die kogel door zijn kop ging wel! Maar daarna is hij ook niet zo lang meer 'in office' geweest.
Overigens is het onzin te stellen dat een Kandidat niet gekozen zou moeten worden vanwege hun gezondheid...quote:¶ Kennedy declared himself "the healthiest candidate for President in the country" when he wrested the Democratic nomination from Lyndon B. Johnson, then a Senator, who had suffered an almost fatal heart attack five years earlier in 1955.
¶ Johnson's forces charged that Kennedy was "muscle flexing" in making his claim and that he had long covered up his adrenal condition. But Kennedy and his brother Robert denied that he had the ailment. Kennedy, who at 43 was the youngest elected President, described his health as excellent and said at a news conference on Nov. 10, 1960, that he "never" had Addison's disease.
¶ Robert F. Kennedy issued a statement saying his brother "does not now nor has he ever had an ailment described classically as Addison's disease." He acknowledged that his brother once had mild adrenal insufficiency but implied it had passed because his adrenal tests were normal at the time. There was no mention of the cortisone that made John F. Kennedy's cheeks puffy.
¶ Dr. Janet Travell, the White House physician, said Kennedy took chemical relatives of cortisone to counter adrenal deficiency when he was under stress and his doctors were not inclined to stop them because he felt so well.
¶ In fact, Kennedy had suffered from adrenal insufficiency since he was 30, Joan and Clay Blair Jr. wrote in "The Search for J.F.K." (G.P. Putnam's Sons, 1976). Robert Kennedy's semantic dodge rested on the point that in the disease as originally described by Thomas Addison in 1855, the adrenals were destroyed by tuberculosis; John Kennedy, whose Addison's disease was caused by unknown factors, did not have tuberculosis.
¶ In 1954, Kennedy received the last rites of the Roman Catholic Church because of the adrenal condition when he underwent back surgery at the Hospital for Special Surgery in New York City. The New York Times reported on the operation.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:44 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Gelekte emails via wikileaks:
https://wikileaks.org/cli(...)fmAFIAFlAICAImAI3AJW
++twitter:wikileaks twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 14:04:29Clinton looked at drug after suffering from 'decision fatigue' 1) https://t.co/BGMmiHjn0r 2) https://t.co/ftmwzMcE9U https://t.co/dEcdNXgxz9 reageer retweet
Nee dat heb ik niet!!quote:Op zondag 11 september 2016 22:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt je eerdere bewering dat het 23 tot 25 graden zou zijn geweest (onder de 25 is het in New York volgens deze website überhaupt niet geweest sinds de nacht van vrijdag op zaterdag) dus al enigszins bijgesteld?
Oververhitting?quote:
Ze noemde het zelf 'icy stairs', al was het een zonnige dag, 18 graden in South Carolina.quote:
Maar goed, ik ken een vriend die heeft een zwager en zijn zusje doet een medische opleiding en het is Parkinson's , longontsteking en hoestbuien zijn daar onderdeel van.quote:
quote:Summary: Purpose: Photosensitivity can represent a serious problem in epilepsy patients, also because pharmacologic treatment is often ineffective. Nonpharmacologic treatment using blue sunglasses is effective and safe in controlling photosensitivity, but large series of patients have never been studied.
Methods: This multicenter study was conducted in 12 epilepsy centers in northern, central, southern, and insular Italy. A commercially available lens, named Z1, obtained in a previous trial, was used to test consecutively enrolled pediatric and adult epilepsy patients with photosensitivity. Only type 4 photosensitivity (photoparoxysmal response, PPR) was considered in the study. A standardized method was used for photostimulation.
De bevriezingstemperatuur van water is 20 graden. Een facistische professor die pas nog anders probeerde te beweren is mysterieus verdwenen.quote:Op maandag 12 september 2016 11:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze noemde het zelf 'icy stairs', al was het een zonnige dag, 18 graden in South Carolina.
Maar ze gleed niet uit.quote:Op maandag 12 september 2016 11:10 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Controversiële theorie: uitgegleden op een trap
Ben net nog bijna op mijn smoel geflikkerd
Gisteren was het 26 graden in NY, dat was dan weer extreem heet volgens MSNBC, bij die temperatuur zal water dus ongeveer kokenquote:Op maandag 12 september 2016 11:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
De bevriezingstemperatuur van water is 20 graden. Een facistische professor die pas nog anders probeerde te beweren is mysterieus verdwenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |