quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
Weer kan Cillessen er niks aan doen
Hij heeft allemaal klungelaars voor zijn neus.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:54 schreef Slobeend het volgende:
Het keepertje van Barca is niet zo goed.
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Opportunisme viert heel de dag weer hoogtij, almachtige God sta ons bij.
Anders was je geen mod geworden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Opportunisme viert heel de dag weer hoogtij, almachtige God sta ons bij.
Nee joh, toffe gozer. Met heb ik dus in RKAVIC 3 gezeten. Hij kon voor geen meter voetballenquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:53 schreef Wilskracht het volgende:
Robbert Reimering kan die ook gewisseld worden!!!!!!
quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Anders was je geen mod geworden.
Kluns Robbert Reimmering zegt dat Cilissen wat aan de goal kan doen terwijl de bal keurig in de hoek werd geschoten.quote:
Wel minder erg dan Stevenmac. Dat geef ik toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze weer verloren?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen ook weer karaktermoord op mij in het Ajax-topic.
RIP mijn hart.
Ik denk dat je niet hoeft te luisteren naar teletekstsupportersquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen ook weer karaktermoord op mij in het Ajax-topic.
RIP mijn hart.
Het begon vandaag met Claudio Bravo. Nota bene zijn eerste wedstrijd voor City, meteen tegen United, geen wenning en logischerwijs een mindere wedstrijd. Nu alweer karaktermoord op de beste man.quote:
Ik snap het ook niet zo goed. We wisten allemaal allang dat Cillessen niet het niveau heeft voor Barcelona.quote:
Dat mag, maar dit valt Cillessen totaal niet te verwijten. Dan moet je eerder naar de vier voor hem gaan kijken, waar Digne nog redelijk speelt en andere 3 gewoon ruk. Met Umtiti en Pique had hij geen goals tegen gekregenquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag je niks over Cillessen zeggen?
Je klinkt wat boos.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het begon vandaag met Claudio Bravo. Nota bene zijn eerste wedstrijd voor City, meteen tegen United, geen wenning en logischerwijs een mindere wedstrijd. Nu alweer karaktermoord op de beste man.
Dan heb je alweer figuren na FT die schreeuwen dat Mourinho er niets van kan als hoofdcoach. Er valt genoeg op aan te merken maar dit soort onzin kan ik niet verkroppen.
Iedereen alweer zich stijf fappen op een zege van PSV bij NEC. ''Goede generale PSV'' lees ik overal op nieuwssites, maar met Atletico op het schema zegt dat feitelijk niets. Dat weet iedereen.
Cillessen wordt ook weer op de zwarte lijst van de opportunisten gezet omdat hij opgescheept is met Jeremy Mathieu, een hopeloze Aleix Vidal en Mascherano die de standvastigheid van Pique nodig heeft. Hij kan wel iets aan die 1-2 doen, maar laten we hem vooral weer optuigen als een kutkeeper. Iedereen weet zijn status.
Ok, maar ik vind Cillessen niet goed genoeg voor Barca, deze beide goaltjes waren kielekiele wat mij betreft.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het begon vandaag met Claudio Bravo. Nota bene zijn eerste wedstrijd voor City, meteen tegen United, geen wenning en logischerwijs een mindere wedstrijd. Nu alweer karaktermoord op de beste man.
Dan heb je alweer figuren na FT die schreeuwen dat Mourinho er niets van kan als hoofdcoach. Er valt genoeg op aan te merken maar dit soort onzin kan ik niet verkroppen.
Iedereen alweer zich stijf fappen op een zege van PSV bij NEC. ''Goede generale PSV'' lees ik overal op nieuwssites, maar met Atletico op het schema zegt dat feitelijk niets. Dat weet iedereen.
Cillessen wordt ook weer op de zwarte lijst van de opportunisten gezet omdat hij opgescheept is met Jeremy Mathieu, een hopeloze Aleix Vidal en Mascherano die de standvastigheid van Pique nodig heeft. Hij kan wel iets aan die 1-2 doen, maar laten we hem vooral weer optuigen als een kutkeeper.
Madquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen wordt ook weer op de zwarte lijst van de opportunisten gezet omdat hij opgescheept is met Jeremy Mathieu, een hopeloze Aleix Vidal en Mascherano die de standvastigheid van Pique nodig heeft. Hij kan wel iets aan die 1-2 doen, maar laten we hem vooral weer optuigen als een kutkeeper. Iedereen weet zijn status.
Die 0-1 vond ik by far niet kielekiele. Ik vind Cillessen ook niet goed genoeg voor Barcelona.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ok, maar ik vind Cillessen niet goed genoeg voor Barca, deze beide goaltjes waren kielekiele wat mij betreft.
Dit dus ja.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed. We wisten allemaal allang dat Cillessen niet het niveau heeft voor Barcelona.
Waar maak je je druk om.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, nu word ik weer door GGMM (hoi als je meeleest) kapotgebasht omdat ik zei dat Barcelona normaal gesproken weinig werk te verrichten zou krijgen. Ik wist destijds niet dat er buiten Messi/Suarez een B-team zou worden opgesteld, maar goed.
Lekker karaktermoord plegen met z'n allen.
Ik denk ook vooral en alleen in Nederland..quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat nu toch helemaal niet om niveau van Cillessen.
Het gaat erom dat de twee tegengoals aan zijn conto worden opgeschreven. Dat is gewoon onterecht
Een Cillissen in topvorm had er één van de 2 gepakt. Dat wel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat nu toch helemaal niet om niveau van Cillessen.
Het gaat erom dat de twee tegengoals aan zijn conto worden opgeschreven. Dat is gewoon onterecht
quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga jullie verlaten hier. Geen zin meer in voetbal.
Hoelang zit je nou al op FOK! johquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verbaas me keer op keer over zoveel simpele leegheid in sommige gedachtes.
Ik heb het niet alleen over FOK!, beste.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang zit je nou al op FOK! joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |