echt hequote:Op zaterdag 10 september 2016 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Cilessen
Gast kan er HELEMAAL NIETS van
je zit verkeerd.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bijna 3-2. Knappe redding keep
quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, nu word ik weer door GGMM (hoi als je meeleest) kapotgebasht omdat ik zei dat Barcelona normaal gesproken weinig werk te verrichten zou krijgen. Ik wist destijds niet dat er buiten Messi/Suarez een B-team zou worden opgesteld, maar goed.
Lekker karaktermoord plegen met z'n allen.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat nu toch helemaal niet om niveau van Cillessen.
Het gaat erom dat de twee tegengoals aan zijn conto worden opgeschreven. Dat is gewoon onterecht
Dat weten we niet, hij post iig wel verkeerd.quote:
Slik en doorgaan.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik heb ook niet gesteld dat Cillessen er wel iets van kan, maar dat snelle karaktermoord plegen word ik zo ontzettend moe van.
Zo zo, Engelsen die niet opportunisme bedrijven.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Can't blame Cillessen for either goal" aldus de Engelse commentator. Ajacied422 kan rustig ademhalen.
twitter:ZanolettiA twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 22:18:56After the gamr my faith in Vidal is completely tarnished and now I ask myself why the hell was Cillessen bought from Ajax?! reageer retweet
twitter:CristianoGrizi twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 22:21:22Barcelona wasted money this transfer window. Digne and Cillessen are shit. reageer retweet
Een objectieve twitter account wel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:22 schreef Joezi het volgende:
twitter:CristianoGrizi twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 22:21:22Barcelona wasted money this transfer window. Digne and Cillessen are shit. reageer retweet
Zat ook maar te sarrenquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een objectieve twitter account wel.
gesproken als een rasechte real madrid supporter, wat prima isquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen kan er geen flikker van
Walgelijk ventje die voor kutclubs speelt. Ik gun hem zo'n afgang.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gesproken als een rasechte real madrid supporter, wat prima is
Misschien moet je hem ff de kans geven... Want op 1 wedstrijd beoordelen is wel erg makkelijkquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed. We wisten allemaal allang dat Cillessen niet het niveau heeft voor Barcelona.
Ja, want Cillessen hebben we niet allemaal al jarenlang kunnen zien bij Ajax en het Nederlands elftal. Dit is niet zo'n slimme opmerking.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:39 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Misschien moet je hem ff de kans geven... Want op 1 wedstrijd beoordelen is wel erg makkelijk
Als ze hem tegen zijn neus schieten misschien.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:56 schreef chufi het volgende:
Misschien leert ie wel om een penalty te stoppen voor de eerste keer van zn leven
jij ook nietquote:
#EksitCillessen?quote:
Bij het Nederlands elftal deed hij het altijd wel goed. Bij Ajax stond hij stil? Misschien dat deze stap hem wel helpt verder te groeien.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, want Cillessen hebben we niet allemaal al jarenlang kunnen zien bij Ajax en het Nederlands elftal. Dit is niet zo'n slimme opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |