twitter:RikElfrink twitterde op zondag 11-09-2016 om 11:18:48#PSV alweer in training voor Atlético-thuis. Guardado, Arias trainen met de reserves en zijn fit. Zinchenko traint nog individueel. reageer retweet
Dit kun je beterquote:Op zondag 11 september 2016 14:37 schreef Bolasie het volgende:
Dit gaat PSV heel makkelijk winnen, Atléti kan er he-le-maal niks van: 5-0 5x Narsingh.
Je weet wel meer niet amice. En sinds wanneer kunnen er niet slightly side-dingen besproken worden in een livetopic? Dat zal niet voor het eerst zijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit in plaats van het livetopic het persoonlijke bash topic was.
Dat doe je maar om 20:55 als de wedstrijd hels kut is. Vooraf vind ik het niet zo nodig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet wel meer niet amice. En sinds wanneer kunnen er niet slightly side-dingen besproken worden in een livetopic? Dat zal niet voor het eerst zijn
quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe je maar om 20:55 als de wedstrijd hels kut is. Vooraf vind ik het niet zo nodig.
Daar verlang ik inmiddels erg graag naarquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:22 schreef Koffieplanter het volgende:
26 graden vanavond, wat een onzin zeg. Hier haalt het net de 20 en gaat het regenen.
Ik zie er wel streams voor, op die livetv site.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt de Youth League nog ergens uitgezonden?
Conde; Puńal, Gomez, Baldera, Rodriguez; Ballesteros, Carro; Obama, Toni Moyá, Ferni y Schiappacasse
Ik heb nog geen stream kunnen vinden, maar van wat ik lees is Atléti Juvenil veel beter.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zie er wel streams voor, op die livetv site.
*toch niet, loze pagina was dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe met Caland mee: 0-2.Je bent in de war met Onlogisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik heb geen weet van die hetze aangezien ik van mening ben dat je jezelf doorgaans wel genoeg voor lul zet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik reflecteerde op de hetze jegens mij en dan wordt het verdomme weer niet doorzien.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen weet van die hetze aangezien ik van mening ben dat je jezelf doorgaans wel genoeg voor lul zet.
Omdat die heel hard rentquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet, Brenet, Schwaab, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Hendrix, Narsingh, De Jong
Waarom stelt die gast Narsingh op..
In plaats van Pereiroquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet, Brenet, Schwaab, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Hendrix, Narsingh, De Jong
Waarom stelt die gast Narsingh op..
idd, zagen we vorig jaar tegen Wolfsburg en CSKA.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:45 schreef Caland het volgende:
De Jong heb je niks aan in dit soort wedstrijden. Waardeloze spits.
Ik kan de PS Store niet eens inquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:47 schreef Brammess het volgende:
Jongens, mijn FIFA17 demo is aan het downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |