Dat denk ik niet, had ik na zondag eigenlijk wel gedacht.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk zelfs dat hij zonder Formigal wel had gewonnen.
98 en Giro/Tour is veel lastiger. Al was dit met Rio als tussendoortje ook erg knap.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Al bij al was Froome heel dicht bij een unieke dubbel. Herhaling van het kunststukje van Pantani in '99. Een brainfart heeft hem de kop gekost.
Denk dat hij nu wel de bevestiging heeft dat een dubbel mogelijk is en dat hij volgend jaar weer hetzelfde gaat opbouwen. Alleen zit er dan geen OS tussen en zal Sky met een sterkere ploeg aan de start staan.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Al bij al was Froome heel dicht bij een unieke dubbel. Herhaling van het kunststukje van Pantani in '99. Een brainfart heeft hem de kop gekost.
Ongelimiteerde hematocriet maakt het dan weer wat makkelijkerquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
98 en Giro/Tour is veel lastiger. Al was dit met Rio als tussendoortje ook erg knap.
Arme Twan.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk dat hij nu wel de bevestiging heeft dat een dubbel mogelijk is en dat hij volgend jaar weer hetzelfde gaat opbouwen. Alleen zit er dan geen OS tussen en zal Sky met een sterkere ploeg aan de start staan.
Contador in 2008, maar jij zal met de Tour erbij bedoelen?quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom zou Giro/Tour lastiger zijn? Er zit ongeveer evenveel pauze tussen Giro en Tour als tussen Tour en Vuelta. Zeker nu de Giro wat minder 'mensonterend' is, zou een Froome in vorm dat moeten aankunnen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
98 en Giro/Tour is veel lastiger. Al was dit met Rio als tussendoortje ook erg knap.
Denk dat hij bedoelt dat de Tour als 2de grote ronde moeilijker is omdat iedereen zich daar op richt, Vuelta als 2de ronde is toch wat anders omdat dat eigenlijk voor niemand het echte hoofddoel is.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom zou Giro/Tour lastiger zijn? Er zit ongeveer evenveel pauze tussen Giro en Tour als tussen Tour en Vuelta. Zeker nu de Giro wat minder 'mensonterend' is, zou een Froome in vorm dat moeten aankunnen.
Ik denk dat het bijna onmogelijk is om nog in de Tour aan 100% te starten als je de Giro al hebt gewonnen, en dat heb je in de Tour wel nodig om te winnen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom zou Giro/Tour lastiger zijn? Er zit ongeveer evenveel pauze tussen Giro en Tour als tussen Tour en Vuelta. Zeker nu de Giro wat minder 'mensonterend' is, zou een Froome in vorm dat moeten aankunnen.
Cavaliers had het geweldige idee om jouw team te copy/pasten.quote:
En de val van Rojas.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:20 schreef Marcoss het volgende:
Wyss redt BMC in het ploegenklassement
Ik ga het jaarklassement winnenquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cavaliers had het geweldige idee om jouw team te copy/pasten.
Ik heb ook een totale meltdown de laatste dagenquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon een ongelofelijk mager veld.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:15 schreef Marcoss het volgende:
De La Cruz gewoon 7de..
Dat slaat ook nergens op eigenlijk
Relatief weinig risico. Minder dan 8000 kilometers dit jaar. Herald Sun Tour, Catalunya, Romandië en Dauphine als rondjes.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk dat hij nu wel de bevestiging heeft dat een dubbel mogelijk is en dat hij volgend jaar weer hetzelfde gaat opbouwen. Alleen zit er dan geen OS tussen en zal Sky met een sterkere ploeg aan de start staan.
Je kan morgen nog choken.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het jaarklassement winnen.
Inderdaad, twee achter elkaar in een jaar. Giro + Vuelta vind ik toch van een heel andere orde, dat lukte Aru ook bijna vorig jaar.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Contador in 2008, maar jij zal met de Tour erbij bedoelen?
Die 8000 is exclusief Vuelta. Contador (al reed die de Tour niet uit) en Quintana zitten ongeveer op hetzelfde. Chaves, met al z'n trainingssessies met Sevilla, onder de 10000. Maar vooral de opbouw (niet top in het voorjaar en in de Tour niet je hoogtepunt in week 1) zal hem bevallen zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Relatief weinig risico. Minder dan 8000 kilometers dit jaar. Herald Sun Tour, Catalunya, Romandië en Dauphine als rondjes.
Het zou extra leuk kunnen worden als er weer wat meer subtoppers echt gaan pieken richting de Vuelta.
Ik had een combinatie team tussen vier klassementsrenners en vijf vluchters. Half uur voor het sluiten van de markt gooide ik het vol op de klassementsmannen onder het mom ''Sky zal wel rijden voor de boni's''.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie is het donkere paard voor morgen?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar jongens, morgen worden we gewoon 1, 2, 3, 4 in het dagklassement en dan winnen wij de subleagueprestigeprijs.
De paard.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie is de donkere paard voor morgen?
Hoop het wel, Nairo serveerde hem op een vernedering vanjewelste.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:15 schreef Slobeend het volgende:
Was het applausje van Froome cynisch jongens?
Mihai Cazacu vond het niet chique van Nairo.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoop het wel, Nairo serveerde hem op een vernedering vanjewelste.
Wat mogen we verwachten in juli van het volgende jaar?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoop het wel, Nairo serveerde hem op een vernedering vanjewelste.
volgens mij nietquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:15 schreef Slobeend het volgende:
Was het applausje van Froome cynisch jongens?
Jammerlijke steek, dit.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon allebei opstellen, HansKazànN1Fan-stijl.
Ik heb geen plek voor allebei.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon allebei opstellen, HansKazànN1Fan-stijl.
Dat het voor D&D een verrassing was, is geen verrassing.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
als ik het commentaar bij de NOS zo terug hoor, was het voor hen een complete verrassing dat Latour hier won.
Jeetje.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
En ik wou je nog wel uitnodigen voor een besloten subleague voor de Sjiero volgend jaar.
Die willen natuurlijk Frank uitspelen in de Tour, begrijpelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Bardet schijnt ook al de Giro te willen rijden, gezellig.
“Ik zit in een fase van mijn carrière waarin ik hoop een grote ronde te kunnen winnen”quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die willen natuurlijk Frank uitspelen in de Tour, begrijpelijk.
Ja, onderschrijf ik helemaal. Elissonde is gewoon een betere klimmer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat Chaves nog podium haalt en Felline die puntentrui pakt, vind ik wel leuk. Dat BMC het ploegenklassement behoudt na de pech met Sanchez ook.
Alleen die bergtrui van Fraile kan me minder charmeren, dat had ik Elissonde 10 keer meer gegund.
Elissonde heeft vandaag gewoon oliedom gereden. Eerst door er op de eerste klim heel vroeg solo vandoor te gaan en later door in de groep achter Sanchez en Molard met z'n krachten te smijten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, onderschrijf ik helemaal. Elissonde is gewoon een betere klimmer.
Ja klopt, en een bolletjestrui wordt überhaupt meestal niet gewonnen door de beste klimmer. Maar ja, sentimenten zijn ook niet altijd fatsoenlijk te onderbouwen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Elissonde heeft vandaag gewoon oliedom gereden. Eerst door er op de eerste klim heel vroeg solo vandoor te gaan en later door in de groep achter Sanchez en Molard met z'n krachten te smijten.
Dat was een vies paaltje onder die vangrail.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:35 schreef TheArt het volgende:
Rojas heeft een dubbele beenbreuk opgelopen bij die val.
Zou me ook niks verbazen als AG2R en FDJ (met Pinot) ze uiteindelijk toch vragen om alles op de Tour te zetten eigenlijk..quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Bardet schijnt ook al de Giro te willen rijden, gezellig.
twitter:RGUpdate twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 21:26:18Made the break 4/4 times I wanted to be there this @lavuelta... It just took us 80km to get away today! 😂 Totally finished! 😴💤 reageer retweet
En dat ziet er dus zo uit. (NSFW)quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:35 schreef TheArt het volgende:
Rojas heeft een dubbele beenbreuk opgelopen bij die val.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik luisterde vanmiddag even 3 tellen naar de NOS, en die waren ervan overtuigd dat Elissonde de bergtrui had overgenomen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
LatourToch niet voor niets zijn naam steeds genoemd.
Oh en Fraile.Wat een baas.
Het is verstandiger om 0 tellen naar de NOS te luisteren.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik luisterde vanmiddag even 3 tellen naar de NOS, en die waren ervan overtuigd dat Elissonde de bergtrui had overgenomen.
Ik deed wel een hele mooie facepalm.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is verstandiger om 0 tellen naar de NOS te luisteren.
Dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik deed wel een hele mooie facepalm.
zeker als die echt hard aankomtquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard.
Net als met Battaglin. Het aankoopbeleid van Jumbo is helemaal niet zo slecht.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik neem nog even mijn hoed af voor Sjors Bennett, een buiging, een diepe buiging. Ik hoor nog het hoongelach toen hij vorig jaar noodgedwongen het kopmanschap op zich moest nemen in Pais Vasco. Maar hij heeft inmiddels laten zien een prima aanwinst te zijn. Hup Lotto Jumbo, hup!
Echt wel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net als met Battaglin. Het aankoopbeleid van Jumbo is helemaal niet zo slecht.
Enrico is een prachtige man, en een uitstekende coureur.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net als met Battaglin. Het aankoopbeleid van Jumbo is helemaal niet zo slecht.
Wacht maar tot VDB2 volgend jaar KruijsGod alle klimmen optakelt.quote:
Klinkt als een aflevering van Narcos.quote:
*dwergtrolquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Die sprint van Nairo op het eind deed mij trouwens denken aan die sprint van Evans tegen Gesink op de Mont Ventoux. Wat een nare vertoning zeg van die kleine trol.
Dit is een rare vergelijking.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Die sprint van Nairo op het eind deed mij trouwens denken aan die sprint van Evans tegen Gesink op de Mont Ventoux. Wat een nare vertoning zeg van die kleine trol.
Laffing out lautquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wacht maar tot VDB2 volgend jaar KruijsGod alle klimmen optakelt.
Nee, niet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een rare vergelijking.
En Juan José de overwinningen aan elkaar rijgt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wacht maar tot VDB2 volgend jaar KruijsGod alle klimmen optakelt.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En Juan José de overwinningen aan elkaar rijgt.
Geef je dat op een briefje?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren.
Ja.quote:
Wil jij die misvormde capibara niet vergelijken met Cadel. Bedankt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wil jij die misvormde capibara niet vergelijken met Cadel. Bedankt.
Totaal niet.quote:
Gewoon dom gereden van Contador, hij heeft het volledig aan zichzelf te wijtenquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:04 schreef wimderon het volgende:
Contador is een beetje mad op Movistar omdat ze hem niet hielpen in de achtervolging op Chaves, als wederdienst voor afgelopen zondag.
heldquote:Op zondag 11 september 2016 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat was het weer voor dit jaar. Op naar het volgende jaar.
Iedereen die het iedere dag weer trouw heeft gelezen wordt bedankt. Dat zorgt ervoor dat het nog steeds leuk is om te doen.
Dank! Heb ze met plezier gelezen.quote:Op zondag 11 september 2016 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedereen die het iedere dag weer trouw heeft gelezen wordt bedankt. Dat zorgt ervoor dat het nog steeds leuk is om te doen.
Bedankt RRquote:Op zondag 11 september 2016 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dank.quote:Op zondag 11 september 2016 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2016 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bedanktquote:Op zondag 11 september 2016 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Foto's werken niet in embed dus maar even apart:twitter:CyclingPub twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 20:29:56.@YukiyaArashiro getting some support from his dog Corin ahead of today's @lavuelta stage. #LV2016 https://t.co/leLaNGQRDA reageer retweet
Het is echt een genoegen om jouw stukken te lezen. Bedanktquote:Op zondag 11 september 2016 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Feelgood filmpjes van Orica zitten altijd wel goed in elkaar inderdaadquote:Op zondag 11 september 2016 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Dit is toch ook top jongens. Docu-waardig.
Staat er veel volk?quote:Op zondag 11 september 2016 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu de Madrid Challenge by La Vuelta live op Sporza.
Omdat Wuyts seniel is.quote:Op zondag 11 september 2016 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Waarom noemt Wuyts de Kroatische steevast Sloveense, zelfs als de vlag duidelijk in beeld is?
Het grootste deel moet nog komen. Straks staan ze drie rijen dik, dus ik wil de menigte voor zijn.quote:Op zondag 11 september 2016 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Opkomst valt zeker niet tegen. Er staat overal minstens één rij publiek.
Ben meestal niet zo van het Wuyts-bashen, maar de sleet lijkt er wel een beetje op te zitten inderdaadquote:
Ik zie al een Colombiaanse bocht.quote:Op zondag 11 september 2016 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het grootste deel moet nog komen. Straks staan ze drie rijen dik, dus ik wil de menigte voor zijn.
Ik ga erbij staan. Atléti uitshirt, zwarte pet = ik.quote:Op zondag 11 september 2016 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zie al een Colombiaanse bocht.
Waar?quote:Op zondag 11 september 2016 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zie al een Colombiaanse bocht.
Houd je ook een bordje omhoog?quote:Op zondag 11 september 2016 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga erbij staan. Atléti uitshirt, zwarte pet = ik.
Ik las zwarte piet.quote:Op zondag 11 september 2016 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga erbij staan. Atléti uitshirt, zwarte pet = ik.
Seksist.quote:
Ik sta bij de 8km vlag.quote:Op zondag 11 september 2016 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie geen Atletico-shirt. Flopshow.
Hij is ongeveer 2 meter lang, niet te missen.quote:Op zondag 11 september 2016 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dat is over 1,5km. Effe kijken.
overkant is helemaal geel, maar daar is het veel te druk.quote:Op zondag 11 september 2016 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dat is over 1,5km. Effe kijken.
Je kan hem dus op de radar van Luchthaven Madrid zien.quote:Op zondag 11 september 2016 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is ongeveer 2 meter lang, niet te missen.
Ik zal wel even naar de overkant gaan. Metro is toch naast me.quote:Op zondag 11 september 2016 16:40 schreef showtimer het volgende:
Allemaal schaduw daar, niet te doen.
Die andere kant werd helemaal niet in beeld genomenquote:Op zondag 11 september 2016 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zal wel even naar de overkant gaan. Metro is toch naast me.
Racist.quote:Op zondag 11 september 2016 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Gooi een bananenschil op het parcours.
Seksistquote:Op zondag 11 september 2016 16:44 schreef Columbiafan het volgende:
Deze vrouwen worden zo gepakt. Mooie poging wel.
Klinkt gezellig.quote:Op zondag 11 september 2016 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu staat er een bezopen Spanjaard in m'n nek te hijgen.
Is Mexicano daar ook?quote:Op zondag 11 september 2016 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Maak even een foto van je omgeving.quote:Op zondag 11 september 2016 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Typisch ja.quote:Op zondag 11 september 2016 16:50 schreef showtimer het volgende:
"Dat is de moeite waard om het uit te zenden"
Seksist.quote:Op zondag 11 september 2016 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die lelijke Belgische dus.
Vind je Blaaki wel leuk?quote:Op zondag 11 september 2016 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die lelijke Belgische dus.
Nee. Die heeft echt een oud hoofd.quote:
Vandaar dat er niks voorbij komt.quote:Op zondag 11 september 2016 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
D'Hoore wint met een paar lengtes.
Dan hoop ik voor je dat KUDUS straks de massasprint wint.quote:Op zondag 11 september 2016 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In ieder geval goed voorspeld wie er bij de vrouwen zou winnen. Volgens mij zit ik nu op meer dan 1%.
quote:Op zondag 11 september 2016 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vandaar dat er niks voorbij komt.
Kudus werd zelfs nog door Kämna geklopt in de sprint voor plaats 10 in Richmond.quote:Op zondag 11 september 2016 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat KUDUS straks de massasprint wint.
Racist.quote:Op zondag 11 september 2016 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kudus werd zelfs nog door Kämna geklopt in de sprint voor plaats 10 in Richmond.
Dan heb ik medelijden met je.quote:Op zondag 11 september 2016 16:59 schreef Columbiafan het volgende:
Een doorsnee Vlaamse vrouw ziet er trouwens als D'Hoore uit.
Even zonder dollen, Kudus kan er echt geen reet van.quote:Op zondag 11 september 2016 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik mag Kudus wel. Hopelijk zien we dit in de toekomst vaker.
KUDUS is een god. Op zijn 22e al vier grote rondes uitgereden.quote:Op zondag 11 september 2016 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik mag Kudus wel. Hopelijk zien we dit in de toekomst vaker.
Hij rijdt wel twee grote rondes in een jaar uit op z'n 22.quote:Op zondag 11 september 2016 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even zonder dollen, Kudus kan er echt geen reet van.
Nou fantastisch.quote:Op zondag 11 september 2016 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij rijdt wel twee grote rondes in een jaar uit op z'n 22.
quote:
twitter:friebos twitterde op zondag 11-09-2016 om 17:27:33They're happy. https://t.co/m79CBJcBbg reageer retweet
Walgelijke praktijken. Ik mag hopen dat je ze hebt neergeschoten.quote:Op zondag 11 september 2016 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze kennen Gaviria en Miguel niet eens hier. Vroeg er een of ik de politicus bedoelde.
Goede post.quote:
Martijn is ook onder de indruk.twitter:maduc twitterde op zondag 11-09-2016 om 18:15:04Colombia boven in Madrid #vuelta2016 @quintana https://t.co/vWDughdYkB reageer retweet
Zijn dat de Polen van Spanje?quote:Op zondag 11 september 2016 18:34 schreef showtimer het volgende:
Martijn is ook onder de indruk.twitter:maduc twitterde op zondag 11-09-2016 om 18:15:04Colombia boven in Madrid #vuelta2016 @quintana https://t.co/vWDughdYkB reageer retweet
Helaas geen jongen met zwarte pet gespot.quote:Op zondag 11 september 2016 18:34 schreef showtimer het volgende:
Leuk zegquote:Op zondag 11 september 2016 18:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik krijg allemaal cervezas in m'n handen geduwd hier. Dag van mijn leven hoor.
José wil een kopje koffie.quote:Op zondag 11 september 2016 18:38 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2016 18:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb niet alle etappes gezien maar ik heb hem volgens mij niet één keer gezien..quote:Op zondag 11 september 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Terpstra nog aanvallen vandaag?
Daaromquote:Op zondag 11 september 2016 19:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb niet alle etappes gezien maar ik heb hem volgens mij niet één keer gezien..
Doet die mee?quote:Op zondag 11 september 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Terpstra nog aanvallen vandaag?
Achterhoekquote:Op zondag 11 september 2016 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koentje sluit toch aan. Achterhoekse wielergod.
Allemaal dronken joh.quote:Op zondag 11 september 2016 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze riepen net Nairo, Nairo, Nairo bij die Cofidis renner...
Grote mond wel voor iemand uit de Betuwe.quote:
Volgens mij valt Arnhem nog steeds niet onder de Betuwe.quote:Op zondag 11 september 2016 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grote mond wel voor iemand uit de Betuwe.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 11 september 2016 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij valt Arnhem nog steeds niet onder de Betuwe.
Oh, okéquote:Op zondag 11 september 2016 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
Jij ook niet.quote:Op zondag 11 september 2016 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
Eigenlijk niet.quote:Op zondag 11 september 2016 19:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, oké![]()
Is er iets wat ik wel mag bepalen?
Je schrijft maar.quote:
Volgens Wikipedia heb je ongelijk.quote:Op zondag 11 september 2016 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij valt Arnhem nog steeds niet onder de Betuwe.
Dit weekend?quote:Op zondag 11 september 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel wat zuur dit weekend.
Dat mag.quote:
Wat zegt Wikipedia dan?quote:Op zondag 11 september 2016 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia heb je ongelijk.
Welke delen?quote:Op zondag 11 september 2016 19:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Delen van de gemeente Arnhem behoren tot de Betuwe.
Nu jij nog eens.quote:
Koffieplanter is een van de weinige users die ik maar al te graag eens zou ontmoeten om te ervaren hoe de spanning bij hem daadwerkelijk is.quote:Op zondag 11 september 2016 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Nou Koffieplanter ga je nog streaken?
Tegen Renaat en José zeg ik geen nee.quote:Op zondag 11 september 2016 19:47 schreef Szura het volgende:
Zullen we een petitie maken voor het pensioen van Wuyts? Ik wil alleen nog bazen Renaat en Jose horen.
Wuyts is pas 59.quote:Op zondag 11 september 2016 19:47 schreef Szura het volgende:
Zullen we een petitie maken voor het pensioen van Wuyts? Ik wil alleen nog bazen Renaat en Jose horen.
Ik had gedacht dat hij al dik in de 60 was.quote:
Daar hebben wel meer mensen in de media last van.quote:Op zondag 11 september 2016 19:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wuyts is niet het type dat vrijwillig afzwaait.
Daarom wil Szura hem ook dwingen middels een petitie.quote:Op zondag 11 september 2016 19:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wuyts is niet het type dat vrijwillig afzwaait.
Zappen naar Ketnet.quote:Op zondag 11 september 2016 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Sporza kapt er mee.
Zappen dus naar JoséGodin.
Mankeer jij wat aan je oren?quote:Op zondag 11 september 2016 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Sporza kapt er mee.
Zappen dus naar JoséGodin.
Raar.quote:
José moet haar vieze dikke waffel houden.quote:Op zondag 11 september 2016 19:58 schreef showtimer het volgende:
Tourdejose heeft het alweer over Belgen.
nou nouquote:Op zondag 11 september 2016 19:59 schreef Sked het volgende:
[..]
José moet haar vieze dikke waffel houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |