Ik denk ook vooral en alleen in Nederland..quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat nu toch helemaal niet om niveau van Cillessen.
Het gaat erom dat de twee tegengoals aan zijn conto worden opgeschreven. Dat is gewoon onterecht
Een Cillissen in topvorm had er één van de 2 gepakt. Dat wel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat erom dat de twee tegengoals aan zijn conto worden opgeschreven. Dat is gewoon onterecht
quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga jullie verlaten hier. Geen zin meer in voetbal.
Hoelang zit je nou al op FOK! johquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verbaas me keer op keer over zoveel simpele leegheid in sommige gedachtes.
Ik heb het niet alleen over FOK!, beste.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang zit je nou al op FOK! joh
echt hequote:Op zaterdag 10 september 2016 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Cilessen
Gast kan er HELEMAAL NIETS van
je zit verkeerd.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bijna 3-2. Knappe redding keep
quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, nu word ik weer door GGMM (hoi als je meeleest) kapotgebasht omdat ik zei dat Barcelona normaal gesproken weinig werk te verrichten zou krijgen. Ik wist destijds niet dat er buiten Messi/Suarez een B-team zou worden opgesteld, maar goed.
Lekker karaktermoord plegen met z'n allen.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat weten we niet, hij post iig wel verkeerd.quote:
Slik en doorgaan.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik heb ook niet gesteld dat Cillessen er wel iets van kan, maar dat snelle karaktermoord plegen word ik zo ontzettend moe van.
Zo zo, Engelsen die niet opportunisme bedrijven.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Can't blame Cillessen for either goal" aldus de Engelse commentator. Ajacied422 kan rustig ademhalen.
twitter:ZanolettiA twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 22:18:56After the gamr my faith in Vidal is completely tarnished and now I ask myself why the hell was Cillessen bought from Ajax?! reageer retweet
twitter:CristianoGrizi twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 22:21:22Barcelona wasted money this transfer window. Digne and Cillessen are shit. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |