Het is echt een genoegen om jouw stukken te lezen. Bedanktquote:Op zondag 11 september 2016 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat was het weer voor dit jaar. Op naar het volgende jaar.
Iedereen die het iedere dag weer trouw heeft gelezen wordt bedankt. Dat zorgt ervoor dat het nog steeds leuk is om te doen.
Feelgood filmpjes van Orica zitten altijd wel goed in elkaar inderdaadquote:Op zondag 11 september 2016 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Dit is toch ook top jongens. Docu-waardig.
Staat er veel volk?quote:Op zondag 11 september 2016 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu de Madrid Challenge by La Vuelta live op Sporza.
Omdat Wuyts seniel is.quote:Op zondag 11 september 2016 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Waarom noemt Wuyts de Kroatische steevast Sloveense, zelfs als de vlag duidelijk in beeld is?
Het grootste deel moet nog komen. Straks staan ze drie rijen dik, dus ik wil de menigte voor zijn.quote:Op zondag 11 september 2016 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Opkomst valt zeker niet tegen. Er staat overal minstens één rij publiek.
Ben meestal niet zo van het Wuyts-bashen, maar de sleet lijkt er wel een beetje op te zitten inderdaadquote:
Ik zie al een Colombiaanse bocht.quote:Op zondag 11 september 2016 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het grootste deel moet nog komen. Straks staan ze drie rijen dik, dus ik wil de menigte voor zijn.
Ik ga erbij staan. Atléti uitshirt, zwarte pet = ik.quote:Op zondag 11 september 2016 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zie al een Colombiaanse bocht.
Waar?quote:Op zondag 11 september 2016 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zie al een Colombiaanse bocht.
Houd je ook een bordje omhoog?quote:Op zondag 11 september 2016 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga erbij staan. Atléti uitshirt, zwarte pet = ik.
Ik las zwarte piet.quote:Op zondag 11 september 2016 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga erbij staan. Atléti uitshirt, zwarte pet = ik.
Seksist.quote:
Ik sta bij de 8km vlag.quote:Op zondag 11 september 2016 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie geen Atletico-shirt. Flopshow.
Hij is ongeveer 2 meter lang, niet te missen.quote:Op zondag 11 september 2016 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dat is over 1,5km. Effe kijken.
overkant is helemaal geel, maar daar is het veel te druk.quote:Op zondag 11 september 2016 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dat is over 1,5km. Effe kijken.
Je kan hem dus op de radar van Luchthaven Madrid zien.quote:Op zondag 11 september 2016 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is ongeveer 2 meter lang, niet te missen.
Ik zal wel even naar de overkant gaan. Metro is toch naast me.quote:Op zondag 11 september 2016 16:40 schreef showtimer het volgende:
Allemaal schaduw daar, niet te doen.
Die andere kant werd helemaal niet in beeld genomenquote:Op zondag 11 september 2016 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zal wel even naar de overkant gaan. Metro is toch naast me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |