Ik luisterde vanmiddag even 3 tellen naar de NOS, en die waren ervan overtuigd dat Elissonde de bergtrui had overgenomen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
LatourToch niet voor niets zijn naam steeds genoemd.
Oh en Fraile.Wat een baas.
Het is verstandiger om 0 tellen naar de NOS te luisteren.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik luisterde vanmiddag even 3 tellen naar de NOS, en die waren ervan overtuigd dat Elissonde de bergtrui had overgenomen.
Ik deed wel een hele mooie facepalm.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is verstandiger om 0 tellen naar de NOS te luisteren.
Dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik deed wel een hele mooie facepalm.
zeker als die echt hard aankomtquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard.
Net als met Battaglin. Het aankoopbeleid van Jumbo is helemaal niet zo slecht.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik neem nog even mijn hoed af voor Sjors Bennett, een buiging, een diepe buiging. Ik hoor nog het hoongelach toen hij vorig jaar noodgedwongen het kopmanschap op zich moest nemen in Pais Vasco. Maar hij heeft inmiddels laten zien een prima aanwinst te zijn. Hup Lotto Jumbo, hup!
Echt wel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net als met Battaglin. Het aankoopbeleid van Jumbo is helemaal niet zo slecht.
Enrico is een prachtige man, en een uitstekende coureur.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net als met Battaglin. Het aankoopbeleid van Jumbo is helemaal niet zo slecht.
Wacht maar tot VDB2 volgend jaar KruijsGod alle klimmen optakelt.quote:
Klinkt als een aflevering van Narcos.quote:
*dwergtrolquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Die sprint van Nairo op het eind deed mij trouwens denken aan die sprint van Evans tegen Gesink op de Mont Ventoux. Wat een nare vertoning zeg van die kleine trol.
Dit is een rare vergelijking.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Die sprint van Nairo op het eind deed mij trouwens denken aan die sprint van Evans tegen Gesink op de Mont Ventoux. Wat een nare vertoning zeg van die kleine trol.
Laffing out lautquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wacht maar tot VDB2 volgend jaar KruijsGod alle klimmen optakelt.
Nee, niet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een rare vergelijking.
En Juan José de overwinningen aan elkaar rijgt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wacht maar tot VDB2 volgend jaar KruijsGod alle klimmen optakelt.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En Juan José de overwinningen aan elkaar rijgt.
Geef je dat op een briefje?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren.
Ja.quote:
Wil jij die misvormde capibara niet vergelijken met Cadel. Bedankt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |