twitter:RikElfrink twitterde op zondag 11-09-2016 om 11:18:48#PSV alweer in training voor Atlético-thuis. Guardado, Arias trainen met de reserves en zijn fit. Zinchenko traint nog individueel. reageer retweet
Dit kun je beterquote:Op zondag 11 september 2016 14:37 schreef Bolasie het volgende:
Dit gaat PSV heel makkelijk winnen, Atléti kan er he-le-maal niks van: 5-0 5x Narsingh.
Je weet wel meer niet amice. En sinds wanneer kunnen er niet slightly side-dingen besproken worden in een livetopic? Dat zal niet voor het eerst zijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit in plaats van het livetopic het persoonlijke bash topic was.
Dat doe je maar om 20:55 als de wedstrijd hels kut is. Vooraf vind ik het niet zo nodig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet wel meer niet amice. En sinds wanneer kunnen er niet slightly side-dingen besproken worden in een livetopic? Dat zal niet voor het eerst zijn
quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe je maar om 20:55 als de wedstrijd hels kut is. Vooraf vind ik het niet zo nodig.
Daar verlang ik inmiddels erg graag naarquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:22 schreef Koffieplanter het volgende:
26 graden vanavond, wat een onzin zeg. Hier haalt het net de 20 en gaat het regenen.
Ik zie er wel streams voor, op die livetv site.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt de Youth League nog ergens uitgezonden?
Conde; Puńal, Gomez, Baldera, Rodriguez; Ballesteros, Carro; Obama, Toni Moyá, Ferni y Schiappacasse
Ik heb nog geen stream kunnen vinden, maar van wat ik lees is Atléti Juvenil veel beter.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zie er wel streams voor, op die livetv site.
*toch niet, loze pagina was dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe met Caland mee: 0-2.Je bent in de war met Onlogisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik heb geen weet van die hetze aangezien ik van mening ben dat je jezelf doorgaans wel genoeg voor lul zet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik reflecteerde op de hetze jegens mij en dan wordt het verdomme weer niet doorzien.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen weet van die hetze aangezien ik van mening ben dat je jezelf doorgaans wel genoeg voor lul zet.
Omdat die heel hard rentquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet, Brenet, Schwaab, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Hendrix, Narsingh, De Jong
Waarom stelt die gast Narsingh op..
In plaats van Pereiroquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet, Brenet, Schwaab, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Hendrix, Narsingh, De Jong
Waarom stelt die gast Narsingh op..
idd, zagen we vorig jaar tegen Wolfsburg en CSKA.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:45 schreef Caland het volgende:
De Jong heb je niks aan in dit soort wedstrijden. Waardeloze spits.
Ik kan de PS Store niet eens inquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:47 schreef Brammess het volgende:
Jongens, mijn FIFA17 demo is aan het downloaden
Jeetje gelijk zo madquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, zagen we vorig jaar tegen Wolfsburg en CSKA.
https://store.playstation(...)&emcid=ps-we-5-89521quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan de PS Store niet eens in'Momenteel vindt onderhoud plaats op deze service'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:50 schreef Brammess het volgende:
Niet waar, leugenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:50 schreef Brammess het volgende:
Ter Stegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even proberen dan maar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)&emcid=ps-we-5-89521
download naar je ps4
quote:
quote:
Ik las niet verder dan #celticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
47 minuten nog wachten, ben zo rond de aftrap klaarquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]Ik las niet verder dan #celticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik knijp er nog even 2 potjes in, wil wat nieuwe skills proberenquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
47 minuten nog wachten, ben zo rond de aftrap klaar
Maar dat is ie eigenlijk al een jaar lang!quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die aanval van PSV is pure middelmaat.
Daarom gaan we ook in de winterstop proberen B.Smeets los te weken bij de superboeren.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die aanval van PSV is pure middelmaat.
Wat ben je ook een sukkel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]Ik las niet verder dan #celticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smeets is alleen geen aanvaller, leuk geprobeerd!quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Daarom gaan we ook in de winterstop proberen B.Smeets los te weken bij de superboeren.
Je kan ook Duplan halen, die scoort ook alleen tegen Ajax.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Daarom gaan we ook in de winterstop proberen B.Smeets los te weken bij de superboeren.
Is ook meer een middenvelder dacht ik.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:02 schreef TehRocks het volgende:
Hopen dat die Zinchenko wat leven in de brouwerij van de linkerflank kan brengen wanneer die in de toekomst eindelijk eens mee mag doen
Ben jij voor PSV of Atletico vanavond?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Giménez en Gaitán in de basis, daar word ik vrolijk van.
Hij is PSV fan af.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij voor PSV of Atletico vanavond?
Oh.. Die hebben we namelijk ook echt nodig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook meer een middenvelder dacht ik.
Hoezo dat?quote:
Moet je Narsingh wel opstellen voor de diepgangquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:05 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Oh.. Die hebben we namelijk ook echt nodig.
Marvel is gewoon prima hoorquote:
Nee. Die films zijn pure oogaids.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Marvel is gewoon prima hoor
Veronica blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zie ik Rad van Fortuin?
Ahquote:
Jeetjequote:Op dinsdag 13 september 2016 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Bedankt, Wytse. Ga nu maar je moeder neuken.
Nou nouquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Bedankt, Wytse. Ga nu maar je moeder neuken.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:29 schreef Karina het volgende:
Die wedstrijd kan toch nooit van zijn leven doorgaan
Met zo'n naam moet je toch wel goed kunnen duiken zou je denken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Seaman keepte daar echt als een zak aardappelen.
lekker onduidelijk weer. Ik zat ook te wachten tot het rad van fortuin afgelopen was.quote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zo'n naam moet je toch wel goed kunnen duiken zou je denken.
40-45% dus xdquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
43 procent denkt dat PSV wint
Man man man
Prupper vanaf 30 meter 1xquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorspel NU het aantal schoten op doel van PSV
0.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
-1quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok op Mexicanoquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zal GGMM als eerste te grazen nemen?
Juanfran is veel gevaarlijker.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker Filipe Luis vrij laten op vleugel
Ik zal aan je denken als Griezmann zo de 0-1 maakt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt nog een hele opgave om redelijk werkend beeld te krijgen hier.
Aan rechterkant staat nu Brenet hahaquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Juanfran is veel gevaarlijker.
Gameiro gaat die maken, maar oke.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als Griezmann zo de 0-1 maakt.
NEEEEEEEEquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
Oh, ik zat schijnbaar in het verkeerde topic.
Gelukkig voor jullie kom ik er op tijd achter!
Dik biggetjequote:Op dinsdag 13 september 2016 20:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit erover te denken nog even een pistoletje te maken
Ik heb een uurtje geleden straciatellayoghurt gegetenquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:45 schreef Ties02 het volgende:
Viesdikquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:45 schreef Ties02 het volgende:
Die heeft meer een Jackson-complex.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gameiro gaat die maken, maar oke.
Saúl is overal geweldig. Liever in het centrum dan hangend op de flank.quote:
Net als Dollar Dirk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Saúl is overal geweldig. Liever in het centrum dan hangend op de flank.
Ja leukquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent blij met een afgekeurd doelpunt?
hardop gelachenquote:
hoiquote:
Nu weet ik hoe jullie je voelden op die dag tegen Real Madridquote:
Nee. Zeker niet.quote:
Toen gebeurde dit twee keer en hadden we ook nog dat gebeuren met Lyonquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe jullie je voelden op die dag tegen Real Madrid
Buitengeld.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie niets. Of De Jong moest buitenspel staan.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was ook buitenspel alleen zag grens dat niet
quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie niets. Of De Jong moest buitenspel staan.
quote:
quote:
quote:
tja jongens Moreno gebruikt zijn armen om te zorgen dat Luis niet een duel aan kan gaan, derhalve terecht gefloten.quote:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 20:51:18Werkelijk schandalige beslissing van scheidsrechter Atkinson. Moet hij in eigen land mee aankomen. #psvatl reageer retweet
Je kunt de regels zo uitleggen dat het een overtreding is, maar als je dan consequent bent moet je elke drie seconden fluiten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
tja jongens Moreno gebruikt zijn armen om te zorgen dat Luis niet een duel aan kan gaan, derhalve terecht gefloten.
Ik ben onlangs geslaagd voor mijn spelregelbewijs dus vertrouw mij
quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:52 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 20:51:18Werkelijk schandalige beslissing van scheidsrechter Atkinson. Moet hij in eigen land mee aankomen. #psvatl reageer retweet
idd Grueter, doe die PSV bril af.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:52 schreef Abed het volgende:
Even die PSV bril af mensen, duidelijke overtreding
quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:52 schreef Pino112 het volgende:
Trap er niet in.quote:Commentator NOS Studio Sport | voetbal - zwemmen - ijshockey | Sportjunk | Muziekfreak
Parodie account
Krijg je met al die dikzakken daarquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:54 schreef RipCity het volgende:
Flink benauwd in stadion. Al paar man flauwgevallen.
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:54 schreef RipCity het volgende:
Liggen er nog kratten bier?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:54 schreef Typisch het volgende:
ik eet een salade met o.a tomaat, mozzarella en amandelen
madquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef Wotte het volgende:
Wat een halve tamme grijze tuinkabouter met z'n keke blauwe pakje.
Ranzig konijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:54 schreef Typisch het volgende:
dar gebeurd dus meer dan op het veld ... maar het is nu nergens uit te houden met deze tempquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:54 schreef RipCity het volgende:
Het zijn Brabanders dus je moet je maar afvragen of we ons daar zorgen over moeten makenquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:54 schreef RipCity het volgende:
Zelf geknipte amandelen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:54 schreef Typisch het volgende:
gebeurtquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
dar gebeurd dus meer dan op het veld ... maar het is nu nergens uit te houden met deze temp
Deze zin loopt niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat er zich een niet kon inhouden.
Gr.
Vet zwijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:54 schreef Typisch het volgende:
datquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
dar gebeurd dus meer dan op het veld ... maar het is nu nergens uit te houden met deze temp
In de Arena nu spelen zou pas erg zijn. Wat een ramp daar bij hitte.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |